Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Stiertje: hoop wel trouwens dat jij nog positieve berichten voor ons hebt deze week en je 'gewoon' morgen TP hebt. Zou toch fantastisch zijn.

Kunnen we misschien toch samen op wachtbankje zitten? Ik zit er wel niet echt officieel op, heb ook geen testdatum gekregen, dus het is nu gewoon afwachten...

liefs,

sissy

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ow nee!! potverdorie Sissy wat shit zeg! maar wie weer als de zwemmers van jouw man hun best doen ... ik duim voor je.

Ja ik hoop nog steeds dat we samen op het bankje kunnen gaan zitten!

hey sterkte dermee en gewoon lekker hier je uitlaat klep gebruiken hoor.

liefs stiertje

Geplaatst

gatverdarie sissy kutzoooi zag meid ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat ze de goeie kant op zwemmen mijn duimen draaien.

en stiertje op naar een bevruchting ook voor jou draaien mijn duimen.

Jeetje ben overal een beetje ondaan over ik wens iedereen heel veel succes.

Liefs knuffel mij

en janis denk goed om je zelf

Geplaatst

Ahhhh nee Sissy, maar mooi dat ze nog wel dan IUI hebben kunnen doen, heb je toch het gevoel dat je het ergens voor doet of niet.

Stiertje, mijn duimen draaien overuren voor je meis!!!!!

Jessica, dikke knuf, ik ga ook aan mezelf denken, vanaaf maar weer vroeg mijn bed in.

Hier, vandaag weer erg druk geweest met werk, en ben weer gebroken, maar voel me wel beter dan vanmorgen, toen had ik het echt helemaal gehad allemaal.

liefs Janis

Geplaatst

Hè, bah, Sissy, klotezooi!!! Inderdaad stomme rotkleine kansen in eigen cyclus!! En maar weer doorbikkelen....

Dikke knuffel voor jou!

Janis, rustig aan doen, maar lekker ontspannen vanavond.

Bedankt voor jullie enthousiasme over ons jongetje!

Ben wel benieuwd naar de nieuwe punctiekamer. Misschien een blik werpen als we voor de 20wk echo gaan. Maar niet echt sfeervol, dus?

Geplaatst

Stiertje, Bah wat een ellende allemaal zeg, hele dikke knuffel.

Hummm punctiekamer onpersoonlijk, das niet erg handig, lijkt mij dat je je er wel een beetje op je gemakt moet gaan voelen, het is al allemaal niks.

Hier gaat het weer wat beter, slaap iig goed en ben iets uitgeruster dan afgelopen dagen, mijn humeur is ook alweer wat beter.

Staat er voor andere meiden nog actie deze week of is het alleen Jessica die nu voor een Follikelmeting moet komen.

Liefs Janis

Geplaatst

gatverdamme stiertje, dat is weer knap waardeloos. Het is ons blijkbaar deze week niet gegund ofzo. Wat een k.maand februari.

Sterkte weer vandaag, een dikke knuffel!

Minoes: jij gaat februari nog even een positief tintje geven hoor! Kunnen we wel gebruiken.

Janis: goed om te horen dat je je weer wat beter voelt. Het is echt heel belangrijk in dit traject om aan jezelf te denken en elke keer goed op te laden.

Met mij gaat het wel weer redelijk. Was wel vanmorgen al om half 5 wakker en zag weer die echobeelden voor me waarin geen follikel te zien was. Stom he? Krijg het nog niet uit mijn hoofd. Ach, misschien gaat mijn lijf me over 2 weken verbaasd doen staan. Ik durf het niet te hopen, dus we zien het gewoon wel.

Even een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, ik vind ons wel weer gigantische bikkels en stoere meiden die zoveel er voor over hebben om een wens in vervulling te laten gaan.

liefs,

sissy

Geplaatst

ooo nee stiertje gatver zeg ik wens je heel veel sterkte.

Ja janis volgens mij ben ik de enige spannend weer hoor.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Liefs Jessica

Geplaatst

sissy wat kan je dan rare beelden in je hoofd hebben he heb ik de laaste dagen ook en spanning haha.

ik ben het helemaal met je eens wat zijn we bikkels

Geplaatst

Dames vanmorgen voelde ik me immer goed, maar ik ben bang dat ik nu even de genadeslag heb gekregen, ik ben zoooo moe en kapot, dat ik me er echt niet lekker bij voel, ga nu eerst even een paar uur op bed zien dat ik wat bij kan tanken. Zo zeg dat had ik vanmorgen niet gedacht.

Liefs Janis

Geplaatst

he bah meiden, geen goed nieuws te lezen.

Sissy wat jammer dat je ei al was gesprongen. mooi dat ze nog IUI konden doen, maar ja daar doe je het niet voor. Het is een piepklein kansje en beter dan niks maar een terugplaatsing was beter geweest en iui voelt niet hetzelfde....

Stiertje, wéér geen bevruchting, hoe kan het toch he? Zucht......wat klote meis. Hoe zou het nou toch komen he? Is het gewoon domme pech of wat? Zeggen ze daar ook wat over in het ziekenhuis?

Sterkte in ieder geval allebei en ooit moet het ons toch allemaal gegund zijn??:goodluck:

Liefs Ansje

Geplaatst

:boo: Stiertje, nee toch?! Bah, bah, bah! Rotkleine kansjes! Waarom alles mis hier in februari bij de eigen cycluspoginkjes?! Ik protesteer! Het klopt niet, er moeten baby's van komen!!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Wat balen Stiertje! Weer een teleurstelling. Dat de koorts toch zo'n effect heeft.

Sissy, de duimen draaien ook voor een iui hoor! We gaan er voor.

Andere dames succes met wat komen gaat. Janis zet m op.

Geplaatst

Dank je Karin,

Ga jij in maart er ook weer voor?

Hier gaat het tot nu toe weer goed, heb gister lekker bijgetankt en heerlijk geslapen, zo zeg daar was ik echt aan toe een dag rust.

Ik ga 's middags nooit op bed, maar gistermiddag dus wel heb even heerlijk geslapen.

Moet straks weer naar het UMCG toe om bloed te laten prikken, voor de progestoron, denk dat het wel goed zit want mijn (.)(.) beginnen alweer zeer te doen, dat is vaak het teken voor mij dat ik een goede eisprong heb gehad.

Dames fijne dag,

Liefs Janis

Geplaatst

Ha meiden,

hoe is het deze vrijdag? Nog 1 dagje en dan is het weer weekend, althans voor mij. Ik weet niet of er mensen zijn met onregelmatige diensten...

Janis: hoe voel je je? Je moet wel echt om jezelf denken hoor, goed je rust nemen. Hoop dat je nu wel goed blijft voelen.

Karin: hoe is het met je hondje? Raakt ze steeds meer gewend aan jullie en is ze alweer wat rustiger 's nachts?

Stiertje: hoe is het met jou? De teleurstelling een beetje een plekje kunnen geven? Ik vind het weer zwaar k.t dat er ook deze maand weer geen bevruchting was. Weet het ziekenhuis waar het aan kan liggen? En begreep ik nu dat je in maart niet mag starten en je een maand moet overslaan? Dat is ook wel weer balen, in januari hebben we al pauze gehad en dan wordt je nu weer op pauze gezet! Even een knuffel voor jou!

Ansje: hoe is het met je? Nog weer gseprek gehad met maatschappelijk werkster? En onderneem je weer lekker leuke dingen?

Minoes: spannend, jij gaat morgen weer beginnen. Heel veel succes en jij gaat gewoon deze maand voor positieve resultaten zorgen! Ik duim voor je!

Dough: ennnnn, ben je al los aan het gaan met het shoppen van typische jongens-dingen? Lijkt me echt super dat je nu weet dat jullie een jongetje gaan krijgen? Weten veel mensen in je omgeving het? En wanneer ging je ook alweer naar de zon?

Cherry-ann: hoop dat het een beetje gaat met je meis.

Met mij gaat het goed, heb de teleurstelling van dinsdag weer achter me gelaten en we zien wel wat de IUI nog gaat brengen. Ik heb nu gelukkig genoeg afleiding, want we hebben gisteren definitief ons huis verkocht!!! Eindelijk zijn alle ontbindende voorwaarden verlopen dus het is nu definitief. We hebben ook al een huis gekocht en dat kan dus nu ook definitief doorgaan. Over 4 weekjes krijgen we de sleutel al en kunnen we gaan klussen! Heb er echt heel veel zin in. Lekker een heel mooi huisje voor ons tweeen. Ben destijds bij manlief ingetrokken, dus het voelde altijd nog beetje meer zijn huis dan mijn huis. Nu gaan we lekker samen starten in een ander huis, heerlijk!

Nou meiden, fijne dag!

liefs,

sissy

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Sissy, wat goed dat jullie huis verkocht is! Nu lekker een nieuwe start in een nieuw huis, heerlijk om lekker te klussen en er een mooi paleisje van te maken. Heerlijke afleiding ook!

Hier gaat het goed! Ik voel me goed en heb volop energie om leuke dingen te doen. heb zelfs niet eens zoveel moeite met alle zwangeren in mijn omgeving. Dat geeft wel aan dat ik goed in mijn vel zit.

Ik heb het gisteren met mijn vriend erover gehad wanneer we weer verder gaan met behandelen en besloten dat we in april weer verder gaan. Stom maar ik kijk er zelfs naar uit, het kriebelt ook alweer een tijdje om weer verder te gaan.

Hoe is het met de anderen?

Fijne dag!

Liefs Ansje

Geplaatst

Super Sissy, dat jullie huis is verkocht en dat jullie over 4 weken in jullie eerste echt samenhuis kunnen gaan wonen. Bij ons ging het ook zo: ik trok bij mijn man in (toen nog vriend) en hebben een paar jaar in 'zijn' huis gewoond. Zo bleef dat voelen. En daarna samen een huis gaan inrichten en zo voelt toch echt meer eigen!

Ansje, jullie hebben een datum geprikt om weer te gaan behandelen! Tuurlijk krijg je er dan zin in! Dat is samen uitkijken naar de toekomst!

Ik vertrek voor een weekje naar het buitenland. Geen zon dit keer, maar er lekker een weekje tussenuit. Manlief kan niet (heeft geen schoolvakanties), maar ga lekker met een vriendin. Tot volgend weekend!

Geplaatst

sissy, gefeliciteerd..leuke vooruitzichten!!

Ansje, top dat het weer beter gaat.

Dough heerlijk even op vakantie geniet ervan.

Heb volgende week vrijdag een telefomische afspraak met de ivf arts, wil haar eerlijk mening over de resultaten tot nu toe en als zij zegt dat de bevruchting altijd moeilijk zal blijven dan stop ik ermee want dan zie het niet meer zitten, wil een eerlijke kans.

fijn weekend

liefs stiertje

Geplaatst

Hey dames.

Oo het begint hier echt te kriebelen poehoe he heb er weer zin in ben er ook echt klaar voor.

Sissy wat lekker een plekje voor jullie twee en ooo wat lekker klussen lijkt me ook wel wee wat:) en natuurlijk straks voor jullie twee.

Ansje lekker ook weer beginnen in april dus jullie gaan de goeie kant op heerlijk voelt dat zet hem op want jullie zijn TOP!!!

Stiertje ik zou ook graag duidelijkheid willen weten in jullie situatie en of je beter kan door gaan voor gestimuleerd.

Ik wens jullie veel sterkte je moet het toch weer verwerken.

Dough heerlijk even weg doet je vast goed met je hummeltje.

Janis denk goed om je zelf anders krijg je bille koek:)

Ik begin het toch weer spannend te vinden pfff haha

Ik laat jullie morgen weten hoe het gegaan is.

Fijn weekend liefs Jessica

Geplaatst

Hallo Dames,

Jessica als het goed is zit je nu of in de wachtkamer of je kijgt nu de echo!!! HEEL VEEL SUCCES.

Stiertje ik zou het ook overleggen met de artsen, want ieder maand zit je toch weer in die spanning en je hoop wordt op deze manier wel minder. Als met hyperstymulatie de kansen coor jullie aanziendelijk verhoogd zou ik daar dan ook voor gaan.

Dough, heerlijk even er helemaal tussen uit, daar ben ik ook wel aan toe, als het weer wat rustiger is allemaal denk ik dat we zo en zo iig een weekendje ergens heen pakken.

Ansje, een goed teken dat jullie weer willen beginnen dat betekend toch ook dat jullie weer dichter naar elkaar toe komen, en in april beginnen, wij beginnen eind maart begin april.

Sissy, mijn duimen draaien heel hard voor jullie dat al is de kans klein dat de IUI toch zijn werk heeft gedaan.

Hier, ik ben gisteravond echt belachelijk vroeg naar bed gegaan (20.00) heb eerst wel even gelezen, maar ik lag al vrij snel te slapen. Zo zeg was er echt wel aan toe om even een lange nacht te maken. Heb ook in een ruk doorgeslapen ben niet eens meer wakker geweest dus Jessica die billekoek kan je vergeten vind het jammer voor je, ik weet dat je het leuk vind om te geven, maar ben bang dat je je weer moet gaan uitleven op je mannetje (hihi sorry mannetje van Jessica).

Iedereen een hele fijne dag,

Liefs Janis

Geplaatst

Dough, fijne vakantie, wat heerlijk om er even tussenuit te gaan! Veel plezier en geniet!

oehhhh, Minoes spannend, vandaag weer begonnen.....we gaan voor je duimen.

Stiertje, ik kan me heel goed voorstellen dat je wat meer duidelijkheid wil over waarom er steeds geen bevruchtingen plaatsvinden. Ik ben benieuwd wat ze daarover zeggen.

Janis, goed om jezelf denken, als je moe bent er gewoon lekker aan toegeven, maar dat doe je wel las ik. Straks ook wat behandelen betreft, de hormonen die je moet spuiten kunnen je ook moe maken, tenminste dat had ik wel. Dan ging ik soms zelf 's middags even slapen as ik niet hoefde te werken. Alleen maar goed om de rust te pakken die je nodig hebt.

Sissy druk aan het klussen?

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames.

Ik heb aan beide kanten een eitje rechts was die 11 mm spannend weer maandag weer heen.

Ik ben ook best rustig moet ik zeggen.

Ooo janis wat jammer van die billekoek :)

Iedereen fijn weekend liefs Jessica

Geplaatst

Jahoe 11 mm, dan zal die maandag vast wel 14 zijn, goed dat je rustig bent!!!

En jah de billekoek sorry maar ik ga echt om me zelf denken.

Mijn duimen draaien overuren voor je dat je deze maand goed zal gaan afsluiten met iets positiefs.

Sissy mijn duimen draaien ook voor jou hoor.

Liefs Janis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden