Ga naar inhoud

C B bezoeken

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lis, dat is ook wat dat ze met elkaar gaan discussiëren waar jij bij bent......

De meiden waren weer goedgekeurd!

De ene weegt bijna 10 kilo en is 75 cm

De andere bijna 9 en is 73.5

Ze willen nog wel van mijn oudste een foto nemen ivm haar heupjes.

Ze denken dat een heupje niet helemaal goed is.

Maar in het ziekenhuis bij de KA vonden ze het wel goed.

Dus nu toch maar voor de zekerheid nog even een foto nemen.

Het is een heel bijzonder mens die arts.

Hub had het alweer gehad.

Hij vindt dat ze het drukker met haar eigen praatje heeft dan dat ze vraagt of wij nog dingen willen weten hahahaha.

Volgende keer een prikje! Oeps dat vind ik toch altijd wel zielig hoor!!!

Maar dit keer geen bijzondere verhalen!

Alleen vond ze het niet zo goed dat we een beetje diksap deden door de yoghurt heen, want dan wennen ze aan zoet.

Jammer voor haar, we blijven het lekker doen!

• Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De trut!! Prrrr, lekker je eigen plan trekken en opzouten met je daar wennen ze aan. T moet niet gekker worden zeg...

Gelukkig groeien ze goed Beautje en het heupje van je meisje komt vast helemaal goed, kijk maar naar A-M.

Kus Sab xx

Geplaatst

gek mens... zij eet vast ook niet die zure yoghurt zonder suiker..

Dus lekker doen hoor!!

Balen dat je een foto moet gaan laten maken van de heupjes. Maar beter even (voor niks) laten controleren dan dat je straks erachter komt dat er toch iets niet helemaal goed is.

Geplaatst

Beau, vreemd dat andere mensen toch altijd vreemd doen over een tweeling.

Voorkeur???? Is ze zelf misschien vroeger een beetje benadeeld of zo?

Maar goed, gewicht en lengte weer goed.

Vervelend dat je evengoed een foto moet laten maken. Bij Iris was er ook twijfel en dus een foto. Gelukkig dat het kan, maar wel weer extra kopzorgen.

Ik mag, net als Roos, de 31ste weer.

Geplaatst

Ehm, ik eet wel altijd zure yoghurt. Zuurpruim he? Dus als we ooit nog eens een kleintje mogen krijgen... ben ik bang dat ik er ook een zuurpruimpje van ga maken :sad1:

Geplaatst

hahaha Hilde, sorry...

hoe krijg je het weg, die zure yoghurt...?

Geplaatst

ook hier de kleintjes weer goedgekeurd voor 4 maanden.

diego 9,470 kilo en 75 cm,

en senna 8,920 kilo en 74,8 cm.

deden het super met de spuiten effe huilen maar snel weer over.

verder geen bijzonderheden behalve dan dat ze vanmorgen tot kwart voor 8!!!!! hebben geslapen.

heerlijk maar ook wel effe wennen,kon gewoon 2 uur lang rustig wakker worden.

verder geen last gehad van de spuiten gelukkig.

hoeven half mei pas weer.

Geplaatst

Beau jou meiden zijn ook lang...worden later mooie lang dames...hahahahahaha

Fijn dat alles weer goed is...en laat ik je vertellen dat de orthopeed mij heeft verteld dat ze niet zo veel kunnen zien hoor aan de buitenkantanne-meya heeft ook een klein verschil....probeer alvast je meisje veel opschoot met de beentjes over jou beentjes heen te doen...dat doet al heel veel!en een wat dikkere luier..bijv van de lidl helpt ook al wat.....sterkte meis...laat je nog weten wanneer je moet?

Brenda....jou kindjes zijn niet zo groot..of vergis ik me nou?

Lekker dat ze ook weer door de keuring heen zijn...hahahahah

Geplaatst

nee jose ze zijn inderdaad niet zo groot,maar als je ze dan bekijkt vanaf de geboorte,zijn ze dus wel heel erg gegroeid,senna was 42 cm en woog 1770 gram en diego was 43 cm en woog 1820 gram.

dus ze zijn nu echt enorm hahahaha

nee ze doen het goed en groeien goed dus meer heb ik niet te wensen,en ach wat wil je met een moeder van 1.58 m.hahahaha

Geplaatst

Bedankt voor de tips Joos!

Alleen dat van die dikkere luier begrijp ik niet zo goed.

Wat is daar het voordeel van?

We moeten over 3 weken heen.

Is Anne-Meya toen op de foto gegaan of hebben ze een echo gemaakt?

(ik weet het ff niet meer zo goed.....)

Hoor het graag van je!

Geplaatst

Wat fijn dat alle kindjes goed groeien zeg....en Beau, misschien ff schrikken dat je een foto moet laten maken van de heupjes, maar hopelijk is het niets byzonders.....Dayenna moet dinsdag naar het cb...dan is ze een half jaar...gelukkig geen prikjes dit keer....

Geplaatst

En Brendy...ik dacht dat mijn meissie klein was met de geboorte....2580 gr. en 47cm.....maar die van jouw waren dus helemaal ieniemini?????

Kan je je nu haast niet meer voorstellen he dat ze zo klein waren? ...maar toch fijn dat ze het goed doen hoor....

Geplaatst

ja brenda dan zijn het reuzen nu....zeker met een moeder van 1,58!

Beau een breede luier houd de beentjes iest meer uit elkaar...vandaar...die tip kreeg ik van de ortho...ook in een draagzak....maar daar zijn die van jou al te groot voor!

Anne-meya heeft eerst 2 echo`s gehad en daarna een foto..neem iets nieuws mee waarvan je denkt dat ze dat helemaal geweldig vind...hielp bij anne-meya ook.

En ik heb haar zelf vastgehouden...vond ik wel erg fijn!

Wij moeten ook weer bijna denk ik...zal het is opzoeken!

Geplaatst

nee kun je je inderdaad niet meer voorstellen,

zelfs de kinderarts stond versteld dat diego met 4 maanden al zo`n beer was geworden.

senna is iets fijner van bouw maar daar is het dan ook een meid voor he.

Geplaatst

Snap hem van de luier.

We hebben geen lidle in de buurt maar ik zal er ff heen rijden, is voor een goed doel tenslotte.

Goede tip van dat speelgoed!

Wanneer moeten jullie weer heen dan?

Ik dacht dat alles goed was toch de vorige keer?

Geplaatst

Nee beau......ze heeft een kleine heup afwijking en moest na een half jaar weer foto`s laten maken...in april is het.....om te kijken of het zo allemaal geholpen heeft...ik hoop het maar!

Brenda wel lekker dat het zo goed gaat, hoef je je daar geen zorgen om te maken!

Geplaatst

Sorry Joos dat ik het niet meer wist.

(ik wijt het maar aan zwangerschapsdementie, heb daar echt last van zo nu en dan volgens mij). Ik hoop ook dat jullie een goede foto hebben in april!

Geplaatst

Leuk, zo'n topic over CB bezoeken.....

Hier zijn de meiden vorige week ook weer "goedgekeurd". Papa was er vlug klaar mee.....

na het debacle van de vorige keer dat tie een uur moest wachten... Alhoewel, de hele vertoning duurde weer een uur.

Maar goed, de meiden doen goed hun best. Roos is inmiddels 74 cm lang en weet 8.5 kilo. Kim is 71 cm lang en weegt 7.8 kilo. Het verschil tussen beide meiden blijft hetzelfde. Verder gaan ze lekker van die vieze opvolgmelk af, ik krijg het er niet in. Ze willen het gewoon niet drinken dus ik moet elke keer pap ervan maken. Ik maak het pak dus nu maar leeg en ga over op gewone melk en vitamine D druppels.

En we moesten proberen om zelfgemaakt warm eten te geven ipv potjes. Ja hoor, lekker, dan sta ik om 15.00 uur dus al te koken omdat ze hier al om 16.00 uur warm eten krijgen. Dat gaat dus niet lukken want om 15.15 uur moet er eentje van school gehaald worden. En een opgewarmd prakje geven van de avond daarvoor lijkt mij slechter dan die potjes, niet dan?

Nou, dat was ons CB-verhaal, gelukkig hoeven ze pas weer in mei. En oh ja, ze hebben weer hun prikjes gehad en het waren weer wereldmeiden, zei hubbie.

Geplaatst

lange meiden vonnie...super dat het zo goed gaat!

Ik moet deze week(24ste) weer...ben benieuwd of faas op dieet moet hahahaha

Geplaatst

he vonnie

ik dacht hier dat die twee boeven nooit van de potjes af zouden komen,

zo ineens waren ze er klaar mee en aten ze gewoon met ons mee.

en dus ook op dezelfde tijd als ons,

komt vanzelf. op het cb zijn ze zo makkelijk,ze moeten nu dit en ze moeten nu dat,

als ze er aan toe zijn geven ze dat vanzelf aan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden