Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee lieve meiden,

Cherry, nogmaals welkom! Fijn dat je jullie verhaal hebt verteld, dan heb ik er een beeld bij. Ja, het is inderdaad heel zwaar eigen cyclus. De arts zei het ons al bij het voorstellen van de behandeling: het is een zwaar traject met veel teleurstellingen. We kunnen er hier helaas allemaal inmiddels over meepraten. Minoes en ik van het groepje zijn tot nu toe zwanger geworden middels de eigen cyclus behandeling. Dan is het het natuurlijk waard. Maar het akelige is dat je niet in de toekomst kan kijken en niet weet óf en wanneer het lukt. Veel succes gewenst en wat een geluk dat jullie al een dochter hebben gekregen!

En nu dus 5 follikels! jemig. Nu zien hoe dat zich ontwikkelt! Straks heb je stimulatiehoeveelheden aan eitjes in de eigen cyclus behandeling!

Stiertje een leuk weekend voor de boeg met bioscoopje, Minoes heeft opruimwoede (goed zeg van dat weeshuis! Mooi initiatief) en Karin voelt zich lekker even niet behandelend! Mooi om te lezen!

Hier gisteren ineens een zenuw- en huildag: ik had bruinverlies. De associatie met 'ongesteld worden' was zeer groot! Ik mocht gelukkig vandaag al komen voor een echo in plaats van volgende week dinsdag! Dat was natuurlijk heeeeeel spannend, want ik had echt geen idee wat te verwachten: leeg vruchtzakje, kloppend hartje (zou net moeten kunnen met deze termijn), geen idee. Het kon is zijn, het kon helemaal goed zijn.

Maaaaaar...... het was helemaal goed! We hebben een mooi vruchtzakje met een klein onooglijk vlekje gezien met daarin een klein knipperlichtje: het kloppende hartje van ons kindje! :binkybaby: Ongelooflijk!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joehoe dough super meid van harte gefeliciteerd ik heb dat ook gehad en er was ook niks aan de hand maar ik was ook erg kapot van en alles was goed dus dat was fijn en het gaat goekomen dough echt waar!!!!!!!!

ben zo blij voor je hiep hiep hoera van harte meid en ga lekker genieten.

Liefs en een hele dikke knuffel

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vandaag was een heftig dagje...

De echo vanmorgen liet een heeeeeeeleboel follikels zien! Ik reageer blijkbaar enorm op de medicijnen en nu heb ik meer dan 13 eitjes. De dokter gaf aan dat ze moest overleggen want misschien moest de behandeling stop worden gezet ivm met overstimulatie....

De hele ochtend en stukje van de middag was ik echt op van de zenuwen en ik begreep het ook niet want in Voorburg ik ik nog veel meer follikels... ze zullen wel strengere regels hanteren in Groningen???

Maar gelukkig goed nieuws!!!! joehoe! we gaan verder als grote behandeling en ik moet vanavond 5000 pregnyl en maandag de punctie met een roesje!

Zou het dan misschien toch gaan lukken dit jaar nog....

Gefeliciteerd dough met je zwangerschap, wat onwerkelijk he! ik wil je heel veel geluk wensen! en Minoes ik wil je veel sterkte wensen en ik vind het knap van je dat je zo'n doorzetter bent! En ik kan me voorstellen dat zo'n rust maand of twee rust maanden echt even goed voelen! Voor dat ik zwanger raakte hadden wij door een bloedonderzoek en vakantie ook een maand rust en daarna was het raak! een uitgerust en relax geest en lichaam betekend misschien wel een grotere kans op succes???!

Sterkte voor iedereen good luck en succes met de echo stiertje!

Geplaatst

Hé meiden,

even paar dagen niet op het forum geweest en jemig, wat moest ik veel teruglezen.

Dough: wat super dat je een kloppend hartje hebt gezien!!! Echt heel erg gefeliciteerd. De decembermaand wordt steeds mooier voor jou denk ik zo. Voel je ook nog steeds goed?

Cherry-ann: welkom op het forum. Leuk dat je meeschrijft! Lees dat je druk in de 2e poging zit en onwijs veel follikels hebt. Jemig, dan reageer je idd sterk op de hormonen. Succes vanavond met de pregnyl weer spuiten en dan maandag de punctie. Ik duim voor je!

Minoes, Karin en Ansje: met jullie ook alles goed? Even pauze is idd lekker he? Ik merk dat het mij wel goed doet om even geen hormonen en ziekenhuisbezoekjes te hebben. Hoewel het ook af en toe een beetje kriebelt merk ik als je in je omgeving toch elke keer geconfronteerd wordt met mensen die wel zwanger worden. Dan wil ik dat ook zo graag en tsja, dan maar weer dat ziekenhuis in. Maar goed, het kan nog even niet en ik probeer dan maar te genieten (voor zover dat lukt) van het feit dat ik nu even niet met het ziekenhuis bezig hoef te gaan.

Vanmiddag ook de kerstboom opgetuigd en ik herken het van je Karin hoor, dat je dan toch even denkt of het volgend jaar misschien anders is. Kan ik dan nog wel bovenop de bank staan om de piek erop te krijgen???? Ik hoop trouwens sowieso dat ik volgend jaar op een andere manier de kerstboom kan versieren want ons huis staat te koop, dus hopelijk wonen we volgend jaar in een ander huisje en kan ik daar de kerstboom neerzetten.

Hé meiden, fijn weekend nog!

liefs,

sissy

Geplaatst

Hey dames

ik reageer even heel snel vanaf feesttttttttttttttt joehoe heb er zin in weet nog niet wat ik aan trek haha.

Morgen horen je meer hoe het was joehoe.

Liefs jessica

Geplaatst

Was Stiertje helemaal vergeten... wat goed om te lezen dat je nog een poging gaat doen in december. Spannend! Nu op naar een mooie bevruchting hoor! Ik duim heel hard voor je dat nog mooi op het december wachtbankje kan gaan zitten.

liefs,

sissy

Geplaatst

Hoi allemaal,

Dough, wat zul je geschrokken zijn van het bruinverlies, gelukkig dat alles met de echo goed was en je het hartje hebt zien kloppen. Wat een bijzonder moment zal dat geweest zijn. Wanneer mag je weer naar je beebje kijken?

Minoes, hoe was je feestje? Zo te lezen ben je volop aan het genieten van leuke dingen. Goed zo! Ben ik blij om.

Stiertje, goed je best doen voor een mooi ei! haha, het zou leuk zijn als jij dit jaar net als Dough ook positief af kan sluiten.

Cherry, wat een boel follikels heb je. Wat fijn dat ze zo flexibel waren in het ziekenhuis om er een grote behandeling van te maken. Het zou toch zonde zijn geweest als de behandeling afgebroken had moeten worden. Succes met de punctie!

Ik hoop voor ons allemaal dat we er volgend jaar kerst heel anders bij zitten... liefst met een beeb of anders een bolle buik. Ik herken wat je schrijft Karin, het is best een beladen tijd zo rond de feestdagen. Het is echt zo'n tijd om stil te staan bij wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurt is.

Vorig jaar oud en nieuw stonden wij net voor de eigen cyclus behandeling en ik weet nog dat ik daar enorm tegenop zag. Dit jaar zal het jaar van de grote behandelingen worden voor mij al hoop ik natuurlijk van niet. Niet iets om naar uit te kijken, maar als onze grootste wens uit mag komen heb ik het er voor over! En ik gun jullie allemaal dat geluk!

Liefs Ansje

Geplaatst

goedemorgen dames,

Wauw cherry wat veel follikels zeg!! super! en morgen zal ik de hele ochtend voor je duimen...!!!

dan kan jij mooi vertellen hoe het voelt met zo'n roesje want dat is waar ik het meeste bang voor ben met de grote behandeling.

Dough wat geweldig zo'n knipperlichtje..het begin van jouw beebje..om emo van te worden toch!? Inderdaad wat zul jij geschrokken zijn zeg van dat bruinverlies maar dat schijnt toch nog al eens voor te komen..niks aan de hand gelukkig!

De rest allemaal in kerstsferen...moet je eerlijk zeggen we hebben het momenteel zo druk dat ik er nog niet eens bij stil heb gestaan, straks toch maar even de spullen boven water halen.

Fijne zondag allemaal!! ( ik ga straks naar de New kidsssss)

xxx

Geplaatst

Hey dames

Ansje wij zonden vorig jaar ook zo ik was in het martini ziekenhuis en die zeiden toen het word ivf in het umcg en maart kregen we volgens mij de oproep.

Ja en dan na denken wat we moeten missen.

Wij hebben echt een kut jaar achter de rug en niet alleen ons kindje maar mijn man zijn oma verloren enz enz.

Maar goed we gaan er wat van maken.

cherry ooo wat een eitjes krijg je wat van stimulatie? heel veel succes en hopelijk kan je het jaar mooi afsluiten.

en stiertje natuurlijk ook ik hoop dat je vette eitjes hebt.

en trouwens wil ook heel graag weten hoe de film was.

Ik heb een super feest gehad ik had een roze pruik leren broek en een shirt met lange mouwen was echt leuk ik zal even naar hyves gaan daar staan vast foto's dan kunnen jullie het zien.

Iedereen nog een fijne zondag liefs Jessica

Geplaatst

haha Minoes, dan moeten we wel even weten hoe we op je hyves pagina kunnen komen...... en vriendjes kunnen worden. misschien even een priveberichtje? Ben benieuwd naar de foto's.

Hebben de anderen ook hyves? Misschien is het wel leuk elkaar toe te voegen. Mits iedereen dat wil natuurlijk. We kletsen zo leuk met elkaar en dan hebben we er ook een gezicht bij.

Liefs

Geplaatst

hey ansje

Ik wou de foto's op zoeken maar ze staan er nog niet op maar ik wil je wel als vriend op hyves en dan zet ik ze vande week op de rest licht vast op bed haha.

Ik stuur je wel prive berichtje

Geplaatst

Hallo allemaal,

Zo wat heb ik een vol buik gevoel zeg! Ben erg zenuwachtig voor morgen! Stiertje ik heb in 2006 een punctie gehad met infuus en ik voelde me heel erg dronken daardoor en ontspannen. Weet wel nog dat ik ondanks dat erg veel pijn had dus heb wel de bibbers nu..... Toen waren het ongeveer 30 follikels. Nu hopelijk de helft of iets minder....

Omdat ik nu langer hormonen heb gespoten zijn er meerdere follikels gaan groeien, bij mij wel erg veel gezien het resultaat, dat had ze nog niet eerder mee gemaakt. Ik had het denk ik wel heel erg gevonden als ze de behandeling hadden gestaakt. Het is zo de bedoeling niet maar door die cystes is het zo gelopen en ik vind het zonde dat alles voor niets zou zijn geweest, al die tijd, medicijnen en uiteindelijk zijn al die follikels een kans op een embryo, ik ben er zo blij mee! Nu benaderen ze het als een grote behandeling, moest minder pregnyl spuiten en de verdoving dus...

Gelukkig komt er voor iedereen die op februari moet wachten een leuke sfeervolle tijd aan hoop dat iedereen lekker veel afleiding heeft!

groetjes!!

Geplaatst

Dag dames,

Jeetje wat is er weer veel gebeurd!

Dough, wat een goed nieuws, geweldig, wat een bevestiging! maar wat zal je geschrokken zijn. Fijn dat je gelijk mocht komen.

Cherry Ann, succes met de punctie! hoop dat er een goede oogst is. Wel spannend dat het allemaal zo snel gaat.

Stiertje, jij mag deze week ook voor de eerste fm toch? succes.

En collega pauze meisjes nog lekker aan het genieten? Ik vermaak me (nog) prima!

Geplaatst

Ik hoop dat je niet veel pijn hebt cherry en dat er veel mooie bevruchte eitjes zijn succes morgen

Karin ik ben eerlijk aan het genieten alleen ben een beetje uit me doen overal een zwaar hoofd in bah maar ondanks gaat het goed.

Iedereen nog een fijne zondag liefs

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Jessica, een roze pruik en een leren broek :woohoo:sexy hoor haha. De film is echt ge-wel-dig!! als je van dat soort humor houdt dan heh! er zullen zeker mensen zijn die het een belachelijke film vinden maar ik heb zo'n 75% van de film zitten lachen:cheesy:.

Als je uit je doen bent en in een dipje zit moet je dus zeker even naar die film gaan.

Cherry, ik duim voor je vanochtend sterkte!

Ik stuur iedereen even een priveberichtje met mijn voor en achternaam dan kun je me zoeken op Hyves als je wilt en toevoegen, lijkt me erg leuk om een gezicht te hebben bij jullie berichten, uiteraard spreekt het voor zich dat we dan wel communiceren middels priveberichtjes en niet openbaar via krabbels want niet iedereen is op de hoogte van waar we mee bezig zijn.

morgen heb ik weer de eerste follikelmeting, voel eigenlijk nog niks..meestal voel ik wel iets rechts of links...we zullen zien.

fijne dag allemaal

xxxstiertje

Geplaatst

Hoi hoi,

Cherry, een spannende dag vandaag...ik wens je veel sterkte toe en ik hoop dat de punctie meevalt.

Minoes, leuk dat we nu ook via hyves contact hebben.

Stiertje ik zal je toevoegen!

Karin, ik vermaak me ook prima hoor. Ik verveel me nooit. Vandaag had ik een extra dagje vrij dus een heeeerlijk lang weekend. Echt genieten. De week tussen kerst en oud en nieuw is het dagverblijf waar ik werk gesloten dus ook heerlijk vrij. Genoeg leuke dingen op de planning staan.. zo ga ik in mijn vakantie nog een keer met een vriendin van mij naar Marry Poppins in Scheveningen. Verder natuurlijk de feestdagen maar ook daar kijk ik wel naar uit. Kan gewoon een wijntje drinken zonder ergens op te hoeven letten, dat geeft ook wel rust.

Liefs

Geplaatst

Hey dames

Ja leuk via hyves contackt te hebben dan heb je gezicht erbij en als er iets is stuur je een prive berichtje en ik denk dat je dan wat persoonlijke contackt hebt .

We moeten ook echt eens afspreken in de stad lijkt mij leuk.

Stiertje dan ga ik ook naar de film van de week ik ben er gek op.

Ansje ja leuk via hyves je hebt de zelfde stijl in huis als mij haha.

Cherry succes van daag ik hoop dat de puchtie mee valt.

Liefs Jessica

Geplaatst

Ha meiden,

leuk, ook een beetje via Hyves communiceren. Zal als ik zo thuis ben, even gaan toevoegen. Ben nu op mijn werk, even gauw op het forum, maar Hyves doe ik straks thuis wel even...

Cherry-ann: hoe is het gegaan vandaag? Hoop dat de punctie meeviel ook al had je zoveel follikels. Hoop dat ze een paar mooie eitjes te pakken hebben gekregen.

Nog 1 weekje werken voor mij en dan heb ik lekker 2 weekjes vakantie! Heel erg fijn. Tussen kerst en oud en nieuw is manlief ook vrij en dan gaan we lekker paar daagjes weg. Kijk er echt heel erg naar uit. Kan ook inderdaad echt genieten van het niet naar het ziekenhuis gaan en er niet zo mee bezig hoeven te zijn.

liefs,

sissy

Geplaatst

Hallo dames, hier een update... Heb net m'n roesje heerlijk uitgeslapen en even de spanning van me afgeslapen... Heb nog een pijnlijke buik maar dat is niet gek want ze hebben er ongeveer 18 aangeprikt! Durf het haast niet op te schrijven maar we hebben 15 eicellen! Veel hè! Hopelijk rijpen ze goed en hebben we een bevruchting maar dat lijkt zo wel te lukken! Ben zo dankbaar en dat ik eigen cyclus! De arts en assistent benoemde weer hoe bijzonder het is dat dit gebeurd is..

15...... Lieve hemel.....

Het roesje was fijn! En daardoor was de punctie wel te doen. Het was wel erg pijnlijk maar vol te houden. Door het roesje viel je je ineens zwaar dronken en had ik het gevoel lekker m'n ogen dicht te doen. Beetje zwaar hoofd maar toen de punctie klaar was werd het al gauw minder, zonder zo'n roesje is het niet te doen denk ik. Hopelijk hebben jullie wat aan mijn ervaring.

Ik ben zo blij!

Die film haha daar zou ik ook heen willen heb een dvd gezien bij vrienden echt humor!!!!

Succes iedereen ik ga een hapje proberen te eten, nog weinig gehad,,,

Geplaatst

He Cherry-Ann

Amahoela (of hoe je het ook schrijft) 15 stuks in eigen cyclus! Gefeliciteerd! Nou, dat beloofd veel goeds. Hoe werkt dit dan, telt het als 1 EC poging, dus 1 van 6? En dat is dan incl. alle evt cryo terugplaatsingen?

Kan me voorstellen dat dit heel bijzonder is, kunnen ze er een naampje aan geven?

Even lekker bijkomen en hoop dat je snel goed nieuws krijgt, op naar een goede bevruchting!

Geplaatst

Hallo meiden!

Stiertje, ik heb je toegevoegd! Leuk hoor! Ik stuur de anderen ook wel even mijn naam, moet je maar even bij Stiertje kijken en toevoegen, want er zijn meerdere met die naam en zelfs dezelfde woonplaats, haha!

Jij succes morgen met fm, Stiertje!

Cherry-Ann, wat super: 15 eitjes! Ongelooflijk! Geldt het voor de verzekering nu dan als gestimuleerde poging, of gewoon wel als eigen cyclus poging?

Daar komen vast een aantal mooie bevruchtingen van, super! Nu lekker uitrusten, neem de tijd.

Ik lees allemaal berichten dat een aantal van jullie lekker relaxt zijn en fijn vinden niet naar het ziekenhuis op en neer te sjeesen. En lekker de feestdagen voor de boeg. Vrije tijd, gezelligheid, maar natuurlijk ook een keer met een ukje (in de buik) het jaar willen afsluiten.... Dikke Doughknuffel!!

En zuip maar lekker in mijn plaats!

Hier voor het eerst een hele dag misselijk! Bleh! Niet met de wc-pot hoeven knuffelen, hoor, maar zeurde de hele dag door.

Heb ontdekt dat ik geen snert meer lust (ik walg al van de geur) en heb net een onsje gebraden gehakt achter elkaar opgegeten. Hihi. Grappig, hoor.

Geplaatst

heeeey hyve vriendinnen..haha! echt leuk om jullie gezichten te zien!

Cherry, ben blij dat je de punctie goed doorstaan hebt en wat een score zeg!! superrr..morgen terugplaatsing? en vast ook een paar voor in de vriezer..ow ik hoop het zooo! ga voor je duimen!

Vanochtend echo gehad en blaasje was alweer 16mm (dag 7) dus morgenochtend weer heen en waarschijnlijk vrijdag of zaterdag punctie...hopen dat de bevruchting goed gaat dit keer..

Ook goed gesprek gehad met mijn werkgever over hoe het verder moet als er wel een kindje komt..was prima.

allemaal een gezellige avondje toegewenst,

liefs stiertje

Geplaatst

HEy allemaal,

Zo hier gaat het weer redelijk, nog een beetje last van mn buik maar hoef niet steeds te liggen, zitten voelde niet fijn!

Ben benieuwd morgen!!!

Stiertje! Wat super dat je follikel al zo goed was gegroeid! Zo ben je zomaar weer dicht bij een kans op een mooi ei/ embryo....

Ik ga echt duimen dat er een goede terug plaatsing zal zijn dan moet gewoon goed gaan dit keer!!!!!!!!! De duimen draaien a!

Ik ga jullie ook toevoegen op hyves super leuk! Ik ben wel heel open op hyves, ik ben verhuisd en veel vriendinnen vinden het fijn om op de hoogte te blijven van alle IVF gebeurtenissen. Iedereen in mijn omgeving is op de hoogte mij geeft dat de mogelijkheid om altijd mijn verhaal kwijt te kunnen en dat werkt voor mij. Joe doen jullie dat eigenlijk?

Via hyves zal ik alle per inbox bericht doen hoor! Kan mij voorstellen dat niet iedereen zo open is als mij, voor iedereen werkt het weer anders..

Succes morgen stiertje!

Ik verheug me al op Glee vanavond kijken jullie dat ook?

groetjes!

Geplaatst

Hoi, ja leuk he dat we elkaar nu ook op hyves hebben staan. Degene die ik nog niet heb, heb ik een privébericht gestuurd dus voeg me maar toe.

Stiertje, je gaat weer als een speer. Had je toch gelijk he dat je nog makkelijk een poging kon doen. Nu hopen dat de bevruchting deze keer goed gaat!

Cherry, spannende dag morgen, hopen dat er veel embryo's zijn! Ik ben ook wel benieuwd of deze poging voor een ec, telt of dat het wel als grote behandeling telt.

Succes morgen met de terugplaatsing.

liefs

Geplaatst

OJA... nee dit is neem ik aan gewoon onze tweede eigen cyclus. Zou ik persoonlijk niet ok vinden als het niet zo was, want dit hadden we niet kunnen voorzien. Ik vind dat, mocht het dit keer niet lukken (gaan we niet van uit natuurlijk), we gewoon recht hebben op de volgende ec behandelingen en de 2 grote pogingen. Voor jullie vragen daar over was het nog niet eens bij mij opgekomen dat dat niet zo zou kunnen zijn...

Ik reageer heftig op de hormonen misschien krijg ik een andere dosis bi een eventuele volgende keer? We zullen zien...

Ik ga maar eens proberen te slapen is het sneller morgen 9... uur...

weltrusten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden