Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voor de dan echte bijna mama's,

Heel veel succes, dat jullie snel een gezond kindje in jullie armen mogen houden!!!j

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

succes allemaal

en idd het begint te dringen

geloof dat de eerste uit het augustus topic vandaag ook haar kleintje al krijgt

Geplaatst

Ohhhh het is hier al net zo spannend als in het augustus topic.

Spannend zeg. De laatste juli dames (word ik dan misschien ook nog een juli mama??)

Vandaag gaat Iza mama worden, en morgen Amber, vind het zo spannend!!!

Het is vreemd omdat ik de eerstvolgende van het rijtje was...en nu zijn er al 3 mij voorgegaan :) Dat maakt het extra spannend!

De eerste die bij ons in het augustus topic is bevallen is natuurlijk Chantal, zij was 2 augustus uitgerekend en is uiteindelijk bevallen in April van zoontje Tygo (waar het gelukkig goed mee gaat)

Daarna kwam Pien, die eerder bevallen is van haar tweeling. En nu is het heel spannend voor Iza en Amber.

Vind het verder niet erg hoor want mijn hatseflats mag nog best even bij me blijven als hij het nog naar zijn zin heeft. Ik heb gelukkig geen erge klachten zoals Iza en Amber.

Succes dames...ZET HEM OP!!!

Ik blijf iedere dag even bij jullie spieken.

Lfs Niek:toothy4:

Geplaatst

Ik ben weer even thuis,maar vandaag gaat het wel gebeuren. Het goed nieuws was dat de ballonprocedure niet nodig is want ik heb al twee centimeter ontsluiting. Maar het 'slechte' nieuws was dat er geen verloskamer beschikbaar was om de inleiding in gang te zetten dus we zijn weer terug gegaan in afwachting van een plekje.... dan wordt ik meteen gebeld en gaan we weer terug. Nic

Geplaatst

Nic; wat spannend, en fijn natuurlijk dat je al ontsluiting hebt! Toch nog een beetje volle-maan-nasleep in de verloskamers? Hopelijk mag je snel terecht want kan me voorstellen dat je het wachten nu echt steeds beuer wordt! Veel succes en ik kijk uit naar je goeie geboortenieuws!

Geplaatst

Oh nic, wat spannend! Heel veel succes en dat de inleiding goed op gang komt en de bevalling voorspoedig gaat verlopen.

tjonge tjonge had nooit gedacht dat juli en augustus tegelijkertijd zo spannend kon zijn.

ga ik natuurlijk straks met september krijgen omdat ik de laatste uitgerekende ben van de augustusgroep. (alhoewel ik natuurlijk zoals iedereen hoop dat ik de 40 weken niet haal en eerder blij gemaakt word.)

Ben ook erg benieuwd hoe het bij Emma gaat.

Ik houd jullie in de gaten!

liefs,

Geplaatst

Hoi,

Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis, ze willen toch nog even afwachten tot vrijdag. Mijn bloeddruk is wel te hoog en ik heb waarschijnlijk eiwitten in mijn urine. Ik moet daarom de komende 24 uur de urine opvangen en dan vrijdag terug voor een echo en verdere onderzoeken waarna de beslissing gaat volgen.

Het wordt of een natuurlijke bevalling of een keizersnede (inleiden of zo gaat niet gebeuren). Dus maar weer afwachten pffff....

Groetjes, Astrid

Geplaatst

Even inbreken...

Emma ..hebben ze je wel verteld in t ziekenhuis dat als je urine op gaat sparen dat je wel iedere keer voordat je gaat plassen even moet spoelen van onderen.

In het ziekenhuis kreeg ik daar grote bollen watten voor die je nat moest maken..thuis kan je ook gewoon even wassen. Mij hadden ze dat de eerste keer toen niet verteld en dan zitten er altijd wel eiwitten in de urine (komen van wat afscheiding mee).

Zou zonde zijn van al dat sparen..je hebt dan geen objectief beeld.

Zal je vast wel verteld zijn...maar denk schrijf toch even..als ze net zo stom als toen bij mij het waren vergeten te melden..heb je al t werk voor niets gedaan.

Spannend hoor..ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen..sterkte met afwachten en urine opvangen.

Geplaatst
Hoi,

Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis, ze willen toch nog even afwachten tot vrijdag. Mijn bloeddruk is wel te hoog en ik heb waarschijnlijk eiwitten in mijn urine. Ik moet daarom de komende 24 uur de urine opvangen en dan vrijdag terug voor een echo en verdere onderzoeken waarna de beslissing gaat volgen.

Het wordt of een natuurlijke bevalling of een keizersnede (inleiden of zo gaat niet gebeuren). Dus maar weer afwachten pffff....

Groetjes, Astrid

Oef, ook weer wachten... Ben erg benieuwd wat ze vrijdag besluiten. Spreek je kindje nog maar even goed toe, hopelijk gaat hij of zij voor vrijdag de beslissing maken, en hoeft de gyn dat niet te doen! Hebben ze ook geen inwendig onderzoek gedaan of is dat ook te veel risico?

Bij mij wel inwendig onderzoek (kindje verder ingedaald, ontsluiting nog steeds 1 cm) gedaan en ik ben ook gestript. Kans is groot dat het niks te weeg gaat brengen. We wachten maar weer af...

Geplaatst

Nic, fijn dat er ontsluiting is, hopelijk is er snel plek op de verloskamers en kun je vandaag of uiterlijk morgen bevallen!.

Taurus, bedankt voor de tip. In het ziekenhuis kreeg ik een washandje mee om even te wasssen. Moet thuis ook gewoon, zou ik gewoon vergeten hebben!

Karin, hopelijk heeft het strippen effect en komt de ontsluiting verder op gang. Lastig he al dat wachten...

Gast Nienke79
Geplaatst

De laatste julidames maken het wel spannend!

@Nic, ik hoop dat er nu plek is en dat je volop aan de gang bent!

@Karin, binnen 48 uur zou het strippen effect moeten hebben toch? Ik zal voor je duimen.

@Astrid, hopelijk komt jullie kleintje dan ook snel. Natuurlijk of per keizersnede, al kan ik me voorstellen dat je liever de natuurlijke weg hebt.

Er is vandaag eindelijk iemand van het consultatiebureau geweest. Julian is nu 200 gram boven zijn geboortegewicht en groeit dus goed. Verder ook helemaal in orde :-). Nu weer een andere voeding methode... De dames van hetzelfde bureau zeggen dus blijkbaar verschillende dingen, zucht. Methode gaat wel goed tot nu toe!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Een kort berichtje van mij, getypt met 1 hand, want ons meisje ligt op schoot.

We hebben hier een moeilijke start, borstvoeding komt niet goed op gang, dus het was druk met voeden, nakolven en bijvoeden. Milou sliep bijna niet van de honger en dronk niet meer van energietekort, huilde ook niet daardoor. Behoorlijk stressvol allemaal.

Nu sinds gister nieuw plan. Even niet borstvoeden, mijn man geeft een flesje en dan kolf ik. Kijken of het op gang komt. Ze krijgt nu dus wel voldoende en slaapt nu! En huilt af en toe!

We hebben hierdoor extra uren kraamzorg, erg fijn. Misschien ook nog een 9e en 10e korte dag indien nodig.

Milou is ontzettend lief en mooi en het is onvoorstelbaar hoeveel ik al van haar hou.

Astrid en Nic ... succes!!!

Karin ... hoop dat het ook voor jou snel zal gaan gebeuren!

Iedereen ... tot snel, als alles hier weer op de rit staat.

Liefs!

Geplaatst

Alsnog spontaan op gang gekomen en vannacht om half 1 geboren: ons prachtige mannetje Loïc (zijn volledige naam houden we maar liever voor onszelf).

4100 gram en kerngezond.

Het is een nogal heftige bevalling geworden maar dat vertel ik nog want we hebben nog helemaal niet geslapen en de kraamzorg en mijn zus staan zo op de stoep. Nic

Geplaatst

Nic; wat een ontzettend goed nieuws (heftige bevalling dan niet) en gefeliciteed met jullie zoon! Veel geluk met jullie gezinnetje!!

Geplaatst

Lieve Nic,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een mooie naam! Hoop dat alles goed met jullie is. De verhalen komen nog wel. Ga eerst lekker uitrusten en genieten!

Veel liefs,Marije

Geplaatst

Lieve Nic,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Fijn dat het alsnog spontaan op gang is gekomen. Nu lekker genieten van elkaar!

Liefs, Astrid

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje !!! Geniet ervan !! :-)

Hier gaat alles goed met ons Bo , zaterdag word ze gedoopt :-)

ze heeft een goed voedingspatroon , ze eet om de 3u , s'nachts zou ze al om de 4 u eten .

Zalig om te lezen dat alles in orde is met de andere Juli- Baby'tjes :-)

Liefs Joke

Liefs Joke

Geplaatst

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon en broertje...en wat een leuke naam!

Hoop dat je de moeilijke bevalling snel vergeten bent en wat rust kunt pakken.

Geniet van de kraamtijd!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Nic met jullie zoon.

Geniet er maar heerlijk van met heel je gezinnetje.

Gr. Corina.

Gast Nienke79
Geplaatst

Lieve Nic,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man! Rust lekker uit en kom dan maar je bevallingsverhaal vertellen.

Lfs,

Nienke

Uitgerekende datum:

23 juli: Emma (Astrid) - laten ons verrassen

25 juli: Leejoo (tine) - jongen

31 juli: Kammie (Karin)- jongen

Eerstvolgende afspraak:

Geboren:

26 februari: Lars en Nick (Meiske74) zijn vanwege vroeggeboorte helaas overleden.

6 mei: Olivier en Rosalie (Caroline)

25 juni: Bo (Joke)

27 juni: Anna-Lisa (Silvia)

9 juli: Julian Joshua (Nienke)

9 juli: Puck (Marije)

23 juli: Milou (Annelies)

29 juli: Loïc (Nic)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden