Ga naar inhoud

Maart/April mama`s 2007

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oh sab leuk....ik zou ook wel willen maar helaas pindakaas...hahahahah

Spannend meis!

Leuke avatar ...leuke vrouw staat erop...hahahahahahahh

• Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat leuk zeg!

Dat zijn leuke berichten!!!!!!!!!

Hebben jullie al gedacht wanneer je dan zou willen?

Ik denk dat wij geen verdere pogingen doen. Heb nog 3 cryo's in de vriezer (1 rietje), maar die zullen we niet gebruiken.

Geplaatst

oh sab, jullie hebben nog cryo's. super zeg!!!!

in de zomer dus, kan je je nog even goed voorbereiden...

ik zou met een tweeling ook niet meer naar t ziekenhuis gaan hoor! maar wel stiekum hopen op een wondertje hihi. ik heb al met hub zitten filosoferen over hoeveel terugplaatsen (als we die luxe hebben he) en hij zegt meteen twee! die wil er nog wel een tweeling achteraan ... pfff. maar ik denk ook dat we dat doen hoor, ik ben tenslotte nu 37, is toch anders.

en jullie? hangt van t ontdooien af, natuurlijk, maar heb je er al over nagedacht?

nou ja, dat kan mooi zo tot de zomer he...

spannend hoor!

lis

ps: als je t nou ietsje eerder doet kunnen we tegelijkertijd, haha

Geplaatst

Lis, hoe gaat het nu met je? Nog veel last van die akelige bijwerkingen?

Ik hoef (nog) geen cryo te proberen als ik een derde zou willen. Maar het risico op een 3e bbz is mij te groot. Vandaar ouderwets aan de pil.

Geplaatst

Schijn bedriegt hoor meiden, tis alleen mijn hoofd en mijn onderkin zit onder de sjaal hahaha.Ben natuurlijk niet gek he? Weet wel wat voor avatar ik hier plaats ;-).

Lis, ik zou wel eerder willen hoor maar die kilo's he? En dan zitten er sowiesie 2 vakanties aan te komen waarbij er gene kilo's afgaan maar eerder bij komen haha.

Als het aan ons ligt waren we alweer begonnen maar kan nu echt niet, dan kan ik na 3 maanden geen trap meer op komen haha.

Dus Liesbeth, je leest het, we hebben het over ongeveer 20 kilo, WHAAAAAAAAAAA, als ik het zo typ dan schrik ik er weer van haha.

Jullie beginnen in maart/april he Lis??

Geplaatst

Lis, ik vergat nog wat. Ik wil er ook 2 terug laten plaatsen hoor. Werd ons ook aangeraden door de arts bij de tp.2 geven er wat meer kans, heb ik zo'n idee, gek he?

Geplaatst

aha, dus jullie ook 2. ja, t is wel spannend, maar vorige keer lukte het ook met 2 en dan wil je alles hetzelfde he...

echt vervelend hoor, dat die zwangerschapskilo's er niet af willen. ik kan me voorstellen dat t vooruitzicht van nog meer dan niet zo lekker is nee. wel een stok achter de deur... haha, vervelend als mensen dat zeggen of niet? zo van, nu lukt het toch wel? maarre, doe je best! en in de zomer is het bikini en tp!!!!

lau, ik heb nog geen last, en hub ook nog niet haha. ja nu lach ik nog...

Geplaatst

hey sab

wat spannend dat jullie voor een 2e willen gaan

ik zou ook wel weer willen maar hubbie vind het

nog te vroeg,onze tim is vandaag toch al precies 18 weken

moeten er echt eerst 20 vanaf??????

heel veel succes ermee,wat fijn dat jullie nog cryo,s hebben

dat maakt de stap volgens mij alleen maar makkelijker

ik ga je volgen net als bij je poging van carolijn

groetjes steph

Geplaatst

Ja Steph er moet echt nog 20 kilo vanaf zucht haha. Maar ja ik moet gewoon, ik zie me al nu zwanger worden getver zeg, dikkie dik!

Joh, Tim is pas 18 weken, zolang je nog in weken berekent hoe oud Tim is, is hij nog harstikke klein hihi en heb je tijd zat toch?

Lief dat je me weer gaat volgen, maar volg me eerst maar in mijn strijd tegen de kilo's!!En als jij weer gaat volg ik jou ook weer haha, misschien wil hub tegen die tijd ook wel weer en beginnen we wel samen!

Geplaatst

ooh sab en Lis ik vind het zooo spannend voor jullie!! ik ga zoooooooo meeleven en volgen en een 2ling is idd ook erg leuk(net als 1 )

ik wil eer nog 10 af..hoe gaan we dat doen????

Geplaatst

Roos, ik ga pas eind van de zomer beginnen hoor, dus wie weet doe je wel mee dan hahaha, gezellie, weer tegelijk testen haha. Was vorige keer ook toch?

• 1 maand later...
Geplaatst

Meiden, ik heb even een vraagje. Ik was altijd erg stipt met mijn menstruatie voor de zwangerschap. Altijd een cyclus van precies 28 dagen, geen enkele uitzondering! Nu ben ik na de bevalling helemaal niet meer stipt en mijn cyclus is ook veel langer (nu al bijna 5 weken geleden en ik ben nog niet ongesteld....). Ik heb natuurlijk een curretage gehad na de bevalling en ik begin me nu eigenlijk wel zorgen te maken over of alles nog wel goed zit van binnen...Hoe zit met jullie cycli???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden