Ga naar inhoud

Overzicht behandelingen MAART

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voortraject;

Nath82: 16 maart 3e FM

Sandra: 16 maart 1e FM

Kimmie: 16 maart 1e FM

Mariska: 22 maart start deca, 1 april uitgangsecho

Miki: 24 maart start deca, na ongi bellen voor echo

Punctie;

Moontje: 12 maart

Eslief: 15 maart

Jolan: 15 maart

Cryo cyclus;

Laika: 10 maart tp

Fren: 18 maart 2e echo 8.20 uur

Suus77: 19 maart echo 15:00 uur

Hellen: 19 maart 1e echo 13.40 uur

TP:

Moontje: 15 maart

Annema: 15 of 16 maart (duimen voor de 16e!)

Vanessa: 19 maart

Marielle; 18 maart

Testen:

Laika: 22 maart

Moontje: 30 maart

Vanessa; 4 april

Marielle; 1 april

Esther: 1 april

Vanochtend de echo gehad en het bms was 8mm, Yes!!!! En nu hopen dat het ontdooien goed gaat. Ze zeiden nog wel tegen mij dat ik er wel rekening mee moet houden dat de kans om zwanger te raken van een cryo vele malen kleiner is dan van een "verse" tp.

• Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Voortraject;

Nath82: 16 maart 3e FM

Lala: 20 maart start menopur

Punctie;

Cryo cyclus;

TP:

Marielle; 18 maart

Testen:

Vanessa; 4 april

Marielle; 1 april

Heb hier nooit op het lijstje gestaan ;-)

Geplaatst

Nou Vanessa...gaat GOED! Ik ben vanochtend gebeld dat ik om 14:30 de terugplaatsing krijg van...TWEE embryo's! Ik ben er super blij mee... Ik weet dat dit geen garantie is op een zwangerschap van een tweeling of zowiezo op een zwangerschap, maar ik blijf positief...

:woohoo:

Alhoewel ik eerlijk zal toegeven dat een tweeling mijn allerallergrootste wens is :)

Geplaatst

Half drie, nog twee en een half uur! En dan heb jij twee toppertjes in je buik! Ik hoop dat we drie dagen na elkaar een positieve test in handen hebben.

Geplaatst

Voortraject;

Punctie;

Nath82: 18 maart

Cryo cyclus;

TP:

Marielle; 18 maart

Testen:

Vanessa; 4 april

Marielle; 1 april

Geplaatst

Lala, gezellig dat je er nu bij staat.

Nath, de punctie afgesproken, spannend! Fijn dat je een datum hebt.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik wil jullie allen véél succes wensen!!

@ Vanessa, wouw je bent alweer in de running voor een brusje.... bikkel die je bent! Ik ga voor je duimen dat de cryo goed ontdooit en jij over 2 weken een positieve test in handen hebt. Toi toi toi!!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Elena? Doe jij ook weer mee met Claudia en mij? hahahaha

Dat zal dan helemaal een drukke boel worden bij jou thuis.

Gaat het goed met jouw toppertjes? Geweldig lijkt mij dat, een tweeling.

Geplaatst

Hoi Elena, leuk dat je even langs komt hier! Gister heb ik 2 embryo's terug gekregen en een tweeling is mijn grootste wens. Ik weet dat ik nu geen garantie heb op een tweeling, laat staan op zowiezo een zwangerschap, maar ik mag toch wel blijven hopen & positief zijn?! Hoe was jouw zwangerschap, ooit iets gemerkt van een innesteling?

Ik verplaats mezelf in het lijstje van TP naar Testen. En, sorry, even alles op datum gezet (per stap):

Voortraject;

Punctie;

Cryo cyclus;

TP:

Marielle; 18 maart

Testen:

Annema: 30 maart

Marielle; 1 april

Vanessa; 4 april

Nath, morgen kan ik niet langskomen op het forum (ja, s'avonds pas), dus ik wens je nu alvast heel veel succes (& sterkte) met de punctie. Niet tegenop zien, hoor, is zo gebeurd en voor een goed doel. Hoeveel follikels heb je eigenlijk???

Moontje, wij gaan mooi gelijk op, hm? Doe jij IVF of ICSI en is dit de 1e keer?

:woohoo:... vandaag weer een wachtdag minder, nog 13 te gaan!

Geplaatst

Hey Annema,

Dank je wel!! wat ontzettend lief van je!! Ik heb 11 grote follikels en nog een aantal kleinere... ben benieuwd. Vind het wel heel spannend hoor!!!

Jij nog even volhouden met wachten!! Spannend hoor!!!

:goodluck:succes voor de rest die nog bezig is, met wat dan ook!!!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Voortraject;

Sandra: 18 maart 2e FM

Punctie;

Cryo cyclus;

TP:

Marielle; 18 maart

Testen:

Marielle; 1 april

Vanessa; 4 april

zo ff geupdate

morgen 2 fm waarschijnlijk zondag punctie maar weet morgen weer

tot nu toe gisteren bij de 1e fm 10 follikels ongeveer 14 mm

Geplaatst

Ha die Vanessa,

Euhhh... nee ik ga nóg niet met jullie meedoen hoor, tis me nog wat te druk hierzo!! Heb overigens wat foto's geplaatst bij het topic 'tweeling-moeders', kan je ze even bewonderen. Ben overigens ook wel erg benieuwd naar jouw dochtertje Bo. Plaats je een fotootje van d'r, kan ik haar bewonderen......

Moet eerlijk bekennen, dat ik een dag na de keizersnee al riep 'over een jaar zijn de cryo's aan de beurt'. Mijn lief viel bijna flauw en hoopt een beetje dat die gedachten overwaaien. Maar..... dat gebeurt dus niet, als de boys een jaar zijn dan wil ik alsnog voor de 2 cyro's gaan. Ik kan ze perslot niet 'weggooien' of aan voor medische doeleinden laten gebruiken. Als je de foto's ziet, dan snap je het gelijk...... ze zijn zoooo lief overdag! (lees ze slapen dan lekker veel).

Dus Vanessa, als jij nummer 2 en Claudiaatje haar wondertje reeds in de armen hebben gesloten...... dan hoop ik onze cryo's te verzilveren. Het zou natuurlijk een giller zijn, als ook die 2 dan blijven plakken. Heerlijk!!!

@ Annema,

Gefeliciteerd meid!! Op naar een tweeling zou ik zeggen.....

Bij de tp was ik heel relaxt en zelfverzekerd, ik wist gewoon dat het goed zat. Een week na de tp liep 'sochtends vroeg buiten en alles was zo mooi en sereen, toen wist ik dat ik zwanger was. Heel raar....... maar het klopte wel!!

Tot de echo, met 7 weken, wist ik niet of het er 1 of 2 zouden zijn. Maar vanaf week 9 t/m week 18 ben ik echt ziek geweest met de bekende kwaaltjes. Alles rook vies, als ik vlees zag ging ik over mijn nek en tandpoetsen was killing! Uit ervaring kan ik zeggen dat de kwaaltjes gewoon dubbel zo sterk aanwezig waren. Met mijn dochter had ik totaal geen klachten.

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Voortraject;

Punctie;

Cryo cyclus;

TP:

Marielle; 18 maart

Jolan: 18 maart

Testen:

Marielle; 1 april

Vanessa; 4 april

Geplaatst

heej vanessa,

ik lees dat jij 19 maart de tp hebt... die had ik vorig jaar!! en op 4 april mocht ik ook testen.. alleen ik heb op dag 10 al positief getest.. ik hoop dat jullie dan ook een positieve test krijgen.

op 19 maart zijn mijn vriend en ik ook bij elkaar gekomen, 3 jaar terug dus vonden we het dat het gewoon onze dag moest zijn!

top hoor dat je al snel voor de cryo wilt. ik zou ook wel willen maar ze willen bij ons niet eerder dan 1 jaar na de geboorte weer ivf/icsi doen.

mijn duimen gaan voor je draaien!

liefs

Desiree

Geplaatst

Voortraject;

Punctie;

Cryo cyclus;

TP:

Marielle; 18 maart

Jolan: 18 maart

Testen:

Marielle; 2 april

Vanessa; 4 april

user_online.gif report.gif

Geplaatst

Voortraject;

Punctie;

Cryo cyclus;

TP:

Marielle; 18 maart

Testen:

Marielle; 2 april

Jolan; 2 april

Vanessa; 4 april

Geplaatst

Voortraject;

Punctie;

Cryo cyclus;

TP:

Marielle; 18 maart

Nath82: 22 maart (hopelijk)

Testen:

Marielle; 2 april

Jolan; 2 april

Vanessa; 4 april

Geplaatst

NAth? 13 eitjes? Geweldig! En nog goed zaad ook!

Computer thuis is kapot, nu even 1 berichtje vanaf de zaak. Over een kwartiertje op weg naar Nijmegen voor de tp!

Geplaatst

Ja, geweldig he?? We zijn er ook echt heel blij mee.

Heel veel plezier straks!! En lekker broeden op dat embryo!! Dat het maar net zo'n groot succes mag worden als de vorige!!

Geplaatst

Mag morgen de eerste spuit gaan zetten, dus het schiet aardig op nu ;-)

Voor de rest wel wat gespannen, omdat dit de allerlaatste poging is, dus ben ook benieuwd of en hoe de extra dingetjes in Dusseldorf gaan meewerken aan een zwangerschap. Heb lekker vandaag en maandag vrij.....en kan veel van huis uit werken, dus tijd zat om ook te ontspannen.

Dank voor t vragen :D

Geplaatst

Fijn! Wordt weer spannend. Ik hoor goede verhalen over Dusseldorf, hopelijk gaat dit voor jullie ook op! Lekker relaxen dit weekend en goed voor jezelf zorgen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden