Ga naar inhoud

Wie starten er ook in juni/juli ?

Aanbevolen Berichten

Gast Diane180
Geplaatst

Hallo Dames,

Wel een beetje vroeg, maar wie starten er ook in juni/juli ?

Wij beginnen onze 3e ICSI poging in juni/juli.

Na 2 eerder pogingen met helaas niet het gewenste resultaat, hebben we het schema voor de 3e poging gekregen.

Half juni beginnen met de pil en dan 12 juli starten met decapeptyl spuiten.

15 juli stoppen met de pil en de startecho op 20 juli.

Even een tijdje geen hormonen dus, kan mijn lichaam mooi bijkomen net als wijzelf. En dan op naar de 3e poging !

groetjes

Diane

• Reacties 322
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Diane,

Ik sluit me bij je aan!!

Ik moest 3.5 week geleden onze poging staken omdat ik voor de 3de keer een te hoge bloed waarde had oftewel een overstimulatie.Als mijn cyclus gewoon weer het oude ritme op pakt word ik eind mei ongesteld.Aangezien we dan in Turkije zitten moet ik nog een maandje overlsaan dus begin ik eind Juni.Eerste dag de Deca en de 3de dag de puregon erbij.Dus ben benieuwd wat het me deze ronde gaat brengen.Zie het somber in.Alhoewel de wonderen de wereld nog niet uit zijn!!

Geplaatst

Lieve Bianca,

Ik wens je heeeeel veel succes voor deze poging. Hopelijk gaat het nu voor de wind, dat zou toch eens geweldig zijn hè?

Maar lekker nog even vakantie, dat doe je goed..... rust maar lekker uit, dat heeft je lichaam nodig.

Dan is het er helemaal klaar voor en kan/mag jou niks meer in de weg staan.

Ik denk aan je en I'll be watching you ;)

Diane, poeh....3e poging alweer. Ik weet dat we nog samen in de race zaten voor de 1e poging. Hopelijk geldt voor jou '3-maal is scheepsrecht'.

Liefs

Geplaatst

Dank je wel lieve sonja!!! Hoop dat we nu ook eindelijk weer eens voor een punctie mogen gaan!!Meid ik duim nog steeds voor je!!Geef niet op he!

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Bianca,

Hopelijk gaat er wel een punctie komen dit keer en dat je geen last hebt van overstimulatie.

Heel veel succes met deze poging.

Liefs Diane

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Sonja,

Ja weet ook nog dat we samen in de race zaten voor de 1e poging.

En inderdaad hopelijk is 3 maal scheepsrecht.....

Jij zit nu in je 3e poging en morgen de bloedtest.... spannend hoor, ik duim voor je !!

liefs

Diane

Gast Diane180
Geplaatst

Nou dames,

De groentela zit weer vol met medicijnen.

De recepten dus al opgehaald.

Nog een dik maandje en we gaan weer beginnen ( eerst met de pil)

Is bij jullie de koelkast ook al weer vol ? het lijkt wel weer een kleine apotheek ;-)

groetjes,

Diane

Geplaatst

He Diane,

Altijd weer een feest he!!! Dus je kan gaan beginnen!

Zo te lezen ga je het lange protocol volgen??

Het blijft altijd weer spannend he!!

Ik ga begin juni eens bellen naar het ziekenhuis en dan vraag ik of ze een recept naar de apotheek kunnen sturen kan ik mijn groentelade ook weer gaan vullen!

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Bianca,

Ja we zijn er klaar voor. Even een maandje geen hormonen en het feest gaat idd weer beginnen.

Zeker elke keer is weer spannend !

We volgen weer het lange protocol (net als de andere keren).

Nog even wachten voor je koelkast weer uitpuilt, haha

groetjes, Diane

Gast Myron29
Geplaatst

Hallo Diane,

Wij beginnen met onze eerste ivf poging over ongeveer 2 weken. Heel spannend, ben echt benieuwd wat ons staat te wachten....

Ik heb ook even 2 maanden geen hormonen gebruikt, hmmm wat heerlijk! Geniet er maar lekker van. En heel veel succes met poging 3, ik hoop echt voor je dat het nu wel lukt. Gewoon van het positieve uitgaan!

@ de rest van de dames, toi toi toi!

Gast Diane180
Geplaatst

Hallo Myron,

Spannend over 2 weken beginnen. Moet je ook eerst aan de pil ?

En weet je al wanneer je startecho is ?

Halverwege juni moet ik beginnen met de pil dus dan begint het allemaal weer.

We gaan zeker van het postieve uit en hope dat 3 maal nu scheepsrecht is !!

Heel veel succes met jullie poging.

groetjes

Diane

Geplaatst

Diane,

Nou, ik meld me gelijk maar even aan bij dit forum.

We gaan weer een spannende tijd tegemoet en hopelijk

met positieve uitslagen.

Zoals je weet zijn de medicijnen besteld en worden ze

eind juni bezorgd.

Zodra de menstruatie begint in juli, kan ik ook gelijk beginnen

met de spuiten, dus we zullen wel een beetje gelijk oplopen.

Bianca,

Jij gaat dus ook ongeveer gelijk met ons starten, dus we zullen

elkaar hier wel regelmatig spreken.

Ben je al op vakantie geweest of ga je nog?

Nog heerlijk even ontspannen, en dan kun je weer beginnen....

Nou we gaan er samen weer voor en op naar groene regels

Hermien

Geplaatst

hoi hoi,

als het goed is gaan wij ook weer beginnen in juni begin juli.

we zijn begonnen met de hormonen maar we hebben vandaag te horen gekregen dat het er te weinig zijn en dat ze net te klein zijn dus alles word stop gezet.

nu maar weer afwachten en wachten en wachten. baal er behoorlijk van maar jah??? wat doe je eraan ? niets ! niets dan wachten en weer proberen.

allemaal veel sterkte en geluk als jullie beginnen,

liefs.

Geplaatst

Hoi Candy,

Jij ook van harte welkom hier, maar natuurlijk balen dat de

behandeling is stopgezet.

En wachten is dan ook vaak het ergste, maar gelukkig kun je dus gelijk

weer door.

Is dit je 1e poging?

Hermien

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Hermien,

Leuk dat je ook hier bij dit topic bent.

We gaan inderdaad weer spannende tijden tegemoet en als ik het goed begrijp lopen een beetje gelijk op.

Heel veel succes met deze behandeling.

Liefs Diane

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Candy,

Welkom hier.

Balen dat het stopgezet is, maar wel goed anders kost het je een poging en dat is ook zonde. Maar het is zo juli dan kunnen julli weer beginnen.

groetjes Diane

Gast Myron29
Geplaatst

Hi Diane,

sorry zag je berichtje nu pas. Nee, ik begin niet aan de pil. Moet nu eerst ongesteld worden, en dan begin ik op de 2e dag met spuiten van puregon. Ik moest alleen vandaag ongeteld worden. Ik heb alleen nog een enkel teken, gek, meestal voel ik dat wel. We lopen we ongeveer tegelijk op! Zeker spannend! Jij ook toi toi toi!!!!!

Liefs Myron

Gast Diane180
Geplaatst

Hallo meiden,

@ Myron, je hebt dus het korte protocol. jullie 1e poging zie ik, spannend hoor.

heel veel succes met deze poging!

@ Hermien: daar gaan we zeker voor !!!!!

liefs Diane

Geplaatst

Diane,

Ik heb je berichtje ontvangen hoor, en ja we lopen waarschijnlijk

mooi tegelijk op.

Maar ik weet natuurlijk niet precies wanneer de menstruatie

begint, maar ik zit er vaak niet ver naast.

Dus we zullen nog even geduld moeten hebben.

binnenkort kun je starten met de pil, he?

Heb je in ieder geval weer het gevoel dat je er weer mee bezig bent.

Groetjes

Geplaatst

hallo meiden

ik ben vandaag ook ongesteld geworden na mijn MK, dus begin op 21 juni met de deca en dan waarschijnlijk 29/30 juni met gonal F, de eerste IVF.

Wel 2 keer eerder geprobeerd te beginnen, maar niet doorgegaan omdat we die keren zwanger zijn geworden, helaas geen doorgaande zwangerschappen geweest.

dus nu dan voor de derde keer beginnen we over 21 dagen met het lange protocol maar zonder de pil.

waarom heb jij dat, diane, om je cyclus stil te leggen? ik hoef dat vreemd genoeg niet en ben ook 42 nu.

nou dan gaan we er gezellig met z'n allen voor supereitjes.

liefs joske

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Hermien,

Inderdaad even de menstruatie afwachten, maar kan er meestal de klok op gelijk zetten.

Ja met de pil beginnen geeft ook weer het gevoel echt begonnen te zijn.

groetjes Diane

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Joske,

Het schema heb je al lees ik.

De pil legt mijn hele eigen cyclus plat, om het dan met hormonen weer op te wekken, hopelijk voor het beste resultaat.

We gaan er idd voor de supereitjes.

groetjes Diane

Geplaatst

Hoi Hermien,

Jij mag ook weer gaan starten dus!!

Gezellig dat we elkaar weer tegen komen deze maand (al had ik het natuurlijk anders gezien voor ons beiden)

We zijn maandag ochtend vroeg thuis gekomen van onze vakantie.

Het was heerlijk!!!Even nergens aan denken lekker luieren en alleen maar leuke dingen doen!!

Wanneer is de planning dat jij gaat starten??

En hoe is het verders met jou??

Liefs Bianca

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden