Herma Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 Hoi Dames, Ik spuit nu 9 dagen decapeptyl, er zou een bloeding moeten optreden. Ik voel al 5 dagen pijntjes maar het komt maar niet. De vorige 2 ivf had ik deze al op dag 7 van deca spuiten. Vrijdag heb ik de echo om te kijken of de puregon er bij kan. Maar dat mag en kan niet als je geen bloeding hebt gehad. Ik maak met best zorgen. Zou het langer kunnen duren? Herma Quote
mijnbaby Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 Irritant he? Ik had het precies het zelfde ik mocht toendertijd op donderdag met puregon beginnen mits ik dan al bloeden.. maar op woensdag ochtend bloeden ik nog niet... ik balen en balen maar gelukkig begon het in de middag of avond.. en kon ik de volgende dag met puregon beginnen... als ik nog niet zo bloeden moest ik ze s ochtens bellen... Quote
Gast Miki Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 Die vraag had ik ooit ook, zie: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=7450 Volgens mij recent nog een topic met dezelfde vraag en ik weet dat Bianca1 momenteel ook niet ongi wordt door de deca. Zie maar eens in de "wie start er in april" topic. Succes, groet M Quote
Herma Geplaatst 5 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2010 O gelukkig hebben meer van jullie dat ook gehad. Heel irritant. Ik dacht al dat er iets mis was ofzo. OOk omdat ik vanuit provera ben gestart die zou het ook moeten opwekken. Ik wacht geduldig af haha. Groetjes Herma Quote
bianca1 Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 Hoi Herma!! Ik ben de 21ste begonnen met de deca!En nog steeds ben ik niet ongesteld!Ze hadden verwacht dat ik op cyclus dat 28 ongi zou gaan worden zit nu op dag 34 geloof ik maar nog niks.Heb al 2 weken enorme ongi buikpijn maar het zet niet door.Vanochtend een echo gehad en mijn baarmoeder slijm was heel dik en het zag er ook naar uit dat ik ongi moet gaat worden maar mijn lichaam is volgens mij aan het protesteren!!Nu heb ik medicijnen opgehaald om mijn menstruatie op te wekken.Kuur van 7 dagen en meestal word je na 7 dagen dan wel ongesteld.Alhoewel ik hoop dat het veel sneller is aangezien ik 23mei op vakantie ga en daar niet ongesteld wil worden mochten we niet zwanger zijn!! Kan me heel goed voorstellen dat je liever gister als vandaag ongesteld wil worden ik herken dit zo goed!! Maar helaas zit het menselijk lichaam apart in elkaar hihi Succes met wachten! Liefs Bianca Quote
Herma Geplaatst 5 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2010 Hoi Bianca, balen he! Ik word er gek van en ben ook gewoon bang dat het nu niet doorgaat. Ook met het oog op onze vakantie loopt je hele planning in de war. Jij heel veel succes met wachten op de menstruatie en hopelijk komt het snel door en kunnen we verder. Groetjes HErma Quote
mari-83 Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 Bij mij de tweede keer 3 dagen later en verder precies op tijd. Quote
bianca1 Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Hoi Herma, Ja erg vervelend he!!Ben nog nooit zo vaak naar de wc geweest hihi. Ben jij het inmiddels al geworden?? Heb jij ook zon giga buikpijn??Pffffff om gek van te worden!!Voel me echt een zielig vogeltje hihi Quote
Herma Geplaatst 6 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2010 Nee hier nog steeds niks. Ik ga morgen het spreekuur maar eens bellen of mijn echo dan wel door kan gaan vrijdag. Mischien kunnen ze aan die echo ook wel juist zien wat er misgaat. Dat kunnen ze toch aan het baarmoederslijmvlies zien? Maar ik zit ook in een andere uitgangs situatie dan jullie volgens mij. Ik ben 3 maanden onderdrukt door lucrin en daarna 2 maanden door provera. Dus geen cyclus meer en geen menstruaties. Dit om de endometriose rustig te houden. Ik bel gewoon morgen en dan ben ik minder ongerust hoop ik... Groetjes Herma Quote
bianca1 Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Hoi Herma!!! *&^%$# is het he!!! Hier ook nog steeds niks (*&^$ Misschien komt het bij jullie idd wel door de vooraf gaande maanden!!! Ze kunnen het idd zien aan de dikte van je baarmoederslijm of dit al mooi dik is of niet.En in sommige gevallen een bloedtest. Ik heb zelf Duphaston gekregen om te slikken dit moet het opwekken maar zie nog niks!!Pffff Succes meid!! Quote
Vanessa Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Nee hier nog steeds niks. Ik ga morgen het spreekuur maar eens bellen of mijn echo dan wel door kan gaan vrijdag. Mischien kunnen ze aan die echo ook wel juist zien wat er misgaat. Dat kunnen ze toch aan het baarmoederslijmvlies zien? Maar ik zit ook in een andere uitgangs situatie dan jullie volgens mij. Ik ben 3 maanden onderdrukt door lucrin en daarna 2 maanden door provera. Dus geen cyclus meer en geen menstruaties. Dit om de endometriose rustig te houden. Ik bel gewoon morgen en dan ben ik minder ongerust hoop ik... Groetjes Herma Ik heb 4 maanden decapeptyl geprikt, ik hoefde niet ongesteld te worden voordat wij mochten gaan stimuleren. Misschien stelt dit je een beetje gerust? Quote
bianca1 Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Hoi Vanessa, Ik moet wel ongesteld worden geen idee!! Gek he hoe het in ieder ziekenhuis toch weer verschilt!! Quote
Vanessa Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Ik heb het denk ik wel 4 maanden geprikt, misschien dat het daar mee te maken heeft? En natuurlijk een ander hormoon, ik had decapeptyl. Quote
bianca1 Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Geen idee!!apart in iedergeval haha.De decapeptyl onder drukt het nu gewoon en de medicijnen werken ook nog niet.Begin de moed een beetje te verliezen en zit in een flinke dip word er knetter gek van!!Had zo gehoopt 5 april te starten met de puregon maar helaas.Pffff word een beetje gek van me zelf hihi Quote
bianca1 Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Word er zo gek van!!Ik wil zo graag door er is telkens wel weer iets aan de hand als ik begin:violent1::mumum::violent1: Quote
Herma Geplaatst 8 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2010 Er zal ook eens iets mee zitten he Bianca. Bij mij is er ook steeds weer wat. Maar vanmorgen bij het afvegen een zielig sliertje roze, ja joepiejeeee. Hopelijk is dit genoeg. En mijn buikpijn is ook weg. Mischien zo weinig omdat het bij mij zo lang onderdrukt is. Ik hoor het morgen wel. Heb trouwens gebeld naar het spreekuur. Het was normaal dat deca de bloeding tegenhoudt. Sommige vrouwen krijgen het pas op de dag van de echo. Maar jij bent daar al overheen he Bianca? Ik ben in ieder geval wat rustiger. Hopelijk komt het voor jouw ook snel en mag je door! Groetjes Herma Quote
Gast Miki Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Meiden, wat zwaaar irritant zeg! Ik las, in de papieren van het VU volgens mij, dat ook wat roze sliertjes kunnen tellen als een ongesteldheid. Sommigen hebben gewoon minder bloedverlies op de deca, wellicht helemaal in combi met de pil. Misschien een dezer dagen een (nieuwe) echo? Dat geeft vast meer duidelijkheid. Sterkte, bleh... zou mooi zijn als het nu een keer opschiet voor jullie! Quote
bianca1 Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Hoi Herma!! Wat goed om te horen dus je mag eindelijk beginnen!!Eindelijk een last van je schouder!!! Hier nog steeds niks.Vandaag maar weer het ziekenhuis gebeld maar de geneacoloog die deze lange protocollen doet met de deca is er morgen pas.Dus dan word ik door haar gebeld.De verpleegkundige had ergens gehoord dat de deca en die medicijnen die ik in moet nemen niet in combi werken dus hopelijk hoor ik daar morgen meer over,.Ook geeft ze aan dat ik waarschijnlijk pas woensdag ongi gaat worden.Dus zit weer te denken dit af te blazen en begin juni te starten zodat ik onbezorgt op vakantie kan gaan!!Alleen wil ik dan weten wat ze dan van plan zijn want dit schiet natuurlijk niet op ben geen spelden kussen hihi heel mijn buik is nu al blauw en beurs :P!!! Heel erg veel succes deze ronde!!! Liefs Bianca Quote
bianca1 Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Hey miki Idd erg irritant!!Morgen hoor ik meer wellicht weer een echo geen idee!! Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar is toch moeilijk haha Quote
bianca1 Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Heeeej, Net ging ik douche en zag dat ik 2 kleine donker bruine plekjes in mijn onderbroek had (sorry hihi) Maar toen ik ging plassen zag ik dus niks!!! Wat zou dit kunnen zijn???Mijn hoofd draait over uren whaha. Quote
Sowiebo Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Misschien en hopelijk toch een voorbode van je ongesteldheid???? Van mij wil het ook maar niet komen :s Quote
bianca1 Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Hoi Sonja, Ik hoop het alhoewel ik er een hard hoofd in heb want nu zie ik nog steeds niks!!! Zit jij allang te wachten???En nu? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.