Ga naar inhoud

Overzicht behandelingen MAART

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Nath. Succes voor vandaag!!!!Helemaal geweldig voor jullie. Joy1

hahaha lieve schat, succes voor wat?? Ja, voor op de bank blijven zitten terwijl dit niks is voor mij!! haha!!

• Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Voortraject;

Kimmie: 16 maart 1e FM

Sandra: 18 maart 2e FM

Lala: 20 maart start menopur

Mariska: 22 maart start deca, 1 april uitgangsecho

Miki: 24 maart start deca, na ongi bellen voor echo

Punctie;

Moontje: 12 maart

Eslief: 15 maart

Cryo cyclus;

Laika: 10 maart tp

Fren: 18 maart 2e echo 8.20 uur

Hellen: 19 maart 1e echo 13.40 uur

Suus77: 19 maart echo 15:00 uur

TP:

Moontje: 15 maart

Marielle; 18 maart

Vanessa: 19 maart

Nath82: 22 maart (hopelijk)

Testen:

Laika: 22 maart (19 maart ongesteld)

Moontje: 30 maart

Annema: 30 maart

Esther: 1 april

Marielle; 2 april

Jolan; 2 april

Vanessa; 4 april

Hoi meiden,

Ik ben helaas ongesteld geworden....(had het wel al verwacht, maar het blijft natuurlijk shit). Wat hebben we afgesproken over het lijstje? Haal ik mijzelf eraf of zet ik achter mijn naam dat het mislukt is. Ik heb voorlopig maar even voor het tweede gekozen.

Maar we kunnen natuurlijk ook een kopje Resultaat of een kopje Zwanger maken of zo. Wat vinden jullie?

Geplaatst

Hey Laika,

Balen meid!! Wat ontzettend klote! Ik vind een kopje resultaat ook wel handig. Doe maar wat jij het prettigste vind! Sterkte!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Voortraject;

Punctie;

Cryo cyclus;

Laika: 10 maart tp

Fren: 21 maart 3e echo 8.40 uur

TP:

Marielle; 18 maart

Testen:

Laika: 22 maart (19 maart ongesteld)

Marielle; 2 april

Jolan; 2 april

Vanessa; 4 april

Ik heb mijn gegevens weer even aangepast: moet zondag terugkomen voor echo 3. Schiet nog niet echt op hier...

Geplaatst
Fijn! Wordt weer spannend. Ik hoor goede verhalen over Dusseldorf, hopelijk gaat dit voor jullie ook op! Lekker relaxen dit weekend en goed voor jezelf zorgen!

Relaxen dit weekend gaat niet helemaal op. hihi

Heb donderdag de hele voortuin gedaan, met behulp van mannetje. Nou wil t geval dat we allebei voor t zelfde bedrijf werken, en nu ook nog op het zelfde project. De deal was: hij helpt mee, ik moet vandaag (zaterdag) werken-werken. Ach......de tuin is in orde dus prima hoor!

De eerste spuit zit erin, op naar de volgende!

Als ik t goed heb, zie ik met geluk dr. S nog 1 keertje en dan is ie op vakantie. Dus met een beetje pech gaat de rest van de behandeling gebeuren door zijn collega. Heb nog steeds goede hoop dat Düsseldorf mede gaat helpen voor ons wondertje.

Voor mezelf zorgen gaat lukken hoor! hahaha

Maandag al weer een dagje vrij ;-)

Geplaatst

Ik lees dit topic nu pas, ik schaam me diep!

vanessa

dus je cryo is goed ontdooid en je bent ondertussen lekker aan het broeden!

toppie meid geweldig

Nou op de goeie afloop dan maar!!!

Ik duim iig hard voor jullie!!

doe je wel rustig aan!!!

Vanessa en Elena

Wij staan er ook open voor om onze cryos snel te gbruiken nadat de kleine gboren is!!

Willen ook een brusje voor onze kleine en ook niet te lang wachten daarmee!

Liefs claudia

Geplaatst

Hee lala, succes gewenst deze poging!!!

Nath, er waren 3 eitjes bevrucht van de 13, was je daar teleurgesteld over? En maandag wordt er dus een emrbyo teruggeplaatst. Toppie!!! Uiteindelijk heb je er maar 1 nodig :)

Nog 10 dagen voordat wij mogen testen... of de menstruatie moet ineens doorbreken natuurlijk. Enjoy the weekend, dames!!!

Geplaatst

Voortraject;

Laika: 29 maart uitgangsecho voor cryo-poging

Punctie;

Cryo cyclus;

TP:

Marielle; 18 maart

Testen:

Marielle; 2 april

Jolan; 2 april

Vanessa; 4 april

Oke, als er mensen zijn die nog een kopje resultaat willen, dan kan dat natuurlijk maar aangezien ik mijzelf dan bij resulaat op 'niet zwanger' had gezet terwijl ik in hetzelfde lijsjte ook alweer in het voortraject sta met een uitgangsecho op 29 maart leek mij dat verwarrend ;-). Ik laat het dus maar bij het voortraject. Dan vergeten we de afgelopen poging maar gewoon helemaal....

Geplaatst

Voortraject;

Laika: 29 maart uitgangsecho voor cryo-poging

Punctie;

Cryo cyclus;

TP:

Marielle; 18 maart

Hellen: 23 maart (hopenlijk)

Testen:

Marielle; 2 april

Jolan; 2 april

Vanessa; 4 april

na 9 dagen is mijn bms al super deluxe. Dit heb ik nog nooit eerder gehad, vorige cryo poging heeft het in totaal 22 dagen geduurd. Ik hoop dat dit een goed teken mag zijn. 23/3/2009 was mijn testdag en was ik zwanger.

23/3/2010 hopenlijk twee mooie ontdooide emmy's, please!!???

en dan drie weken wachten, echt slopend.

dit is beleid bij het AZM omdat cryo's later op gang kunnen komen.

Ik vind het nu toch wel weer spannend worden

iedereen super veel succes gewenst

Geplaatst
Ik lees dit topic nu pas, ik schaam me diep!

vanessa dus je cryos is goed ontdooid en je bent ondertussen aan lekker aan het broeden! toppie meid geweldig Nou op de goeie afloop dan maar!!!

Ik duim iig hard voor jullie!! doe je wel rustig aan!!!

Vanessa en Elena Wij staan er ook open voor om onze cryos snel te gbruiken nadat de kleine geboren is!! Willen ook een brusje voor onze kleine en ook niet te lang wachten daarmee! Liefs claudia

Hoi zwangere Claudia! Hoe gaat het met jou? Geweldig gevoel dat zwanger zijn. Ik hoop dat het ons nog een keer gegund is. Hoeveel cryo's hebben jullie? Ik schrok nogal dat er maar eentje van de drie het ontdooien overleefd heeft. Ik hoop zo dat hij blijft plakken! Alvast bedankt voor het meeduimen, we kunnen alle steun goed gebruiken.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hoi Vanessa

Wat een fouten heb ik gemaakt zeg in mijn tekst pfff

ik zal voortaan de tijd nemen om mijn tekst na te lezen voor ik het verstuur!!!

Met mij gaat het goed ben van de week wel heel erg moe geweest maar dat gaat sinds gisteren wel weer, verder gaat alles zijn gangetje, buikje begint langzaam aan te komen, ik heb ukkepuk nog niet gevoeld.

Ja ik duim hard voor jullie want het zou zo mooi zijn nog een brusje voor BO erbij en het is allemaal zo byzonder het zwanger zijn enzo

Jammer idd dat ze het niet alle drie gered hebben de cryos maar gelukkig is er 1 tje geplaatst en hopelijk blijft die lekker zitten 9 mndn.

Mijn duimen draaien!

Liefs Claudia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden