Ga naar inhoud

Niet eten!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahaha ja Brenda, maar daar peutert hij het gehakt wél uit, terwijl bij aard-groente-vlees wil hij geen kip of varkensvlees, maar alleen gehakt...

Ik snap d'r niks van..... peuter-logica...

Geplaatst

hier peutert hij er niks uit,

eet zijn bord schoon leeg en die van mij erbij als hij de kans krijgt.

senna is makkelijker vind alles eigenlijk lekker,als het maar warm eten is.

Geplaatst

he das een idee,

maar denk niet dat het gaat werken hahaha

vanmiddag eet ze wel ,knakworst op brood dus dat wordt worst zoeken en brood op de grond gooien hahahahah

Geplaatst

Ja logisch toch... die knakworst is lekker warm. En wat doet dat koude brood er dan omheen!!!

Hahahahha!

Succes!!!!

Groetjessssssssssssssssssssss

Geplaatst

:whistling_girl:hahahahaha Brenda...... ik snap de dreumes-logica ook niet meer hoor..!! join the club..

Geplaatst

luca eet normaal vrij goed.maar de laatste tijd. soms sabbelt hij zo lang op zijn boterham totdat het beleg,jam stroop, pasta eraf is en spuugt het uit....

kaas of vlees peutert ie emteen ervan af.

ik eet meestal smorgens beschuitjes, en sinds kort smult ie daarvan. Meot ik stukje eraf bijten en hem geven. misschien een tip voor de neit boterham eters....???

door de dag krijg ie wel een lapje kaas, of vlees, vind ie heerlijk.

avondeten, soms geprakt soms los, dan wel aardappels,dan niet.

snape r ook nisk van

en....eerst at ie emt vorkje en lepeltje enzo, elf scheppen en nu.....met zijn handen, gaat sneller he.

Ik probeer lepeletje,maar dan kan ie boos worden joh....

ach weer een fase denk i, nou HOOP ik....

groetjes

Geplaatst

Kiki at wel brood maar toen ze ook door kreeg dat de pasta er met de vinger van af gehaald kon worden eet ze dus geen brood meer,ik geef haar al heel lang beschuit en ontbijtkoek dat lust ze wel maar alles zonder boter,ziet ze dat er boter op zit dan moet ze het niet,ik hoop niet dat ze geen boter lust,vond dat altijd lastig als mensen dat niet lusten.

Avondeten vind ze ook heerlijk maar laat ze maar niet zien dat de vlees apart of zo zit dan eet ze aleen de vlees en tegen de rest zegt ze keihard NEE

Is de vlees erin verwerkt dan eet ze alles lekker met smaak op.

Sinds deze week krijgt ze ook stukjes appel,heerlijk vind ze dat zo in het vuistje.

Krijgen jullie kinderen nog pap (melk met Brinta) als kiki smorgens haar ogen opend dan vraagt ze al om pap,ze vind dat echt heerlijken 300cc is dan snel op !!!! smiddags voor het slapen krijgt ze dan de helft en savonds voor het naar bed gaan ook nog.

Groetjes Manuela

Geplaatst

Manuela, Len wil geen pap... daar zit melk in haha.

En bovendien wil meneer zelluf eten.. is met pap geen succes.

Wat een wijsneuzen hebben we...

Geplaatst

Eten jullie kids, nouja die wat brood eten, wel de korstjes?

Was ik me toch trots, dat hij al voor hij 1 jaar was de korstjes at... niet dus... niet lang darna ontdekte hij dat hij de boterham erlangs op kan eten en de korstjes kan laten liggen..

Geplaatst

Hey Brendy,

gewoon wat uitwisselen... Jij bewaart het brood voor Amanda, bewaart Amanda de korstjes voor jou.. .hihihihi!!!

Groetjessssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

haha.

soms eet luca korstjes. ALs ik een boterham maak,snij ik ze eraf en in de tussentijd dat ik boterham maak eet hij soms een korstje op. Maar soms gooit ie eht naar de honden.haha

Als ik korstjes eraan laat,spuugt ie het zeker uit.doet ie vaak, eerst waren bioj boterham dubbel, nu weer in stukjes snijden.

Ook last van tandjes hier

pap??luca nooit gehad.

in begin weleens wat rijstebloem erbij.

Luca krijgt voor het slapen nog warme melk. soms drinkt ie maar 80cc ofzo, sosm 200. Ik maak altijd 250cc en wat op gaat is mee genomen.

Als ie echt heeeeel slecht heeft gegeten krijgt ie weleens een pyama papje voor eht slapen. maar echt heel zelden

chocomel dronk hij eerst ook heel graag smorgens,nu wat minder. soms yoghi drink

Wel zo door de dag lapje kaas ofzo, komt toch wat zuivel erin.

Kaiteinkoek vind ie ook lekker.

is peperkoek, voor kids. met kleine sterren suikertjes bovenop. kan met rozijnene in,vanille of chocalde.

vanille heeft ie nog neit gehad

groetjes

Geplaatst

Hier was ik ook beretrots dat mijn kinderen korstjes aten. Ik had meteen het gevoel "zie je wel dat het een kwestie is van aanleren en opvoeden!".

Maar Iris heeft nu ontdekt dat je het korstje er gewoon uit kunt gooien en het brood wel naar binnen werkt. Ontbijtkoek gaat er hier in als zoete broodjes. Ik blijf gewoon proberen om met korstjes te geven. Zal toch ooit wel goedkomen.....toch?

Gewone melk wordt geweigerd, behalve op de creche??? Hmmm, vreemde ogen......?

Verder mag ik niet klagen hoor. Als ze een dag geen melk willen, krijgen ze pyamapap of goedemorgen pap. Ik maak me er weinig druk om (nog).

Groetjes weer

Geplaatst

haha geen korstjes..ik heb het hier nog nooit geprobeerd, wel eens uit het vuistje maar niet met de boterham...vanaf 1 jaar dan maar..

Pap vinden ze hier bahah..melk daarintegen fantastisch...????

Ik ga langzaam eens over op gewone melk?!

lau hoe heb jij dat gedaan, gewoon doen ofzo??

gr cynthia

Geplaatst

hier is vooral het avondeten een drama.

meneer slaat soms gewoon het lepeltje uit mn handen en als ik het aanreik (mag ie t zelf doen) dan stopt hij het wel in zn mond, maar doet heel voorzichtig zodat hij vooral niks opeet...

hij eet soms wel maar niet echt veel of met plezier.

ook stukjes in zn eten vindt ie vies, terwijl hij broodstukjes heel goed eet (met korst voorlopig)

ik merk dat ik niet meer zo vaak kook (ga ik wel weer doen hoor) en ik lees dat ze dan meer dingen apart moeten gaan eten enzo, maar dat wil ie ook neit zo erg.

laatst boontjes: stukjes wilde hij niet, geprakt wel. tsja. t zal allemaal wel komen hoor, maar als er iemand tips heeft?

lis

Geplaatst

geven jullie al korstjes??

nou dat ga ik ook maar eens proberen dan!!

milan heeft het niet meer zo op zn melk

ik krijg het er bijna niet meer in

maar er is al een fles af

meer als 300 ml per dag krijg ik er echt niet in!!

is dat genoeg voor 11 mnd?

Geplaatst

he roos,

vanaf twaalf maanden hebben ze nog maar 300 ml nodig,

daar zit het toetje bij ,als het maar zuivel is dan is het goed.

die ene maand zal het verschil niet maken denk ik.

Geplaatst

oh dan is het goed!!

nou korstjes lust meneer dus ook!!

en ik heb vandaag potjes gehaald vanaf 12 mnd!!

het is nog maar een paar weekjes maar ja!!

mama vind het leuk!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden