Jump to content

Maart/April mama`s 2007

José

Recommended Posts

• Replies 369
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik kan even vol trots vertellen dat mijn meiden kunnen rollen!

Althans de ene van buik naar rug en de ander van rug naar buik.

Ze vullen elkaar mooi aan hahaha.

En dit was het hoogtepunt van mijn dag!

Hoe blij kun je zijn :) :rolleyes:

Ahhhhhhhhhhhhhhh....wat goed.....'klap''klap'.....hahahahah

Ja hoe blij kan je zijn en apetrots...hahahahahahah

Goed hoor...geef ze maar een kus van mij...en wat leuk de een precies het tegenovergetelde wat de andere doet...dat beloofd wat...hahahahahaha :-)

jaaaa zeker leuk, vind ze funny, misschien kan ie er ook een paar jatten van het hondenhuys hahaha.

Ik moet helaas ophangen, Sander wil graag aandacht en tjsa dan zit er weinig anders op he? dat doe je dan gewoon hihiihi.

Nou lieve meisjes,ik vind het erg leuk dat wij ons eigen forumpie hebben en ik spreek jullie snel!!

Liefs Sab

Goeiemorgen meisjes,

ik schrijf hier omdat ik eens erieus berichtje heb haha.

Vanmorgen dronk Carolijn heeeel onrustig en toen de fles bijna op was toen kwam ineens a la exorcist alles met een grote boog eruit. Heel raar joh.

Temp opgenomen, deze was 37,6, dus valt nog mee, vervolgens een hele grote poepluier. Heel gek, en ze bleef maar lachen en druk bewegen, raar kind haha.

Heb haar zo meegegeven aan San en gezegd dat ze geen fruit mag vandaag op de creche en dat ze mag eten wanneer ze wil straks.

Hebben jullie dit ook weleens gehad?

Kus Sab

Wat vervelend zeg!

En dan lijkt het me ook best moeilijk om afscheid van haar te nemen.

Het is wel een goed teken dat ze bleef lachen en druk bewegen; ze voelt zich dus wel goed!

Misschien raar hoor, maar misschien kwam het naar boven omdat ze kracht moest zetten om te poepen? Dit heeft mijn dochter wel eens gehad.

x beau

ik zit in 2 topics tegelijk tetypen hihi. 1 serieus en een ander kletskoek haha. Ach ik ben nog niet gebeld door de creche, dus het zal wel goed gaan daar hihi.

Wat betreft dat berichtje, ja ik las dat andere topic, huh? van Dema en toen was ik het zat! Ik denk nu ga ik schrijven, weten ze meteen dat het ook waar is hahaha

zot hè?

oh maar ik bel ook wel naar de creche hoor haha, dat doe ik wel vaker, denk dat ze wel gek van me worden, maar geeft niets vind ik.

Gister hebben ze ongevraagd een fruithap gegeven aan Carolijn, ik kon er niets van zeggen omdat ik niet wist of sander dat doorgegeven had haha, stom hè?

Hé sab ik heb dat met anne-meya ook gehad hoor toen ik moest spoelen...dan heeft ze teveel slijm in haar keel en komt de voeding ook mee naar boven!

Hier zit ons meisje in een sprong volgens mij...ze wil niks...niet eten niet drinken ze wil niet slapen...ja nu gelukkig even.........moeilijk hoor soms!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use