Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Sannie,

Ik las nu pas je berichtje. Wat een schok, maar gelukkig hebben de artsen nog hoop. Heel veel sterkte te komende dagen.

Knuffel Moontje

Geplaatst

Sannie, meis! Ik heb de ontwikkelingen bij je helemaal gemist! Ik ga heel hard voor je duimen de 28e, het kan toch niet waar zijn?!? Ik lees, net als de andere meiden hier, toch ook wel iets positiefs in je berichtjes. Houd moed meis! Iedereen hier denkt aan je en :gekruiste vingers 4 voor jullie mini-mensje!

:knuf:

Fran

Gast Sannie66
Geplaatst

Hier weer even een berichtje van mij... het gaat goed met me. Ik laat alles maar even op z'n beloop en heb gewoon vandaag wat kleine dingen geshopt voor de babykamer en voor onze kleine. Positief blijven is het devies...

Tevens de zwangerkadoos van Felicitas opgehaald bij de Etos. Helaas zitten hier wat 'dubbele' dingen (tijdschriften) in die ik reeds bij de vk ook al had gekregen middels de Zwitsal tas. Maar wel de eerste luiers (!). Dat is dan weer grappig...

Heel fijn weekend allemaal (moet wel lukken he na die 1-0 van Nl :hello2:)...

Liefs,

San

Nb. morgen voor het laatst de MvM flessen inleveren. Poeh, da's een opluchting. Kon er niet echt meer tegen: die lucht...

Gast Shanna42
Geplaatst

Heel goed van je hoor, lekker positief blijven en blijven genieten van je zwangerschap.

Speciaal voor jou 1A5DBC593.gif

LiefS

Geplaatst

heb vandaag ook de kaart gekregen met de post voor de etos doos

heb hem nog niet gehaald

ben de laatste dagen erg moe als ik terug kom van het werk is al mijn energie op

ben de afgelopen dagen om 18/19 uur op bed gegaan

ben nu ook al weer bekaf maar probeer nog ff op te blijven

moet morgen ook nog werken en dan gelukkig 2 dagen vrij lekker uitslapen

heb dan deze week 6 dagen gewerkt

heb verder niets te melden

veel liefs voor iedereen

Geplaatst

@Sannie, Jeetje meid! Ik ben ff niet online geweest en heb je verhaal gelezen...heftig zeg!! Wel vind ik het heel erg knap van je dat je zo positief kunt blijven. Vanaf deze kant wil ik je heel veel sterkte toewensen en ik ga heel hard duimen voor een goede afloop!

Zet em op meid!

Liefs Esly!

Geplaatst

@ Sannie, wat goed van je dat je zo positief bent. Even lekker je zinnen verzetten. Ik ga hier voor je duimen!

Geplaatst

@sannie wat goed van je!! het zal zwaar zijn maar positief blijven is het beste:)

ik heb ook de etos kadodoos opgehaald ik vond hem een beetje saai.. woensdag worden mijn flessen opgehaald van MVM ik ben het ook wel zat! bah! voor ons nog maar 4 nachtjes tot de pretecho.. hopelijk laat ukkie zien wat het is:)Daarna gaan we meteen babykamer shoppen en kinderwagen etc.de tijd lijkt opeens veel sneller te gaan!! ik ben alweer 16 weken.. ik weet nog dat ik met 5 weken haast jaloers was op meiden die 16 weken waren:)

hoe gaat het verder met iedereen?

esther

Gast Sannie66
Geplaatst

Vanochtend even bloed laten prikken op o.a. HB en bloedarmoede bij de assistente van de HA, omdat ik nog steeds totaal geen puf heb en werkelijk de hele dag hondsmoe ben.

De HA kwam nog even hallo zeggen en melden dat ook hij de brief had gekregen en dat hij me vanavond had willen bellen. Ik nog grappen dat het telepathie was zeker dat ik vandaag naar de praktijk kwam. Hij was heel meelevend en ook hij had goede hoop dat het wellicht zich toch alleen tot de placenta beperkt... het blijft een schat...

Vrijdagochtend weet ik de uitslag van het bloedonderzoek..

Gast Shanna42
Geplaatst

Fijn hè zo een huisarts. Hopelijk komt er wat uit bloedonderzoek en kun je er wat aan doen.

Vrijdag al, schiet op zeg, zal voor jou wel niet zo snel gaan als je zit te wachten of valt het mee?

knuf van Shan

Gast Sannie66
Geplaatst

@Marion, blond is niet erg... je hebt als het goed is nu ook een beetje last van zw (zwangerschap) kwaaltjes...:icon_rabbit:

@Shanna, dit wachten op het bloedonderzoek valt nog mee.. maar het wachten na de vruchtwaterpunctie van maandag a.s. da's andere koek. We gaan in die weken nog wel even 1,5 week weg... even vakantie hebben en zinnen verzetten...

Geplaatst

Hi dames, wij zijn net terug van 4 dagen sunparcs in Belgie. Lekker drie dagen gezwommen. Daar zag ik een heel piep klein tweelingstel van twee meisjes. Om op te eten zo lief. Het blijft onwerkelijk dat wij dat straks ook allemaal mogen vasthouden!!!

Hoe gaat het met de buikjes? Bij mij is er nu twee kilo bij, maar ik heb al een flinke buik, komt doordat de baarmoeder al een keer is bewoond zegt de VK.

de kwaaltjes blijven een beetje, moe, misselijk en wat geprikkeld... sorry voor partnerlief.

Kalm aan dikke kus Chantal

Geplaatst

Liever sannie

Ik ben even snel online hier in canada en dan lees ik je verschrikkelijke verhaal. Ben er helemaal stil van. Ik ga hier heel ver weg heeeeeeeeel erg hard voor je duimen dat alles goed komt.

Sterkte meid.

Gast Sannie66
Geplaatst

@Esther, je hebt toch je echo gehad (geslachtsbepaling)? Ben benieuwd meis of je uk zich heeft 'laten zien'.

Wij hebben vandaag een straatfeest en morgen gaan we naar het strand... meiden heel erg veel plezier dit weekend!

Liefs,

San

Gast Shanna42
Geplaatst

Hee Sannie hoe was je uitslag van de bloedtest gisteren? Nog iets uitgekomen?

Veel plezier dit weekend, klinkt goed. Wij hebben vanmiddag een feestje met eten, van een vriend die 40 is geworden, wat een mazzel met dit weer.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Uitgerekend:

30-11-2010: Dafke

01-12-2010: Sjors en Sjimmie

02-12-2010: Bianca77

03-12-2010: Annema

03-12-2010: Moontje

05-12-2010: Annelot

05-12-2010: Lonneke

06-12-2010: Eslief

09-12-2010: Sannie (Sandra)

09-12-2010: Nath82 (Nathalie)

11-12-2010: Sandra

12-12-2010: Leepat (Patricia)

12-12-2010: Lisette

22-12-2010: Surinails (Chantal)

25-12-2010: Esly

27-12-2010: Simone09

28-12-2010: Cidgem27

28-12-2010: Miranda78

02-01-2011: Han75 (Hanneke)

Eerstvolgende afspraak:

28-06: Sannie, vruchtwaterpunctie 13:45

28-06: Leepat, 2e afspraak VK 20:00 uur

30-06: Chantal, Controle VK 9:00

02-07: Moontje, afspraak vk

05-07: Simone, 2e afspraak vk

08-07: Sannie, 3e afspraak vk

12-07: Sandra, 3e afspraak vk

14-07: S&S, 20-weken echo

15-07: Moontje, 20-weken echo

20-07: S&S, afspraak vk

21-07: Eslief, 20 weken echo 11:00

21-07: Eslief 2de afspraak gyn 12:00

21-07: Sandra, 20 weken echo 11:00

10-08: Chnatal, 20 weken echo 9:30

zo heb het lijstje ff weer bijgewerkt en naar boven gehaald

mijn datums zijn veranderd

ben vorige week extra bij de vk geweest ivm veel pijn in buik en rug

er was niets aan de hand gelukkig heb w.s. iets te veel gedaan

had 6 dagen achter elkaar gewerkt

ben nog steeds regelmatig misselijk en heb veel last van bandenpijn, maar doe nog zoveel mogelijk wat ik anders ook deed

hebben zaterdag het kamertje besteld bij babydump,

voor de liefhebbers het is het kamertje focus geworden

nu afwachten tot de 20 weken echo hoe we het verder mogen inrichten

@Sannie veel succes en sterkte vandaag bij je afspraak/punctie

blijf voor je duimen

@Patricia veel plezier bij de vk vanavond

Geplaatst

Kom even inbreken hier hoor maar wil Sannie en haar partner heel veel succes wensen vandaagen voor de aankomende dagen tot de uitslag bekend is.

Meid ik hoop zo dat alles goed is met jullie kleine ukkepuk.

Steek een kaarsje op en ga heel hart duimen.

liefs

Geplaatst

Hoi Sannie, Was de punctie een beetje te doen? Heb al even op een andere manier contact met je gezocht. Groeten! En maar weer wachten he? Br, br. Joy1

Geplaatst

@sannie gewoon een dikke knuffel voor jouw

hier een pretecho gehad en zoals verwacht een hele drukke baby.. heerlijk met de beentjes over elkaar en daarna met de handjes tussen de benen.. voor ons dus gewoon nog wachten tot de 20 weken echo voor het geslacht..wel dacht de mevrouw dat het een meisje was maar dat durfde ze niet met zekerheid te zeggen.

daarna zijn we naar babypark geweest hebben een kamertje besteld.. donker grijs.. ook een kinderwagen van joolz in het rood met wagenbak etc.. de maxicosie is een leuke kleur groen geworden en het badje etc hebben we besteld rose met girl erop.. mocht het boy zijn dan word het met 1 belletjes allemaal omgezet naar de blauwe kleur.voedingskussen lakentjes matrasje aankleedkussen luieremmer etc... we hebben nu wel heel veel.. de rest wilde ik echt in de kleur van het geslacht dus dat is nog even afwachten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden