Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames

heel veel sterkte met enorm zware wachtdagen!!!

nu in voorbereiding voor onze nieuwe poging (in juni op zijn vroegst) zie ik het meeste op (tot op heden dan) tegen de 2 wachtweken, wat zijn die slopend!

lieve groeten

Babeth

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo !

Voor de groene regels een dikke gefeliciteerd en Geniet !

Voor de rode regels, een dikke knuffel.

Zelf afgelopen zaterdag een testje gedaan en uiteraard negatief, was ook nog maar wachtdag 7 als ik goed tel ( vrijdag 16 TP gehad)

Durf nu ook eigenlijk niet meer te testen. Had donderdag een hele rare kramp in mijn buik en savonds een beetje roze afscheiding. Dus ga er van uit dat ook deze missie mislukt is.

Verder eigenlijk helemaal geen ongi gevoel of andere rare dingen zelfs geen pijnlijke borsten ...

Anyways, iedereen die nog moet testen, heel veel succes !

Geplaatst

Gefeliciteerd aan alle positief getesten!

En sterkte aan alle meiden die van de bank gevallen zijn.......hoop dat jullie snel weer verder willen en kunnen.

Groetjes,

Angela

Geplaatst
Hebben de dames die nu zwanger zijn ook menstruatiepijn gehad maar zonder bloed???? En dit natuurlijk zwanger ''overleefd''?

liefs

Sam

Ja, ik heb dit ook gehad. Ik dacht echt dat het mis zou zijn. Tot aan de positieve test geen bloedverlies gehad maar na de testdag 2 weken lang bruinige afscheiding en licht bloedverlies. Toch nog steeds zwanger!! Volhouden dus, het kan echt nog wel!! Succes.

Geplaatst

Gelukkig weer wat groentjes er bij. Hier iemand die nog steeds in spanning zit.

Heb 13 dagen geleden de inseminatie gehad voor mijn 4e iui. In theorie zou ik dus morgen mogen testen. Meestal heb ik een cyclus van 27 dagen. alleen afgelopen cyclus ging zo snel dat ik op dag 11 al de inseminatie had....

Omdat ik vandaag een echo van mijn borsten had heb ik gisteravond toch al een testje gedaan: hartstikke negatief. Ik weet dat het nog niet alles wil zeggen, maar ik ben dus bang dat het nu weer fout zal gaan.

Op dit moment voel ik eigenlijk niks.....en das ook weer raar. Normaal heb ik rond mijn menstruatie best gespannen borsten en de nodige krampjes... Maar met mijn vorige zwangerschappen had ik juist ineens erg grote borsten(niet zozeer gespannen)... Heb een beetje het gevoel dat ik toch nog veel te vroeg ben nu in mijn cyclus. Als er woensdag nog niks is dan ga ik toch maar het z'huis bellen. Nu gewoon afwachten...

Geplaatst

@Wannabeamom, Spannend hoor! Ik kan me voorstellen dat je er knetteronzeker van wordt!! Misschien wel een goed teken dat je nu niets voelt? Als ik jou was zou vanavond zo min mogelijk drinken en er morgenvroeg nog een test tegenaangooien...Ondertussen duim ik hard voor je!

Liefs Esly!

Geplaatst

@Joy, hoe is het met jou? Ik hoop zo (!!) dat je vanmorgen positief hebt getest.....

Liefs Esly!

Geplaatst

@SamSam, spannend he?!! Ik heb inderdaad ook 2 emmy's teruggeplaatst gekregen. Echt superspannend!! Ik heb niet eerder getest, maar had een bloedtest ivm deelname aan een studie. Ik wilde wel graag eerder testen, hield het zo nu en dan haast niet meer vol, mijn man was alleen onverbiddelijk! Vorige week donderdag is iemand van MvM langsgeweest en moest ik weer wat urine opvangen voor een testje.....ik heb echt peentjes gezweet! Was zooooo bang dat er niets te zien was....gelukkig was t 2e streepje knalroze;)

@Simone, ja het blijft spannend he?! Stiekum ben ik een beetje "jaloers" op Esther en Pattricia, die hebben vandaag de eerste echo gehad. Ik gun het ze van harte, maar..........ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!! haha Morgen over 3 weken is het zover. Zolang ik "gerommel" in m'n buik voel weet ik in elk geval wel dat er iets gebeurd en volgens een vriendin is het heel goed mogelijk om zwanger te zijn zonder kotsend boven de toiletpot te hangen. Ze heeft er inmiddels 3 op de wereld gezet zonder "spuugweken". t Komt vast goed!!(dat zeg ik ook de hele dag tegen mezelf)

Voor de rest van de wachtende meiden: heel veel succes met wachten en hou elkaar goed vast! Zet em op!

Liefs Esly!

Geplaatst

Heids,

Dat van die roze afscheiding had ik ook op wd 7, toen testte ik negatief.

Volgens mij had dat toen met innesteling te maken want de volgende dag wd 8 tesste ik voor t eerst positief. Volgens mij is t juist iets positiefs zolang er geen bloeding achteraan komt.

Nath, bedankt voor de bemoediging! Had ik echt nodig, ben echt blij dat ik vandaag geen rugpijn had en nog steeds niet ongesteld ben geworden.

Weet jij mischien of de utrogestan nu ook mijn menstruatie kan tegenhouden en dat ik daarom niet ongesteld word ondanks de positieve test???? Daar zit ik nu mee.

Esly, dat is indd extra spannend bij terugplaatsing van 2, de grote vraag 1 of 2??!!!

Voor jou ook is het nog steeds w8

Ik heb vandaag op eigen initiatief een bloedtest aangevraagd om mijn hcg te testen, denk dat ik een afspraak maak voor vrijdag.

HOU VOL ALLEMAAL!!!!

Groetjes

Sam

Geplaatst

@Esly,

Ja ik weet wat het is dat je nog lang moet wachten voor een echo.

Ik ben vandaag terug geweest omdat ik zoveel buikpijn heb, het zijn mijn darmen maar verder niks.

Dus hoefde mij geen zorgen te maken.

Maar wat ze wel zag op de echo een vruchtzakje was zooooooooooo klein.

Maar ja blijven nog tot 11 mei in spanning zitten of het er 1of 2 zullen zijn.

Wanneer mag jij voor je eerste echo?

Liefs Simone

Geplaatst

Joy,

Weet je al iets meer?

Ik had ook al even gekeken op het forum van het zh

maar zag daar ook nog geen reactie staan.

Ik hoop het zo voor je, en anders ga je morgen bellen?

Sterkte meisie

Geplaatst

Ik ben gestopt met de bollen. Ik heb het idee dat ik er buikpijn van krijg. Mijn lijf wil menstrueren en de bollen geven andere seintjes. Tenminste zo voelt het. Ik ben nog niet ongesteld hoor. Morgenochtend voor het eerst met ochtendurine testen en dan ga ik het ziekhuis bellen. Ik ben er wel klaar mee , met deze onzekerheid.. (Geloof ik....) Zit al te denken aan de babyspulletjes waar ik ook afscheid moet nemen.....Nou, dat bevalt me ook eigenlijk niet...Bah, ik voel me er wel sneu van. Het lijkt me toch anders als je na de geboorte van de laatste weet dat het de laatste is...dan neem je al afscheid, nu...is het anders gelopen. Maar goed, ik zal blij zijn al het morgen is.

Geplaatst

Joy,

Ik hoop echt so voor je dat je morgen nog positief test! Ik zal voor je duimen en wat zwangere energie toesturen...

Sterkte ik hoop dat je tmis hebt en dat ie morgen vet positief is.

knuf,

Sam

Geplaatst

Joy1, gebruik je toevallig progynova na je tp?

Wat dat houdt je menstruatie tegen nl. in de wachtweken.

Laten we hopen dat het een late innesteling is geweest!

Liefs, Martha.

Geplaatst

Mart, Neen geen progynova, allen maar de utrogestan. Die geven het seintje door dat er geen eisprong meer moet komen, heb ik gisteren gelezen. Nou, ik voel me wel op springen staan:Ik heb nog nooit van mijn leven in zo'n rare situatie gezeten ten minste t.a.v. niet zwanger en niet ongesteld....

Sam dank je, Ik weet dat je mij wel zwanger wilt kijken....

Ach, ik moet me eigenlijk ook weer niet aanstellen vind ik...2 kinderen die boven nu lekker liggen te slapen...waar heb ik het over!!!! Joy1

Geplaatst

Hallo Joy

ik hoop dat die buikpijn ergens anders van komt hoor!!!

enne wat het " aanstellen " betreft, ondanks dat er 2 prachtige kindjes in bed liggen il niet zeggen dat je wens erg groot is naar een derde....

ik hoop voor je dat het toch goed zit!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lonneke:TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle: TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan:TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa:TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

ChrisH:TP 22-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Sannie:TP 22-03, 2 Emmies, Testen 2-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Mama van Tim: TP 02-04, testen 17-04

Lala: TP 03-04, 2 emmies, Testen 17-04

Leuntje: TP 06-04, 2 cryo's, testen 17-04

Mama Ree: TP 03-04 1 cryo, testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon: TP 04-04, testen 18-04

Wish: Tp 06-04, 2 emmy's testen 18-04

Diane: TP 05-04, testen 19-04

Laika: TP 06-04, 1 cryo, testen 19-04

Esly: TP 06-04, testen 20-04 (bloedtest)

Ilse: TP 06-04, 1 cryo, testen 21-04

Okki: TP 06-04, testen 21-04

Cigdem: TP 09-04, testen 22-04

Simone09; TP 09-04, 2 emmy"s getest 23-04

Anouk: TP 09-04, twee emmy's, testen 24-04

Miranda: Tp 11-04 1 emmy, testen 25-04

KrisKras: 10-04 IUI, testen 26-04

Wannabemom: IUI(4) 13-04 , testen 27-04

Joy1; Tp 14 april 2 cryo's, testen 27 april

Schattie: TP 15 april 2 emmy's, testen 29 april

Marie10: TP 15 april 2 emmy's, testen 29 april

lytswyfke(kitty): TP 15 april 1 emmy, testen 29 april

Heids: TP 16-04 2 cryo, testen 30-04

Samsam: Tp 15-04 2 emmy's, testen 30-04

ChrisH:TP 18-04, 1 cryo, testen 30-04

Simba: TP 18-4, 1 emmy, testen 30-04

Estrhalita: TP 18-4, 2 emmy's, testen 30-4

Laatste lijstje erbij gehaald.

Hoe is het met de dames???

Ik wil meer groen, zou leuk zijn als het lijstje met meer groen dan rood wordt afgesloten!

Geplaatst

Proficiat Heids!!!

Hier nog steeds niks. Vandaag is dus 2 weken na mijn inseminatie. Maar nog niet ongesteld(terwijl ik bijna altijd 1 dag te vroeg ben)maar ook weer een negatieve test. Ik denk dus dat ik gewoon te vroeg geinsemineerd ben geweest (dag 11) en nu nog enkele dgn moet wachten op mijn menstruatie. Oftewel nog wachten tot vrijdag of zaterdag.

Ben dat wachten nu wel een beetje beu.......

Geplaatst

Heids wat een feest!!! Van harte, geniet ervan!!!

Wannabemom, we duimen voor een late innesteling en dat de test gauw alsnog positief mag uitslaan. Hou vol!

Geplaatst

Lonneke:TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle: TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan:TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa:TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

ChrisH:TP 22-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Sannie:TP 22-03, 2 Emmies, Testen 2-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Mama van Tim: TP 02-04, testen 17-04

Lala: TP 03-04, 2 emmies, Testen 17-04

Leuntje: TP 06-04, 2 cryo's, testen 17-04

Mama Ree: TP 03-04 1 cryo, testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon: TP 04-04, testen 18-04

Wish: Tp 06-04, 2 emmy's testen 18-04

Diane: TP 05-04, testen 19-04

Laika: TP 06-04, 1 cryo, testen 19-04

Esly: TP 06-04, testen 20-04 (bloedtest)

Ilse: TP 06-04, 1 cryo, testen 21-04

Okki: TP 06-04, testen 21-04

Cigdem: TP 09-04, testen 22-04

Simone09; TP 09-04, 2 emmy"s getest 23-04

Anouk: TP 09-04, twee emmy's, testen 24-04

Miranda: Tp 11-04 1 emmy, testen 25-04

KrisKras: 10-04 IUI, testen 26-04

Wannabemom: IUI(4) 13-04 , testen 27-04

Joy1; Tp 14 april 2 cryo's, testen 27 april

Schattie: TP 15 april 2 emmy's, testen 29 april

Marie10: TP 15 april 2 emmy's, testen 29 april

lytswyfke(kitty): TP 15 april 1 emmy, testen 29 april

Heids: TP 16-04 2 cryo, testen 30-04

Samsam: Tp 15-04 2 emmy's, testen 30-04

ChrisH:TP 18-04, 1 cryo, testen 30-04

Simba: TP 18-4, 1 emmy, testen 30-04

Estrhalita: TP 18-4, 2 emmy's, testen 30-4

Met alle plezier!

Gefeliciteerd Heids!

Geplaatst

Wij willen morgen de eerste test doen. dat is twee dagen voor de eerste bloedtest... Zou moeten lukken toch? ik heb 15 april de punctie gehad, en 18 april de TP.

Als ik mijn gewrichten voel.... zeg ik zwanger, maar ja, die stomme bollen he.....

De wens is de vader van de gedachte!!!!

Geplaatst
Wij willen morgen de eerste test doen. dat is twee dagen voor de eerste bloedtest... Zou moeten lukken toch? ik heb 15 april de punctie gehad, en 18 april de TP.

Als ik mijn gewrichten voel.... zeg ik zwanger, maar ja, die stomme bollen he.....

Simb, succes ik duim voor je dat het raak is!!

liefs joske

Geplaatst

We duimen mee Simba! Vroeg testen kan ook een verkeerde duidelijkheid geven he, hou dit in gedachte. Ik heb namelijk wel eens gelezen bij iemand die zwanger was van een 7 en 4 cellig, dat die van 4 later genesteld was. Dus het kan dat de test daarom pas later, en niet eerder, positief uitslaat. Zoals je merkt ben ik geen fan van vroegtesten meer, wel lang geweest hoor. ;-)

Geplaatst

Heids, fantastisch!!!!!!!!! Geniet ervan meid...

Miki: Ik zat zelf ook al te denken dat de innesteling misschien sneller is bij een embryo dat én meer cellen heeft én minder fragmentatie (omdat het hierdoor makkelijker innestelt).

Ik ben ook niet zo voor vroeg testen, maar merk dat ik me nu al nergens meer op kan concentreren en ik ben gewoon de hele dag zenuwachtig... Pff en ik moet nog een week..!!!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden