Jump to content

Ook mensen zonder kwaaltjes in ww zwanger?

gerreber

Recommended Posts

HAllo meiden,

Vaak lees je hier dat veel meiden toch wel al een soort van 'zwangerschapskwaaltjes" hebben in de wachtweken.

Zijn er ook mensen die dat juist niet hebben gehad en toch zwanger waren?

Ik heb alleen nog last van de punctie en mijn darmen zijn wat van slag.(winderigheid, sorry!)

Hoi Gerda, mmmm, k heb niets noemenswaardig denk ik. Geen last van de boobies, alleen tepels zijn erg gevoelig. Smiddags rond een uur of 2 à 3 sta ik op instorten van moeiigheid, lig er s'avonds dan ook vroeg in. Beetje zeurderig gevoel in mn buik.

s'nachts word ik een paar keer wakker.

Jij ergens last van?

Hee meiden,

Wat is het toch spannend he, die stomme wachtweken! En je lijf doet van alles of niks en het zegt uiteindelijk toch niets!

Ik had absoluut nergens last van, was wel gespannen en had vage buikpijn na de punctie. De dag voor de test had ik best heftige ongikrampen en was ik er van overtuigd dat het mislukt was. Ik was dan ook stomverbaasd toen ik de volgende dag gebeld werd door het ziekenhuis dat mijn bloedtest positief was!

Heel veel sterkte, laat je niet gek maken, je hebt een lijf vol hormonen en daar reageert iedereen anders op.

En fingers crossed voor een positief resultaat!

Sterkte!

Liefs Pien

hallo,

Ik had idd net als paulien geen enkel teken dat ik zwanger zou kunnen zijn!! wel idd een ongie gevoel en voor de rest hoofdpijn. maar de test was op dag 10 al dik positief geen twijfel mogelijk..(ik heb daarna nog wel een aantal testen gedaan haha)

dus.. alles is mogelijk.. gewoon hopen en bidden op die ene dag dat je 2 streepen ziet op de test.

heel veel suc6!

liefs

Desiree

Ik had geen zwangerschapskwalen als misselijk, hoofdpijn, gevoelige borsten, aders op de borsten. Niks. Wel heb ik dag 7 tm 10 na TP de innestelling gevoeld (menstruatiekrampen en bloed).

Ik denk dat de meeste mensen die normaal zwanger raken echt in deze wachtweken nog helemaal niks merken!

Succes met wachten :)

hoi meiden,

ik mag zondag testen moeten zeggen dat ik 3 en 4 dagen na de tp wel erg veel buikpijn had maar waarom?????????? (denk ook door de punctie)

nu vandaag een beetje ongi krampen en moet zaterdag ong worden (hoop t niet natuurlijk)

weer spannend zeg!!!

Ik heb ook geen last gehad van kwaaltjes. Nou ja, wel met de verse terugplaatsing, maar dan van de lichte overstimulatie en beurse gevoel in mijn buik na een drama-punctie (50 follikels moesten worden aangeprikt). Toen had ik last van een opgezette buik van het vocht.

Maar bij de twee cryo-tp's had ik net als Pien juist een kleine week voordat ik de bloedtest moest doen ongesteldheids-krampen. Was ook overtuigd dat het niet was gelukt, voelde gewoon alsof ik elk moment ongesteld moest worden. Maar de ongesteldheid bleef de laatste keer uit....

Door al die hormonen, spanning, emotionele tijd is er echt geen pijl op te trekken. Het zijn eerlijk gezegd gewoon rotweken en afleiding zoeken is het enige wat mij er een beetje doorheen sleepte.

Heel veel sterkte en succes!!

liefs,

Mariek

Ik ben zwanger geweest van onze eerste cryo poging in januari.

En had echt helemaal niks van klachten!

Zelfs niet die wat ik voor mijn ongi heb.

Dus dat waren dan eigenlijk de kwaaltjes.

Spannend hoor meiden!

xx

Guest Nienke79

Hoi Gerreber,

Ik had bij mijn de vierde (cryo) tp helemaal geen "kwaaltjes" en ging er ook helemaal vanuit dat ik net als voorgaande TP's ongesteld zou worden. 8 dagen na de terugplaatsing heb ik een test gedaan omdat het mij ineens opviel dat ik last had van verstopping en toen bleek het raak. Maar verder heb ik geen kramp, zere borsten, aders, helemaal niks gehad. Dus hou vol!

Spannend hoor!

(Als je utrogestan/bolletjes gebruikt: daar word je o.a. winderig van)

Lfs, Nienke

In mijn ww voelde ik niets, ik heb me toen niet eens aangemeld op het wachtbankje want na het lezen van de verhalen en alle kwaaltjes ging ik er van uit dat het dus niet raak zou kunnen zijn, het enige wat ik de eerst paar dagen had was een beurse buik van de punctie en ook wat last van mijn darmen, dit verdween na een dag of wat en toen voelde ik me kiplekker, voor het eerst want in de ''spuitperiode'' was ik doodmoe e.d Conclusie is dus dat het nog alle kanten op kan gaan want ik bleek toch echt zwanger van mijn mooie manneke.

Hei gerreber,

Genoeg positeive verhalen over meiden die niets voelden. Dat helpt in ieder geval hoop ik om de moed erin te houden. Maar ik ben bang dat ieder lichaam anders is en reageert op al die hormonen dus dat het helaas wachten tot de test is voor je echte duidelijkheid hebt. Hoop dat die positief is!

Ik voelde ook niets, had alleen last van mijn darmen /buik. Maar dat heb ik altijd als ik gespannen ben dus daar kon ik niets aan ophangen. Later (maar dat was al na de test) was ik vaak enorm moe.

Succes!

Dank jullie wel voor jullie reacties!!

Ik heb de eerste dagen na de punctie flink last gehad van mijn buik. Ook van verstoppingen. Nu gaat alles zoetjes aan weer wat beter, maar blijf de ongi krampen houden.

Maar goed, blijkt dus wel dat er geen hoogte van te krijgen is en dat het niet meteen iets zegt :D

Hoop gewoon dat ik de testdatum haal zonder ongi te worden... Dan heb ik zeker goede moed!

Meiden geniet van jullie zwangerschap en/of kleine.. Het blijven wondertjes!

• 3 weeks later...

Hoi Gerreber,

Ook ik zit nu in me wachtweken maar ben heel erg onzeker omdat ik nergens last van heb, Heb alleen gevoelige tepels meer niet.

Maar nu zag ik dat je hetzelfde had in je wachtweken en ik zie dat je zwanger bent geweldig.... GEFELICITEERD. Daar krijg ik ook weer beetje moed van.

Geniet ervan.

Groetjes

Patricia

• 2 weeks later...

hallo meiden,

Blij dat ik dit topic heb gevonden, precies wat ik zocht ;-)) Ik zit op de helft van de ww. Heb op 3/4 tp gehad van een uitstekende cryo. De laborant zei "hij is het weer gaan doen (na het ontdooien)" wat een plastische uitspraak hihi.. maar ja hij had wel gelijk.

Nu dus maar wachten en je vraagt je soms 100 x per dag af wat voel ik nu weer en hoort dat juist wel of juist niet.. ik heb vanaf dag 2/3 na de tp van die zeurderige krampen, niet heel erg maar ze waren er wel.. minder dan de vorige keer maar toen had ik ook de punctie net gehad met lichte overstimulatie. Ben op zich nu positiever maar ben nog steeds soort bang voor een negatieve test of ongi komende week...Hoeveel dagen kun je met een cryo tp al testen?

Succes allemaal, liefs Mama Ree

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use