Ga naar inhoud

Wie starten er mei/juni

Gast Nan1980

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik wil me graag bij dit forum aansluiten, we hebben net onze tweede poging erop zitten en op koniginnedag negatief getest. Vanmorgen het ziekenhuis gebeld en we mogen 25 mei voor een evaluatiegesprek komen, ik ga ervan uit dat we dan de eerstkomende cyclus weer mogen starten. Dit zal dan als alles weer volgens de planning loopt rond 1 juni zijn.

Voor iedereen in dit topic heel veel succes en laten we voor elkaar duimen.

Geplaatst

Hallo allemaal,

7 juni intake IVF. Op 16 juni moet ik ongi worden, kan ik dan al beginnen met spuiten?

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik ben Martha en ik begin ook weer in juni.

In een ander topic had ik me al gemeld.

Ik wil niet meteen te bemoeizuchtig overkomen, maar ik zie dat we twee dezelfde topics hebben:-(

Ervaring heeft geleerd dat dit onhandig is om elkaar goed te kunnen volgen.

We hebben nu namelijk:

1. Wie start er ook in juni?

en

2. Wie starten er in mei/juni?

Zijn jullie het ermee eens dat we een van de twee topics opheffen om het overzichtelijk te houden en de naam van het onderwerp gelijk te houden aan die van april? Dus "Wie start er in juni 2010".

Zo ja, dan zal ik het verzoek effies indienen bij de moderaters?

Groetjes,

Martha.

Geplaatst
Hallo allemaal,

7 juni intake IVF. Op 16 juni moet ik ongi worden, kan ik dan al beginnen met spuiten?

Hoi Django,

Dat ligt eraan wat voor protocol je moet volgen, en of er op dat moment direct al plaatst is. In welk ziekenhuis wordt de behandeling gedaan?

Gast Myron29
Geplaatst

Hi Nan en de rest van de meiden!

Wat fijn dat er nu een topic is voor deze 2 maanden! Ik zat gisteren nog te twijfelen of ik alvast eentje zou openen.

In ieder geval, wij beginnen in juni met onze eerste ivf poging!. afgelopen donderdag hadden wij onze voorbereidingsgesprek en de contracten gehad. Ik zou dit weekend ongie worden, en wij mochten van onze gyn, als de ivfplanning het toe zou laten, gelijk beginnen. Maar helaas....idd was mei helemaal vol, dus nu over 4 weken. Grrr, weer wachten he! Wel heel spannend allemaal! Wij lopen trouwens in het UMC Utrecht.

@ Nan: succes 12 mei, en als je vragen hebt hoor ik het wel

@ Jessica: vervelend he, het wachten. Maar we gaan wel tegelijk! Gezellig! Ben je al zenuwachtig?

@ Meiske: Echt knap van je!! TOI TOI TOI!

@ Mika: Thanks! En gefeliciteerd! Geniet er lekker van, gaat het goed?

@ Martha: Ik heb even berichtje hier neer gezet, ik zie wel wat er gebeurd, ben hier nog niet zo handig in, hahahaha. Maar wel een goed idee!

En voor iedereen natuurlijk heeeel veel succes!

Liefs Myron

Gast Guusje
Geplaatst

Hey Martha,

Goed idee om er 1 op te heven. Alleen ""MEI 2010"" is er ook al.

Groetjezzzzzzzzzzz

Geplaatst
Hey Martha,

Goed idee om er 1 op te heven. Alleen ""MEI 2010"" is er ook al.

Groetjezzzzzzzzzzz

Ha die Guusje,

Ik weet dat Mei 2010 er al is, daar durf ik echt niet aan te komen hoor:blob1:

X, Martha.

Gast Guusje
Geplaatst

Hihihi, misschien is het handig om dan ""mei/juni"" te laten vervallen, als de andere dat ook goed vinden uiteraard? Dan hebben we MEI en JUNI apart.

het is maar een idee hoor!

Geplaatst

Meiden ik heb gevraagd om deze topic te laten verwijderen.

Graag jullie berichtjes overhevelen naar "Wie staat er ook in juni 2010?"

Kaykay het is niet gemeen bedoeld hoor, maar twee is gewoon een beetje onhandig.

Niet boos zijn hoor:-)

Heb je jezelf ook al bij de mei-topic aangemeld?

Geplaatst
Hihihi, misschien is het handig om dan ""mei/juni"" te laten vervallen, als de andere dat ook goed vinden uiteraard? Dan hebben we MEI en JUNI apart.

het is maar een idee hoor!

Heb de vraag bij Jheroen neergelegd.

Doeidoei,

X, Martha.

Geplaatst

Hey Myron, wat lachen, ik moet aankomend weekend ongi worden dus begin ook begin juni (als het goed is) dus in mijn volgende cyclus.. Welke medicijnen krijg je?

Ow trouwens ik verhuis even naar het Juni topic.. we hebben boze moderators haha.. die overigens wel gelijk hebben want ook ik zie door de bomen het bos niet meer! Dus laatste bericht hier!! xxxxx

:icon_bounce:------------------------------:sign19:

Geplaatst

ja meiden waar ik bang voor was is gebeurd. Ik ben gebeld om half 1. Toen was ik nog bij een klant gevraagd of ze mij over 5 min wilde bellen. Na 10 min werd ik weer gebeld (ik zat in de auto voor de andere klant haar deur),

met het is zo druk dat we je niet hebben kunnen in plannen.

Flink gejankt.

En mijn man niet te bereiken. Maar moest weer aan het werk. Dankzij paptolk van mams, die zei kom op je moet verder. Na een kwartier weer aan het werk gegaan. En mijn klant viel gelukkig niks op. Word nu wel op de reserve lijst geplaatst de volgende keer ben ik zeker aan de beurt zei ze. Dus ik meld me hier af

Gast Nan1980
Geplaatst

hoi allemaal, ik heb deze topic gestrat en als ik het goed begrijp stopt iemand hem nu??

Geplaatst

Hi Nan, klopt wel een beetje, het gaat erom dat er al een mei en een aparte juni topic is, en om elkaar weer gemakkelijker terug te vinden is is het ook wat handiger om te verhuizen naar of de mei of de juni topic.. anders komt er straks ook weer een juni/juli topic.. en dan zien we door de bomen helemaal het bos niet meer niet verdrietig zijn ;-) ik ga ook naar juni verhuizen!

Geplaatst
hoi allemaal, ik heb deze topic gestrat en als ik het goed begrijp stopt iemand hem nu??

Sorry Nan19804_17_4.gif ik had m'n "verontschuldigingen" aan Kaykay aangeboden, maar ik begrijp dat jij de starter bent van het topic.

Ik heb inderdaad de vraag gesteld of we van twee topics niet beter 1 kunnen maken (zie m'n eerder berichtje).

Er was er nl. al eerder een aangemaakt en ook die van mei bestaat al.

Het is absoluut niet de bedoeling om je topic zomaar aan de kant te schuiven hoor, maar het werkt gewoon beter als er maar eentje is van één maand tegelijk.

In zowel de maart- als de aprilmaand is dit nl. gebeurd en dan krijg je eigenlijk twee of zelfs drie groepjes. We kunnen elkaar dan niet zo goed volgen (wat eigenlijk wel de bedoeling is).

Maar als je het absoluut niet wil, dan trek ik m'n vraag weer in...

X, Martha.

sig.jsp?pc=ZSzeb113&pp=ZZzerYYY

Gast Nan1980
Geplaatst

Ik vind het allemaal prima, moet nog even afwachten wanneer ik precies ga beginnen dan weet ik waar ik me kan aansluiten

Geplaatst

Hoi Martha,

Jij vroeg in welk ziekenhuis ik ga starten.... Dat is in het Rijnstate in Arnhem. Mijn gyn in Zevenaar heeft gezegd dat ik tijdens de intake meteen de recepten voor de spuiten meekrijg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden