Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je Sissy, maar ik heb wel het goevoel van wel, want ik heb eerdere cyclusanalyse gehad in een ander ziekenhuis en toen was het ook hetzelfde als nu. dus ik ga er maar vanuit dat het zo is en zal blijven toch.

Ik moet vrijdag ook weer vroeg, dus misschien zien we elkaar.

Liefs Janis

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Janis fijn dat je zo op je lichaam kunt vertrouwen en precies weet hoe het in elkaar zit. Had ik ook voordat ik hier aan begon maar nu kan ik er geen peil meer op trekken en dat voelt ronduit..****

Morgenochtend moet ik weer heen maar zit er helemaal niet met mijn koppie bij want heb vanmiddag onze poes moeten laten inslapen dus ben erg verdrietig. Ze had iets in haar hersenen en door koorts is ze in een soort trance geraakt en konden ze niks meer voor haar doen.

Nou ja, misschien voel ik me morgen weer iets beter.

Sissy bij jou gaat ie ook lekker, ben benieuwd hoe het er vrijdag voor staat.

Ansje hoe gaat ie bij jou?

liefs stiertje

Geplaatst

Ahh bah, dat kan je er nu ook nog wel es bij hebben, heel veel sterkte toegewenst. Hoop zeker dat je je morgen weer wat beter voelt. Voor de kat is het nu beter, maar ik weet dat het jou nu niet troost want jij hebt de beslissing genomen en hebt daar nu heel erg veel verdriet van.

Ik ga in eerste instantie er gewoon vanuit dat mijn lichaam geen rare fratsen met me uit gaat halen, wil nu echt alleen maar positieve dingen van mijn lichaam hihi (weer het heb er niks over te zeggen)

Dikke knuffel, Janis

Geplaatst

oo bah stiertje dat kan je er ook wel bij hebben not het is ook altijd zo verschrikkelijk als je je dier weg moet brengen het is en blijft een lid van de fam ik wens je heel veel sterkte.

Ik moet er ook niet aan denken dat ik 1 van mijn katten weg moet brengen.

Hele dikke knuffel

Geplaatst

Hè, shitterdeshit Karin! Zit je zo lang op dat ei te wachten, trekt ie alsnog zijn eigen plan.... Balen! Dikke knuffel voor jou!

Stiertje, succes morgen. Snap dat je even wat anders aan je hoofd hebt door het verlies van je kat. Zielig, zeg! Dat is echt verdrietig...

Sissy, ja, eigen cyclus moet altijd voor 10 uur, ja. Maar maakt in jou geval nog niet zo veel uit, omdat je ei er nog niet klaar voor was. Is meer als je follikel groot genoeg is voor punctie, moeten ze genoeg tijd hebben om bloed te beoordelen en de planning te maken voor de puncties daarna. Succes vrijdag, hopelijk dan beginnen met prikken!

Mooi dat het er goed uit zag, Janis! Dat geeft vertrouwen!

Hier de misselijkheid bijna weg, 's ochtends nog wee-ig, maar geen kotsneigingen. Nieuwe klacht er bij, ik denk bandenpijn. Steken in/rond de baarmoeder. Meestal in de avond en nadat ik heb gelegen of een poos heb gezeten. Niet heel erg, hoor. Verder luisteren we zo om de dag even naar het hartje met de Angelsound, echt super!

Verder druk op 't werk deze en volgende week. Alles afmaken voor de voorjaarsvakantie, dan ga ik een weekje weg, heerlijk!

Geplaatst

hey dough jeetje meid al weer 15 week die tijd gaat snel voor jou niet maar voor ons wel haha.

mooi dat je het hartje zelf kan horen brengt wel rust met zich mee.

Geniet er lekker van je hebt het zo verdiend net als de andere natuurlijk.

Ik heb een party oo bah geen zin in ben zo moe aldoor bah niks aan

Liefs

Geplaatst

Stiertje: jeetje dat kan je er nu inderdaad niet bij gebruiken. Het is altijd verdrietig als je een huisdier moet laten inslapen, ook al is het voor jouw kat het beste. Een dikke knuffel!

Dough: wat leuk dat je nu elke keer zelf het hartje kan horen! Het gaat al mooi snel zeg, 15 weken. En dan straks lekker weekje op vakantie. Heerlijk! Hoop dat de bandenpijn niet te erg wordt.

Janis: gezellig, morgen weer naar UMCG ;-) Misschien komen we mekaar idd wel tegen.

Karin: hoe is het met jou? Beetje goed geslapen vannacht? Had echt gehoopt dat jij een mooie TP tegemoet kon gaan. Merk dat ik dan zelf ook weer meer in spanning zit of het bij ons wel goed gaat komen. Eigen cylcus klinkt leuk, maar de kansen liggen gewoon veel minimaler en er kan snel iets verkeerd gaan waardoor de poging direct voorbij is. Dat blijkt elke keer maar weer!

Minoes: hoe was je feestje gisteravond? Nog wel beetje gezellig gehad?

Ansje: even gewoon een knuffel voor jou!

Cherry-ann: hoop dat het ook beetje goed gaat met jou.

Vandaag weer drukke dag op het werk. Ben wel beetje moe, manlief was gister jarig, dus was laat geworden gisteravond... Ach, wel gezellig geweest, dus dat is het belangrijkste.

Jullie allemaal een goede dag!

liefs,

sissy

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Dough, fijn dat alles goed gaat. Wat heerlijk dat jullie zelf zo nu en dan kunnen luisteren. Geniet er van.

Stiertje, wat erg van je kat. Daar heb je het vast nog wel een tijdje moeilijk mee, zo'n leeg plekje in huis. Hoe gaat het met de eieren?

Sissy, het wordt voor jou ook weer spannend. We hebben er alle vertrouwen in dat het bij jou gewoon goed gaat, de duimen draaien. en nog gefeliciteerd met de kerel!

Janis, fijn dat jouw cyclus redelijk voorspelbaar is, dat is een fijn gevoel.

Ansje, heb je al weer een gesprek gehad. Hoop dat je beter in je vel zit.

Jessica, toch nog leuk feestje gehad? Misschien ben je wat moe omdat de ongi er aan komt! laten we het hopen, dan kan je ook weer los.

Nog steeds geen teken van cherry ann?

Met mij gaat het wel weer. Ben gistermiddag gewoon naar het werk gegaan, alle moed verzameld. Moest gisteren ook overwerken voor een avondvergadering. Ben nu wel beetje moe maar het weekend komt er aan! Morgen gaan we eindelijk de pup halen! Daar ga ik me volledig op storten, flink afmatten met spelen en dan plat knuffelen. Van het weekend deze mislukte poging maar even met de kerel afsluiten en de knop weer om zetten.

Fijne dag dames,

Geplaatst

Goedemorgen dames,

ei 14mm ben begonnen met spuiten zaterdag weerkomen maar....ben er vreselijk klaar mee:helluup:

sleep mezelf door de gangen van het UMCG en zie er geen heil meer in..dipje dus.

Karin, ben je een beetje over de teleurstelling heen? leuk vooruitzicht het hondje ophalen..joepie!! weet nog dat we ons klein monster gingen ophalen, kotste gelijk de auto er onder want was nog niet gewend om auto te rijden..haha dus neem een handdoek mee als je met de auto gaat.

Sissy morgen moet jij weer aantreden? dan mag je misschien ook beginnen met spuiten?

Minoes ben je al ongi?

Janis je hebt alvast een voorproefje van hoe het straks gaat, eigenlijk hadden ze net zo goed al gelijk een punctie kunnen doen, nah jah je mag al gauw voor het ecchie!!

Dough fijn dat je misselijkheid weg is maar ja er zullen altijd wel weer nieuwe klachtjes komen en die neem je waarschijnlik gewoon ter harte omdat het eindresultaat super is.

Weet je al wat het wordt?

fijne dag allemaal

liefs stiertje

Geplaatst

Hey dames

Karin ja moeilijk als je weer een domper op je neus krijgt heel veel sterkte en samen komen we er wel.

Sissy ja het klinkt wel mooi maar er kan zoveel mis gaan.

Succes en dat alles goed komt.

Stiertje super dat je van start kan ja en daz dipje ken ik bah niks aan maar het komt goed.

Ansje ik hoop dat je verder kan kijken vind het allemaal zo erg voor je.sterktem

Cherry hoe gaat het met joum

Was super gister nog niet ongie

Liefs xxx

Geplaatst

Hallo meide,

@ stiertje jah eigenlijk hadden ze wel de punctie kunnen plannen, maar ze willen eerst alles nagaan, en wat eigenlijk ook wel fijn is dat we na deze analyse even een maand rust heb, kunnen we ons echt rustig voorbereiden op het echie. En daar komt nog bij dat ik na de cyclusanalyse nog de info ochtend krijg met de prikinstructies, dat gebeurt nadat ik nu ongi wordt, en dan als ik ongi wordt dan mogen we van start, hoop dus dat ik nog maar twee x ongi wordt en dan negen maanden niet hihi.

Jessica, ik denk dat je wel es de griep onder de leden hebt, wat niet door wil zetten. Je gewoon half om half voelen, bah.

Cherry, waar ben je meisie.

Karin lekker van de prupsel genieten.

Sissy jah misschien tot morgen, hoelaat moet je? pb anders ff.

Dough, fijn hoor dat je je wat beter voelt.

Het gaat verder goed met me, ben ook moe, het wordt hoog tijd meiden dat de voorjaar echt door gaat breken, er moet energie in onze lichamen. VOORJAAR WAAR BEN JE NOU?????? We hebben je nodig.

Liefs Janis

Geplaatst

Goed plan Janis: laat dat VOORJAAR maar komen. Heb echt zin in een zonnetje en lekker buiten zijn.

Karin: super dat je morgen de pup gaat halen. Geeft mooi even afleiding nu. Sterkte meis om van het weekend deze poging ook in je hoofd weer af te sluiten en ga lekker genieten van je pup. Heb de foto's gezien op Hyves, wat een schatje zeg!

Stiertje: bij jou zitten de eerste spuiten er al weer in dus. Jammer dat je in een dipje zit. Even wat positieve energie naar jou toe.

Hopelijk kunnen bij morgen ook de eerste spuiten erin. Heb vandaag echt een goeie dag, hopelijk houd ik dat positieve gevoel gewoon de hele tijd vast. Dus morgen zal er vast een mooi groot genoeg ei te zien zijn en laat de punctie en TP volgende week dan maar komen.

liefs,

sissy

Geplaatst

Hoi meiden,

Karin, het wordt een leuke dag vandaag voor je. Veel plezier en je pup zal je vast veel afleiding bezorgen! Precies wat je nodig hebt.

Jessica, nog steeds wachten op ongie? Hopen dat je het snel wordt, kunnen jullie ook weer van start.

Stiertje, dikke sterkteknuffel voor jou en we hopen op een groot ei zaterdag. Heel begrijpelijk dat je soms een dipje hebt. Zeker als je zo vaak naar het ziekenhuis moet. Dan ben je ook volop bezig met de behandelingen en kun je bijna nergens anders meer aan denken. En dan natuurlijk nog dat jullie je kat hebben moeten laten inslapen..wat verdrietig en erg rot om te moeten meemaken. Zo'n dier hoort toch helemaal bij je gezin he. Al weet je dat het voor je kat beter is, toch doet het pijn.

Helaas hebben wij dit ook met onze kat meegemaakt zo'n twee jaar geleden dus ik weet hoe je je voelt, sterkte!

Sissy hoe is het gegaan vandaag?

Janis, hoe gaat het bij jou?

Wij zijn gisteren weer samen naar maatschappelijk werk geweest en het was weer een fijn gesprek. Ze vraagt veel door over bepaalde dingen en dat vonden we allebei wel prettig, zo komen er dingen boven die anders nooit aan de oppervlakte komen en leer je elkaar nog beter kennen. Grappig want ik ken hem al 13 jaar haha.

We hebben afgesproken dat we mw volgende maand mailen om te vertellen hoe het gaat en of we weer verder met behandelingen gaan.

Het gaat gelukkig wel steeds beter tussen ons, dat voel ik en dat merk ik...ben er erg blij mee want we hebben diep moeten gaan, zó diep dat ik af en toe echt dacht dat het niet meer goed zou komen, maar misschien is dat soms juist nodig en kom je er sterker uit, gelukkig is dat bij ons zo.

Ik voel me op dit moment ook goed, plan weer allemaal leuke dingen en mijn energie komt langzaam weer terug.

Al moet ik zeggen dat het wel weer begint te kriebelen hoor, zeker nu ik lees dat jullie al weer volop bezig zijn.

Meiden dikke knuffel voor jullie allemaal!

Geplaatst

Hallo Meiden,

Nou mijn ei is gister geweest, volgends de hormoonwaarden en mijn verhaal, ze heeft nog wel een echo gemaakt en jah hij was alweer aan het afslanken.

Moet nog wel bloed gaan prikken, voor de progerstronwaarde, en bellen als ik weer ongi ben dan kunnen ze mijn cyclus afsluiten. Dan gaan ze analyseren en gaan ze me bellen, of ivf in eigen cyclus wel goed voor ons is of als we alsnog met hyperstymulatie moeten (waar ik niet vanuit ga) Dan krijg ik gelijk de uitnodiging voor de info ochtend/prikinstructies.

Vind het eigenlijk wel even lekker dat er nu een cyclus tussen zit, zo kan ik me nog even concentreren op andere dingen, en me echt voorbereiden op de daadwerkelijke behandeling (pff had niet verwacht dat ik dit zou zeggen).

Ansje, wat fijn dat de gesprekken goed verlopen, en dat je elkaar nu nog beter leert kennen. Snap heel goed dat het weer begint te kriebelen, zoals je iedereen hier zo leest. Je kan voor je zelf het beste bepalen wanneer je er weer aan toe bent samen met je mannetje. dikke knuff

Pff, ben vanmorgen rond 7 uur weg gegaan, en was 10 uur weer thuis, (moest nog wat ophalen) heb nu wel de puf er uit. Wat me wel is opgevalen, is dat ik iedere keer gewoon door kon lopen, ik hoefde geen een keer te wachten of een paar minuten, dat vind ik wel fijn. Heb het wel anders mee gemaakt in andere ziekenhuizen. dat je drie kwartier in de wachtkamer zit.

Liefs Janis

Geplaatst

Nou meiden, de eerste spuiten zitten er weer in! Mijn ei was bijna 14mm, dus mocht beginnen met spuiten. Zondagmorgen (vroeg!) weer kijken. Even afwachten of ie dan al 18mm is en we de punctie kunnen plannen.

Ansje: wat goed om te horen dat de gesprekken met de mw goed werken en dat er veel dingen boven komen en je nu misschien dingen naar elkaar uitspreekt die er misschien wel onbewust heel lang zaten. En fijn dat je merkt dat jullie weer uit het dal klimmen en dat je je wat beter voelt. Ik heb wel eens van een therapeut gehoord dat diegene situaties vergeleek met een balletje. Alleen als het balletje de bodem geraakt heeft, kan hij weer omhoog komen. Dus blijkbaar moet je eerst in zo'n diep dal hebben gezeten voordat het weer beter kan gaan. Heb het zelf helaas ook meerdere keren ervaren, maar soms is zo'n diep dal blijkbaar nodig hoe naar en verdrietig je je dan ook voelt. Ben wel echt blij om te lezen dat het nu weer de goede kant met jullie opgaat. Op naar een mooie poging met net als Dough bij de 6e poging gewoon een positief resultaat!

Janis: hoe was het bij jou vanmorgen?

Karin: heel veel plezier vandaag met het ophalen van je pup. Ga lekker genieten!

Stiertje: hoe is het met je vandaag? Hoop iets beter dan gisteren, ook al kan ik me zo'n dip heel goed voorstellen. Gelukkig voel ik me nu goed, maar het kan soms ook zo wisselen.

Minoes: hoe voel jij je? Iets minder moe of heb je misschien toch een griepje onder de leden? En volgende week ongie worden?

Meiden: fijne dag vandaag en een dikke knuffel,

liefs,

sissy

Geplaatst

He Janis:

wat goed om te horen dat je cyclus goed is verlopen. En nu dus afwachten welke behandeling voor jullie het beste is. Zou mooi zijn als jullie voor eigen cyclus kunnen gaan toch?

Doe lekker rustig aan vandaag. Ik ga nu maar eens aan het werk. Even illegaal op het forum...

liefs,

sissy

Geplaatst

Ansje dankje wel voor je lieve woorden dat doet me goed want ik mis haar heel erg. Als ik thuis kom dan wachten er altijd 3 lekkere beestjes op me (2 katten en 1 hond) en nu ontbreekt zij en dat hakt er nog even in maar goed zal wel slijten met de tijd.

Goed dat het weer stukken beter gaat tussen jullie ik hop dat je snel weer de kracht hebt om met de behandelingen verder te gaan! Enneuh tussentijds leuke dingen doen is altijd goed!

Janis mooi dat je nooit hoeft te wachten,..die ervaring heb ik helaas niet, elke keer ben ik minimaal 20 minuten later aan de beurt als dat de afspraak is. Maar ik heb me daarop ingesteld en bij neergelegd....het leven bestaat toch voor het grootste gedeelte uit wachten..haha!

Had vanochtend toch een last van die spuiten..pfff ging al mis bij de Cetrocide dat spoot ik veels te snel in en ging dus branden als een gek, toen de Gonal -F pen derin en die stak ik niet recht maar een beetje te schuin in AAAUUWWWW!!! ik wil niet meeeeeeerrrr.

Nah jah, morgen nog een keer cetrocide en ik hoop dan 's avonds pregnyl zodat ik maandag de punctie mag hebben...duimen jullie mee?

Sissy hoe ist met je ei? lekkere paashaas van me...hahahaaaa grapjeuh.

ciao

stiertje

Geplaatst
He Janis:

wat goed om te horen dat je cyclus goed is verlopen. En nu dus afwachten welke behandeling voor jullie het beste is. Zou mooi zijn als jullie voor eigen cyclus kunnen gaan toch?

Doe lekker rustig aan vandaag. Ik ga nu maar eens aan het werk. Even illegaal op het forum...

liefs,

sissy

hahah illegaal op het forum, lachen man en ehhh boeie!!!

Maar ik ben zeker blij dat mijn cyclus tot nu toe goed is verlopen, nu even rust hihi, en het zou zeker mooi zijn dat we in eigen cyclus kunnen, denk het wel hoor, zie eigenlijk geen probleem waarom niet.

Nou jij en stiertje aan het spuiten, mijn duimen draaien overuren voor jullie.

Liefs Janis

Geplaatst

Stiertje, duim met je mee dat het de bijna laatste spuiten waren vandaag die zo rot gingen! Bah!

Sissy, mooi dat follikel de 14 mm naderde en je kunt beginnen met spuiten. Hoop voor je dat het zondag groot genoeg is, anders vast een dagje later!

Ja, pff, vroeg opstaan voor het ziekenhuis op de zondag, bah.

Janis, mooi dat ei geweest is en het er tot nu toe allemaal goed uitziet, maakt de kans op eigen cyclus groter.

Ansje, wat beschrijf je dat mooi, waar jullie doorheen gaan. Ben blij dat het de goede kant op lijkt te gaan! Misschien is het wel positief dat het weer begint te kriebelen als je dat van de rest zo leest.

Liefs!

Geplaatst

Hey dames.

Ansje jeetje wat kan jij je gevoel goed uiten zeg op naar een mooie toekomst die verdienen jullie.

Jullie zijn een stel die echt knokken voor samen geluk dat komt goed er zijn maar weinig mensen die zo zijn als jullie de meeste waar het niet gaat stoppen hun kop in het zand jullie niet en TOP STEL!!!!! jullie komen wel en gaan snel weer van start voor een mooi droom,

Heel veel succes en sterkte al het even niet meer gaat.

Stiertje vervelend zeg als dat zo zeer doet met spuiten ik ken het en op naar een mooi puchtie en tp en natuurlijk test succes.

Sissy jij ook succes en het zelfde als stiertje natuurlijk toi toi toi.

Janis dat denk ik ook een griepje. En wat super he dat alles er goed uit ziet.

Hier gaat het wel heb de hele middag tot avond met mijn vader in het ziekenhuis gezeten we dachten dat die hart aanval had was zo bang om heb te verliesen. Gelukkig zag alles er goed uit alleen denken ze dat hij slaap apneu heeft gelukkig maar dat is niet zo heel erg

Hij is ziek dus we zijn dan gelijk zo bang hij heeft een zenuw spier ziekte.

Ik ben nog steeds heel verdrietig maar goed daar komen we wel over heen.

Iedereen fijn weekend Liefs Jessica

Geplaatst

vanochtend was het ei al 18mm en dus staat de punctie gepland voor maandag om 08:00 al:new_shocked:lekker op tijd dus, vanavond om 22:00 pregnyl zetten. We hebben een etentje vanavond dus die pregnyl zal ik mee moeten nemen.

Sissy jij morgen weer een fm? ik hoop dat ie groot genoeg si dan heb jij dinsdag de punctie.

Jessica meid wat vervelend van je vader hoe gaat het nu met hem?

fijne zaterdag allemaal!!

liefs stiertje

Geplaatst

Jeetje Minoes: dat is even schrikken zeg. Hoe is het nu met hem? En met jou?

Stiertje: mooi dat goed dus. Maandag punctie en lekker op tijd. Dat is ook wel fijn toch? Vind ik tenminste zelf altijd wel prettig. Dan heb ik het maar weer gehad.

Ik moet inderdaad morgen weer voor FM. Hopen dat ie dan groot genoeg is zodat ik dinsdag kan. Maar anders wordt het vast woensdag. Morgen in elk geval op tijd weer bij kamer 9...

Fijne dag allemaal ondanks de regen en sneeuw ;-)

liefs,

sissy

Geplaatst

Hey sissy en stiertje

Met hem gaat het goed met mij niet zo zit er even door bah heb ook zo zitten huilen zo net alles komt even bijelkaar.

Maar het goeie nieuw is ben zo net ongie geworden joehoe dus dat is positief.

Stiertje joehoe maandag de puchtie succes.

Iedereen een fijne avond

wij gaan er even uit met de buren naar de bios gezellig welke film haha weet niet

Liefs Knuf

Geplaatst

Ja, wij hebben ook de punctie gepland! Dinsdag hebben we punctie en ik word vanmiddag gebeld hoe laat en hoe laat ik de pregnyl moet spuiten.

Minoes: hoe is het met je? Nog naar een leuke film geweest gisteravond? Heeft het een beetje afleiding gegeven?

Fijne dag allemaal vandaag!

liefs,

sissy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden