Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

17 februari heb ik pregnyl gehad. Dus dat is al langer dan 14 dagen geleden.

Please zeg me dat dit een goed teken is.

Mijn vingers beginnen pijn te doen, nagels heb ik nml al niet meer...

Ik ga direct nog 2 testen halen voor in ieder geval maandag (testdag) en zaterdag of zondag..

Zucht.. kan de hele dag door wel testen..

Maar een beetje een streepje is toch een streepje? Of zie ik dit verkeerd?

:hugs2:

• Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou zeg dat wel..

Ik wil iedereen dan nu ook even heeeeel veeeeeel sterkte wensen.

Gaaf zo'n ticker trouwens.

Ga ik ook ff proberen..

Voor de mensen die voor van alles open staan..

Ik ben niet zo'n wazig type die zweeft of wazig is ofzo,

maar geloof absoluut in bijgeloof..

Ik heb ooit es gehoord dat een maansteen voor vruchtbaarheid staat.

Ik heb dus voor de 2e icsi poging een maansteen gekocht aan een ketting.

Ik bezoek ook een accupuncturist en ik heb een workshop pendelen gedaan.

Erg leuk dat pendelen maar durf niet over mezelf te pendelen.

Toch wel eng..

Maar die maansteen... Het proberen waard dames..

Stel dat ik nu idd zwanger zou zijn.. Ik ken iemand die bij de 3e poging een maansteen kocht en nu 20 weken zwanger is..

:alright:

Liefs..

Geplaatst

Wij mochten altijd na 14 dagen testen, die waren 2 keer postief en nu 2 kinderen. )Ook ik heb toen zelfs na 11 dagen getest en toen was het ook al positief. Lijkt goed dus bij jou! En die pregnyl kan naar mijn idee nu al geen resultaat beinvloeden hoor. Dat zou telang zijn. Dat zeg ik uit eigen ervaring maar ook wat ik er hier over gelezen heb! Dus van mijn kant gefeliciteerd! Joy1

Geplaatst

Ik zal nog niet te vroeg juichen..

Maar dank je wel. Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat en komt!!

En dat hoop ik voor iedereen!!

Liefs en dikke :aaaflowersmiley:

Geplaatst

Denise...een streepje is een streepje en de pregnyl is al lang je lijf uit!!

Dusseeh....gefeliciteerd!!!

Maarehh...hier nog een niet-dromer. Ook ik heb deze keer een maansteen gedragen. Draag 'em nog, want het is nu een soort talisman geworden, ik durf em niet af te doen!! Wat toevallig!

En ik ben een dag voor de tp naar een genezend handoplegmeneer geweest. Deze meneer zegt over zijn kunsten met ivf; ik kan em niet laten plakken, maar wel je baarmoeder laten ontspannen na de pijnlijke punctie. Dit maakt dat de kans op plakken groter wordt.

Daarnaast heb ik geen melk en wel vitB12 genomen.

Dit alles had ik de eerste poging niet gedaan! En nu ben ik zwanger!

Geplaatst

hoi denise

het lijkt toch allemaal heel goed te gaan voor jou als ik dit zo lees

je hebt al een 2e streepje gezien dus denk ik dat je heel heel heeeeeel blij mag zijn

hoop dat ie positief blijft en bij deze van harte gefeliciteerd:blowkisses:

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik begrijp uit jullie reacties dat het dus echt wel beetje goed zit.

Ben zelf nog zo bang nml. En sowieso bang omdat er

nog van alle mis kan gaan natuurlijk.

Een maansteen is een maansteen. Lijkt mij goed.

Liefs..

Geplaatst

Gefeliciteerd Denise!!:blowkisses:

Hartstikke goed!

Betreft de edelsteen maansteen is een goeie, maar blijf echter wel goed voelen of het echt de steen is die op dit moment bij je past.

En vrouwen kunnen dit vanuit zichzelf al heel goed.

Je kunt ook kiezen voor bijv carneool of rode jaspis. Meer stenen voor de onderste chakra's (uiteindelijk ook wel op de hogere invloed heeft), omdat die natuurlijk ook behoorlijke verandering doorgaan op lichamelijk een energetisch gebied.

Houdt zo'n steentje in je hand. Als je er blij van word is het helemaal oke.

Hoe het verder met mij gaat momenteel. Nog altijd erg onzeker. Ik voel me namelijk op en top fit en geen vuiltje aan de lucht.

Elke ochtend voel ik geen drol. Beetje last van mijn eierstokken misschien maar dat komt van de punctie denk ik, en s'avonds meer iniedergeval. Maarja voel altijd vanalles hahaha. Dus geen peil op te trekken.

Nog 5 dagen moet ik wachten om de test te mogen doen en ik vind het echt enorm slopend. Ik lees overal dat het niet uitmaakt of je nu wel iets voelt of niet maar dat je gewoon moet wachten tot de test.

Toch maakt het me niet echt geruststellend, want ik wil natuurlijk heel graag die zekerheid. Misschien wel gewoon het vertrouwen hebben...aaaarghhh.

Pessimistisch denken heeft geen nut misschien maar ik moet toch een beetje mijn gevoelens onder ogen zien? Ik word er gewoon chagrijnig van.

Nogmaal heb ik een beetje mijn gevoeligheid die me vaak verteld of iets zo is of niet..Maar die laat me ook enorm in de steek. Ben absoluut niet neutraal meer......en een bang, vechtens angsthaastje die haar zin niet krijgt. Bah! Ik lijk net een klein stampend kind nu.

ik ga me even heel goed uitleven in de tuin nu....Mag hout gaan hakken. Laat ik daar maar even mijn woede op afreageren dan eeuwig te zeuren op jullie...dat verdienen jullie ook niet.:blowkisses:

Kan heel vaak heel positief zijn. Maar nu voel ik me enorm Kl*te, zacht uitgedrukt dan..Er zal zo wel een enorme jankbui aankomen waaien...

zucht......achja.

Liefs Bengel

Geplaatst

Bengel,

Let je wel op met het hakken van hout.

Mijn gyn gaf aan dat ik de komende 2 weken na de tp niks in het huishouden mag doen.

(vind ik niet erg)

Houthakken is geen huishoudelijk klusje, maar wel 'zwaar' lijkt mij.

Geplaatst

pffffffft!!!! dag 7. Wie kan de tijd even een hele week vooruit schuiven voor me??

groetjes...

Geplaatst

Dag lieve allemaal,

Zwaar he die wachtdagen... Ik moet zeggen dat ik mij de laatste dagen iets beter voel, nou weet ik niet of dit komt door die test, is natuurlijk wel veel te vroeg. Ik ben ook goed ziek geweest en ben nu eindelijk weer fitter. Dat kan t natuurlijk ook zijn...

Zucht.... Ja, die wachtweken ervaar ik als ergste tot nu toe..

Vorige keer lag ik met de wachtweken in t ziekenhuis en had ik zo veel morfine en andere troep gehad dat ik zeker wist dat het niet gelukt was..

En dat klopte dus ook.. Maar nu voel ik me zwanger ofzoo.. Weet niet, gek gevoel.

Maar morgen wel ff ziekenhuis bellen.. Heb een hele dikke buik nog steeds.

Dat kan toch nog niet als ik wel zwanger zou zijn?

Ik heb sinds ik mij weer wat fitter voel erg veel afleiding gezocht en dit heeft mij enorm geholpen in die dagen.

Morgen is het voor mij al zo ver.

Wat betreft die maansteen..Ik heb mij laten vertellen dat een maansteen voor vruchtbaarheid staat, vandaar dat ik deze steen bij me draag in de vorm van een ketting.

Ik wist niet dat er meer mogelijkheden waren anders had ik mij hier zeker in verdiept.. Tip voor de andere dames misschien...

Ik mag morgen al testen.. Ja, ik zei al.. Hahaha betrap mezelf er op!!

Nou, iedereen nog heel veel succes en sterkte met wachten

Ik weet hoe zwaar het is.

Maar de kop niet laten hangen!!! Wij zijn immers het sterke geslcht!!

Kom op he!!!

Liefs Denise:greatgirls:

Geplaatst

Weer positieve test.

Ik moet blij zijn, waarom ben ik dat niet?

Het voelt denk ik nog niet goed.

Heb altijd nog een hele dikke buik vanaf de punctie, misschien daarom.

Ziek geweest. Is ook niet goed. Misschien hierom..

Ik weet het niet..

liefs..

Geplaatst

Hey Pleuntje,

Hoe is het meis. Ik denk iedere dag aan je.... ik zie je zo weinig hier op je eigen forumpje.... Ik hoop dat alles goed is...

@ Denise GEFELICITEERD! Een positieve test is een positieve test maar snap je angst. Wellicht dat ze je willen helpen met een vervroegde echo?

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

ik heb nu allemaal steken alsof ik ongi ga worden. en ik kan moeilijk naar de wc ook zoals waneer ik ongi ga worden

en ik ben mijn vertrouwen gewoon kwijt aan een kant

en aan de andere kant is mijn temp gewoon nog het zelfde 36.8

is er nog geen bloed en zit ik op wd 12

maar ik weet het echt niet

heb me er al een beetje bij neer gelegd dat het niet gelukt is deze keer

en dat doet toch pijn ,het voeld alsof ik faal ,alsof ik nieteens een emmy vast kan houden , de rest heeft de dokter gedaan

mss dat ik vandaag al een kruidvattestje ga halen want ik wil gewoon wat weten

heb gister met een ovulatietest nog eens geprobeerd en daar was echt helemaal niets op te zien , niet het fijnste streepje

ik had m weg gelegd en nu staat er wel een heeel fijn lijntje op maar ik weet dus niet of dit een indrooglijntje is of wel goed nieuws

ik bedoel heb de test gisteavond om 22:00 gedaan en nu om 9:25 zie ik een heeeeeeel dun lijntje

wat denken jullie

hoop houden of opgeven

Geplaatst

Pleun, zolang je niet ongesteld bent de moed erin houden hoor!

Denk erom!

Vergeet ook niet dat je er niets van zeggen kunt want de eerste tijd van je zwangerschap lijkt het net alsof je ongi moet worden (althans bij mij).

Geen bloed, geeft moed!!!!!

De lijfspreuk van ons forum.

Ik weet dat het gemakkelijk gezegd dan gedaan is, ik heb mij zelf helemaal gek gemaakt door te vroeg te gaan testen. Als het goed is zit ik vanaf volgend weekend ook op het bankje.

Een dikke knuffel van mij!

Geplaatst

@ Denise: Wat goed zeg!! ik feliciteer je gewoon, want dit lijkt mij wel duidelijk!!

@ Pleun: Sterkte met de laatste spannende dagen!!!

Geplaatst

zjoediezzz wat rot dat het ook bij joiu niet gelukt is

ik wordt echt naar als ik het lijstje zie

denk dat ik zo maar een test ga halen ik moet nu wat meer zekerheid hebben

ookal denk ik echt dat het negatief gaat zijn

Geplaatst

denk dat het niets is deze maand

heb net getest met KV2 voor 5 euro op wd 12 en nog niet het dunste of lichtste streepje te zien

dus ik ga er van uit dat het niets meer wordt deze maand

gvd

ik baal er enorm van

had gewoon zo'n vertrouwen in mijn lichaam voor ik begon

en nu is dat best wel weg

heb t gevoel of ik faal bah

Geplaatst

Getverrrrr Pleun!!

Wat een teleurstelling!

Maar wd 12 (vergeef me mijn domheid) is dat niet ook vroeg?

Of mag je over 2 dagen testen?

Tjééé meid...ik heb zo met je meegeleefd de afgelopen maand, met je stress en je zorgen en je hoop.

Maar, nog steeds geen bloed?

Geplaatst

Ik zie op je ticker nog 4 dagen voor testdatum!!

Met middagurine.

En nog geen bloed!

Meid, wat kan een mens zichzelf gek maken, he??

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden