Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Laika, ik wens je veel sterkte de komende tijd, het is zo'n teleurstelling.

@Doortje Ook voor jou had ik heel hard iets anders gewenst!!

Sterkte de komende tijd.

@Hermien, meid wat balen dat je n u niet weet waar je aan toe bent. Hoe is het nu met het vloeien? Is het al gestopt?

Sterkte, ik denk aan je.

NoaNoa, doe jij inderdaad wel kalm aan.....

@Anoek ik voelde ook niks, alleen hoofdpijn. Ook kun je je lijf niet goed aflezen door de progesteron. Dus je kunt alleen maar wachten en hopen dat je niet ongesteld word en kun testen.

Ik had dus gisteren getest, 4 dagen te vroeg en die was licht positief.

Ik had dit zelf ook niet verwacht ik dacht echt dat het niet goed zat.

Dus houd moed.

Liefs Surinails

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi dames,

Wat een rode regels weer de laatste tijd, dit wachtbankje begon zo goed.

Voor jullie allemaal heel veel sterkte de komende tijd.

Natuurlijk ook voor de nog wachtende dames.

Alle groene, geniet ervan!

Liefs, Dorine

Geplaatst

Owh Hermien

Wat spannend allemaal.

Ik begrijp je onzekerheid volkomen en wat naar dat je weer maar moet afwachten. Hoe lang moet je het aankijken voor er iets duidelijk wordt?

Succes allemaal trouwens!

Surinails; ook gefeliciteerd

Doortje; getverderrie meid, sterkte!

Wat mezelf betreft.

Het gaat al een stuk beter met de klachten en dat maakt me gek genoeg alleen maar bezorgd. Als je overstimulatie hebt en je bent zwanger, kun je er nog wel even last van hebben. Mijn klachten worden minder, betekend dit dan ook dat mijn hormonen (hcg) minder worden????

Lieve help ik hoop het niet

xNoa

Geplaatst

Doortje en Hermien, Heel veel sterkte met het verwerken.

Vandaag terugplaatsing gehad van twee schatties, éen A en één B kwaliteit.

Voor alle wachtende dames heel veel succes!!:icon_sunny:

Geplaatst

Doortje, shit zeg! Sterkte!

Hermien, wat een onzekerheid toch, hopelijk stopt het vloeien snel en is alles in orde, sterkte!!

Geplaatst

Noa noa,

Volgens mij niet hoor, de overstimulatie moet natuurlijk minder

worden en terzijner tijd natuurlijk stoppen.

En je hcg heeft daar volgens mij verder geen invloed op!

Wat is het toch allemaal wat he'!

Komt vast allemaal goed!!

Schattie,

Geweldig nieuws, fijn om te horen.

En nu maar lekker warm bij je houden, en de start van de

vreselijke wachtweken, succes en sterkte ermee.

Surinails,

Het vloeien is vandaag wel wat minder, maarja wat zegt dat...

Ik moet gewoon afwachten.

Ben maar aan de grote schoonmaak begonnen, ha ha

Als het toch niet goed gaat, laat het dan maar komen, ben er

eigenlijk al wel klaar mee.

Ik zit met m'n gedachten alweer uit te rekenen wanneer ik dan

weer zou kunnen starten met de volgende icsi.

Hoe gaat het met jou?

Gast Diane180
Geplaatst

Hermien,

Balen zeg, waardeloos dat je niet weet waar je aan toe bent.

Vandaag was toch je testdag...nog getest ? Of wacht je morgen af wat het zkh zegt ?

Vandaag wachtdag 10 en het voelde heel goed, tot ik net licht bruine afscheiding zag....

onzekerheid begint hier nu ook ineens te komen. De vorige keer begon het daar nl. ook mee. Maar toen zette het behoorlijk vlot door.

Hoop echt dat het nu niet het geval is en niet doorzet, dat het alleen maar innestelingsbloedinkje mag zijn.............

pffffffffffff

liefs,

Diane

Geplaatst

Doortje,

Meid, wat ontzettend Kl*te!

Ik hoop dat je ondanks dit verdriet toch een 'fijne' verjaardag kan vieren.

In ieder geval van harte gefeliciteerd met je man!

Hermien,

Wat een toestand zeg, die onzekerheid lijkt me echt frustrerend.

STERKTE!!

Lala,

Hoop dat het een late innestelingsbloeding is!!!

Kom op, hou vast!

Surinails,

Heb je vandaag ook nog een keer getest of ben je nu overtuigt dat je dan toch echt zwanger bent!!

Probeer ervan te genieten!

Joy,

En, hoe voelt het deze keer?

Schattie,

Super zeg, 2 toppers bij je aan 'boord'!!!

Hier nog steeds 'dipperig'.

Voel me nu wel wat rustiger, of hoe moet ik dat zeggen.....

Morgen kan ik mijn menstruatie gaan verwachten, omdat dit niet meer zo lang duurt zal ik wel iets minder gespannen zijn.

Maar ow jee, wat ben ik bang dat het wederom niet gelukt is!

Geplaatst

Hi Diane,

Wauw spannende tijd weer voor jou. Ik hoop echt dat deze 2e ronde voor jou ook een mooi einde heeft. Ik zie dat het vandaag 2 weken na je punctie is. Dat was voor mij ook altijd een cruciale dag..(ook omdat het dan 14 dagen na de eisprong is) ik zal extra duimen!

Ga je niet nu al testen?

HEEEEEEEEL VEEEEEEL SUCCES!

Ook voor de andere dames natuurlijk!

Liefs

Geplaatst

Pfff, ik ben ook elke keer op dag 14 na punctie ongesteld geworden.

Hoop zo dat 'het' bij jou vandaag weg blijft!!!

Succes!

Geplaatst

Hi Dames,

Wat een hoop spanning bij jullie, hopelijk blijft het goed gaan en worden jullie mooi groen. Hier gaat het allemaal nog goed. Ik wil zaterdag nog een keer testen en dan bel ik ook het ziekenhuis. Ik voel me verder goed en hoop /verwacht niet dat ik nog ga vloeien. Het punt waarop het bij mijn vorige miskramen is misgegaan hebben ze nu omzeild door het pgd traject. Hier hebben ze degenen met een slechte chromosoomdeling er al uit gehaald. Dus ik ben nu ik positief getest heb wel positief gestemd. Ik zal natuurlijk nog positiever zijn als ik de eerste echo heb gehad.

Maar dat is logisch.

Verder denk ik aan jullie en blijf ik hopen op een zeer positieve uitslag.

Heel Veel Liefs CHantal

Geplaatst

Wish,

Sterkte met deze dagen, spannend hoor!

Ik hoop natuurlijk dat het helemaal goed is en de moed

er even goed in houden.

Diana,

Ja het is een spannende tijd, maar bruine afscheiding hoeft

niets te zeggen hoor.

Wachten is gewoon verschrikkelijk, ga je nog eerder testen?

Ik ben zelf nu heel rustig eigenlijk en ga niet elk half uur meer

naar de toilet.

Ik vind wat er ook gebeurt, het wel oke zo.

Ga me er niet meer druk om maken, kan er toch niet wat aan doen.

Maar het zou wel fijn zijn als het niet goed is, dat het dan ook

eens door zal zetten, dan kan ik het afsluiten.

En dan weer op naar de volgende poging, ha ha!!

Geplaatst

Hermien,

Ik herken mezelf wel in hoe je de dingen op schrijft.

Maar het moet natuurlijk niet 'goed door gaan zetten', je moet 'gewoon' nog een keer een positieve test hebben en dat bloed moet weg blijven!!!

Geplaatst

wish,

Is lief van je, dank je!

Testen heeft geen zin helaas, ze blijven positief omdat

het hcg niet gelijk uit je lichaam verdwijnt.

Ik kan alleen afwachten wat er met me gebeurt....

Geplaatst

wish

spannend he ik voel het zelfde.

vandaag zou mijn ongie dag zijn er is nog niets maar ja kan ook weer door die bolletjes komen.pfffff ik ga zaterdag testten en jij?

knuffe diaro

Geplaatst

Hermien,

wat klink jij ongelofelijk sterk zeg.

Houd die kracht vast meid!

Ik blijf hopen op iets positiefs voor je, voor iedereen hier trouwens.

Maar omdat wij precies gelijk op gaan, met zowel de punctie als de tp, voel ik het misschien wel als extra spannend. Ik hoop zo dat wij elkaar de komende maanden op de hoogte kunnen blijven houden van onze zwangerschappen, die precies gelijk gestart zijn.

Dikke knuf Noa

Geplaatst

Diaro,

Ik durf bijna niet te denken aan testen.

Morgen is mijn 'ongie-dag' eerst die maar eens door zien te komen.....

Succes nog!

Geplaatst

Pffff....het zijn zeker spannende tijden!! Morgen is het 2 weken geleden dat ik mijn punctie heb gehad en krijg steeds vaker steken in mijn buik. Het voelt anders dan dat ik ongi moet worden, maar ben niet gerust.

Omdat ik veel dames "hoor" over bruin/rood bloedverlies die positief hebben getest en bij mij nog niets te zien is word ik toch wel een beetje onzeker! Ik zal blij zijn wanneer het dinsdag is en we meer weten....ik hoop dan zooooo dat ik m'n regeltje groen mag maken.....

Hoe gaat het met de rest van de wachtende meiden?

Iedereen die al groen is: heel veel plezier en geniet ervan....Voor diegene die rood is: heel veel sterkte gewenst!

Liefs Esly!

Geplaatst

Hihi dit is ook een manier om ernaar te kijken!! Rood/bruin bloedverlies bij positief getest: alsof het erbij moet horen!! Ik vind het geweldig!!! Niet onzeker worden meis, ik had ook geen bloedverlies ofzo, dat kreeg ik pas op de testdag.... Ik had ook veel steken in mn buik. Helaas, nog heel even afwachten... is zo moeilijk!! Succes met de laatste loodjes!!

Geplaatst

haha, en zo had ik het weer niet bekeken!!

Meer dan rustig afwachten kan ik toch niet en ondanks dat ik het steeds spannender ga vinden krijg ik het toch wel voor elkaar om redelijk relaxed te blijven. (Behalve wanneer het weer rommelt in m'n buik of ik wat anders voel) M'n werk geeft een goede afleiding en 's avonds hang ik lekker voor de buis. Dat doe ik normaal weinig omdat ik dan veel aan het sporten ben. Lijkt me alleen nu niet echt verstandig dus neem het er maar even van.

Voor de rest van het wachtbankje: nog even volhouden en hopen dat wij het bankje knalgroen kunnen maken.

Liefs Esly!

Geplaatst

ik heb op vrijdag 2 april de punctie gehad en op dinsdag 6 april de tp. Staat dus niet helemaal goed in het lijstje ;-) Mijn testdatum op 20 april klopt wel.

Jij mag echt al snel testen he? Spannend!!!!!

Liefs Esly!

Geplaatst

Dat ik 'snel' mag testen heb ik er zelf van gemaakt.

Ik mag volgens het papiertje wat ik mee heb gekregen 21 april pas testen.

Maar ik ben nu 3 keer 14 dagen na de punctie/eisprong ongesteld geworden.

Dus durf ik het wel aan om de datum te vervroegen......

Dan hebben wij op dezelfde dag de punctie en tp gehad.

Hoop zo dat we morgen niet ongesteld gaan worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden