Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

och meid sorry ik wil je niet in verwarring brengen!

Laat het maar gewoon op je afkomen joh da's het allerbeste..het duurt toch allemaal lang.

niet huilen...de zon schijnt:icon_flower:

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik snap het wel, je wilt helpen en dat doe je ook. Ik wil alleen duidelijkheid van het ziekenhuis, en ik heb het idee dat ik dus totaal geen duidelijkheid krijg nu, en ze zou me dus nog bellen vandaag over het semen onderzoek, maar ben bang dat ze dat niet gaat doen.

Ik weet het, ik moet me er bij neerleggen en het over me haan laten komen, maar dat gaat nu erg moeilijk, wil graag de touwtjes in handen hebben, en dat heb ik nu niet en daar kan ik niet zo goed over.

Het licht aan mij hoor, en het gaat vandaag gewoon ff niet zoals ik wil, hoop dat ik me morgen weer beter voel, wordt weer ff met de feiten op mijn neus gedrukt, dat ik het ziekenhuis nodig heb en dat doet weer ff f#king pijn.

Geplaatst

Hey dames

Heel erg bedankt voor jullie medeleven.

Het gaat heel goed met me en met de ... haha we genieten weer ondanks dat ik van de week ziek ben geworden.

Heb even de tijd genomen om aan mezelf te werken en het gaat goed ga morgen weer auto rijden durfde ik ook al heel lang niet meer dus toi toi toi voor mij en dat ik straks de weg mag onveilig maken.

Cherry vervelend dat je nog zo'n last van alles hebt sterkte.

Janis Ja vervelend he zo'n ziekenhuis?

Ik heb een vraagje ik heb zo'n sterkte afscheidings geur van kan dat zijn heel vaag.

Oja en dan nog wat ik lees alleen eerst met jullie mee en de rest kan ooit nog wel weer.

Iedereen een hele dikke knuffel

Liefs Jessica

Geplaatst

Hey meiden,

Het gaat hier weer wat beter, ik denk dat ik toch te snel weer aan het werk ben gegaan, dat viel me dus ook erg tegen, en dan nog dat ik contact opnam met het ziekenhuis terwijl ik moe en geprikkeld was heeft me niet goed gedaan.

Gister morgen wilde ik uitslapen, en klokslag 8 uur ging de telefoon, en die bleef maar doorrinkelen, ik wist wel wie het was, en was dus behoorlijk boos er om. kon nooit weer in slaap komen, dan kom je niet lekker van je bed. Zo zeg ik was de hele dag chagarijnig.

maar ik heb gisteravond de telefoons uitgezet en lekker vroeg naar bed, en ik ben er weer.(gelukkig) ik zie het weer positiever in allemaal.

Jessica, ik heb ook wel es dat de afscheiding best wel stinkt, je moet het wel in de gaten houden, als het ook een rare kleur heeft en de stank ondragelijk is, en het gaat jeuken zou ik even langs de huisarts gaan.

Ik zit nu op dag 13 en ik heb deze ronde ook meer afscheiding dan normaal (voel het gewoon lopen). Heel raar, denk dat het met het herstel van de operatie te maken zal hebben.

Hoe gaat het hier verder?

De zon schijnt hier, en dat vrolijkt de boel weer op.

Stiertje, ik ben echt blij hoor voor alle info, heb alleen het idee dat de behandelingen per stel verschillend is, zo had ik ook gelezen, dat de een wel een cyclusanalyse krijgt en de andere niet, net al jullie dat jullie de brief voor het zaadonderzoek, pas of tijdens de intake kreeg en ze tegen mij zeggen dat het voor de intake moet.

Als het goed is krijg ik komende week te horen of ze de afspraak op een dag kunnen zetten, en als ik dinsdag geen brief van ze heb gehad, moet ik weer bellen. Dat ga ik dan woensdag doen.

Ik wacht het wel af, en ik wil me er niet meer druk om maken. Heb wel gelezen in het boekje van IVF dat je na de intake over het algemeen een datum kan krijgen van wanneer je mag beginnen, dat gaat deze dame dus wel vragen, want als we de kans krijgen om te beginnen dan wacht ik geen maand langer natuurlijk.

En als we dan een datum, hebben kan ik ook weer andere dingen gaan plannen. (vind dat ook wel fijn)

Dames een hele fijne dag,

Liefs Janis

Geplaatst

Hallo ladies,

Ben even niet zo actief zoals jullie wel gemerkt hebben....relatieproblemen nog steeds niet voorbij helaas.

We hadden alles op zich goed uitgepraat maar toch ben je dat vervelende gevoel na een escalatie niet direct kwijt. Vooral mijn vriend heeft hier erg last van en waarschijnlijk zit er nog wel wat oud zeer bij hem al is hij zich daar niet zo bewust van. Dit resulteerde deze week van zijn kant in kortaf en afstandelijk doen. Ja die afstand voelde ik natuurlijk ook wel aan met als gevolg dat je elkaar even niet kan bereiken terwijl je dat eigenlijk zó graag wilt.. Zaterdag weer veel gepraat, maar pfff wat is dit zwaar, terwijl ik dit schrijf zit ik al weer met tranen in mijn ogen, bah. Het voelt als het zoveelste probleem wat er eventjes bij komt. We hadden een goede relatie voor dat we aan deze mmm begonnen, maar twee jaar ziekenhuis gaat je niet in de koude kleren zitten.

Ik ga morgen het maatschappelijk werk bellen want we hadden al besloten om er samen heen te gaan. Ik hoop dat we snel terecht kunnen. Een ding heb ik wel geleerd van de afgelopen tijd en dat is dat ik mijn vriend absoluut niet kwijt wil en dat mijn relatie het allerbelangrijkste voor me is.

Aanstaande weekend heb ik als verrassing een weekendje weg geboekt..gelukkig was vriend blij verrast.

Het zal wel even duren voor we elkaar weer helemaal teruggevonden hebben, tot die tijd gaan we ook niet verder met behandelingen, eerst maar weer even genieten van elkaar en ontdekken waarom we elkaar ook al weer zo leuk vinden.

Liefs Ansje

Geplaatst

Fijn om weer van je te horen, Minoes!

Ansje, ik kan me helemaal voorstellen dat wanneer je even een scheur hebt in je relatie, terwijl je ook al in de moeilijke MMM zit, dat het jou en je vriend een enorme klap oplevert en je even staat te wankelen. Het is al zo'n nare situatie waarin je ongelukkig bent... Je kunt dan eigenlijk andere narigheid er niet bij hebben en dan lijkt alles onzeker, moeilijk en naar.

Mooi om te lezen hoe je nu extra inziet hoe veel je van hem houdt en hem niet kwijt wilt. Je hebt elkaar echt nodig om de MMM door te komen en ik wens jullie veel succes met lijmen, super dat je een weekendje weg hebt geregeld!!

Geplaatst

potverdorie wat lees ik nou allemaal!

Ansje meid wat vervelend dat je relatie even in een dip zit zeg! Goed dat jullie even wachten met behandelen tot het weer helemaal goed zit want de basis is natuurlijk het allerbelangerijkste. Weet je wat het is, je emoties en gevoelens gaan alle kanten op als je hier mee bezig bent en soms zeg jij of je partner dan iets wat in het verkeerde keelgat schiet en dat gaan dan rollen als een sneeuwbal ...ik weet het wij hebben het af en toe ook. Sterkte en neem je tijd!

Cherry meid wat shit dat je bloedverlies hebt. Maar dit betekent toch niet per definitie dat het einde oefening is? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Janis, mooi dat je het weer van de zonnige kant ziet en het zal vast zo zijn dat het voor elk stel verschillend is en het enige wat je kunt doen is inderdaad gewoon afwachten...maarrrr de tijd vliegt (tenminste dat vind ik).

Vanavond gaan mijn mannetje en ik een proefles Salsa dansen doen en als we het leuk vinden gaan we een cursusje doen, heb er zin in! Maar eerst nog even werken.

Fijne dag allemaal!!

liefs stiertje

Geplaatst

Cherry-Ann, wat schrikken!! Vertel, is het veel bloedverlies? Heb je ook krampen? In 50% van de gevallen als je bloedverlies hebt gaat het mis en in 50% van de gevallen niks aan t handje. Bloedverlies komt heel vaak voor in de zwangerschap. Je hebt vast het UMCG al gebeld en die kunnen in dit stadium vast nog niks voor je doen... O, wat naar, meis! Hoe is het nu?

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Jeetje, ben altijd bang dat er slecht nieuws komt van de dames die in verwachting zijn als ik hier op het forum kom. Cherry Ann, hoop dat het niet ernstig is en dat het met de innestelling te maken heeft. We horen het wel weer, veel sterkte.

Ansje, wat een ellende maar wat praat je er verstandig over, knap hoor. Hoop dat je echt een afspraak gaat maken bij de bedr. maatsch.werker en dat jullie dit goed doet, en dat met de afspraak in het vooruitzicht jullie een lekker weekend hebben. Het is niet niets allemaal.

Janis en Jessica, kop op dames, we gaan er voor, een heel jaar met kansen!

Stiertje, veel plezier met de salsa! Ben zelf a ritmisch dus niets voor mij maar het ziet er altijd zo lekker soepeltjes uit.

Dough, bijna op de 12 weken! Ongelooflijk dat je op dit punt bent beland, wat een geweldig gevoel moet dat zijn.

Sissy, nog lekker gedroomd? Ik vannacht toevallig ook. Ik had de primeur vd nieuwe behandelkamer. Het eitje kwam zo te voorschijn onder de microscoop dat alle artsen ook verbaasd waren en ik werd zwanger. Appeltje eitje! In de kamer was alleen de deur naar het lab verplaatst! Ach ja....

Geplaatst

haha Karin wat een geweldige droom!! Ik ga wensen dat ie uitkomt:gekruiste vingers 3

zelf ben ik helemaaal niet bezig in mijn hoofd met de behandelingen..alleen...dat ik over twee weken weer "moet" ..zucht ik begin echt aan alles te twijfelen nu gewoon omdat ik geen zin in heb! Nou ja nog even doorzetten hopelijk is de volgende poging voor mij de laatste.

Cherry hoe gaat het met je?

xxxx

Geplaatst

Hey dames

OO ansje wat heb ik het met je tedoen ga lekker genieten als je zoveel van elkaar houd komt het echt wel goed dat weet ik zeker

Wij hebben dat inbegin met de iui ook gehad en na de mk maar we zijn er ook boven op en ja soms hebben we het nog wel moeilijk en dan praten we daar over en met jullie komt het ok goed dat weet ik zeker heel veel sterkte

Oo Cherry ik hoop dat het niks is heel veel sterkte.

Karin mooie droom ik zal ook voor je duimen dat die uitkomt.

Stierje ja dat gevoel ken ik geen zin in deze maand begin ik niet val net buiten de boot maar dat geeft niet wou toch nog even wachten.

We gaan samen de 4 de poging in zou leuk zijn toch?

Dough hoe gaat het verder met jou je zit zeker al bijna op de drie leuk zeg en je klachten worden ook meer las ik ja dat is wat minder.

Liefs Jessica

Geplaatst

Het is echt veel bloed met slierten en alles er op en er aan, sorry.....

Dat kan toch maar 1 ding betekenen...

Gelukkig kan ik morgen terecht en dan zien we het en kunnen we het een plekje geven, die onzekerheid. Ik weet dat het mis is maar ergens blijft een sprankje hoop...

Ik ga douchen en slapen want dat is vannacht amper gelukt, wat een hel dit alles.....

Geplaatst

Hè bah, Cherry-ann, idd een living hell.... Als het met allemaal stolsels is en zo dan belooft het idd niet veel goeds. Bah, bah, bah!

Fijn dat je morgen terecht kunt, al helpt dat niks, alleen dat je het bevestigt ziet.

Heeeeeele dikke knuffel voor jou, wou dat ik meer kon doen...

Geplaatst

Oh, Cherry, meisje toch, wat vind ik dit erg voor je.....weet niet wat ik zeggen moet, gelukkig kan je morgen al terecht en heb je in ieder geval zekerheid. Heb je ook last van buikkrampen?

Bloedverlies hoeft nog niet het einde te betekenen, ik heb gelezen dat het wel vaker voorkomt en zeker bij zwangerschappen die dmv. van ivf/icsi tot stand komen.

Dat is nu geen troost voor je natuurlijk, ik kan me heel goed voorstellen dat je bang, verdrietig en onzeker bent. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop echt voor je dat het morgen toch allemaal goed blijkt te zijn. Dikke troostknuffel!

Ik heb vanmorgen de maatschappelijk werker gebeld. Ze klonk heel vriendelijk voor de telefoon en kwam heel rustig over. Daardoor was ik weer erg emo. De tranen zitten goed los de laatste tijd. Misschien goed dat het er eens allemaal uitkomt. Ben vandaag thuisgebleven van het werk en blijf morgen ook nog thuis. Het is nu even tijd om aan mezelf te denken....

haha Karin, wat een grappige droom had je. Was het maar echt zo he?

Janis, goed om jezelf denken hoor. Als het werken niet gaat kies dan even voor jezelf.

Stiertje veel plezier met de salsa les vanavond. Gooi die heupen maar eens goed los hahaha. Kan me voorstellen dat je niet echt uitkijkt naar een nieuwe poging maarja zucht...het moet wel he als je zwanger wilt worden.

Jessica ook nog even een extra maandje rust? Hoe gaat het verder met je nu?

Liefs Ansje

Geplaatst

jeetje cherry-ann, dat is echt heel naar nieuws. Altijd als ik het forum open ben ik bang verdrietige berichtjes tegen te komen. Wat een onzekerheid voor je meis, goed dat je morgen terechtkan in het ziekenhuis zodat je zekerheid krijgt. Een hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat het nog niet definitief over is.

ansje: wat vervelend dat je je zo voelt. Het ziekenhuisgebeuren is al zo zwaar en dat trekt ook gewoon een enorme wissel op je relatie. Logisch dat het soms dan heel moeilijk gaat en wat goed dat je actie onderneemt en gaat zorgen dat jullie het weer leuk met mekaar hebben. En wat leuk dat je het weekendje weg hebt geregeld. En een gesprek bij medisch maatschappelijk werkster is echt heel goed. Ze is heel aardig en het laatste gesprek dat wij met haar hadden heeft mij ook heel goed geholpen. Doe lekker rustig aan, blijf maar even thuis vandaag en morgen en doe waar je je goed bij voelt. Het belangrijkste is dat jullie beseffen dat jullie het belangrijkste zijn en het gevoel dat je voor elkaar hebt.

Karin: wat een superdroom. Ik heb niet echt meer gedroomd de laatste tijd, althans niet echt over ziekenhuis of zwanger worden. Ben er wel mee bezig in mijn hoofd en wil eigenlijk ook wel weer beginnen. Hoewel ik ook wel van stiertje herken dat ik er geen zin in heb. Gewoon het gevoel omdat we weten wat ons te wachten staat. Niks leuks aan, dat proberen zwanger te worden... Maar ja, als we het willen bereiken hebben wij blijkbaar weinig keus.

Stiertje: wat leuk salsales! Vind ik zelf ook echt super om te doen, maar manlief is niet zo'n danser, dus die 2 danslessen destijds voor onze trouwdag waren al heel wat. Krijg m echt niet op dansles. Maar super dat jullie dat gaan doen, ben benieuwd!

Janis: vervelend he meid, dat wachten en die onzekerheid wanneer je kunt beginnen. Dat vond ik vorig jaar ook zo lastig om mee om te gaan. Ik wilde graag duidelijkheid. Hoop dat jij dat nu ook snel krijgt.

Minoes: goed om te horen dat het alweer wat beter gaat. En dat je weer durft auto te rijden enz. Lees lekker mee met ons en kijk maar wanneer je reageert. Ik ben op dit moment ook niet heel actief op het forum. Komt vast wel weer als we weer gaan starten.

Dough: alles goed met je? Begint het al steeds meer werkelijkheid te worden? Hoop dat je lekker kan genieten nu. Wij gaan je allemaal volgen hoor dit jaar! Op naar een heel zwanger jaar voor ons allemaal.

Lieve meiden, een dikke knuffel voor jullie! Even vanaf de bank, want zit met grieperige klachten thuis. Keelpijn, spierpijn enz....

liefs,

sissy

Geplaatst

Jeetje cherry waardeloos ik wou dat ik wat voor je kan doen we kunnen alleen maar hopen dat morgen alles goed is.

Heel veel sterkte en knuffel.

Ansje jeetje meid wat moet je nou allemaal doorstaan het komt goed echt ook voor jou een hele dikke knuffel.

Ja ook al zouden we willen beginnen deze maand doen ze geen puchties enz.

Maar ik wou ook even een pauze.

sissy ja ik schrijf wel mee en als het even niet meer gaat dat hou ik me op afstand.

Oja en ik ga donderdag boxen met mijn vriendin leuk even alles er uit gooien.

Iedreen een hele dikke knuffel van mij

Geplaatst

Hallo meiden,

cherry-ann: Meid mijn duimen draaien overuren voor je, ik hoop echt voor je dat het goed zal aflopen, ik zal ook erg aan je denken.

Ansje: Het is zeker een zeer moeilijke periode, ik zit er nog maar net in en ik heb het zelfs al moeilijk, dan komt er ook nog bij dat alles in een keer komt, super dat jullie lekker een weekend weg gaan met z'n tweeen en dat jullie hulp hebben ingeschakeld.

Karin: Super droom, als die uitkomt, wel foto's maken van de kamer zodat wij ook alvast mogen meegenieten van hoe het is geworden (voor mij zal het niks uitmaken heb de "oude" nog niet eens gezien).

Sissy: van harte beterschap, hoop dat je snel zal opknappen.

Jessica & Stiertje ik kan op dit moment nog niet meepraten van dat je deze maand er even geen zin in hebt, maar ik denk dat ik het me wel kan voorstellen. Heel veel strekte en ik denk ook aan jullie.

Hoop dat ik nu geen mensen vergeten ben.

Hier gaat het wel goed, ik heb nu even geen zin om aan het ziekenhuis te denken, dat zal morgen middag wel weer komen als er waarschijnlijk nog niks in de bus zit en ik woensdag zal bellen. Ik stel me er wel zo op in dat ze de afspraak niet kunnen verzetten, en dat we pas in mei op z'n vroegst kunnen starten, als het dan alsnog eerder is is het alleen maar meegenomen denk ik nu.

Heb met het werken nog wel last van mijn buik, en de herstel daarvan schiet in mijn ogen niks op, maar dat zal er ook wel bijhoren, heb het idee dat mijn buik hard is, het voelt gewoon niet lekker.

Meiden ik denk aan jullie allemaal dus ook voor iedereen een hele dikke knuffel!!!!!

Liefs Janis

Geplaatst

wat een lieve berichten...... zo lief, maar het is echt over hoor ik ben gewoon ongesteld al de hele dag, stolsels enz.... elke wc beurt de volle lading. Wel fijn dat we morgen kunnen komen want ik lees de verhalen van mensen met toch een goede uitkomst en dan hou je die ene procent hoop....

Morgen kunnen we het afsluiten en ons weer opladen.

Wat een klote afsluiting van 2010 en begin van 2011!

Voel me even heel zielig en hopeloos.....

Geplaatst

heej cherry-ann..

zit jij ook in het umcg?

en je hebt bloedverlies.. ik ook namelijk en ik had 3 januari een positieve test! en nu bloed..! ik heb vrijdag bloed laten prikken en de hcg waarde was mooi hoog. Ik heb ook nog niks vreemds gezien trouwens alleen veel bloed.

Ik hoop dat het bij jou goed zit.

Ik kan pas 18jan heen omdat het anders nog te vroeg is.

mijn duimen draaien! laat je nog wel even weten hoe het is gegaan? ben wel nieuwsgierig namelijk!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hey dames

cherry klote zeg het houd niet op we gaan voor die% duimen duimen en nog eens duimen.

ik begrijp heel goed dat je je kloten voelt wat ook heel logies is ik wens jullie heel veel sterkte en dat alles goed mag komen

Dees ja jij zit net zo bloed je ook nog steeds? ik hoop voor jou dat ook alles goed afloopt hou je me op de hoogte.

En de andere dames geef de moed niet op.

Iedereen een hele dikke knuffel.

Liefs Jessica

Geplaatst

heej jess.. ja ik bloed dan weer wel en dan weer niet.. geen buikpijn nog gehad! (volgende week even afspreken dan maar?)

moeten woensdag test doen en volgende week dinsdag ziekenhuis voor echo.Ik zelf heb er geen vertrouwen meer in maar mijn man nog wel. we zullen zien en moeten afwachten..

liefss

Geplaatst

Hey schat.

Ja dat klinkt niet best geen hoop meer maar ik blijf nog voor je duimen.

Ja is goed kom je dan hier? ben maandag en woensdag vrij och we sms en nog wel even.

Heel veel succes.

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden