Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Jessica, dat navloeien geeft niet, je lichaam schoont zich zelf goed op! Denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, en het heeft denk ik ook niks meer te maken met de miskraam, want anders had je nog wel hcg in de lichaam gehad. Ik heb het ook nog altijd dat oud bloed. en bij mij is het al 7 maanden geleden.

@ cherry-ann, als ik jou was zou ik pas overmorgen een testje doen en morgen niet, hcg moet wel even de tijd hebben om te verdubbelen. en je maakt je zelf alleen maar gek als je morgen gaat testen, ik weet het het is erg moeilijk, maar probeer de testdrang te temmen.

Mijn testen hebben nooit met een tweede streep opgedroogd maar het kan wel.

Liefs Janis

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, dat heb ik ook es gehad Cherry-Ann. Ook toen ik een paar dagen te vroeg testte. Eerst hard huilen om negatest, om daarna alsnog een test uit de prullenbak te vissen waar een klein streepje op stond. Toen toch weer hoop. Bij mij was het daarna alsnog een paar dagen later negatief. Misschien bij jou niet.

Dit soort dingen vond ik dus killing en deed ik na die keer niet meer. Gillen, frustraties botvieren, bang zijn voor negatest, mijn draai niet meer kunnen vinden die laatste wachtdagen, maar wat ik ook deed, ik ging niet meer te vroeg testen....

Geplaatst

Hey,

Ja gek genoeg voel ik me heel rustig nu heb het gevoel de touwtjes weer in handen te hebben, ga er van uit dat het mislukt is en test nu nog even door tot donderdag. Doe het ook toch maar met ochtendurine. Iets doen past beterbij me dan niets doen merk ik. Nu heb ik wel vragen maar voor de test was ik net zo veel aan het malen.

Pffffffffff konden we maar na een romatisch avondje heerlijk zwange worden wat is dit toch een ellende!

Geplaatst

Hey cherry

Mijn test was gelijk positief en ik deed hem ook op de dag dat ik mocht testen.

Dus ik weet het het niet!

Als ik jou was wachte ik ook nog een dag net als wat janis zei anders maak je zelf helemaal gek.

Ik zal voor je duimen.

Oke janis geeft me wel een goed gevoel dat ik me daar niet druk over hoef te maken.

Ik heb eerst wel bloed gehad net als altijd met mijn menstu maar nu bleef ik lang oud bloed en soms nieuw bloed heel raar.

Maar ben niet de enige.

En dough hoe voel je verder nu lekker gevoel zeker met de kerst.

Liefs Jessica

Ps hoe gaat het met de andere dames?

Geplaatst

Mijn menstruatie is sinds mei ook heel raar. 1 e dag heel veel bloed dan een dag bijna niks en dan wel weer vervolgens de dagen er na oud bloed. Dus ik ga er vanuit dat het wel goed is. Heb er verder ook geen last van, ook niet tussentijds. Ik vind het alleen wat vervelend want dan denk je dat je er af bent komt er nog van die oude meuk er achteraan. ach went ook wel weer hou er nu rekening mee.

Cherry-ann mijn duimen gaan heel hard draaien voor je dat je donderdag een positieve test in handen hebt.

Liefs Janis

Geplaatst

Hey janis

Haha ja harry in de warry ik heb dan 3 dagen bloed en nou komt er weer smurrie aan maar goed ga me er ook nietmeer druk om maken.

Cherry mijn duimen draaien ook

Liefs Jessica

Geplaatst

Whahahah harry in de warrie, tsja zo zouden we het kunnen noemen jah, het lichaam is een vreemd iets daar ben ik wel achter. maar ook wel weer een bijzonder iets.

Geplaatst

Hallo damessss!!

Leuke kerst gehad?

Ik wel gezellig met familie enzo.

Cherry meid wat maak je het spannend..echt killing toch!? Ik zou gewoon inderdaad wachten tot donderdag om te testen. De duimen draaien!:duimen draaien:!!

fijne dag allemaal!

liefs stiertje

Geplaatst

Bah ik een reactie geschreven is die weg.

Maar eh Cherry-ann FOEI!!!! Maar ik snap heel goed dat je testdrang hebt. en daan een licht tweede streep is helemaal geweldig. Als ik jou nu was zou ik pas donderdag weer testen want nu moet je hcg stijgen dan heb je een mooie streep.

Een foto toevoegen doe je in de vak waar je reageert daar staat een knopje van afbelding invoegen (wel als je achter de computer zit).

Ben echt heel benieuwd of je het goed op de foto kan krijgen.

Liefs janis

Geplaatst

ja het geeft me nu zoveel rust dat ik wat kan doen, natuurlijk is het nu weer spannend maar andere spanning hier kan ik Kee omgaan ipv dat lijdzame afwachten! Haha gek ben ik hè! Maar ik mail via mijn i phone en daar op heb ik super duidelijke foto' 's. Ik zie het nog niet zitten om naar de pc te gaan ben nog zo ziek volgens mij krijg ik ook oorpijn! Help! Maar het kan me allemaal niet schelen als ik zwanger zou mogen Zijn!!!!!

Zo super dat ik hier mijn ei kwijt kan!!!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Jeetje Cherry-Ann, nog steeds ziek. Dan duren de dagen nog langer! ik hoop dat het streepje nog duidelijker gaat worden, we horen het wel.

De rest allemaal de feestdagen overleefd? Ik wel goed, ging prima. Vorige week wat grieperig en deze week snot verkouden. Moet wel werken deze week maar het is gelukkig rustig en kan ik hier illegaal zo nu en dan een berichtje achterlaten!

Tot snel,

Geplaatst

Cherry-ann, wat vervelend dat je nog ziek bent, maar ik zou het er ook voor over hebben.

Als je toch gelegenheid ziet om achter de pc te stappen dan zien we de foto wel.

Karin, bah verkouden daar kan je ook lekker min van zijn, en dan ook nog werken bah, gelukkig dat het wat rustig is en dat je zo nu e dan illegaal een berichtje kan achterlaten.

Geplaatst

haha Cherry hij is posi dus heel goed teken van mij als vast de felicitaties word het jaar hier toch mooi afgesloten.

Ben ook heel benieuwd naar je foto.

Ja de feestdagen overleefd haha nog 1 en dan zijn we er eerst weer van af en dan huis lekker en grote beurd en alles er weer uit.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hee Cherry-Ann, wat gaaf een streep! Kijk, als het bij jou past om elke dag even te testen, hihi. Er zit wat in. Dan zie je de streep steeds donkerder worden (als het goed zit natuurlijk!) Super de puper! Ik zeg alvast een kleine gefeliciteerd want ik zie toch echt heel duidelijk een tweede streep.

Donderdag officiele testdatum? Als ie dan nog steeds zo is, of donkerder krijg je een heeeeel grote gefeliciteerd van me, nu nog kleintje!!

Mijn keelontsteking trok ook door naar mijn oor. Hele kaak/keel/oor aan 1 zijde van het hoofd deed verschrikkelijk pijn! Beterschap en ik zeg: allemaal aan de keelontsteking na tp, word je zwanger van, haha!!

Geplaatst

Hahahahahahahaha zeg ik ook!!!!

Enne ik heb sinds vandaag oor last van mijn oor, morgen naar de dokter omdat ik een oorontsteking vermoed!

Morgen post ik hopelijk weer een betere foto, we zullen zien.....

Oja domdomdom hoe verander ik mijn onderschrift ook al weer?

doei!

Geplaatst

Cherry-ann jah ik zie ook een duidelijke tweede streep, van mij ook alvast een kleine felicitatie! Je krijgt de grote pas als je op de echte testdatum zit.

Volgens mij is keel en ooronsteking in of zo, hoor er heel veel mensen over.

Geplaatst

Hoi Cherry Ann,

Een streep! Ook van mij een voorzichtige felicitatie. Hoop dat ie morgen nog donkerder is. Is voor ons allemaal een goed gevoel zo aan de start van het nieuwe jaar!

Hoop dat je je verder wat beter voelt.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Wat is het hier rustig zeg.

Cherry-ann vandaag is je officiele testdag, heb je nog getest? En hoe voel je je?

Stiertje, voor jou wordt het toch ook spannend? (of heb ik dat mis?)

Jesscia heb je een beetje zin in de oud en nieuw?

Hier, het gaat goed met me, ben dinsdag ongi geworden, die deze keer wel heftig is, zal wel door de operatie komen.

Ik heb gister mijn menstruatie cyclus op papier gezet, heb het vanaf januari 2010 gemaakt, ik heb had hem ook al vanaf januari 2009, die zal ik er nog even voor plakken. mijn cyclus zit tussen de 28 en 30 dagen, dus dat is wel mooi regelmatig.

Morgen alweer oud en nieuw, wat gaat de tijd snel zeg, Het is dan ook alweer snel 26 januari, dan moet ik voor controle naar mijn dokter en dan is het ook alweer snel 15 februari.

Iedereen een hele fijne dag,

Liefs Janis

Geplaatst

Goedemorgen,

Janis het is inderdaad rustig maar er gebeurt natuurlijk ook niet zo heel veel momenteel op het "zwanger worden vlak" . Je bent inderdaad zo aan de beurt joh, time flies:icon_smile:

Ik zelf wacht momenteel nergens op hoor, mijn 3e poging is op niets uitgelopen omdat de eitjes dit keer niet meewerkten en er een deadline was voor de punctie dus helaas pindakaas 3e poging verloren gegaan...

Zelf moet ik morgen weer ongesteld worden en heb dan ook vreselijk last van de boobies (.)(.) haha.

Morgen oud en nieuw, gezellig! Nu nog even aan het werk.

Fijne jaarwisseling allemaal!!

xxxx

oja cherry, hoe ziet de test er vandaag uit? dikke vette streep zeker..joehoe!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden