Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo, ik heb de kraamhulpintake net achter de rug. Een superaardige meid. Jij had echt wel pech Karin!

Ze heeft van alles uitgelegd en de standaard vragenlijst hebben we ingevuld (heb je dit al in huis, heb je dit al in huis ... ik had nog niet alles ... geen probleem, maar wel even zorgen dat het er tzt is en ze legde ook uit waarom het nodig is ... heel goed dus).

Ze gaf wel aan dat ze niet kan garanderen dat wij de 49 uur zorg krijgen waar we recht op hebben, vanwege de zomertijd en dat het lijkt alsof iedereen in juli is uitgerekend (dat had ik zelf in mijn omgeving ook al gemerkt). Dit kraamzorgbureau staat heel goed aangeschreven, dus ik vertrouw erop dat ze hun best doen het wel te regelen en als het niet lukt, ik snap dat ze niet kunnen toveren.

Ze is niet op het kamertje geweest hoor. Ze gaf ook aan dat mocht het niet klikken met ons en de kraamhulp, dat we gewoon moeten bellen voor een andere (maar dit was nog nooit gebeurd) en ze benadrukte ook dat het ons huis is en dat wij kunnen aangeven hoe we bepaalde dingen willen hebben. Fijn!

Ik heb nog even gevraagd over het bedje (wat je nou nodig hebt om op te maken) en ze gaf aan dat er geen zeiltjes meer gebruikt worden en dat de aerosleep wel goed is, maar geen noodzaak. Ze legde ook de achterliggende gedachte uit het op de rug laten slapen (wat tegenwoordig weer protocol is) uit. Toen ik zei dat ik nog niet eens een bedje/wiegje heb ... geen probleem, als het maar enigszins op tijd geregeld is.

Weer iets achter de rug! Nog 1 weekje werken ... vandaag gewoon lekker mijn vrije dag genomen. Ga straks met m'n moeder lunchen.

Marije, fijn om van je te horen weer! En ook "fijn" dat je dezelfde klachten hebt. Wat een mutsen zijn wij, steeds weer urine laten controleren ... terwijl het gewoon de baby is die lekker loopt te duwen. Bij mij draait ze nog wel om haar as, ik voel de billen dan weer links dan weer rechts. En af en toe echt pijn onderin.

Esk ... voor jou echt de laatste loodjes he? Houd je het nog een beetje vol? Lijkt me echt vervelend om over DE datum heen te gaan.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esk ... voor jou echt de laatste loodjes he? Houd je het nog een beetje vol? Lijkt me echt vervelend om over DE datum heen te gaan.

Ik had het ook helemaal niet verwacht eigenlijk... begin het langzamerhand wel beu te worden. Kan niet zo goed meer uit de voeten en ben nieuwsgierig naar m'n kleintje... ach, nog maximaal 1,5 week (maar hopelijk eerder...)

Geplaatst

Net geprobeerd een buikfoto te maken maar dat lukt niet meer in mijn eentje.... zit nu echt wel in de weg, en ben al met al nu zo'n 11 of 12 kilo zwaarder. Nog steeds geen last van vocht gelukkig (duim duim) wel van slecht slapen, en ook heel naar, aambeien.... kan nu ook niet mee lekker zitten of fietsen dus hopelijk krijg ik ze weggesmeerd.....

@ marije de behangboom komt van http://www.behangdieren.nl en dan bij de bomen maar weet waar je aan begint! het is leuk werk maar het zijn heel veel losse blaadjes dus ik weet niet of ik het nog een keer zou doen. Er is ook een hele mooie gekleurde boomsticker, ik weet even niet van welk merk, die kon ik niet nemen vanwege onze kamerhoogte maar zou ik zeker aanraden.

Vanochtend zijn de vitragegordijnen ingemeten, we hebben een mooie bijpassende paarse kleur uitgezocht, die komen met een week of 2-3. Vanmiddag ga ik een plank voor boven de commode en wat leuke mandjes kopen.

Nic

Geplaatst

Esk ... ik hoop het ook voor je!!

Nic ... wat een vervelende klachten! Zo heeft iedereen weer ergens anders last van, maar aambeien lijkt me echt een van de meer vervelende. Je gewichtstoename is wel keurig zeg. Ik zit nu op 12,5/13 kilo ongeveer. Vind het ook nog binnen de perken .. begin nu wel last te krijgen van vocht vasthouden een beetje.

Oh ... ons tekstdoek is klaar!! Ze heeft een foto opgestuurd, supermooi. Als ik betaald heb, wordt die opgestuurd.

Ik wil hem graag laten zien, maar vind het niet zo leuk om hier te plaatsen, want ons geboortekaartgedichtje staat erop en die hoeft nog niet iedereen te lezen (om die reden kunnen we het doek dus ook nog niet in het kamertje ophangen). Maar als iemand 'm wil zien wil ik de foto wel in een prive berichtje sturen hoor ... laat me maar weten :)

Gast Nienke79
Geplaatst

Jemig, wat een gezellige drukte!

@Karin, je hebt echt pech gehad met die kraammiep. Die van ons was erg vriendelijk, heeft het kamertje niet eens bekeken, deed niet moeilijk over ons bed dat eigenlijk 5 cm te laag is en 1 kruik was goed genoeg. Dit was vast gewoon een intakevrouw met een vreselijke bui en is je kraamhulp zelf lekker relaxed.

@Annelies, ben erg benieuwd naar jullie tekstdoek. Wij hebben nog geen idee wat we in of om het huis willen hebben als de kleine geboren is.

Iedereen is lekker aan het "nestelen" dus. Ik ga dit weekend ook een lekkere lange lijst maken van alle dingen die ik nog wil doen en nog wil kopen als woensdag mijn verlof begint. Wat ontzettend onwerkelijk. 16 weken niet werken. Ik moest vandaag al "afscheid" nemen van een aantal die er maandag en dinsdag niet zijn. Hoop niet dat ik dinsdag moet janken!! haha. Vandaag ook nog een functioneringsgepsrek gehad. Alles was goed, prima en uitstekend dus dat is fijn :-)

Wie willen jullie bij de bevalling hebben? Of hebben we het daar ook over gehad?

Afgelopen weekend waren we op visite bij vrienden en hun kleine meid heeft waterpokken nu, was dus al besmettelijk toen wij er waren... Hoe weet ik of dit effect heeft op onze kleine?

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Hallo meiden

Hier naar de gyn mogen gaan vanavond , en ons spruitje is al 46cm groot en weegt 3kg 146 gram.

Hij verwacht dat ik nog een paar weken kan volhouden , hij zegt ook als u weter breekt dan hou ik niks meer tegen ...

Dus echt nog effie afwachten !!

Nu nog vlug de laatste envelopkes schrijven dat alles klaar is :-)

Geplaatst

@ Nienke hoe hoog met het bed eigenlijk zijn? Heb je er klossen of kratjes onder gezet??

Ik ga ook nog op zoek naar een leuke doek of sticker voor op het raam om de geboorte aan te kondigen. En wat de bevalling betreft: wij gaan naar het ziekenhuis en zijn daar gewoon met z'n tweetjes, het kan wel zijn dat ik aan mijn bed bekenden uit het ziekenhuis tegenkom maar daar heb ik nu verder geen invloed meer op....

Wij waren vanmiddag in de Ajax fanshop en daar heb ik rode ajaxslofjes en een ajax speen ('biggest fan') gescoord... zo schattig!

Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

@Nic, ze zei bij ons dat het bed min 70 cm hoog moet zijn. Bij ons is hij van zichzelf (met matras) al 65 cm dus daaronder hoeven geen klossen meer. Anders moeten ze knul uit de lucht vangen, hihi.

@Joke, wat fijn dat je meisie zo goed groeit!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Ik heb net de hoogte van ons bed opgemeten en die is 55 cm.... ben benieuwd of ze daar wat van gaan zeggen maar als ze iets vanwege arbo-eisen niet willen of mogen doen (verschonen bv.) dan doen we dat gewoon zelf.

Vanmiddag ook de plank boven de commode ophangen en het ziet er zo mooi en gezellig uit nu. Misschien dat ik daar ook nog wat leuke behangdecoraties of muurstickers bij zoek, nu het gordijn nog en dan is de inrichting klaar.

Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

Hoi Nic,

Volgens mij maakt je bedhoogte als je in het ziekenhuis bevalt inderdaad alleen iets uit voor het verschonen van je bed. Al kan ik me dat op zich ook weer niet voorstellen want hotelbedden zijn toch ook niet zo hoog? En die moeten veel vaker verschoond worden.

Bij ons gaat het in ieder geval ook om de bevalling met assistentie en het opruimen van de bende zodra hij er dan is.

Hier weer eens slecht geslapen, draai draai, hoest, snuit, kuch, draai draai. Ben heel erg verkouden en mijn buik is erg vol en aanwezig. Wel heerlijk hoor, zijn gezelligheid, zijn gedraai en getrappel.

Toch begin ik langzaamaan weer een beetje te verlangen naar "het hebben van mijn eigen lichaam". Daarnaast geniet ik ook nog volop van het zwanger zijn.

Zat ik laatst nog met mijn extra kilo's. Die +16,5 kg zijn dus vele weken gelijk gebleven en nu is er zelfs weer een kilootje vanaf! Al met al dus volgens mij nog redelijk op schema.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Hallo allemaal!

Goed weekend gehad? Allemaal bedankt voor jullie reacties en steun na mijn mindere ervaring met de kraamzorg-intake. Ik ga er maar van uit dat de kraamhulp zelf deze muts doet vergeten. En de kraamzorg straks is per slot van rekening toch belangrijker! Hebben jullie ook de vraag gehad of je evt. een stagiare er bij wilt en wat hebben jullie gezegd?

Even een praktische vraag; hoe richten jullie je commode en kledingkast van de baby in? Over de kleding: doen jullie dat op maat (we hebben 50/56 en 62/68 kleding; al zeggen die maten niet altijd alles; sommige 62-truitjes lijken meer 50!), en dan vervolgens stapeltje korte mouw, stapeltje lange mouw, enz. Wij hebben niet zo'n grote kast en ik weet nu niet zo goed wat een 'logische' indeling is. En wat 'moet' er allemaal in een commode?

Groetjes!

Geplaatst

Prima weekend gehad! Gisteren een uitje, een boottochtje op de Vinkeveense plassen en daarna BBQen ... heerlijk! En vandaag helemaal niks. Slapen, computeren en TV kijken. Ik kom helemaal bij.

Bij mij vroegen ze ook over een staigiare. Bij de bevalling zelf kan er sowieso een meekomen, mocht je niet weigeren (anders leren ze het nooit) en voor de kraamperiode heb ik ja gezegd. Maar we mochten altijd nog laten weten als we het te druk vonden dan en het dus niet willen.

Ik heb maar weinig kleertjes en heb er totaal geen logica inzitten. Ik gebruik het liefst hang (we hebben 2 hanggedeeltes) en ik heb alle pakjes maar willekeurig opgehangen. Ik weet eigenlijk amper wat ik heb aan lange mouw/korte mouw enzo, ik dacht, ik heb het belangrijkste voor als de baby er is en zie daarna weel weer verder. Ook afwachten wat je nog krijgt.

Verder heb ik een aankleedkussen met hoes, een mandje met Zwitsalproducten en een wasbakje OP de commode (we hebben geen plankje).

En dan in de laatjes nog het kleine spul als sokjes, mutsje, borsteltje enzo. Ik doe maar wat eigenlijk!

Ben benieuwd wat de rest heeft/doet.

Werkse voor iedereen die nog moet werken. Morgen gaat mijn laatste week in ... ben vast de enige die 's middags aan het werk is, maar als ik WK ga kijken, krijg ik het werk helemaal niet af van de week .. haha.

Geplaatst

Ik heb alleen een commode en moet die nog inrichten, alles zit er nu ingepropt. Het is een enorme commode maar ik heb ook zo'n enorme berg aan kleren dat ik niet meer weet waar ik het allemaal moet laten. Ik hoop ook maar dat ik vooraal andere kadootjes dan kleren krijg want ik denk dat ie nu al bijna een maand lang iedere dag iets anders aankan......... Ik doe de kleertjes vanaf maat 68 in dozen en die zet ik achterin. Daarvoor dan de stapeltje maatjes 50/56 en de kleine 62, zo'n beetje de rompertjes bij elkaar, slaappakjes, broekjes, shirtjes korte mouw, shirtjes lange mouw etc. De vestjes en jasjes hang ik. Ik ga morgen en overmorgen de kleine maatjes wassen en woensdag ga ik alles strijken en vouwen met een vriendin. Boven de commode hebben we net een plank gehangen met twee laatjes erin. Daarbovenop staan nu vier mandjes met sokjes, mutsjes speentjes, verzorgingsproducten etc. en in de laatjes de hydrofiele luiers, monddoekjes, vochtige doekjes en luiers. Alle beddengoed past ook nog onder in de commode en verder onder het hanggedeelte de doosjes met schoentjes en slofjes die ik nog heb van onze oudste. Met de deurtjes dicht zit het er allemaal erg opgeruimd uit..... ;-) Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

@Karin, wij hebben die vraag ook gehad, of er een stagiaire mee mocht komen bij de kraamhulp. Wij hebben aangegeven dat dat wel kon. Bij de bevalling weten we nog niet omdat onze VK ook een stagiaire heeft. Dan wordt het wel een erg drukke boel, haha.

Verder de indeling van de kast en de commode... geen idee. Haha. Ik denk dat ik net als Annelies maar een beetje aanmodder. In maatje piep hebben we 4 of 5 setjes en die ga ik wassen en ophangen en de grotere maatjes vouw ik op denk ik en was ik niet. Behalve de 62 inderdaad.

Ik moet nog 2 dagen werken en dan heb ik alle tijd van de wereld. Ik moet nog verzorgingsproducten, voedingsbh's, wil nog wat boeken, etc. Zie het allemaal wel. Blijft een raar idee: 16 weken niet werken.

Goed nieuws, net de geboortekaartjes besteld!!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties, op zich nog niet zo'n heel vreemde vraag zie ik. Ik ga in ieder geval Nic's tip opvolgen om de grotere kleding nog even niet in de kast te leggen maar nog in een doos te houden. En verder volg ik Annemarie's en Nienke's systeem; aanmodderen dus! Haha!

Ik wil mijn man voor vaderdag het boek "Koning van de kraamkamer" geven. Kent iemand van jullie dat boek?

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb aangegeven geen stagiair te willen met de kraamzorg. Bijna altijd vind ik het prima als er co's of assistenten meekijken, want die moeten het tenslotte ook leren, maar ik heb nu het gevoel dat ik zoveel gezeur aan mijn lichaam heb gehad dat ik nu tijdens de kraamperiode zoveel mogelijk rust wil en daarbij hoort wat mij betreft 1 (ervaren) kraamhulp. Maar goed, dat is helemaal aan jezelf natuurlijk. Het kan natuurlijk ook handig zijn, misschien doen ze dan wel extra veel...!

Verder de commode.... tja... Die ligt nu nog vol met kleding van mijn zoontje dus als dat weg is dan komt er in de ene lade luiers en kleding maat 50/56 (rompertjes op 1 stapeltje, broekjes op 1 stapeltje, t-shirtjes op 1 stapeltje). De pakjes hang ik in de kast op. Maatje 62/68 leg ik in de lade eronder, met aanvullende voorraad doekjes e.d. en hydrofiele luiers enzo.

Maar je zult zien dat je vanzelf die indeling maakt die voor jou het meest praktisch is. Tenminste, dat had ik...

Succes ermee!

Tot later weer, en veel plezier met de wedstrijd morgen (en niet zo hard op die vuvuzela's blazen he...;-)

Lfs, Marije

Geplaatst

Mijn verlof is begonnen, zooo onwerkelijk. Heb de hele dag doorgepeesd en alles doorgenomen met mijn waarnemer dus nu moet het zo maar.... Ga morgen vanuit huis nog een verslag schrijven en volgende week nog naar een vergadering met aansluitend borrel en that's is. Duurt natuurlijk even voor dit doordringt, ik liep net naar buiten en had nog helemaal niet het gevoel dat ik voorlopig niet terug hoef (om te werken dan, wel voor de controles en voor de bevalling ;-).

en een plaatje van de commodehoek, en foto van na de opruimactie volgt nog...

ik heb ook hele leuke muurstickers van vlinders gevonden in de stijl van de behangboom dus die komen hier en daar nog omheen

Foto-QARNEABK-D.jpg

Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

Heel onwerkelijk inderdaad Nic, maar ook wel lekker relaxed toch? Ik moet alleen morgen nog werken. Heb net al een lading koeken gehaald om toch maar uit te delen.

Weten jullie al wat voor "geboorteversiering" jullie nemen? En gaan jullie dat vantevoren bestellen? Wij denken aan een raamsticker en voor de rest gewoon een slinger ofzo.

@Karin, ken het boek niet. Misschien als ik een week vrij ben geweest wel, haha.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Nienke succes morgen! en daarna inderdaad relaxen!

Ik hoefde zelf niet te trakteren omdat twee van mijn collega's jarig waren geweest en de taart al voor hun rekening hadden genomen. Werd een leuke bijeenkomst met kado's voor ons allemaal, voor mij bloemen en heerlijke luxe verzorgingsproducten voor mezelf en een paar leuke kleine kleertjes van mijn waarnemer.

Ik denk voor de aankondigingsversiering aan verschillende soorten blauwe ballonnen voor het raam, zonder tekst o.i.d.

Nic

Geplaatst

hoi hoi

ik heb een 3d ooievaar gereserveerd . misschien wat vlaggetjes er bij.

het bed staat klaar in de kamer wel een raar idee hoor. hoop dat ik niet heel lang meer hoef te wachten.

groetjes silvia

Geplaatst

Hoi meiden

Amai nic , commode is al goed gevuld :-) Is ook mooi met dat paddesteoltje erbij hihi

En je verlof is ingegaan , super !!!

Wij hier hebben een grote vlag met een ooievaar op .

Meiden het begint echt in te korten he :-)

Joke

Gast Sannie66
Geplaatst

Even inbreken vanuit december: hoop dat je dag vandaag snel voorbij gaat Nienke en je lekker van je zwangerschapsverlof kan gaan genieten....

Geplaatst

Nienke , je laatste dag werken ... :-) Dat je dag vlot mag verlopen dat je dan volop kan genieten van je zwangerschapsverlof!!

Geplaatst

Nienke: Eindelijk je laatste werkdag!!! Hierna alleen nog maar genieten van de rust en je kleine spruit over een paar weken.

Veel plezier vandaag, doe het rustig aan.

Liefs,

Amber

Geplaatst

Ohhh ... het wordt allemaal echt zo he, iedereen met verlof!

Ik moet tm donderdag, maar krijg het niet af, dus denk dat ik volgende week op m'n gemakje nog een paar keer naar kantoor ga. Dan ben ik er niet voor klanten, alleen om wat dingen af te maken. Anders zit ik toch echt niet lekker in m'n verlof.

Ik geloof dat mijn man de geboorteversiering regelt. Tenminste, hij had het er pas over, ik had daar helemaal niet over nagedacht. Dus ... verrassing voor mij :)

Wij hebben sinds zondag het wiegje in huis. M'n ouders hebben mijn oude wiegje opgeknapt. Heel schattig geworden. Volgende week opmaken. Ik had nog een site gezien met zulke schattige dekentjes enzo, denk dat ik daar wel wat ga bestellen.

De eerste in mijn bevallingsgroep is trouwens afgelopen zondag bevallen. Zij was ook het verste (woensdag as uitgerekend .. de rest tegelijk met mij of later). Zware bevalling (vrijdagavond begonnen, zaterdag blijven steken op 7 cm ontsluiting, alsnog naar ziekenhuis voor ruggenprik en zoontje geboren zondagochtend iets voor 12.00u .... hoeze lange bevalling?) ... zo gaan wij het niet doen toch dames??!

Ik ga gauw weer doorwerken, hoe eerder ik verlof heb :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden