Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Stiertje,

In principe ververst sperma zich elke drie maanden. Dus bij een flinke koortsbui zou je daar nog tot 3 maanden er na effect van kunnen merken. Maar misschien valt het bij meneer Stier mee. Overleg gewoon met 't UMCG, misschien denken zij er weer anders over.

Ja, het is aan de ene kant heel onwerkelijk en moet het ook steeds even tegen mezelf zeggen: er komt echt een kindje. Maar aan de andere kant went het ook wel weer heel snel. Zo vaak mijn brein bezig was met kinderwens/ziekenhuis/moeilijkmoeilijk, zo is mijn brein nu helemaal gevuld met: ik ben zwanger/er komt een kindje aan. Nu de 12 wk echo goed is, ben ik helemaal los: kinderspullen kijken op Marktplaats en onze eigen halve inboedel weer op Marktplaats zetten om een lege kamer te kunnen creëren boven! Komt bij dat ik binnenkort op het kindje van vrienden ga passen elke week een dag. Dus vind het handig alvast een box in huis te halen. Leukleukleuk!!

We willen inderdaad graag het geslacht weten, we zijn veel te nieuwsgierig. Met de 20 wk echo kun je het als het goed is weten, maar we gaan al eerder naar een vriendin van me (radioloog) om al eerder tussen de beentjes te kijken, hihi.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey dames.

Stiertje ik zou gewoon even bellen wel balen zo maar moed houden hoor we zijn er voor je

En echt alles komt goed.

Dough ja leuk een kinderkamer succes er mee.

Haha ben benieuwd wat het word.

De lekkere dag is voor bij hopen dat het morgen weer zo is.

Liefs jessica

Geplaatst

Hé meiden,

Stiertje: hoe is het? Is je man alweer beetje beter? Jemig, dat is wel even dilemma met die koorts. Heb je het ziekenhuis nog gebeld. Ik ben benieuwd wat ze zeiden. Zou flink balen zijn als je nu geen poging kan doen voorlopig.

Dough: wat leuk, bezig kunnen gaan met een kinderkamer. Heerlijk van genieten hoor.

Cherry-ann en Dees: nog even een grote knuffel van mij. Hoop dat het een beetje gaat met jullie!

Hoe is het met de anderen? Ik ben niet zo actief op het forum nu. Komt straks vast weer als we weer middenin een poging zitten. Duurt nog ruim een week denk ik voordat ik ongesteld word. Weet iemand al of we allemaal kunnen gaan starten eind deze maand, begin februari? Of wordt het te druk in het UMCG?

Liefs,

sissy

Geplaatst

Hoi Sissy, ik heb het ziekenhuis niet meer gebeld want ik denk maar zo..we hebben maar 1 eitje dus ook maar 1 zaadje nodig..dus zo'n vaart zal het wel niet lopen. En ik heb het gevoel dat als er teveel aanmeldingen zijn dat ze misschien dit soort dingen wel aangrijpen om de pogingen te spreiden en ons nog een maand te laten wachten. En in maart kunnen we ook al niks doen want dan gaat meneertje stier carnavallen.

Ik hoop dat we met z'n allen weer aan de slag kunnen over een weekje.

Hoe is het met de rest?

liefs en een fijne dag

stiertje

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ben gisteren ongesteld geworden, heb vandaag gebeld en wij kunnen starten. Eerst zei ze nee maar ik heb een lange cyclus, dus even pushen. Hoef pas 29e voor 1e echo (dag 12) en tot nu toe had ik punctie op dag 20 en 24 (heeeel laat) dus dan zit ik ruim over 31 januari heen. Zitten we misschien allemaal straks wel gelijk in de kamer.

Heb er weer zin in!

Geplaatst

woehoe Karin spannend dat jij alweer gaat beginnen!! Ik moet volgend weekend (29 of 30) ongesteld worden en heb dan waarschijnlijk dag 7 de eerste echo.

Inderdaad zittenn we volgens mij met z'n allen tezame in de wachtkamer haha..! Kunnen we gelijk daarna een bakkie doen:coffee2:haha.

Geplaatst

haha dames een bakkie koffie in het ziekenhuis komen wijj ook even.

Ik ben afgelopen zaterdag ongie geworden en heb korte cyclus we kunnen niet beginnen hoefd ook nier wou toch nog even wachten lekker in feb beginnen.

Stierte en karin succes met de bahandelingen. en sissy ik hoop ook dat jij kan beginnen.

Dees en cherry hoe gaat het met jullie?

Liefs Jessica

Geplaatst

heej jess,

hier gaat het wel redelijk goed hoor.. we hebben vandaag de recepten, de prygnova en de utrugestan binnen gekregen en een schema voor de tp.

ben benieuwd. we starten na de volgende menstuatie.. julian wordt 1 feb geopereerd we hebben ook vandaag daar de brieven van binnen gekregen..

Hoe is het met jullie jess? gaan jullie dan ook rond dezelfde tijd als ons beginnen weer. spannend!! ik duim voor jullie..

Ps: heb je berichtje gehad, maar weet nog niet of ik kan ivm werk van mijn man.

Liefs

Desiree

Geplaatst

Hey dees

Wij beginnen in febru weer jij dan ook?

Jammer dat je anders niet op de party kan komen hooooooooooop het wel haha.

Ik hoop dat alles goed mag gaan bij jullie heel veel succes.

Liefs

Geplaatst

Hoi allemaal,

Vandaag zijn we bij het maatschappelijk werk geweest. Was een goed gesprek, veel dingen wisten we natuurlijk al maar het is toch fijn met iemand te praten die het net weer even anders bekijkt. Tips meegekregen waar we weer mee verder kunnen. 10 februari weer een afspraak om te kijken hoe het gaat. Voorlopig gaan we nog niet starten met behandeling. we willen eerst dat het weer 100% oke is tussen ons voor we weer in een heftige tijd belanden. Je moet het toch samen doen en dan moet de basis ook goed zijn.

Morgen ben ik jarig en dit weekend feest. Wel lekker om me even ergens anders op te richten. Ben al druk bezig met allerlei lekkers bakken. Mjammie!

Zo de eersten gaan alweer bijna van start. Fijn dat er nu weer wat actie komt.

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey! Hier gaat het weer goed... Was ff heftig hoor ook omdat ik zo ziek was, begin me nu pas weer fit te voelen en heb de miskraam een plekje gegeven. Dat denk ik tenminste.... Vandaag waren alle hormonen eindelijk uit mij. Bloed dus afsluiten en weer genoten van de mooie dingen die er wel zijn!!!

Ansje: wat sterk van jullie zeg! Zet hem op met z'n tweetjes!!

Dees; heb je het een plekje kunnen geven?

Ik wil iedereen na deze break heel erg veel moed en geluk toe wensen! We kunnen hy en we zijn sterker dan we denken! Kijk maar terug naar wat we allemaal hebben overwonnen!

En jullie lieverds allemaal bedankt voor de steun!

Als ik ongesteld wordt gaan we ook weer beginnen maar wanneer ik dat wordt? Ik weet niet hoe dat gaat na een vroege miskraam.....

Liefs

Geplaatst

Hey dames.

Ansje wat fijn dat het wat beter gaat, ik zou ook even wachten als we niet lekker zaten samen.

Ik wens je al vast een hele fijne verjaardag en dat jullie gauw weer op de rails hebben.

Cherry wat fijn om te horen dat het wat beter met je gaat het hakt er allemaal ook zo in.

Ja we kunnen veel overwinnen had van de week weer een dip kom toch vlak bij de uitgerekende datum maat goed we gaan weer met frisse moed in feb van start,

En samen overwinnen we alles.

Liefs en een heeeeeeeeeeeele dikke knuffel Jessica

Geplaatst

Hey dames,

Ansje, wat goed dat jullie een gesprek hebben gehad. Hoop dat jullie hier steun in vinden. Was het ook een geslaagd weekendje weg? Goed dingen kunnen uitpraten? En nu ook nog jarig, gefeliciteerd! Heb ook wel zin in een versgebakken taartje!

Cherry Ann, fijn weer wat van je te horen. Klinkt alsof je de kop er weer een beetje door hebt. Hoop dat het een plekje heeft gekregen en je weer vooruit kan.

Jessica, wat vervelend deze periode voor jou. Kan me voorstellen dat je daar erg mee bezig bent. Zet m op!

Sissy, ik was ook niet zo actief hier de laatste tijd maar leef er nu weer meer naar toe en dan ben ik hier weer wat vaker. Hoop dat jullie ook snel kunnen beginnen.

Stiertje, volgende week kan de vlag bij jou weer uit. Heb je weer het gevoel dat het allemaal op regel is?

En hoe is het met onze zwangere muts Dough? Gaat het allemaal nog goed? Lekker aan het kopen en verkopen, heerlijk, geniet er van!

Janis, kom jij de tijd nog een beetje door?

Geplaatst

Ansje: gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een gezellige dag hebt en dat de taarten goed smaken! Ik woon bij je in de buurt, dus zal wel even op de geur afgaan....

Minoes: kan me voorstellen dat het nu even een lastige periode is nu je tegen jouw uitgerekende datum aan zit. Wat goed dat je positief klinkt dat je met goede moed weer wil gaan starten.

Karin: wat spannend dat jij weer gaat starten. Ik hoop dat ik je snel mag volgen. Gezellig als we dan met mekaar in de wachtkamer zitten. Gaan we zeker even koffie drinken?!

Liefs,

sissy

Geplaatst

Ansje van harte gefeliciteerd

Nou ik heb vandaag een kutdag begon vanmorgen al ketel was uitgevallen, tv deed het niet kaartje zat niet goed toen viel de ketel weer uit en ga zo maar door bah bah bah.

En ik ben ook zo eigenwijs ga ik begin van dit topic lezen helemaal in tranen ik weet het even niet meer zit erdoor.

Liefs

Geplaatst

Nah das raar, heb ik gister geplaatst, en kijk ik weer later staat i er twee keer op, kijk ik nu is alles weer weg heel raar.

Nou dan maar weer.

Hier gaat alles goed, heb een hele drukke week achter de rug, heb wel meegelezen maar geen tijd gehad om te reageren.

Gister besefte ik dat het nog maar een paar dagen is dat we naar het ziekenhuis mogen en voor de intake, JIPPIE de laatste twee weken zijn wel snel gegaan.

Hoop dat we woensdag nu meer duidelijkheid krijgen en te horen krijgen wanneer we mogen starten, hoop natuurlijk dat ik me bij jullie mag aansluiten in de wachtkamer.

Mannetje moets afgelopen week voor zaadonderzoek, en ik zei nog tegen hem van als het allemaal lukt wordt ons kindje daar in die lab gemaakt, was wel raar hoor, maar dan toch ook wel weer bijzonder.

ik moet volgende week weer ongi worden, maar had het gevoel dat het wel es eerder zou kunnen komen, ik dacht vandaag, omdat gister mijn boobs minder pijn deden, nou vandaag doen ze weer erg zeer, en dat is nu al bijna twee weken, dat heb ik dus iedere maand pffff. Mijn gyn in de vorige ziekenhuis zei tegen mij dat is een teken dat je een goede eisprong hebt gehad en dat je progestoron aan maakt, dus daar ga ik dan maar van uit. En dat is natuurliijk goed nieuws hihi. (weet ik iig dat dat goed zit, maar soms wel vervelend)

Cherry-ann, vind het heel erg knap dat je weer wilt beginnen, ik hoop dat je het allemaal echt een plekje hebt kunnen geven, en dat je niet op mij lijkt, dat je zegt van jah het gaat goed met me terwijl het eigenlijk niet goed gaat en toch door wilt zetten. Dat had ik namelijk toen ik vorig jaar de bbz had gehad, na de operatie zei ik keihard van we gaan er direct weer voor, terwijl ik het verlies nog eigenlijk lang niet had geaccepteerd en verwerkt. (dit is niet negatief bedoeld hoor wil je alleen mijn gevoel met je delen).

Ansje, ben je al het weekendje weg geweest? of is dat deze weekend, zo jah hoe was het, heb je lekker kunnen uitrusten? zo je bent nu weg, heel veel plezier en rustmomenten.

Dough, hoe gaat het met je? helemaal in de zevende hemel? Ben echt zo bij voor je.

Stiertje, hoe gaat het nu met manstier? is hij weer helemaal beter?

Dees voor jou wordt het ook spannend wanneer verwacht je je menstuatie?

Karin, goed dat je hebt doorgedramd, anders had je nog een maand kunnen wachten.

Sissy, hoe gaat het met jou???

Jessica, rot dat je je zo naar voelt, maar samen staan we sterk!!!! GIRLPOWER!!!

Hoop dat ik niet iemand nu ben vergeten.

Voor iedereen een hele dikke knuffel.

Liefs Janis

Geplaatst

Hee lieve meiden,

Stiertje, Kan me voorstellen dat je denkt: er is maar 1 zaadje nodig, dus dat zal wel loslopen na die koorts. Ik zou wel nieuwsgierig zijn als ik jullie was: of er verschil is te zien met eerdere pogingen, of het zaad van heel andere kwaliteit is.

Jullie dus in februari een poging en dan carnavalzuipen! Hoop dat het lekker raak is en dat er geen sprake is van een cyclus overslaan, maar gewoon gelukt, klaar.

Mooi Karin, dat je kunt beginnen. Hihi, even doordrammen en dan heb je je zin. Als ze vanaf 30/31 januari weer puncties doen, dan moet het goed komen. Je bent vast weer één van de eerste daar die voor fm komt!

Jij dus nog even geduld, Minoes. Even rustig aan. Hier en daar een flinke baaldag, las ik. Wanneer zou de uitgerekende datum zijn geweest van jullie kindje? Knuf!

Ansje, fijn dat jullie bij de maatschappelijk werkster terecht konden en dat het een goed gesprek was. Echt goed dat jullie even wachten met een nieuwe poging en eerst gaan lijmen. Ik ben gewoon trots op je, haha. Gek, toch, dat je dat kan voelen over iemand die je alleen digitaal kent?!

Hoop dat je een gezellig weekend hebt, dat geeft altijd lekkere afleiding in the hard times!

Cherry-Ann, wat klinkt je monter en positief! Alweer de neus naar een nieuwe poging! Wij zijn toen ook meteen doorgegaan. Ik had snel weer een eisprong na mijn vroege miskraam in maart. Moet je nu wachten tot de eerstvolgende menstruatie en dan weer bellen met UMCG?

Janis, wat vreemd van die berichtjes die dubbel geplaatst/weg vallen. Ik heb het gisteravond nog wel kunnen lezen wat je schreef. Misschien dat je het plaatste, het er dubbel kwam te staan per ongeluk. Dat heeft het systeem geprobeerd te wijzigen, maar omdat je wrs 1 van de 2 berichten hebt weggeklikt, verdween de hele plaatsing...

Ik hoop dat jullie een goede dag hebben in het ziekenhuis woensdag, waar alles een beetje duidelijk wordt over wanneer jullie precies kunnen beginnen. Ik weet het even niet meer, sorry, gaan jullie ook eigen cyclus behandelingen doen?

Met mij gaat het prima. Misselijkheid neemt af, joehoe! Nu de 12 weken voorbij zijn moet ik vreselijk op mijn handen zitten om niet helemaal los te gaan in aankopen. En heb het op mijn Hyves gezet, zoals sommigen van jullie hebben gelezen. Bedankt voor de jullie lieve berichtjes! Sinds een heel lange tijd weer eens zitten huilen achter de pc vanwege de lieve reacties! Het gaat je niet in de koude kleren zitten, de weg naar een IVF/ICSI-kindje.....

Geplaatst

Hey meiden.

Janis ja super hoop dat je met ons mag beginnen in feb samen staan we echt sterk.

Dough ik heb ook evenn bij je berichtje op hyves zitten huilen zo mooi en je denkt ook altijd aan anderen.

Ik had eerst niet alles gelezen dus vandaar zoveel van mij haha.

Geniet ervan.

Iedereen een fijn weekend

Ik heb mijn agenda binnen gekregen zo mooi.

Vanaf eerst naar mijn vriendin en daarna naar de kroeg karaoke leuk.

Oja en ben vande week achter geweest bij ons engeltje was heel emo maar het doet me goed heb er een mooi plekje van gemaakt.

Liefs Jessica

Geplaatst

He Dough,

Zag het ook op je hyves hoor! Geweldig, kan me voorstellen dat dat vreselijk emotioneel is. Daar heb je zo lang naar toegeleeft! En eindelijk tranen van geluk, dat is natuurlijk altijd goed!

Geniet er van,

Geplaatst

Hallo meiden,

Vandaag hadden we de intake voor de ivf, en ik ben wel een stuk geruster nu. Er gaat nu iig wat gebeuren en we staan nu niet stil. Ik moet een deze dagen ongi worden en dan moet ik bellen, voor de folikelmeting ivm de cyclusanalyse. Op dag 3 moet ik heen om bloed te prikken en ook voor de HIV, mannetje heeft dat vandaag al gedaan. Mannetje zijn zaad was ook prima. Als de cyclusanalyse is geweest worden we uitgenodigd voor de prikinstructies en als alles meezit mogen we eind maart beginnen met ivf in eigen cyclus. Ik krijg bij de 1e folikelmeting van de cyclusanalyse te horen of we echt eind maart mogen starten, ik hoop het zo.

Als het wel zo is, dan is het dan precies een jaar geleden dat ik zwanger werd, hoop dat het dan dit jaar ook zo is en dat het dan allemaal goed is, wel raar he.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Het is nog wel erg rustig hier zeg.

Liefs Janis

Geplaatst

Hoi Dames,

Even een tijdje niks laten horen want lig nu zelf plat met griep...en bedankt meneer stier!! Zelf loopt ie alweer fluitend en gezond door het huis mij snotterend en proestend achterlatend..nah jah..ook dat gaat weer voorbij!

Dough, wat voor leuke dingetjes heb je allemaal al gekocht? wanneer weet je wat het wordt? leuk leuk leuk!

Jessica, dus je agenda is mooi geworden? Ik heb gisteren een fotoalbum gemaakt van ons trouwen, is over een weekje klaar..ben benieuwd! Hoe gaat het verder met je? wanneer ga je weer beginnen?

Karin, zaterdag heb jij je eerste follikelmeting alweer toch? spannend hoor, heb je er nog steeds zin in?

Cherry goed dat je er weer zo snel bovenop gekomen bent zeg! wanneer mag je nu verder? heb je nog cryos die je kunt gebruiken? Vroeg me trouwens af of die poging van jou gezien wordt als eigen cyclus of als gestimuleerde poging?

Ansje, goed dat jullie je relatie eerst op de rit zetten alvorens verder te gaan, gaat het goed na jullie weekendje weg, en was het leuk?

Sissy wanneer ga jij weer beginnen?

Janis, tof dat het balletje nu aan het rollen is en dat jullie ook snel aan de beurt zijn. Ook fijn dat het zaad van je mannetje goed is, dat is in ieder geval al een zorg minder toch?

moet zelf zaterdag of zondag ongesteld worden dus dan mag ik een week daarna weer aantreden.

alvast een fijn weekend en tot gauw.

groetjes stiertje

Geplaatst

Hey dames.

Janis joehoe van start haha wist ik al super zou mooi zijn,

Stiertjeja leuk he die foto album's ik heb er zelf ook veel maar die agenda is super heb er ook een echo in gedaan.

Wij beginnen als ik weer ongie moet worden dus dat is over twee week ongeveer heb er zin in.

Het gaat goed met mij heb het gevoel dat ik de hele wereld aan kan, alleen de stress heeft op mijn rug geslagen letterlijk en figuurlijk haha maar dat is ook het enige.

mijn weekend was super en dit weekend word ook weer leuk.

We gaan zaterdag met de buren zwemmen in centerparks leuk leuk leuk.

En vrijdag is mijn stief broertje jarig en zondag heeeeelemaal niks haha.

Hoe gaat het met de rest spannend allemaal weer toi toi toi.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hi meiden,

Vanmorgen zijn we naar het UMCG geweest om bloed te prikken voor de cyclusanalyse en HIV e.d. Afgelopen vrijdag op zaterdag heeft de buikgriep me een nacht in de macht gehad en gister voelde ik me totaal brak. Vandaag voel ik me gelukkig al weer een stuk beter. Man wat kan je je dan ellendig voelen zeg.

Ben nog niet helemaal op en top nu, maar voel me gelukkig alweer een stuk beter dan gister.

Jessica, hoe zou het het nou kunnen weten whahahahahha. Ben blij dat je je goed voelt.

Stiertje hoe is het nu met jou? Alweer wat beter? Ben blij dat het balletje voor ons aan het rollen is, we staan nu niet stil er gebeurt iig wat, al is het nu nog geen behandeling, maar dat zal nu wel niet lang meer op zich laten wachten.

Vrijdag moet ik weer heen voor de eerst follikelmeting, ik vond dat er vanmorgen ook al best veel mensen zaten.

Iedereen een fijne zondag, ik doe iig lekker rustig aan vandaag.

Liefs Janis

Geplaatst

Hey dames

Wat rustig hier janis spannend eindelijk word er nu wat ondernomen

Ik heb auw haha ben naar centerparks geweest was super

Nog twee week dan word ik ongie en dan die week erna weer beginnen spannend.

Liefs Jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden