Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Gast Sannie66
Geplaatst

Lieve Annelot,

Met tranen in mijn ogen las ik je berichtje. Wat een verschrikking moet dit bericht hebben gegeven.

Ik kan ook zo weinig zeggen dat tot eventuele steun kan leiden, behalve heel erg veel sterkte voor jou en de jouwen morgen...

Dikke knuffel en veel liefs,

Sandra

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Och Annelot....wat een drama...Een nachtmerrie gewoon....Krijg het er koud van....

Zo gewenst..en dan nu alweer moeten afstaan, wat is het allemaal oneerlijk.

Heel veel sterkte voor jou en je man.

Geplaatst

Annelot & partner, wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik zit het te lezen met een brok in m'n keel.

Heel veel sterkte gewenst!

Geplaatst

ik heb mijn oranje smink in huis dus het kan zondag worden geverfd haha

ik zal proberen om een mooie foto te plaatsen maar ben daar niet zo handig in

ik doe mijn best

ga zo mijn nieuw zwembadje uit proberen, op dit moment ben ik hem nog aan het vullen dus het zal zo wel ijskoud zijn

heb eerst nog gedacht om de tuinslang aan de keukenkraan te maken voor warm water maar dat is me toch iets te gek haha

Geplaatst

Annelot, Ik lees je verhaal en voel erg met je mee. Wat een verdriet en je was al zo ver heen. Heel veel sterkte met het verlies van je kindje. Joy1

Geplaatst

Annelot en partner, heel erg veel sterkte met dit ongelovelijke verdriet.

Ik wens jullie heel veel sterkte en steun toe met dit verlies.

Liefs chantal

Geplaatst

Lieve Annelot en partner,

Wat een verdriet...

Heel veel sterkte en steun toegewenst.

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik ben gister bij de gyn geweest.

Mijn placenta ligtte laag en de moederkoek is te klein en door de groei kan het iets raken waardoor ik elke keer die bloedingen krijg.

Maar ik weet nu wel eindelijk waarom ik die bloedingen krijg.

Wens alle dames een :icon_sunny: dag toe.

Liefs Simone:icon_flower:

Gast Shanna42
Geplaatst

Hoi Simone wat fijn dat je nu eindelijk de oorzaak weet. Hoef je je dus geen zorgen te maken?

Groeten van Shanna

Geplaatst

@simone wat fijn dta je nu weet waar het aan ligt! het kan verder geen kwaad? mag je nu bij de gyn blijven??

@sandra ben benieuwd naar je buikie!! op naar morgen een oranje buik:P

Geplaatst

okee:) ligt hij niet zo ver naar beneden dat hij naar beneden kan zakken tijdens de bevaling? zoiets heb ik wel eens gehoord.. de vk is toch wat persoonlijker dan de gyn.. vorige keer bij de vk geweest en dat was wel gezelliger en persoonlijker als nu bij de gyn..

groetjes esther

Geplaatst

Jeetje annelot ik lees net je berichtje wat erg zeg weet gewoon niet wat te zeggen dan alleen heel erg veel sterkte voor jou en je man.

Wij hebben onze laatste dag Canada erop zitten en vliegen morgen naar huis, snik

Ik hoop dat het nu niet meer zo heel erg warm is in nederland.

Ik ben vandaag precies 20 weken en kan niet wachten tot woensdag voor de 20 wkn echo.

Sandra ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar je oranje buik hahaha.

Nou meiden heel veel succes morgen bij de voetbal, uhhhhhhhh vandaag haha ik moet nu nog slapen is pas 8 uur savonds hier haha.

Geplaatst

Heee meiden,

Houden jullie het nog een beetje vol??

De 20 weken schieten voor de meeste van jullie al op! Voor wij het weten hebben onze kleine wondertjes in onze armen.

Geniet van de zwangerschap meiden!

Geplaatst

hallo meiden,hebben jullie ook last vd warmte?ik vond het gister een vreselijke dag,moest ook werken maar het was zo warm.heel veel water gedronken en smiddags maar slippers aan gedaan wat ik had dikke voeten.niet normaal.vandaag en morgen lekker vrij even bijkomen.mag van mij wel iets koeler worden.

en vanavond voetbal kijken.ben benieuwd.

iedereen fijne zondag.

groetjes miranda

Geplaatst

Hallo Meiden,

Ik ben een hele tijd niet op het forum geweest,omdat ik zo aan het feit zwanger zijn en alle kwalen en gevoelens erom heen moest wennen,dat dit voormij even beter voelde.

GElukkig zie ik veel goed nieuws, helaas ook vervelende berichten.Veel sterkte voor degenen.

Hier gaat alles nu redelijk goed,kindje groeit goed.Lekker aan het babyshoppen.

Alleen wat een ellende zwanger zijn en warmte.

TIp voor het warme weer,lekker met je pootjes in een koud badje poedelen als je kan.

WIj gaan overmorgen op vakantie, eindelijk een paar weken niks doen.

Valt dat jullie ook zo zwaar, genieten, werken,zwanger, de rest????

Groeten van een lang afwezig geweeste Lon

Gast Shanna42
Geplaatst
Alleen wat een ellende zwanger zijn en warmte.

Sorry hoor je zult het vast niet zo bedoelen, en ik hoor hier natuurlijk ook niet meer thuis, maar ik zou er alles voor over hebben om nu zwanger te zijn, hoe warm het ook is.

Groeten van Shanna

Geplaatst

@Annelot, ik lees nu je berichtje pas en wat een afschuwelijk nieuws! Ik wil jou en je man heel veel sterkte en kracht toewensen!

Liefs Esly!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden