Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey dames,

Karin kut zegggggggggggg gvd bah niks aan nou ja dan gaan we lekker aan de zuip.

Ik heb volgens mij last van blaas ontstekking even aan kijken heb zo'n buipijn en last nou ja jullie snappen me wel haha.

Dough leuk he zo'n ticker hadden wij ook kan je mooi bijhouden en jij lekker aan de sap haha.

Wij hebben een super sinterklaas gehad ze zijn net de deur uit, we hebben eerst gegourmet en toen ene heel leuk spel gedaan met cadeautjes echt super en ook leuke cadeaus gehad kan niet meer stuk.

Met kerst komen ze weer heb de ruimte haha.

En morgen kerst boom halen haha leuk zin in.

Iedreen een fijn weekend nog xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx liefs jessica

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He shit, Karin bij jou ook geen goed nieuws dus....bah wat hebben we toch wat te verduren met z'n allen. Maar wij zijn sterk hoor dames, samen komen we er wel door heen en gaan we gewoon met z'n allen weer van start in januari/februari.

Jessica, je bent sterk zeg! Wat kun je je er al snel weer overheen zetten. Je bent al weer zo positief. Ik vind dat knap hoor meissie! Lekker aan de zuip haha en genieten van de feestdagen!

Dough hoe is het met jou? En met je kleine beebje?

Hier eigenlijk weinig nieuws, wilde deze week bellen voor een afspraak met mw. maar werd zo opgeslokt door alle drukte dat het er nog niet van gekomen is en eigenlijk bel ik liever niet als ik op mijn werk ben.

Vanmiddag hebben we het huis vol, gaan we sinterklaas vieren. Heb ik wel zin in.

Vieren jullie ook nog sinterklaas? Zo ja veel plezier allemaal!

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames.

Karin hoe is het met je ben je de boos heid al een beetje te boven ik vind het echt kut voor jullie.

Ansje ik kan wel blijven mokken maar daar heb ik mezelf mee en andere worden daar ook niet vrolijk van.

Ik mok wel maar even en dan ga je naar andere dingen kijken die ook heel belangrijk zijn.

Ik voelde me zo schuldig gister was zo aan het huilen en schreeuwen van ik wil dit niet meer.

En ik zag mijn man kijken en dat vond ik zo erg en hij zit er zo mee dat dat van heb slecht is.

Ik dacht verdomme hij kan er niks aan doen en hij is geen prater toen bood ik mijn excus aan en hij zei van geeft niet lieverd het is allemaal al zo moelijk die schat.

En nu gaan we straks kerstboom halen en we gaan er gewoon een mooi feest maken.

Maar ansje ik vind het heel lief dat je dat zegt maar jij bent ook super sterk moet je kijken je zit het langst op de bank en je zag iedereen zwanger worden en zelf kreeg je elke keer de tegenslag maar je steunde ons ondanks je eigen verdriet en dat vind ik en ik denk dat ik voor iedereen praat dat jij een pluim verdiend

En ik hoop voor je dat je het zelfde gebeurd als dough ook bij poging 6 zwanger word.

Iedreen een heel fijn weekend en knuffel jessica

Geplaatst

Nou, bah, weer voor niks lopen duimen hier.... Getver, Karin geen ei, Minoes geen bevruchting.

Baby's (laten) maken sucks!!

Dikke knuffel nu dit feestweekend voor jullie uitdraait op een teleurstelling!

Hier gaat het goed, en ik gun het jullie ook zo!!!!!!

Ik voel me prima en ik heb natuurlijk geen idee hoe het met het 5mm beebje gaat daarbinnen. Over anderhalve week eindelijk kijken of er een hartje klopt. Tot die tijd genieten van het idee en door hopen dat het goed gaat daar binnen.

Geplaatst

Hey dough

Tuurlijk gaat het daar goed binnen en ben super blij voor je.

En ondanks alles heb ik een super sinterklaas gehad met allemaal leuke dingen.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hoe gaat ie?

Allemaal mooie sinterklaaskadoos gekregen?

Jessica en karin zijn jullie al een beetje over de teleurstelling van de laatste poging heen?

Dough echo komt steeds dichterbij..spannend!!

Ansje en Sissy lekker aant genieten van de "pauze"?

Bij mij spant het erom...als ik donderdag of vrijdag ongesteld word dan ga ik nog wel een poging doen en anders neem ik het risico niet. Aangezien het beging van mijn cyclus altijd snel gaat kan ik het wel proberen.

Liefs stiertje

Geplaatst

Hey stiertje.

Wat spannend dat je nog een poging doet succes en hopen dat alles goed komt.

Wij kunnen in December nier meer dan zijn ze dicht.

Het gaat hier goed voel me ook weer goed.Heb alleen nog steeds last van mijn (...) van de puchtie sorry voor de mededeling haha maar het is gewoon heel rot.

Mooi cadeau's gehad voor sinterklaas.

En ben bijn jarig.

Hoe gaat het met de andere dames?

Liefs Jessica

Geplaatst

Stiertje nog even spannend dus...maar wordt dat niet erg krap dan? Na 15 december doen ze volgens mij geen puncties meer.

Minoes, wat vervelend dat je nog last hebt..het is de ene keer pijnlijker dan de andere keer, maar vervelend blijft het!

Hier gaat alles zijn gangetje, hoorde vandaag dat er weer iemand zwanger is van de tweede. We zijn toendertijd zo gelijk begonnen met 'zwanger worden' van de eerste en ik sta nog steeds met lege handen. Pfff ik zal al blij zijn als ik het ooit voor elkaar krijg om er ééntje te krijgen. Dan zal ik nooit meer zeuren. Beloofd! hihi

Hoe is het met iedereen verder?

Liefs van mij

Geplaatst

Dikke dikke knuffel voor Ansje! Stomme stomme rotmensen die een tweede krijgen terwijl jij alláng aan de beurt was voor nummer 1! Stomme rotconfronterende rotsituatie! Zó!

Rottig dat je nog zo'n last van de punctie hebt, Minoes. Best lang! Als het langer dan een week is, moet je even het tel. spreekuur van IVF bellen, hoor!

Hier waardeloze cadeautjes gekregen van mijn schoonfamilie, hahaha. Gelukkig was het heel gezellig en had ik mijn man een leuk cadeautje voor me uit laten zoeken! En echt niks krijgt tegenwoordig mijn humeur nog stuk, hoor!

Stiertje, wat een happy bannertje heb je er onder geplakt! Leuk, hoor! Ja, als jij zulke race-eieren hebt, dan lukt dat nog wel voor de 15e. Zal er dus om spannen wanneer je ongesteld wordt en of je dit jaar nog 1 kan doen?

Geplaatst

Hallo!

Ik ben nieuw hier, Stiertje gaf mij de tip om eens te kijken op dit forum. Ik vind het erg prettig om ervaringen te wisselen op deze manier en om steun te vinden van mensen die precies weten wat het allemaal inhoud...

Zou ik gezellig mee mogen kletsen?!

Groetjes Cherry- ann

Geplaatst

Hey ansje kut kut kut zooi het gaat hier net zo bleh niks aan en zo oneerlijk.

Ik ken dat gevoel bah bah bah ik zal dan ook nooit meer zeuren dat beloof ik ook.

Dat meisje hier ook die kende die vent nog geen 2 maanden toen raakte ze zwanger en die is nu bijna 1 en nu is ze alweer zwanger ik snap er niks van.

Maar ik wens jou heel veel sterkte.

Dough ja leuk he schoonouders haha maar goed je hebt een mooi cadeau lekker genieten en bijna de echo leuk zeg.

Cherry welkom hier jij komt ook uit groningen?

En vraag alles wat je wil.

Als je met behandelingen bezig bent heel veel succes.

Iedereen een dikke digi knuffel

liefs jessica

Geplaatst

Hoi allemaal,

Heeeey cherry, meid wat leuk dat je derbij gekomen bent!! Hoe gaat ie?Heb je de punctie al gehad? vertelvertel..hihi

Ansje, dat geeft je weer een rotgevoel heh? Ik stond laatst in de apotheek voor iets en toen stonden er twee dames te kletsen zegt de 1"jaaa...we vonden het voor onze zoon niet leuk dat hij meer neefjes en nichtjes heeft dan zij dat hebben dus toen hebben we nog maar een kind genomen.."...genomen!! net alsof je een boodschapje bij de super haalt...zucht!!

Haha dought waardeloze kadootjes...dan zet je ze toch op internet..zag laatst op journaal dat marktplaats deze tijd van het jaar overtsroomd wordt met nieuwe aanbiedingen.

Kijk je uit naar de echo? Heb je die ook in het UMCG of ga je daarvoor naar de VK ergens anders?

Ik heb vorige week gebeld en volgens mij doen ze terugplaatsingen tot en met de 23e dus dan zou het moeten lukken maar als ik bel zal ik het nog maar even goed navragen.

Jessica, da's niet leuk van je (>>

Fijne dag allemaal

:confettistars::confettistars:

Geplaatst

Hey stiertje

Ik hoop dat je nog een poging kan doen heel veel succes.

Ik heb trouwens geen last meer zal wel van de spanning komen.maar vanmorgen met plassen geen last meer joehoe haha.

Mijn oom en tante waren gister 20 jaar getrouwd en ze hebben ons mee uit eten genomen wokken lekkerrrrrrrrr!!!

Liefs Jessica

Geplaatst

Dag dames,

Yoehoee Stiertje, spannend dat je voor nog een poging gaat. De hele club kan met volle concentratie op jou richten! Allemaal draaiende duimpjes en positieve energie naar jou, dat jij samen met Dough 2010 goed mag afsluiten!

Hoe gaat het met jou Dough, houd je het nog een beetje vol tot de 14? Lijkt me een zenuwslopende periode. Volgens mij wil je iedere dag wel een bevestiging of het nog goed is.

He Ansje, volgens mij kan je er ook wel om lachen maar soms zou je zwangere zeurende dames een vuistslag willen geven. Sommigen hebben echt geen flauw idee.

Jessica, wat heb jij een gezellige activiteiten de laatste tijd. Kan je er een beetje van genieten?

Welkom hier Cherry-Ann, neem aan dat je ook in het eigen cyclus traject zit? Ben je al lang bezig en hoe bevalt het jou tot nu toe?

Geplaatst

He meiden,

Cherry-Ann welkom (moet aan die meid van The Voice of Holland denken: Shari-ann, haha)!

Vertel, doe je ook eigen cyclus? En waar zit je in het traject? En hoe gaat het met je? (zo lekker veel vragen....)

Minoes, fijn dat het plassen niet meer pijnlijk is. En wokken, mjamm.

Haha, één van de tegenvallende cadeautjes wordt inderdaad doorgegeven aan onze schoonmaakster straks als cadeautje voor de feestdagen! Hihi!

Stiertje, super, de enige hier die nog een decemberpoging gaat doen. BIG BROTHER IS WATCHING YOU, haha. Dat zijn wij!! Succes meid!

Echo is in het UMCG: hoort bij zwanger worden middels ICSI. Dan ongeveer 2 weken later weer één en dan ben ik ongeveer 9 wk zwanger en word ik ontslagen van de ferti-afdeling en kan ik zelf een vk zoeken.

Maar vanaf het begin voelt het goed, dus hou me daar maar aan vast. Nu wachten is voor mij echt niks vergeleken met de behandelingentijd/afwachttijd. Dit is afwachten op een andere manier, een hoopvollere. Sommigen vinden dit afwachten nog erger dan de behandelingen. Maar ja, dit is de eerste keer voor me en heb nog geen miskraam gehad, dus ik doe nu gewoon blij en reken er op dat het allemaal goed komt, tot het tegendeel bewezen is.

Maar o, wat ga ik diep vallen als het mis is. Ik ga er gewoon helemaal vanuit dat het leed nu geleden is. Als het mis zou zijn raak ik volgens mij in een ernstige depressie....Ik ben nu ook veel te leuk samen zwanger met een aantal anderen uit mijn omgeving, dus als de buiken daar allemaal gaan bollen en ik ben weer terug bij af....: AU, AU, AU!

Geplaatst

Hey dames

Joehoe stiertje toi toi toi en je moet gewoon zwanger worden en we draaien ons straks suf haha.

Karin ja hoor geniet er van het weekend een feest heb ik zin in en bijna jarig en hoef niet om dingen te denken ook wel lekker.

Dough lieve schat het komt goed met jou echt!!!

Ik dacht ook na de mk dat ik daar nooit uit kwam nou dat is niet waar alleen ben nu veel te gehaast naar ja daar heb ik van weekend wel voor moeten boeten.

Dus straks lekker in janu van start en ik ben er van overtuigt dat het allemaal goed komt. hoe moeilijk het soms ook is.

Maar we al go for it.

Ik ben nou net lekker met mijn vader uit eten geweest lekker biefstuk mmmmmmmmmmmmm haha dough geintje maar hij was wel lekker.

Iedereen een fijne avond xxx Jessica

Geplaatst

Nou Minoes, jij houdt wel van lekker eten he? haha.

Dough, het is vast allemaal goed! Je gevoel daarover zegt vaak al heel veel, vertrouw daar maar op! We duimen voor een mooie echo de 14e!(nog maar 6 nachtjes slapen pff) Dikke knuffel voor jou!

Cherry Ann, tuurlijk mag je meekletsen! Doe jij ook icsi eigen cyclus? Heb je al een behandeling achter de rug of ga je nog beginnen? Hier kan je prima al je ervaringen uitwisselen!

Stiertje ik vind het wel stoer hoor dat je nog een poging doet dit jaar! Je bent de enige van dit clubje, kunnen we je extra goed in de gaten houden haha.

Karin hoe is het met jou?

Liefs Ansje

Geplaatst

Goedemorgen ladies,

Ik vind het wel weer spannend jah en drie keer is scheepsrecht (zeggen ze...) moet dan op 31 december weer ongesteld worden dus zou een prachtig beging van 2011 zijn als het lukt. Maar ben eerst al blij als ik uberhaupt een keer een terugplaatsing mag krijgen..

Jessica, lekker vaak uit eten ga jij haha..heerlijk, geniet ervan!:thumbsupup:

bedankt alvast dat jullie massaal je steun op mij richten ..haha ..ik weet trouwens dat cherry nog middenin een poging zit maar dat zal ze vast zelf ook wel even vertellen.

Dough hou vast dat goede gevoel! Jij krijgt gewoon een geweldig beebje..:waaaahhhhh2525257Et

de 14e echo...leuk misschien zie ik je nog ik moet ook voor de echo maar dan anders..haha. Leuk dat je samen met anderen zwanger bent, kun je elkaar lekker steunen en ervaringen delen. En met osn natuurlijk want we willen wel weten wat je voelt en hoe het gaat zodat wij ons erop (hopelijk is het nodig) kunnen voorbereiden:happy:

heel veel liefs stiertje

Geplaatst

Hallo allemaal ,

Fijn dat ik mag aansluiten..

Ik zal even mijn geschiedenis in het kort vertellen.

Wij zijn vanuit het westen naar het noorden verhuisd en moesten overstappen naar Groningen. Wij hebben ( ik ben zo dankbaar!!!!) een mooie dochter gekregen dmv IVF. Uiteindelijk werd na drie jaar onze wens in 2007 vervuld. Mijn eileiders moesten verwijderd worden en dat betekende dus IVF/ICSI voor ons. We hebben twee grote behandelingen gedaan in het ziekenhuis in Voorburg. We hadden tussen poging 1 en 2, twee cryo's teruggeplaatst gekregen, in totaal vier terug plaatsingen. Bij poging 2 nestelde een van de twee verse teruggeplaatste embryo's zich in en in 2007 is onze mooie dochter geboren.................

Van de zomer hebben we twee embryo's uit de vriezer teruggeplaatst gekregen wat niets op leverde en de tweede ontdooiing mislukte...

Toen was de vraag blijven we op en neer rijden of stappen we over? We zijn over gestapt en vorige maand hebben we onze eerste IVF EC gehad. We hadden de keus welke behandeling we wilde en we hebben voor EC gekozen omdat je wat % betreft meer kans hebt en omdat je, als je er een hebt, altijd een verse heb. Ons vertrouwen in de cryo's is niet zo groot. Ook heb ik angst gekregen voor de pijnlijke punctie, ik had steeds bijna 30 follikels. Nu we 1,5e behandeling hebben gehad bekruipt mij toch wel steeds het gevoel of we er wel goed aan hebben gedaan, het valt ons toch wel heel zwaar. We moeten zo vaak heen en weer rijden ( 35 minuten soms een uur) en er zijn zo veel hindernissen en die blijken heftiger dan we dachten. Maar tegelijkertijd denk ik ook, als we er straks wel een hebben (embryo) dan is hij vers! en we hebben 6 keer de kans! Dus ik heb nog steeds moed en vertrouwen, maar ons engelen-geduld wordt wel op de proef gesteld zeg!!

Onze eerste behandeling resulteerde in twee follikels alleen werden het geen goede embryo's, 1 met meerdere kernen en 1 groeide maar tot 1 cellig.. Nu inmiddels midden in poging 2! Ik heb sinds dit jaar last van follikel-cystes en deze maand ontstond er verwarring, is dit een eitje of een cyste... ik spuit nu al 7 dagen want het bleek een cyste, nu groeien er omdat ik al zo lang spuit ongeveer 5 follikels ze zijn nu 14 mm, ik moet van het weekend weer komen voor een meting... afwachten dus.

Dit is dus mijn uiteindelijk lange verhaal, ik ga even terug lezen in jullie verhalen om er een beetje in te komen. Ik zag even gauw dat een hoop van jullie in februari verder gaan, nu dus even (ongevraagd) rust. Sterkte voor iedereen! en stiertje; wat goed dat je op tijd ongesteld bent geworden! Wat zou dit een mooi einde jaars cadeau kunnen zijn! Ik ga duimen!!!!

Ik ga even terug lezen! tot schrijfs!

Groetjes Cherry- ann ( nu met de ann erachter want de naam cherry was al bezet! hahaha je moet toch wat verzinnen!)

Geplaatst

Stiertje en cherry spannend hoor ik blijf jullie op de voet volgen succes en op naar de mooie cadeau's.

Karin schat hoe gaat het met jou?

Ansje voel je wel goed ondanks je pauze en wij gaan een verpletterende oud en nieuw van maken en de andere dames ook natuurlijk.

En dough jij mag alleen toe kijken geintje. Hoest eingenlijk met je kwaaltjes ik hoop dat je er niet veel last van hebt

Ik ga de zolder opruimen.

En een dikke diagitale knuffel liefs jessica

Geplaatst

Hai Ladies,

Mijn collega kwam me net effe vertellen dat ze al 12 weken zwanger is..ze is 35 en haar vriend 45 en ze waren nog maar 2 maanden aant proberen..grrrr...zucht...**!!## enzvovoortssss!!

Maar...ik gun het haar heel erg want het is een leuk mens alleen word ik nu weer even met mijn neus op de feiten gedrukt..zij wel ...en ik niet!!

Anyway! Hoe gaat het met jullie? nog leuke dingen gepland het weekend? Ik ga zondag met mijn mannetje naar de film..New Kids Turbo..lacheuh!! is echt mijn humor en mijn man komt uit Brabant dus dat taaltje spreekt wel aan haha!

Cherry hoe staan de eitjes dervoor?:egg-chicken:?

Hey Jessica, zolder opgeruimd? En nu..? naar de rommelmarkt?:happy:

Owww ik heb toch zo'n zin in een paar(jawel een paar) glazen droge rode wijn...zucht

xxxxxxx

Geplaatst

He dames,

Chery ann, wat een verhaal zeg. Hoop dat Groningen je niet teleurstelt! Veel succes met de meting dit weekend.

Stiertje, jij ook alweer de eerste meting binnenkort, spannend zeg. 3 keer is idd scheepsrecht! hoop in ieder geval dat het nu goed bevrucht, dat zou een geweldige opsteker zijn.

Jessica, lekker een beetje aan het rommelen.

Dough, bij jou alles nog oke?

En Ansje geniet je nog een beetje van je pauze?

Moet zeggen dat ik wel redelijk aan het genieten ben. Voelt toch wel even als een bevrijding. Denk wel dat het begin januari weer begint te jeuken maar ja, dat zien we dan wel weer. Morgen ook maar eens de kerstboom in huis halen. Toch is die kerstboom altijd wel weer zo'n punt dat je er weer bij stilstaat, 'zal het volgend jaar anders staan als ik hier weer de boom sta op te tuigen?' herkennen jullie dat? net zoals bij verjaardagen.

fijn weekend allemaal

Geplaatst

Hey dames.

Stiertje ja leuk he nieuw kids ik ben er ook gek op maar ik heb wel gehoord dat de film iets minder is ben benieuwd naar jou reactie als die goed is gaan wij volgende week.bij de bios krijg je een blik bier en een broodje bakpauw haha die hoort niet in de frituur haha.Ik lust geen wijn maar ga morgen wel aan de zuip feetsjeeee !!! zin in .

Karin ja dat gevoel ken ik alleen boom optuigen met zijn twee oud en nieuw enz enz kut gevoel maar ooit komt alles goed en 2011 word ons jaar.

De rotzooi van de zolder was rotzooi dus in de container.

En mijn vriendin had heel veel speelgoed en dat gaat naar arme kindertjes in weeshuizen mensen bij mijn tante gaan daar elk jaar heen en die nemen dat mee super doel.

Iedreen een fijn weekend liefs jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden