Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Uitgerekende datum:

23 juli: Emma (Astrid) - laten ons verrassen

25 juli: Leejoo (tine) - jongen

31 juli: Kammie (Karin)- jongen

Eerstvolgende afspraak:

30 juli: Emma gyn

3 aug: Karin vk

Geboren:

26 februari: Lars en Nick (Meiske74) zijn vanwege vroeggeboorte helaas overleden.

6 mei: Olivier en Rosalie (Caroline)

25 juni: Bo (Joke)

27 juni: Anna-Lisa (Silvia)

9 juli: Julian Joshua (Nienke)

9 juli: Puck (Marije)

23 juli: Milou (Annelies)

29 juli: Loïc (Nic)

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast Nienke79
Geplaatst

Ja dames, hoe staat het met de laatste loodjes? Nog 2 dagen en dan is het augustus. Is het nog een beetje draaglijk?

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Nog 3 juli "mama's to be" te gaan zie ik. Spannend hoor!

Wil jullie heel veel succes wensen de laatste loodjes.

@Nic: van harte met jullie zoontje en broertje.

Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal en foto's, maar ga eerst maar eens lekker uitrusten en genieten.

Lfs Niek

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met alle mama's?

Karin, hoe gaat het met jou? Is er bij jou iets op gang gekomen?

Ik vermoed dat ik een augustus mama ga worden, het schiet niet echt op... Als het dit weekend niet gebeurd, dan word ik maandag alsnog ingeleid onder medische begeleiding...

Vandaag een CTG gehad, met baby is alles prima al begint het vruchtwater op te raken.. Dus afwachten maar weer pfff...

Fijn weekend alvast!

Liefs, astrid

Geplaatst

Gefeliciteerd Nic!! Super dat hij er is. Ben benieuwd naar je verhaal.

Karin en Astrid ... succes met de laatste loodjes.

Hier de 1e week voorbij. Ik ben een gigantische emobal en zou de kraamweek zo weer over willen doen, ook al was het best moeilijk door de voedingsproblemen. Het was volop genieten en zoooo speciaal!

We hebben gisteren besloten te stoppen met borstvoeding, het kwam niet goed op gang. Ik vind het erg jammer, maar weet verstandelijk dat dit het beste is. Wel balen dat ik nu toch nog door moet kolven om af te bouwen, fijne zere borsten ...

Milou krijgt nu kunstvoeding en is weer bijna op haar geboortegewicht.

Ze heeft nu wel af en toe last van krampjes, echt zielig! Ik ga op onderzoek uit wat daar het beste tegen te doen is. Ook hebben we nog niet de perfecte fles en speen gevonden, de een gaat te snel, de ander te langzaam. Is nog best lastig.

Morgen gaan we proberen ons 1e uitstapje te maken ... naar de HEMA hier op de hoek ... haha. We hebben nog wat kleine kleertjes nodig, ze heeft echt maatje 50, het meeste wat ik had is te groot (50/56) en te warm (veelal badstof).

Maar ohoh ... wat is het toch fijn dat ons meisje daar zo lief ligt. Kan uren naar haar kijken en haar op schoot hebben.

Liefs allemaal!!!

Geplaatst

Hai Annelies,

Wat vervelend dat je meisje zo'n last heeft van krampjes :(

Erg zielig, vooral als je haar niet kan troosten en ziet dat ze zo'n pijn heeft.

Hier een paar tips (vanuit de periode dat ik in de kraamzorg werkte)

• Zachtjes het buikje masseren met ronde bewegingen, met de klok mee.

• Kindje over je arm dragen, met haar buikje naar beneden.

• Fietsende bewegingen maken met haar beentjes als ze op haar rug ligt.

• Kindje in draagzak of doek dragen...ze ligt dan in een ronde houding en jouw hartslag kalmeert haar. Of haar met haar buik op je borst/buik neerleggen en haar beentjes strak onder haar billetjes klemmen. Hoe kleiner je ze maakt hoe minder last ze er van hebben.

Dan heb je ook nog Rooibosthee speciaal voor babys (van het merk Annick) Hiermee maak je het water aan waar je weer de flesvoeding mee aanmaakt. (heb hier zelf geen ervaring mee maar heb er wel over gehoord)

Je hebt ook cinababy druppels (homeopatisch) dit kwam ik veel tegen bij de mensen thuis en werd ook veel geadviseerd. Mijn zus heeft het ook gebruikt en en dit werkte erg goed.

Als dit niet werkt kan je ook altijd nog overstappen op Nutrilon Omneo 2 voeding (speciaal voor baby's met krampjes)

Maar je bent net 1 weekje voorbij dus hopelijk moeten haar darmpjes gewoon even wennen aan de voeding.

Misschien heb je wat aan de tips?

Heel veel plezier morgen met het eerste uitje, en het shoppen.

Altijd leuk om nieuwe kleertjes te kopen toch!?

Lfs Niek

Geplaatst

Karin, hoe gaat het met jou? Is er bij jou iets op gang gekomen?

Ik vermoed dat ik een augustus mama ga worden, het schiet niet echt op... Als het dit weekend niet gebeurd, dan word ik maandag alsnog ingeleid onder medische begeleiding...

Vandaag een CTG gehad, met baby is alles prima al begint het vruchtwater op te raken.. Dus afwachten maar weer pfff...

Hier helemaal niets... De enige drukte die gaande is, is van mensen die informeren of hij al geboren is (alsof we dat een week stil zouden houden ofzo). Morgen voor ons de uitgerekende dag. Mijn man en familie zijn er allemaal van overtuigd dat hij morgen komt. Zelf denk ik dat het augustus gaat worden...

Gast Nienke79
Geplaatst

@Karin, dat lijkt me zooooo vervelend. "En is hij er al?" blabla. Op een gegeven moment kun je zelf niet eens meer iemand bellen zeker? Ik hoop wel voor je dat hij morgen komt. Dan zou je de eerste van ons topic zijn waarvan de baby precies op tijd komt!

@Astrid, wel fijn dat je in ieder geval een uiterste datum hebt voor de geboorte van die kleine. Kun je er naar uitkijken :-)

@Annelies, wat jammer dat de borstvoeding niet lukt! Maar nog jammerder dat je inderdaad moet blijven kolven voor de afbouw.. Krampjes zijn heel herkenbaar, die heeft Julian ook. Volgens mij heeft elke baby dat wel? Julian slaat zich daar redelijk doorheen en anders help ik hem met die fietsbewegingen of ik temperatuur hem, wan dan geeft hij tegendruk en spuit alles er zo uit, haha.

Ik moet ook zeer binnenkort beginnen met afbouwen, want ik wil als ik weer aan het werk ga geen borstvoeding meer geven heb ik besloten. Hier ging het ook niet van een leien dakje in het begin zoals ik al eerder vertelde en hierdoor kolfde ik al op dag 3 en drinkt Julian nu dus met behulp van tepelhoedjes. Gaat prima, maar een flesje lijkt me veeeeeeeeel makkelijker. Ook vliegen die kilo's er dus echt niet vanaf door de BV..

Lfs,

Nienke

Geplaatst
@Karin, dat lijkt me zooooo vervelend. "En is hij er al?" blabla. Op een gegeven moment kun je zelf niet eens meer iemand bellen zeker? Ik hoop wel voor je dat hij morgen komt. Dan zou je de eerste van ons topic zijn waarvan de baby precies op tijd komt!

Voor 'de statistieken' zou hij dan wel vandaag moeten komen! Maar voel/merk helaas nog niks. En van dat bellen klopt. En mijn Hyves-pagina is nog nooit zo druk bezocht!

Nou ja, de dag is nog niet om... Al merk ik dat ik er van uit ga dat het 's nachts gaat starten, terwijl dat niet persé hoeft. Hier op het topic is het bij de meesten wel 's avonds of 's nachts gestart toch?

Geplaatst
Voor 'de statistieken' zou hij dan wel vandaag moeten komen! Maar voel/merk helaas nog niks. En van dat bellen klopt. En mijn Hyves-pagina is nog nooit zo druk bezocht!

Nou ja, de dag is nog niet om... Al merk ik dat ik er van uit ga dat het 's nachts gaat starten, terwijl dat niet persé hoeft. Hier op het topic is het bij de meesten wel 's avonds of 's nachts gestart toch?

Karin, lastig he, ik ben nu ruim een week overtijd en mensen hebben het nu helemaal niet meer. Tantes durven mij niet meer te bellen en bellen nu steeds mijn moeder..

Bij ons belde de verloskundige (waar ik eerst onder controle ben geweest) gisteren al op waar de baby bleef, ja die vraag stel ik mijzelf ook meerdere keren per dag.

Ik hoop maar dat het inleiden gaat lukken want ik wil echt niet langer doorlopen zo...

Geplaatst

Hei!

Annelies, merel had ook erg last van krampjes en dat ging niet over na een paar weken. daarom hebben wij minifom gebruikt. Dat kan je (hier in ieder geval) receptvrij kopen bij de apotheek. het wordt niet opgenomen door het lichaam maar 'verzameld' de luchtbellen in het buikje waardoor het er als 1 grote boer uit komt. het werkt niet bij alle baby's maar bij merel heeft het erg goed gewerkt. Je geeft dan 10 druppeltjes op een lepeltje voor elke voeding. Op zich handig dat ze alvast aan een lepeltje went want nu krijgt ze ook vitamine d druppeltjes 1x per dag.

Ik probeerde een maand geleden te stoppen met de minifom maar merkte dat dit nog te vroeg was. Nu hou ik drie maanden grens aan. Oja, je moet eerst drie dagen druppelen voor het effect heeft maar bij ons werkte het al na 1 dag.

Het is een hele omschakeling voor zo'n minimensje, hup uit de buik naar de grotemensenwereld.

Succes!

Geplaatst

Bedant voor de tips meiden! Het meeste had ik ook al gehoord van de kraamhulp. Zij raadde ons ook Infacol aan, ook iets wat je voor de voeding moet geven en wat de luchtbellen verzamelt. Maar de verloskundige zei dat we dit niet constant (elke voeding) moeten gebruiken, omdat ze er dan imuum voor zou worden, en elk kind heeft nou eenmaal krampjes en "moet er doorheen"'. Ik wist niet zo heel goed wat ik met die info aan moest.

Ik moet zeggen dat Milou haar krampjes nu lijken mee te vallen. 's Nachts geef ik dat Infacol. Het is echt zielig he.

Nienke ... ik denk dat ik misschien de borstvoeding ook wel wat romantiseer nu het niet gelukt is. Flesjes hebben ook veel voordelen. Het geeft mij in ieder geval een hoop rust te weten dat ze genoeg binnenkrijgt.

Vandaag weer een nieuwe speen geprobeerd ... deze lijkt de gulden middenweg, maar nog even een paar voedingen afwachten.

Wat ik niet verwacht had, is dat ik me zoveel zorgen zou maken om de baby. Herkenbaar?

Ik lees veel over hoe je dingen (bijvoorbeeld voeden, te slapen leggen enz.) het beste aan kan pakken, hoor veel adviezen aan van mensen ... en merk dat ik het moeilijk vind mijn eigen weg te bepalen. Ik wil zo graag dat het goed met haar gaat.

Zal ook nog wel deels hormonaal zijn ... En het feit dat onze kraamweek rommelig is verlopen door de voedingskwestie. Pas dag 7 en 8 hebben we aan de flesjes kunnen wennen en ben ik ook wat verzorging gaan doen (tot die tijd alleen aan het voeden, kolven en bijvoeden).

Milou heeft na elke voeding best een tijd nodig om in slaap te vallen. Zeker wel een half uur tot een uur. In die tijd ligt ze rustig in haar wieg (of de box) om zich heen te kijken, na een tijdje een beetje gehuil (zachtjes) en dan valt ze vaak in slaap. Ik vraag me dan af of dat normaal is en geen kwaad kan.

En ik probeer ieder huiltje te interpreteren en haar niet te snel op te pakken. Ik denk dat ik er misschien ietsje te veel over nadenk allemaal ...

Het is ook gewoon zo raar dat ze er nu is. Ik kan het soms nog niet helemaal geloven ... en dan komen de tranen van geluk alweer.

Karin en Astrid ... ik hoop echt dat het snel gaat gebeuren voor jullie. Over tijd gaan is helemaal geen bal aan.

Karin ... ik voelde van te voren ook echt niks hoor. Niet aan mezelf en niet aan de bewegingen in mijn buik. En ineens braken mijn vliezen.

Gast Nienke79
Geplaatst

@Annelies, ik had er ook een erg mooi beeld bij hoor, borstvoeding. "Het is het beste voor de kleine en ook voor je eigen lichaam" blabla. Op dag 3 moest ik 's-nachts een flesje geven met kunstvoeding en toen jankte ik erom, nu lijkt het me een verademing, haha. Lekker suf, ik ben amper 3 weken verder :-P. Het zal natuurlijk het allerbeste voor hem zijn, maar dat wil niet zeggen dat flesvoeding niet ook prima is.

Vandaag hebben we de eerste flesvoeding gegeven in de middag. Dat is het startsein van de afbouw voor mij. Duurt al met al toch nog een week of 7 voordat het echt af is. Hij dronk het in 1 stuk leeg, ging heerlijk slapen, amper krampjes (van mijn borstvoeding wel) en hebben we lekker met hem in de wagen door de stad gebanjerd. Topdag :sunny:

Marije geeft flesvoeding, dat weet ik, hoe zit het met de andere mama's en mama's to be?

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Erg rustig hier.. Zullen de laatste juli-dames aan het bevallen zijn? Of er is natuurlijk nog niets te melden.

Caroline

Geplaatst

Ha Nienke,

Ik ben in het ZH met borstvoeding begonnen, maar dat kostte me zoveel kruim (lees 12 uren per etmaal) dat ik na 5 dagen ermee gestopt ben. Je wil niet weten wat een verademing dat was. Dan maar wat meer knuffel-tijd, schijnt ook goed te zijn voor de baby ;-)

Caroline,

Ik hou jullie weblog met plezier bij! Jullie hebben een zware en een tijd vol zorgen achter de rug. Fijn dat alles goed gaat bij jullie nu.

Liefs Pien

Geplaatst
Erg rustig hier.. Zullen de laatste juli-dames aan het bevallen zijn? Of er is natuurlijk nog niets te melden.

Caroline

In mijn geval dat laatste... Vanmiddag wel aan de CTG-scan gelegen omdat ik ons kindje minder/niet voelde. Maar alles was in orde. Ze hebben in het ziekenhuis ook gelijk gekeken of er nog voldoende vruchtwater was en dat is er ook. Dinsdag nog een keer terug voor zo'n zelfde onderzoek. De vk had geadviseerd om te vragen of ze aan het eind van het onderzoek - als alles goed was - gelijk inwendig onderzoek wilden doen hoe ver de ontsluiting is en (opnieuw) strippen, maar dat wilden ze jammergenoeg niet. In het ziekenhuis hebben ze wat dat betreft dus een ander beleid dan bij ons bij de verloskundigenpraktijk.

De gyn had dienst die ik tijdens onze vruchtbaarheidsbehandelingen een aantal keer had, en absoluut geen goede ervaringen aan heb over gehouden (ik zal zijn naam niet zeggen maar ben hier op het forum vrouwen tegengekomen die ook niet over hem te spreken waren). Een erge botterik om het maar even netjes te zeggen. Hoop nu nog harder dat het niet tot inleiden komt en ik hem misschien aan mijn bed tref...

Maar goed, ik ben dus geen juli-moeder... :(

Geplaatst

@Pien, ja met een tweeling kan ik me dat helemaaaal voorstellen!Ik vind dit ene flesje al rustgevend, hihi.

@Karin, erg jammer dat jullie kleine niet in juli is gekomen, maar je hoort wel bij ons hoor! :-) Hopelijk heb je een andere arts als het tot inleiden komt. Het is erg belangrijk dat je relaxed bent. Miss kan je man gewoon vragen of er geen adere gyn beschikbaar is mocht het zover komen?

Lfs,

Nienke

Julian, precies 3 weekjes jong:

Foto-TPZUDDSI-D.jpg

Geplaatst

Karin ... echt niet leuk allemaal joh! Je kan gewoon niks anders doen dan afwachten en de dagen duren zoooo lang. Ik hoop met je mee dat het snel en thuis begint!! Sterkte meis.

Nienke ... mooie foto van Julian!! Zo helder, de foto en hoe hij uit zijn oogjes kijkt.

Ik had vandaag tijd om fotootjes van onze Milou van de 1e 10 dagen te uploaden. Ik heb ze zojuist op een ander engelstalig forum geplaatst, vandaar engels commentaar erbij. Klik voor een grotere foto als je zou willen :)

th_IMG_1121.jpg Milou ... just born! With proud mommy and daddy :)

th_IMG_1144.jpg Just home ... isn't she cute? Still a bit wrinkled. Oh ... and can you tell I loooove pink?? :)

th_IMG_1217.jpg Day 2 ... both mommy and baby are tired!! Being born and delivering a baby are really exhausting!

th_IMG_1223.jpg Day 3 ... I know she can't smile fore real yet ... but we caught one on camera anyway!

th_IMG_1236.jpg Day 3 ... me and my baby *loves* Still tired lol.

th_IMG_1253.jpg Day 4 ... Milou in her crib (you know .. the one that took ages to arrive ... just in time). She looks so peaceful.

th_IMG_1242.jpg Day 4 ... feed me!!! feed me NOW!!

th_IMG_1257.jpg Day 5 ... mommy and daddy giving Milou her bath.

th_IMG_1259.jpg Day 5 ... another bath picture .. you don't see a lot, but I really like this picture :)

th_IMG_1275.jpg Day 6 ... best picture so far! Milou has her daddy's nose confused for something else :)

th_IMG_1298.jpg Day 7 ... a proud and happy mama!

th_IMG_1318.jpg Day 10 (today) ... isn't she precioius??

th_IMG_1320.jpg Day 10 ... with the mug Julia send me! And of course with my beautiful baby girl! Sleeping on my lap.

Geplaatst

Annelies, top foto's! Wat een schatje. Dat zuigen op de neus herken ik wel, haha.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Mooie foto's!!

@Nienke; heb je voor de Bloom behalve dat zitje wat je er bij koopt zo'n 'snug' ook nodig als je je kindje vanaf geboorte er in wil leggen? Of is dat alleen maar voor extra comfort en kan je kindje - in een dekentje of omslagdoek - direct in de stoel liggen?

Geplaatst

Bedankt voor de complimentjes over Julian. Ik ben ook zoooooo trots. Hij wordt vast net zo knap als zijn vader :-)

@Karin, ja die snug is wel echt nodig denk ik al wil je je kindje er vanaf het begin af aan in hebben. Het is natuurlijk comfortabeler, maar het is vooral een verkleiner. Die gordels zitten er ook doorheen, dus hij zit goed vast. Misschien zou je dat "probleem" ook met een dekentje kunnen oplossen, maar ik weet niet of die er dan uitschuift.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

hoi hoi

ben er even tussenuit geweest wat is er veel gebeurt moet nog van alles bijlezen.

zal zo snel mogelijk reageren en foto's plaatsen natuurlijk .

is hier de afgelopen week ook drama geweest bv lukte niet meer is zo erg terug gelopen.

en ook verschrikkelijke tepelkloven rondom de tepel open gescheurd.

me meisje zit nu bijna volledig op flesvoeding .

meiden gefeliciteerd zal zo snel mogelijk persoonlijk berichtje sturen.

groetjes silvia

Geplaatst

Wij hadden vandaag het 1e uitstapje met Milou in de maxicosi in de auto. We gingen naar de ouders van mijn man (10 minuutjes rijden). Oma heeft de hele tijd met haar op schoot (nou ja op de borst, want ze is behoorlijk aan de maat en heeft daardoor geen schoot ... haha) gezeten en dat vond ik best moeilijk! Ik wou m'n baby vasthouden ... hoezo hormonen?? Moet er wel bij vertellen dat ik m'n schoonmoeder niet zo mag, dat zal wel schelen. En ook dat we Milou veel regelmaat proberen te geven, wat ook betekent slapen in haar eigen bedje of box EN zelf in slaap vallen (niet op schoot). En dat was vanmiddag dus een keertje anders ... lastig.

Eenmaal thuis was ze nog echt moe en onrustig en heeft ze de rest van haar slaapje dan maar bij mama op schoot gedaan. Dat vond mama wel fijn :)

Morgen gaan we naar de babywinkel ... we hebben nog allerlei spullen nodig, helemaal nu we flesvoeding geven.

En woensdag komt het consultatiebureau langs. Ben benieuwd wat die te vertellen hebben, en hoeveel ze dan weegt.

Milou wordt nu overdag elke 2,5 / 3,5 uur wakker en 's nachts elke 3,5 / 4,5 uur. Ze krijgt dan een flesje met 100cc voeding, die steeds beter opgaat. Met een voeding + verschonen zijn we ongeveer een half uurtje bezig. Dan nog even rechtop op schoot om het te laten zakken en even "spelen" (vooral overdag) en dan weer slapen. Hoewel ze een wakker kind is en voor het slapen nog wel 30 minuten om zich heen ligt te kijken en te murmelen.

Ze heeft de laatste dagen geen last meer van krampjes. Ik denk dat de krampjes kwamen door de overstap van borstvoeding naar kunstvoeding. Maar goed, ze zouden nog heel goed terug kunnen komen natuurlijk.

Oh, ik vond dit een erge fijne site met info over de baby enzo. Voor een onzekere moeder als ik, vond ik dit prettig om te lezen en dingen op te zoeken.

Silvia ... balen van je borstvoeding joh! Klinkt wel dramatisch met die kloven enzo. Ben benieuwd naar de foto's!

Ik hoop dat we snel wat van Nic horen, ik hoop dat alles daar goed gaat.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden