Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Stiertje spannend morgen ga voor je duimen

En cherry voor jou ook ik ben ook heel open op hyves maar ik zie wel of iemand dat wel of niet is.

Ik zal voor jullie duimen.

oja en ik kijk ook clee super leuk.

Oja en voor de gene die ik niet heb ik heet gewoon jessica lulofs haha.

Liefs Jessica

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Cherry Ann, hoop dat ze zo bellen met goed nieuws! Het is bijna 9:00 uur

Stiertje, je kan je beter zoef zoef de haas noemen! Je gaat weer als een speer. heel veel succes en ik stuur alle energie voor een mooie bevruchting.

Ik zal nog eens wat pb'tjes sturen voor hyves, heb jullie nog niet allemaal. Ik ben zelf niet open via hyves, buiten hyves om naar naaste vrienden wel. Maar iedereen hier snapt dat wel dat we niet alle follikelmetingen, puncties en terugplaatsingen via de krabbels doorgeven! Doen we gewoon lekker hier.

Fijne dag allemaal, hebben jullie nog kerstvakantie?

Geplaatst

hello ladies,

Ben net terug van het umcg en de follikel links van 16mm van gister was nu opeens 13mm..HUH!!? Blijkt het blaasje te zijn van de vorige punctie die dus nog aan het slinken is.

Rechts zat gelukkig wel 1 van 14mm, dus nu ook Gonal spuiten voor het eerst...wist bijna niet meer hoe het moest maar het is me gelukt haha!

Morgen ochtend terug komen en hopelijk zaterdag of zondag de punctie.

Cherry en en en en ??!!! Hoop dat je vanmiddag 1 of 2 mooie emmies aan boord hebt.

hoe istie met de andere ladies?

liefs stiertje

Geplaatst

Hey dames

Stiertje ook gelukkig dat er een mooi eitje zit op naar een mooie bevruchting.

Cherry spannend?

Nee we praten niet op hyves over puchties enz dat doen we lekker hier.

Hier gaat het niet zo lekker zit te fucken tussen twee banken lekker ben dat nu aan het regelen bah niks aan.

Liefs Jessica

Geplaatst

Goed nieuws !! Ik heb een topper aan boord!!! Hihi gek idee hoor zo dicht bij nu... Alleen dat laatste stukje nog!

Hou jullie vast! Ze waren allemaal bevrucht!!!! Niet te geloven hè! Morgen kan ik bellen of er embryo' 's zijn die kunnen worden ingevroren......

Maar nu lig in hier ( heb erg last nog) gewoon met een Emmy in m'n belly !!!! 30 dec mogen we testen!

Hey stiertje dat had ik dus ook die verwarring met een Follikel cyste, maar je mocht de pen nu dus ook een keer gebruiken:-) ik ga duimen dat je eitje mooi verder gaat groeien!

Groetjes van een super blije cherry!

Geplaatst

Super cherry geniet ervan en op naar een mooie test.

hoeveel heb je terug laten plaasten?

welke hormonen krijg je wel niet jeetje zeg.

Liefs Jessica

Geplaatst

Er wordt altijd maar 1 teruggeplaatst in EC en met een grote behandeling ook hebben ze ons verteld, tenzij het twee zeer matige zijn maar in principe bij die behandeling ook eentje. Toen we voor een eerste kindje in Voorburg gingen hadden we de eerste keer 1 en de volgende drie keren 2.....

Ik spuit het normale geloof ik; cetrotide en gonal.

Stiertje succes morgen!

Geplaatst

He Cherry-ann,

wat top dat je een emmie aan boord hebt! En nu vasthouden hoor! Ik duim voor je.

Kan geen lang berichtje plaatsen nu, ga eten. Manlief heeft lekker gekookt, doet hij altijd op woensdag want dan hoeft hij niet te werken.

liefs,

sissy

Geplaatst

Cherry, van harte met jullie emmy in the belly! Techisch zwanger, hihi! En allemaal bevrucht?! Wauw! Maar goed, misschien niet allemaal toppers die ingevroren kunnen worden.

Even nieuwsgierig, hoor: hebben jullie op dit moment al een idee of er een kinderwens voor een derde is? Stel dat dit jullie tweede kindeje wordt, dan heb je nog een vriezer vol cryo's! Blijft raar idee, hè? Allemaal potentiële kinderen!

Stiertje, mooi: begonnen met spuiten. Die ene snelle was dus helemaal geen eitje in de running! Tjee. Nou ja, gelukkig was er een andere in aantocht! over twee daagjes weer kijken? Ik had ook dat ik, vooral als het alweer een poosje geleden was, even weer moest wennen aan die spuiten de eerste keer. Hoe ging het ook alweer??

Hier ook niet open op Hyves. Ik heb even geteld: ongeveer de helft van mijn Hyvevrienden weet van de behandelingen (de rest zijn dus eigenlijk geen echte vrienden, haha!). En niet iedereen die weet van vruchtbaarheidsproblemen/behandeling weet al van de zwangerschap.

Kan niet wachten om het straks aan te kondigen daar. Dan zal ik zeer zeker dingen melden over hoe we tot deze zwangerschap zijn gekomen. Elke keer maar mensen van mijn leeftijd, oud-klasgenoten die nummer 1 kregen en huppa nummer 2 er achter aan. Alle baby's en buiken altijd op Hyves.... Jaloerssss! Maar ja, ik heb zelf ook veel zin om te showen. Maar wil wel laten weten dat het allemaal niet vanzelfsprekend is.

Heb alle spuiten en naalden bewaard, zet ze straks samen op de foto om mensen te laten zien wat er allemaal is gebeurd... En die spuiten, da's nog maar een klein deeltje.

Moet altijd zo huilen bij dit nummer:

Ik vind hem wel erg Amerikaans, maar ook erg mooi. Zal hem dan ook op m'n Hyves zetten. Iedereen een overdosis aan vruchtbaarheidsshit!

Geplaatst

Cherry, wow alle eitjes bevrucht! Dat is mooi nieuws. Nu terugplaatsing van een topper. We duimen voor een plakkerd.

Dough, mooi nummer is dat he? Ik had hem ook al eens gehoord, echt zo'n nummer waar je kippenvel van krijgt, extra beladen ook doordat wij er allemaal mee te maken hebben.

Jessica gaat het al weer wat beter?

Liefs voor jullie allemaal!

Geplaatst

Hey dames

Jeetje cherry ben je buitenaards haha poehe wat een eitjes jaloers haha nee hoor ik hoop voor een mooi test voor je en natuurlijk een wolk van een baby zal heeeeeeeeeeel hart voor je duimen.

Dough spannend allemaal en zelfs straks lekker showen en hyves verdoven is dat niet ilegaal haha.

Toen ik zwanger was had ik ook niks gezegt op hyves maar toen ik de mk kreeg heb ik alles verteld en als je dat ziet hoeveel mensen dingen mee maken ook die moelijk zwanger worden heel speciaal en hoeveel mensen met je mee leven echt super.

als ik nu ook weer begin laten ik ze dat ook weten en dat vind ik fijn geen vragen helemaal niks.

Ansje ja het gaat wel weer alleen barsten koppijn ben ook niet lekker blijf morgen denk ik ook thuis even uit zieken.

Alle andere dames fijne avond

Liefs Jessica

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Cherry Ann, gefeliciteerd met de prachtige score! Hoop dat het gelijk lekker blijft zitten! Vlak voor oud en nieuw testen, wat een moment!

Stiertje, succes met de fmetingen. We wachten af

Dough, snap wel dat je straks helemaal los wil gaan op hyves, zou ik ook doen. En ik zou er ook alleen maar over praten en tuttelen en dingetjes kopen, geniet er met volle teugen van! Ben zelf ook alle spuiten aan het bewaren, ik zag het in de oude serie van babyboom, het is dan wel confronterend maar voor anderen misschien ook wel wat tastbaarder.

Sissy, lekker he als het eten klaar staat als je thuiskomt, heerlijk!

Ansje, heb jij nog vakantie, zodat je extra kan genieten van de pauze?

Jesscia, bijna jarig! Las op hyves dat je er niet zo'n zin in had. Hoop dat het weer wat beter gaat en dat je er lekker van kan genieten!

Hier niets bijzonder, morgen lekker vrij. Ben benieuwd of er echt slecht weer komt vanmiddag en of we allemaal beetje veilig thuiskomen van het werk.

Fijne dag allemaal,

Geplaatst

pfff...heb ik weer...ga altijd als een speer en nu... willen de eitjes niet groeien..zucht.

Links is iets toegenomen maar dat kan een leeg zakje zijn van de vorige keer en rechts is nog steeds 14mm. Nu er een deadline tegenaan zit willen die krengen niet groeien, het bloed laat ook nog geen goeie waarden zien.

Zaterdag weer komen en als er dan nog geen verandering in zit dan stoppen we met deze poging omdat het dan niet meer op tijd lukt..met andere woorden poging verloren..

We zullen zien.

Cherry geweldig wat een bevruchtingen zeg!! en 1 topper aan boord..goed vasthouden heh!!

Jessica morgen overmorgen jarig, ga je toch nog wat leuks doen?

Karin lekker dagje vrij morgen heerlijk,,..hmmm misschien neem ik ook wel vrij..je brengt me op goede ideeen.haha!

Dough wanneer ga je het aan iedereen vertellen? heb je dat al bepaald, en op je werk?

Ansje en sissy nog leuke plannen voor het weekend?

een knuffel voor iedereen

liefs stiertje

Geplaatst

Getver stiertje ik hoop zo dat ze groeien ga heel hard voor je duimen toi toi

Ik ben zaterdag jarig krijg veel visite en hopelijk veel cadeautjes haha nee hoor als ze maar komen dat vind ik het aller leukst

We gaan gewoon het beste van maken ik heb gewoon heel veel moeite met de mk komt allemaal ineens naar boven echt zo k*t

Meiden heel veel succes en hopen dat niet teveel sneeuw valt

Liefs Jessica

Geplaatst

He bah Stiertje, wat kl*te dit, dan ga je altijd zo snel en laat ei het nu afweten. Dat zal je ook net weer zien, net nu er toch wat tijdsdruk achter zit.

Ik hoop dat er zaterdag een mega ei te zien is.

Vriendlief wilde dit weekend graag wat gezelligs samen doen dus we gaan lekker wokken in Groningen en daarna naar de film. Ik wil de nieuwe Harry Potter graag zien. Helemaal leuk, ik heb ook alle boeken en ik ben altijd wel benieuwd of wat je in de boeken leest ook weer in de film terugziet.

Karin, ik heb tussen kerst en oud en nieuw vakantie. Dagverblijf gaat altijd dicht tussen kerst en oud en nieuw. Daar ben ik wel blij om, vind het altijd wel een gezellige periode om vrij te zijn.

Minoes, dus het huis vol zaterdag, kan me wel voorstellen dat je er tegen op ziet, ook omdat alles weer omhoog komt, maar al die visite kan ook een leuke afleiding zijn.

Liefs

Geplaatst

Hey ansje

Het word ook wel gezellig maar dat gevoel ik wil er van af bah.

Mijn moeder zei al als dat in janu nog is zou ik toch even wachten met nieuwe poging en mischien doe ik dat ook wel even aan me zelf denken is niet makelijk maar het moet we zien wel.

En we gaan er met elkaar het beste van maken.

Ik ben moe en ga zo lekker in bad en dan onder de wol ben het zat voor vandaag.

Iedereen een fijne avond.

En stiertje ik denk aan je en kop er veur he we slepen elkaar er door en zaterdag op MIJN verjaardag is er een super ei.

Liefs knuf Jessica

Geplaatst

Hè bah, Stiertje, werkt ei niet mee? Ik duim voor groeispurt deze dagen en zaterdag mooie meting!

Ansje, Harry Potter 7 is super! Dit deel volgt het boek heel precies, echt gaaf! Wil nog wel een keer!

't Viel mij alles mee vanmiddag aan het einde van de middag naar huis rijden. Niks noodweer! Haha.

Minoes, dikke knuffel voor jou. Hoop dat tussen het verdriet ook de feestjes en mensen om je heen je goed doen. Laat je maar lekker verwennen!

Ik heb twee weken vakantie, maar manlief helemaal niks.... :-( Niet gezellig. Nou ga wel andere gezellige dingen doen, met vriendinnen. Harry Potter nog 'es zien ofzo. :D

Onze naaste familie (ouders, broers/zussen) en goede vrienden en een 4-tal collega's (die toch steeds merken dat je weg bent voor t zh en meeleven) weten het al. Gelijk heel snel.

Op 1 januari komt de familie van mijn moeder bij elkaar en mogen zij het weten. Ben ik ongeveer 10 weken zwanger. Dan zal ik het ook op 't werk aan iedereen gaan vertellen. Het hele team weet er van (valt gewoon op, op rare tijden binnen komen na een ziekenhuisbezoek), die heb ik eens ingelicht per mail. Ik ga iedereen trakteren, want ze hebben allemaal zo meegeleefd. Er is een nieuwjaarsborrel, lijkt me mooie gelegenheid.

Geplaatst

Dough wat ben je ook lief.

Ga jij maar lekker genieten van je wel verdiende vakantie en en je collega's verwennen wat zal iedereen blij voor je zijn.

Liefs knuffel voor jullie twee

Geplaatst

Graag gedaan, Minoes.

Cherry-Ann, ben benieuwd hoeveel van die mooie bevruchte eitjes het hebben gered tot cryo!

Hoe gaat het met je? Wat minder last? Rustig aan doen, hoor. Naar je lijf luisteren.

Geplaatst

HAllo allemaal,

Ik wil jou Minoes heel veel sterkte wensen met jullie verlies, kan me niet voorstellen hoeveel pijn en verdriet het doet... wil je alle kracht wensen...

Stiertje ik stuur wat groei jouw kant op ok! gaat ie zzzzzzzzzoefffffffff! hopelijk zie je zaterdag een mooi groot ei!

Dough; je vroeg over de wens van een derde mocht er een tweede komen.... Die optie houden we zeker open, maar stel dat het mag lukken een tweede, dan eerst maar kijken hoe alles dan is en voelt. Ik zou ingevroren embryo's iig zeker niet laten "weggooien" mochten die er zijn, dan heeft dat zo moeten zijn en dan willen we het er op wagen.

Hier vandaag gebeld en er waren 2 embryo's die ingevroren konden worden! Dan is in totaal 3 van 15 bevruchten eicellen ineens weinig.... maar we zijn super blij met wat we gekregen hebben!!!!

Groetjessssss

Geplaatst

cherry ik heb het ontvangen bedankt:confettistars: inderdaad weinig cryos voor zo'n grote oogst maar je hebt er in ieder geval wel 2 achter de hand en 1 zit lekker warm...wel tegen praten hoor hihi.

Vanochtend een gekookt ei gegeten hopelijk helpt het..ahaha!

Nee ik denk dat het hem niet wordt deze ronde voel namelijk ook niet veel (anders altijd wel) en er is ook geen slijm (sorry voor de details) aanwezig...volgens mij probeert mijn lichaam me iets te vertellen..

Cherry ik heb je nog niet als Hyve vriendin of doe je niet aan hyven?

Dough, wat leuk dat je gaat trakteren opje werk, ik denk dat ik dat ook ga doen want mensen leven inderdaad ook erg met mij mee.

Ansje veel plezier in de stad enmet HP..wasookeen fan vroeger nu niet meer zo.

liefs stiertje

Geplaatst

Hallo dames

Hier een boze jessica ik had ruzie met een client en waarom omdat ik het stopcontact niet vast hield toen ik de stekker er uit trok en ik ben al zou huilerig en dan ook nog dit gatver denk om dit denk om dat ik ben het zat ik ben alles zat kut wereld sorry maar moest het even kwijt.

Cherry wat rot maar zo weinig ingevroren kunnen worden maar je hebt iets achter de hand en ik hoop die er nu in zit er lekker blijft zitten 8 maanden en twee week haha.

Stiertje ik hoop het zo voor je ik heb het echt met je te doen ik ga nog harder duimen kom op kop er veur.

Ik heb nog een vraagje zouden jullie op hyves in een prive berichtje even kunnen vertelen wie wie is haha ben de draad een beetje kwijt een paar weet ik nog maar een paar ook niet demensie help!!!!

Liefs en een super weekend jessica

Geplaatst

Ja, kan me voorstellen dat je bij 15 bevruchtingen wat meer verwacht dan 3 echt goede, Cherry. Maar toch mooie kansen en wie weet hoe rijk het voelt als deze eerste al blijft zitten!

Je verwacht er niet veel meer van lees ik, Stiertje. Toch succes morgen, hoor graag wat er is gezien.

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Hey dames.

Stiertje succes ik hoop op een wonder ei.

Jee jarig ik heb van mijn man een ontbijt op bed gekregen zo lief.

Iedreen een fijn weekend

Liefs Jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden