Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hé meiden,

het is rustig op het forum. Ik was ook niet veel aanwezig, maar dat gaat wel weer veranderen, want de eerste FM staat weer gepland! Beetje dubbel gevoel heb ik er wel bij. Aan de ene kant fijn om weer te kunnen beginnen, want dat maakt dat onze droom weer misschien dichterbij gaat komen. Maar aan de andere kant weet ik wat me te wachten staat en daar heb ik nog helemaal geen zin in! Maar ja, het is niet anders, dus we gaan vol goede moed en positieve energie weer beginnen. Zaterdag mogen we voor het eerst.

Karin: jij hebt de eerste FM toch nu gehad? Hoe was het?

Janis: balen dat je ziek bent geweest. En nu dus druk in het UMCG. Succes!

Stiertje: en jij ook ziek (geweest). Hoop dat je weer beetje beter voelt. Moest jij niet ook dit weekend ongesteld worden? En ga je dan ook weer starten? Dan komen we mekaar misschien nog even tegen...

Minoes: leuk Centerparcs! Altijd goed, dit soort dingen ondernemen. En jij gaat straks ook weer starten. Dat februari maar een hele mooie maand mag worden voor alle meiden hier!

Cherry-ann: hoe is het met jou? En hoe is het met je lijf? Weet je al wanneer je kan/wilt gaan beginnen?

Ansje: wat fijn dat het gesprek met de maatschappelijk werkster zo goed is gegaan. En goed van je dat jullie eerst even zelf weer tot rust willen komen en dat het goed gaat voordat je weer gaat starten. Jullie zijn het belangrijkste! Sterkte meis en ik hoop dat het goed met je gaat.

Dough: gaat alles goed met je? Ik las in het augustus-topic dat je op vakantie gaat. Lekker de zon opzoeken? Top! Even mooi genieten en dan op naar de zomer.

Fijne zondag allemaal,

liefs,

sissy

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey sissy

Spannend bijna beginnen nog twee week en dan ongie en ook weer lekker starten.

Ja die zin ken ik je hebt wel veel meegemaakt in korte periode denk goed aan je zelf.

En dat feb onze maand mag worden.

Iedereen nog een fijne zondag

Liefs Jessica

Geplaatst

janis, het zal nu snel gaan voor je, binnenkort zul je de gangen van het umcg zat zijn net als wij haha.

sissy ook al weer een fm gepland, super! ik zal je niet tegenkomen want zelf nog geen spoortje rood te ontdekken...cyclus is toch een beetje van slag af de laatste tijd.

karin hoe was de fm bij jou?

net heerlijk gewandeld met de hond en mannetje in het tenboersterbos..jaja ten boer heeft een bos! en nu lekker met een kop thee op de bank, nog een beetje brak van de griep maar gaat steeds beter.

fijne zondag allemaal!

liefs stiertje

Geplaatst

Hi Stiertje,

Ben nu al inmiddels al zovaak geweest ivm de operatie e.d dat ik de gangen nu al blind weet te vinden hihi. maar net als iedereen we hebben het er voor over, als het op ten duur maar wat oplevert, dan ben ik blij met de gangen.

Denk eerder dat ik al het heen en weer rijden zat zal worden, maar het is voor ons niet anders, we moeten zo en zo vanuit ons ongeveer een uur rijden om bij een ivf kliniek te komen, en UMCG ben ik geopereerd en geeft me een goed gevoel.

Jullie ook allemaal een fijne dag.

Janis

Geplaatst

Stiertje oke spannend.

Jij komt toch niet uit ten boer?

Heel veel beterschap.

Ja janis het ziekenhuis ken ik ook blind haha.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hmmm, alles weer verdwenen van de laatste 2 dagen. Had net gisteren een heel berichtje gemaakt.

Maar goed, blijkbaar problemen met de server.

Korte versie van mijn berichtje van gister:

Karin: wat balen dat het bij jou weer lang lijkt te duren. Maar dat zegt niets hoor. Bij mijn 1e poging had ik punctie op dag 14, maar bij poging 2 op dag 20. Ook veel later dus. Gaf toen ook wel veel onrust dus dat herken ik heel goed. Moet je morgen weer heen?

liefs,

sissy

Geplaatst

jeetje wat is het hier rustig...

niemand iets leuks beleefd?

kreeg gisteren de jaarafrekeing van Essent...bijna 700 nabetalen..:yikes:..nah ja gelukkig mag het is gedeeltes anders was ik nu failliet geweest!! we hadden osn voorgschot na de verhuizing te laag gezet..sukkels wij!

Karin hoe gaat het met je eitjes? alweer een fm gehad?

Sissy ik zie dat jij zaterdag weer een fm hebt, spannend ik zondag.

Janis jij ook zondag aanwezig toch?

Dough helaas is je laatste bericht verwijderd voordat ik hem helemaal heb kunnen lezen jammer, gaat het goed met je?

Cherry meid, alles goed?

Jessica, hoe gaat het met je blauwe kont.haha!

Ansje, met jou ook alles goed?

ben alweer aant werk en heb geeeeeeen ziiiiiin!

fijne dag en veel liefs

stiertje

Geplaatst

He dames,

Nou Stiertje heb niet echt heel veel leuk nieuws, behalve dat onze pup over 1,5 week komt! Dank voor de leuke reacties op hyves!

Vanochtend weer fm gehad, weer niets, liggen 4 van rond de tien klaar, maar schiet niet op. Misschien tref ik je zondag wel in het umcg!

Drukke dag vandaag, als ik iets leuks vrolijks heb te melden zal ik het plaatsen!

Geplaatst

Het gaat zondag nog druk worden in het UMCG hihi.

Ik moet zo en zo vrijdag heen, en van wat ik begrepen heb is dat je om de dag moet komen, dat zou dus betekenen dat we er zondag weer zijn.

Wow een jaarafrekening dat je ff 700 euries moet bijleggen daar wordt je dus niet vrolijk van. :violent4:

Hier ben ik ook weer aan het werk, althands de administatie (moet ook gebeuren he). Ben nog niet helemaal de oude ik.

Karin dus over 1.5 week de pup in huis, jippie heel veel sterkte (slapeloze paar nachten) en heel veel plezier van de pup, ze zijn heel snel pup af.

Stiertje het is zeker rustig hier, ik heb ook niks leuks beleefd, ben de afgelopen dagen thuis geweest ziek zijn.

Liefs Janis

Geplaatst

Hey dames.

Dit word poging 3 grrr.

Karin sneu zeg ik zal heel hard voor je duimen dat ze zaterdag super zijn.

Wat super een pup oo dat lijkt mij ook zo leuk.

Stiertje Zo dat is een beste jaarafrekening dat hadden wij vorig jaar grrr word je niet blij van.

Janis ja een file in het umcg haha.

Nou ik heb ook een lekkere dag ben ik vrij belt je vader om te vragen of ik mee wil helpen kroeg leeg halen.

Gaat mijn uitslaap dag grrrrr maar was wel heel gezellig.

Gister toneel was ook super hebben zo gelachen morgen gaan we met zijn allen uit eten leuk.

Nou en volgende week ongie en dan mogen wij ook weer heb er zoveel zin in voel me ook super umcg here we come haha.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hi Meiden,

Vandaag de eerste follikelmeting gehad, zit nu op dag 8 en links zat een zakje van 10 mm. Maandag moet ik weer. De bloeduitslagen waren er ook al, alleen ben ik wel geschrokken van dat mijn waarde van de eireservers 14.3 was terwijl dat normaal onder de 10 moet zijn, het is nog geen probleem, alleen als ik met hyperstimulatie zou moeten, dat er dan meer gestymuleerd moet gaan worden.

Het goede nieuws wel is dat we als ik in maart weer ongi wordt dan mogen we beginnen!!!!!!!!

Liefs Janis

Geplaatst

Hai meiden,

Janis: mooi dat je de eerste FM hebt gehad en nu maandag dus weer. Dan komen we mekaar misschien wel tegen, want wij moeten morgen voor het eerst en waarschijnlijk dan maandag weer. En wat goed om te horen dat je dan straks in maart mag beginnen! Eindelijk he?!

Karin: hoe was het bij jou? Ook weer FM gehad? Is er nu een eitje goed aan het groeien? Hoop het echt voor je. Dan kan je tenminste straks voor de punctie gaan.

Nou, ik ga straks maar even langs de apotheek, alle spullen weer halen. Ben benieuwd of er morgen al duidelijk een goede follikel te zien is.

liefs,

sissy

p.s. waait het bij jullie ook zo hard? Jemig zeg, de bomen gaan flink tekeer...

Geplaatst

Janis, goed dat je nu komt te weten hoe het zit met je cyclus en eitje enzo, en natuurlijk helemaal geweldig dat je straks in maart al kan beginnen!!

Dat van die waarde van de eireserves heb ik helemaal niet gehad, maar ja misschien is dat bij iedereen weer anders,

Sissy, ik heb de koelkast ook alweer vol liggen, ze hebben alleen nog steeds een tekort aan pregnyl en vragen of je echt wel alles nodig hebt wat je aanvraagt..duh!! ik maak de recepten toch niet zelf dat doe de arts!! Spannend jij dus morgen de 1e meting, ik zondag ben benieuwd hoe snel het dit keer weer gaat (of niet natuurlijk net als de laatste keer...zucht)

Karin heb je alweer een meting gehad? Heb je alles al gereed voor de kleinbe pup? wordt een hectische periode, pups zijn net kinderen je moet ze alles leren en ze zijn zo ontdeugend als de pest..haha!!

hoe ist met de rest?

het stormt hier (haren) inderdaad ook behoorlijk...gezellig als je lekker binnen zit!

fijne dag allemaal!

stiertje

Geplaatst

sissy en stiertje ook al weer van start.

Janis super dat je weer beginnen topper.

Karin hoest met jou.

Ik volgende week ongie en dan mag ik ook weer los joehoe.

Iedereen heel veel succes.

Fijn weekend liefs Jessica

Geplaatst

Hoi meiden,

Alweer heel wat gebeurt hier zeg.

Janis nu ook van start, spannend zeg. Wat houdt die waarde precies in waar ze het over hadden?

Karin, ik hoop dat er bij jou gauw een groot ei te zien is, gaat niet zo snel zag ik. Heb vertrouwen, een langzaam ei is ook een ei.

Minoes ook al snel van start, heb je zin om weer te beginnen?

Sissy ook al weer bijna van start.

Wel fijn dat er nu weer iets gaat gebeuren....succes allemaal!

Dough, lekker aan het genieten van het zwanger zijn?

Zoals jullie weten nemen wij nog een wat langere pauze. Wel een beetje tegen wil en dank, maar nu goed voor ons.

Het gaat nog steeds met pieken en dalen hier. De ene dag gaat beter als de andere. Gelukkig blijven we praten en eerlijk naar elkaar hoewel eerlijkheid soms ook pijn kan doen, maar wel goed. Het is net of alles wat ons dwars zit er nu pas uit komt. Zeker met de eigen cyclus behandeling heb je vaak geen tijd om te rouwen en alles een plek te geven. Terwijl je soms wel langer de tijd moet nemen om dingen een plek te geven en vooral ook te respecteren van elkaar dat we allebei anders met verdriet omgaan. Dat zie ik nu pas in nu we in een pauze zitten.

Het lijkt net of alles ineens in een heel ander daglicht komt te staan. Door veel te praten met elkaar komt er ook veel boven, ook dingen uit het verleden. Ik hoop dat alles een plek krijgt. We gaan in ieder geval donderdag weer naar maatschappelijk werk en misschien nog wel vaker als het nodig is.

Lieve meiden, ik leef met jullie mee hoor al ben ik de laatste tijd niet zo actief, ik denk wel veel aan jullie en ik hoop dat 2011 ons jaar wordt!

liefs en een dikke knuffel Ansje

Geplaatst

Lieve ansje,

Moeilijk hoor wat je door moet maken maar het moet eerst

Goed zitten leef met je mee en ik hoop dat jullie gauw de draad

Weer op pakken en verder kunnen.

Ja heb weer veel zin om te beginnen voel me heel sterk

Volgende week ongie worden en dan weer aan de bak.

Liefs x Jessica

Iedereen fijn weekend

Geplaatst

Sissy. Dan prikken de fsh (folliker stimulerend hormoon) Normaal moet die onder de 10 zijn, bij mij was die 14. nogwat dus dat is wat verhoogd.

Het betekend dus dat je lichaam meer moeite moet doen om een eitje klaar te maken, het heeft wat met je eireservers geloof ik, het wordt op de 3e dag van je cyclus geprikt.

Het is verder nog geen probleen, maar op de een of ander manier schrok ik wel, want stel je voor dat het niet wil. Was even bang gister.

Snap je het nu?

Liefs Janis

Geplaatst

Hai meiden,

Ansje: goed om van je te horen en goed dat je donderdag weer naar maatschappelijk werkster gaat. Het is idd echt heel belangrijk dat je het samen redt en pas weer gaat starten als je daar beide een goed gevoel bij hebt. ICSI eigen cylcus klinkt heel mooi, maar is gewoon loeizwaar! Ik heb ook gemerkt dat die 2 pogingen achter elkaar er al in hakten. Mocht deze poging niet lukken, neem ik misschien ook wel maandje pauze (of langer) voordat we weer verder gaan. Ga niet meer op de automatische piloot door. Dat voelt voor mij niet goed.

Sterkte meis nu! Jullie komen er wel!

En meiden die vanmorgen in het UMCG waren: hoe ging het? Mekaar nog gezien????

Karin: groeit er nu een goed ei en ben je al begonnen met de spuiten?

Bij mij was gister nog niet veel te zien, een aantal kleintjes aan beide kanten maar nog niet echt 1 grotere. Morgen (maandag) weer kijken dus...

Minoes: fijn dat jij ook weer bijna kan beginnen. Allemaal op naar een hele goede bevruchting en dat we dan maar allemaal zwanger mogen worden!!!

liefs,

sissy

Geplaatst

Wat super sissy dat je ook weer aan het beginnen bent spannend weer.

Ja dat we allemaal zwanger weg lopen.

Liefs Jessica

ps karin hoest met je

Geplaatst

Ansje heel goed dat jullie aan elkaar en het "samen" zijn werken dat is toch inderdaad het belangerijkste, ik wens je daarbij heel veel kracht en succes natuurlijk. Enb inderdaad is dat eigen cyclus zwaarder dan ik verwacht had..

Sissy jammer dat er nog niet zoveel te zien is maaaarrr...alle goeie dingen komen langzaam..haha! Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet voor je!

Janis was jij er vanochtend ook? kheb je volgens mij niet gezien!

Karin meid hoe gaat het met jouw ei? heb je intussen misschien al de punctie gehad?

Jessica nog even wachten en dan mag jij ook alweer starten.

Bij mij was er vanochtend al iets te zien van 16mm links en recht ook al iets van 10mm maar die van 16 is waarschijnlijk een overblijfsel van de vorige cyclus aangezien het bms nog veels te dun was...dus dinsdag mag ik weer komen en dan zien we wel weer hoe het er dan voorstaat.

NU heerlijk op de bank met een wijntje en een paar hapjes.

fijne zondag nog.

liefs stiertje

Geplaatst

O neeee, ik had een heeeeeel verhaal getypt.... alles weg.

Net zo frustrerend als laatst die hele dag berichten weg: ik had echt een heel verhaal getypt. Ook voor Karin. Shit, shit, shit!!!

Even kort dan, want ik word er chag door!!! AAAAAARGH stomme, stomme, rottypsels die weg zijn!!!!

Karin, meis, hoop dat er binnenkort een mooi follikel doorzet, laat ei is ook prima ei. Alleen die stomme teleurstellingen steeds en verwachtingen die niet uitkomen!!! Grrrrmmbl, vreet energie! Jullie pup gaat heerlijke positieve energie en afleiding opleveren, schat ik zo in! Ik hou je Hyves in de gaten!

Janis, ik zou ook schrikken als ik een te hoge waarde had, je hoopt toch dat er niks mis is. Hopelijk heb je er in de poging geen last van en kunnen ze gewoon makkelijk eitjes bemachtigen.

Ansje, wat prettig om weer van je te lezen. Vind echt dat jullie goed bezig zijn, als je nu die ouwe shit niet opruimt en dingen niet verwerkt die gebeurd zijn, dan blijft het doorrotten. En pas als jullie weer in rustiger vaarwater zijn weer verder behandelen. Ik kwam er erg laat achter dat het goed is om pauze te nemen tussen behandelen (wat jij ook schrijft Sissy), het is niet niks en bij doorrennen breekt het je later op. Succes meid, hopelijk komen jullie samen sterker uit dit dal dan toen jullie er in stapten!

Hier alles goed. Misselijkheid minimaal, af en toe nog 's ochtends. Dit weekend lekker op pad geweest, met vrienden en hun baby in huisje. Afgelopen vrijdag voor 't eerst opgepast hier thuis. Wat leuk en wat bewerkelijk zo'n babytje. Ging helemaal goed, gelukkig :)

Van die vrienden dit weekend een Angelsound te leen gekregen. Ook al ben ik de 12 weken grens voorbij, blijf het spannend vinden of het goed gaat daar binnen. Voel natuurlijk nog niks. Durfde ook eigenlijk zo'n hartje-luister-apparaat niet te hebben, bang geen hartje te vinden. Maar wat een geruststelling toen ik het hartje heel snel kon vinden! Geweldig!

Hoop dat komende week mooie follikels oplevert voor Stiertje (geniet maar van je laatste wijntje in maaaaaanden), Sissy, Janis en Karin!

Wat super dat er nu weer wat gaat gebeuren in het topic/in het UMCG/in de buiken/ in de levens!! Succes!!

En dat jij ongesteld wordt Minoes, op naar nieuwe cyclus, nieuwe kans!

Liefs, Dough

Geplaatst

Hallo dames,

stiertje ik was er vanmorgen niet ik moet morgen.

Dough ik was ook wel geschrokken en was er best van onder de indruk, maar ze zei al dat ik geen zorgen moest maken en op internet gekeken en nu maak ik me ook minder zorgen.

Karin was er alweer wat meer te zien bij jou?

Sissy jij moet morgen ook weer? misschien zien we elkaar dan wel.

Iedereen fijne avond,

Liefs janis

Geplaatst

Dough wat leuk om wat van je tehoren een het hartje gehoord johoe lekker genieten zeg en wat fijn dat de misselijkheid afneemt

stiertje goed zeg al een groot eitje en geniet van je wijntje haha mischien wel de laaste paar.

En ja moet aankomende zaterdag weer ongie worden loop even nu met dubbel gevoel.

Maar we blijven positief om naar een mooi 2011.

Liefs Jessica

Geplaatst

Goedemorgen,

Wat een activiteit hier!

Fijn Janis dat je nu ergens naar uit kan kijken, daar werd ik weer wat positief van.

Sissy en Stiertje, het gaat al weer lekker hoor ik.

Jessica, jij sluit je ook bijna aan!

Dough, leuk dat we hier nog steeds wat van je horen! je bent toch een beetje ons voorbeeld.

Knap van je Ansje dat jullie eerst samen aan de slag gaan, heel verstandig maar lijkt me ook heftig.

Heeft iemand een idee hoe het met cherry ann is?

Volgens mij heb ik niemand van jullie gezien in het ziekenhuis. Maar waarschijnlijk sjouw ik er deze hele week ook nog wel dus wie weet.

Gisteren geweest en zat er eentje net op 12, op dag 20!! Zij zeggen dat het geen kwaad kan en er schijnt nog wel iets te groeien, ook aan de bloedresultaten te zien. We houden nog maar even hoop maar als het niet blijft groeien dan moeten we deze overslaan. Raar lijf! Had gehoopt op een punctie en tp voordat de pup kwam, dan kom je ook wat sneller die eerste twee weken door. Het loopt waarschijnlijk allemaal anders, niets aan te doen we zien wel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden