Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb wel eens gelezen 3-5 dagen na tp. Maar of je die ook voelt is voor iedereen verschillend!

Geplaatst

Dat snap ik. Elke lijf reageert anders.

Ik had gisteren wat lichte menstruatie krampen, en wat steekjes, vanochtend hetzelfde. Maar ik vond dat eigenlijk al zo snel.....

Nu voel ik eigenlijk niets meer geloof ik.

tp was zondag..... we houden moed

Geplaatst

hoi simba

bij mij begonnen de krampen enz. 3 dagen na de tp, maar kan niet zeggen dat ik wist dat het een innesteling was zelfs nu kan ik niet zeggen wanneer die plaats vond

lichaamlijk kon ik niks van mijn lichaam op aan

geestelijk had ik wel steeds het gevoel dat het goed zat, met soms wel een kleine uitzondering van die dipjes natuurlijk ken je het wel

Geplaatst

Een eventuele innesteling zou bij mij binnen 4 dagen na de tp moeten zijn, want ik heb een cryo en die is ouder dan een verse emmie.

:gekruiste vingers 1Ik wens iedereen op deze wachtbank veel sterkte met wachten.

Geplaatst

@Joy1: ik hoop dat het de innesteling was en dat alles verder goed gaat, toy toy toy!!!

@cigdem: wat fijn dat je HCG waarde goed is! Nu lekker genieten meid!!!

Gast estrhalita
Geplaatst

@Joy1 spannend hoor.

@Simba ik had de 1ste 2dagen krampjes, gisteren en vandaag pijnlijke borsten en nu niks. Je kan er niks van zeggen. Bij de zwangerschap van mijn jongste was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden en toen was ik zwanger. Dus het blijft moeilijk, ook omdat je de bolletjes nog gebruikt neem ik aan en die doen ook een hoop met je lichaam hoor.

Geplaatst
Mike, Ja! Ik had haar inmiddels daar al gezien.

Ik voel me wat zekerder nu ik geen bruinige sliertjes meer zie. Het kan er mee te maken hebben gehad (???) dat ik vandaag/morgen ongesteld moet worden??Gok maar wat. Heb zelf zo veel bloedverlies gehad bij de vorige zwangerschap maar nog nooit geen sliertjes dus...maakt het me toch onzeker. Maar goed, ik zit nog in de race.

Ik voel me buik nog bij momenten. Ik had me in mijn hoofd gehaald dat ik daar nog nooit zoveel last van had gehad...wat blijkt nu...Dus wel, ik vond gisteren een dagboekje. Nou, kan nog alle kanten op. Sterkte iedereen op de wachtbank. Groetjes Joy1

endhbmdlcnNjaGFwc3Rlc3QgZG9lbiE=

Dag Joy,

Bedankt voor je antwoord heb ik net gelezen. Klinkt goed. Geloof t of niet maar kwam net van t toilet terug en daar zag ik ook op t toiletpapier na t afvegen heel weinig 'sliertjes lichtbruinig slijm''. Sorry voor de fijne details..haha. Moest gelijk aan jou denken Joy en andere dames van wie ik de berichten had gelezen. Ik voel me so ongeduldig zit nu op WD 7 maar heb echt t gevoel dat er iets aan de hand is.

Herken iemand dit mischien uit eerdere behandelingen?

Verder gebeurde er iets aparts vanmiddag, toen ik de bolletjes inbracht (met moeite trouwens lijkt wel alsof t krapper is geworden daarbinnen...)

veegde ik na t inbrengen met wc papier af. Toen kwam er een klein beetje rozig slijm op t papier! Ik moest gelijk aan een ''innestelingsbloeding'' denken hoewel er bij mij geen bloed was alleen rozig slijm.

Het was echt weinig want toen ik uit nieuwsgierigheid weer veeegde was er niks meer...

En in de auto onderweg naar huis had ik lage menstruatie rugpijn.

Echt ronduit een marteling deze wachtdagen, ik kwam vanmiddag thuis na werk gelijk een test gedaan in wd 7!!! over ongeduld gesproken..

Die was natuurlijk negatief maar ik heb nog steeds hoop...

Ik hoop dat er meer dat er meer dames zijn die mijn ''klachten' herkennen. Vermeld t hier dus maar nog een keer joy.

Liefs superongeduldige

Sam

PS heb me nu al voorgenomen morgenochtend met (geconcentreerde urine) weer te testen. Dan zit ik op wd 8....

Geplaatst

Haha Sam, Ik typ mijn vingers hier op het forum blauw, heb overal op dit moment wel iets te melden...Blijven testen hoor, weet je te vinden hier en laat je ook even wat berichten achter op vroege testers, of was je daar ook al neergestreken...Groetjes Joy1

Geplaatst

Haha Pien, Als het aan mij ligt test ik helemaal niet meer en ga ik gewoon uitbuiken......Echt zonder dollen! Manlief wil wel weten waar hij aan toe is....ach ik denk ik uiteindelijk ook wel maar heb er nu al lol om, bij het idee! Joy1

Geplaatst

gisteravond ontdekte ik een druppel bloed.. nu heb ik last van krampen en ben ik misselijk dus ik vrees dat ik vandaag ongesteld ga worden...kan wel janken!

Geplaatst

@ Kriskras, Joy en Samsam: wat is het toch een verschrikkelijke kwelling, deze wachttijd. Ik leef met jullie mee. Bruine, roze of rode sliertjes maken het er zeker niet makkelijker op.... Ik wens jullie stalen zenuwen!!

Morgenvroeg is mijn testmoment, SLIK. Als ik vandaag heelhuids doorkom dan mag manlief vanavond een test bij de drogist gaan halen... Die durf ik niet eerder in huis te halen want dat is natuurlijk de goden verzoeken, haha.

Tot later.

Geplaatst

oooooo...dames!! Hou vol hoor!! Ik zou graag hier wat meer groene regels zien!!! Doe t kalm aan! De lente is in aantocht dus .... ga ervan genieten!!

Succes met wachten en testen!!

Liefs,

Angela

Geplaatst

heey anouk,

morgen heel veel succes met testen,ik heb de testen ook al in huis.misschin ga ik morgen ook wel testen.mijn moeder is dan jarig en dat zou toch een super mooi kado zijn?maar vind het ook erg spannend worden.we hopen op groene regels.

de rest vd meiden ook heel veel succes en ik laat het snel horen wat de uitslag is.

liefs miranda

Geplaatst

@Miranda: jij ook veel succes met testen!! Een positieve test zou inderdaad een heel leuk kado voor je moeder zijn, maar natuurlijk ook voor jullie zelf!!!!!! Ik zal morgen aan je denken.

Geplaatst

hey miranda

klink goed hoor je bent je nod al voorbij zonder bloed

hoop dat je morgen een fantastisch kadootje hebt voor je moeder en natuurlijk voor jullie zelf

veel succes met testen:duimen draaien:

Gast Sannie66
Geplaatst

@allen, kreeg net een berichtje van Joy dat ze totaal geen toegang tot het internet heeft, dus het forum. Dus ter geruststelling: ze is zo snel mogelijk weer online! Alles is verder nog goed...

Geplaatst

@Miranda, heel veel succes met testen morgen, ik duim voor een groene regel!!

Hoe gaat het met de rest van de wachtende dames? Volhouden he?!

Hier gaat het prima! Gisteren MvM al op bezoek gehad en omdat ik dinsdag alleen een bloedtest had gehad was ik nieuwsgierig naar de test. Hoewel ik het heel spannend vond, had ik het ook wel een beetje benauwd...het zal toch wel goed zijn....gelukkig had ik 2 knalroze strepen!! Sinds vanavond voel ik wat steken in m'n buik en maak me een beetje zorgen, ik hoop maar dat het niets te betekenen heeft.....Dus ook nu blijft het spannend!

Allemaal heel veel succes met wachten gewenst!

Liefs Esly!

Geplaatst

Alles dames, wat een spanningen he !! Nou succes en ik duim voor jullie !! Op naar een postieve test !!

:goodluck::positive energie:

Geplaatst

Afgelopen vrijdag getest en ben ZWANGER:confettistars:

Mag ik ook op het lijstje erbij?

Voor de meiden die no moeten testen sucses:goodluck:

Liefs Simone

Geplaatst

goede morgen Dames,

allereerst wil iedereen die zwanger is feliciteren. De gene die negatief getest hebben heel veel sterkte toewensen.

Ik hoop da iemand ons kan helpen want we worden gek hier. we zijn met de tweede ivf begonnen en zitten ook op het wachten bankje. Bij de eerste ivf moest ik na mijn tp 3 keer spuiten met pregnyl 1500 8 dagen na de laatste spuit die was op 16 april kwamen die rode duivels. bij deze tweede ivf moesten we 4 keer een pregnyl spuit van 1500 zetten. Ze zeiden in het ziekenhuis dat we 14 dagen na de tp mochten testen.Dat was gisteren.Dus wij gisteren ochtend van mijn ochend urine twee verschillende testen gedaan bij de ene moest het twee streepjes worden bij de andere een kruisje.We teste eerst de clearbleu en die gaf eerst niks aan.wij nog wat nagepraat en na een half uur werd het toch een heel heel heel heel licht kruisje. dus toch nog een andere gedaan van huismerk drogist en die gaf niks aan. Vandaag weer een testje gedaan van clearbleu en die gaf nu nog vager en kruisje en die andere van apotheek eigenmerk niks.

We zitten nu ook 8 dagen na de laatste pregnyl prik van 1500.

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt of kan mij vertellen of het iets betekend

alvast bedankt en iedereen heel veel sucses op het wachtenbankje

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden