Ga naar inhoud

Niet eten!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier ook veel wisselingen hoor.

Thomas heeft nu de gewoonte om 's avonds laat te gillen. Uit bed is goed, weer in bed is fout. Na 2 avonden negeren is dat nu over. Zelfde dus met eten.

Iris heeft al een paar dagen last van keelpijn en eet en drinkt heel slecht. Dikke Deur denkt dat ie dan ook minder hoeft te eten. Maak ik dus ook geen strijd van.

Iedere hap is meegenomen. Daarna gewoon de fles hoor.

Maar het gaat al beter zo te lezen, dus hopelijk blijft dat zo gaan.

Groetjes

• Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou hier is het brood eten ook gedaan hoor!

Er is geen hap meer naar binnen te krijgen!!!!!!!!!

Hopenlijk een fase, want dit schiet niet echt op!

Geplaatst

Ja beau...erg is dat hè...anne-meya eet bijna alles weer...maar brood ho maar....ze doet haar lippen op elkaar en maakt dan zo`n mondje van je komt er niet in...hahahaha...ja ik lach wel...maar is toch erg!

Hoe is het met je meiden beau?

Geplaatst

Heel herkenbaar hoor dat mondje, hier ook!

En helemaal als ik met het hoestdrankje aan kom haha.

Dan gaan de lippen helemaal stijf op elkaar!

Fijn dat het eten al wat beter gaat met Anne-Meya.

Het gaat wel al iets beter, maar ze drinken ook niet super.

Dat vind ik altijd zo vervelend; een dag of 2 dagen minder eten is niet zo erg alleen met drinken is dat toch een ander verhaal! We blijven het in de gaten houden!

Lief dat je naar vraagt!

Geplaatst

ja, drinken moeten ze wel ja!

Vervelend weer dat niet goed drinken....maar wel fijn dat het al iets beter gaat.

Geplaatst

wat fijn roos, dat milan de fles weer drinkt! gelukkig maar!

raar is dat he, die fases. het ene moment gaat het prima en ineens vinden ze iets niet meer lekker... ebbe kijkt me ineens aan of ik gek ben als ik hem appelmoes geef. en dat vond ie altijd om te smullen! meneer heeft zeker een banaantje te veel gehad!

lis

Geplaatst

Moeilijke vraag.

Ik ben zelf nogal hard in die dingen, Roos kan gewoon eten, wil ze dat niet dan bied ik haar niets vervangends aan. Je kan een kind hoe klein ook hiermee verwennen. Ze denkt van ik eet lekker niet want daarna krijg ik toch wel pap/melk of iets anders van mama. Ik heb dit zelf nooit gedaan.

Moet eerlijk bekken dat dit verhaal bij ons pas speelde toen Roos pas 1 1/2was, misschien is Anne-Meya wel wat klein nog voor deze aanpak, denk namelijk dat ik het op die leeftijd bij Roos ook niet had gekund !

Geplaatst

Ja ik denk inderdaad als ze eenmaal 1,5 zijn dat je er dan anders mee omgaat...maar met 8 maanden is het toch weer anders.

Moeilijk is het wel in ieder geval....welke leeftijd dan ook denk ik.....ze hebben toch een hoeveelheid voeding nodig.

Gelukkig heeft onze dieriste advies gegeven om haar de flres te geven na het proberen...dus dat doe ik nu ook maar...maar gelukkig gaat het alweer wat beter!

Op brood eten na...dat eet ze nu dus ff helemaal niet meer.

En meiden ik kreeg net het bleu band bordje...wat een leuk ding is dat met al die beestjes erop!

Geplaatst

Helpt het misschien als je het brood in de melkt dept ? Weet niet hoor maar dat hoor je ook wel eens !

Leuk zijn de bordjes van de blue band eh !

Geplaatst

ja, zal ik zeker doen!

Krijg ik net een mailtje van de sprongen wekker...er komt weer een sprong aan.....ja zeg...ik had het idee dat ze er middenin zat...nou dat beloofd wat!

Dus sab..bereid je maar voor..hahaha

Geplaatst

hahaha Joos, moet zo lachen, ik kreeg die sprongenwekker ook steeds een week te laat, wist ik allang dat hij in een sprongetje zat hahahaha.

Dat bordje is echt leuk hé?

Straks, met een jaar, krijgen jullie een receptenboekje (heb er nog niet in gekeken.. oeps)

Geplaatst

Isa-Beau, de sprongewekker, daar kun je je voor aanmelden op één of ander site, dan vul je de geboortedatum in, en steeds als je kind dan een sprongetje krijgt, krijg je een mailtje.

Wel handig, maar bij mij dus ook steeds een week te laat..

Geplaatst

Sprongewekker??? Moet niet gekker worden hoor haha.

Maar hoest nu?

Hier ook weigeren hoor. Maar afwisselen met lepels toetje gaat alles er evengoed in. Moet je niet teveel op hun mimiek letten hoor. Vreselijk mooi om te zien.

Hapje danoontje is brede glimlach met wijd open mond voor de volgende .... warme hap. Zuur gezicht hahaha.

Groetjes

Geplaatst

he amanda ik kreeg hem ook altijd achteraf.

een maand te laat ofzo en dan dacht ik ,ok dat sprongetje hebben we ook weer gehad.

ik merk er namelijk nooit wat van,van die sprongetjes hahahahah

liefs brenda.

Geplaatst

ja het is wat die sprongetjes.......ik moet steeds weer lachen hoor.

Ik heb het boek oei ik groei maar lees er eigenlijk nooit in...daar is die sprongenwekker mail ook van!

Zal eens gaan lezen!

• 1 maand later...
Geplaatst

Hi!

Ik krijg de sprongenwekker van oeiikgroei.nl (dus van het boek zelf) en dan komt hij wel optijd.

Groetjes, Samira

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden