Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag dames,

Ansje, wat kloten! Wat een domper zeg. Bah! Kan me ook voorstellen dat het een soort van afronding is omdat je er al geen vertrouwen in had. Maar jeetje, je zat zo goed in je vel en was zo positief.

Stiertje, girlpower! goed onderhandeld. Ik kon me ook slap lachen om de Bruin, vind het erg jammer dat ik haar niet meer zie.

Sissy, benieuwd hoe het met je eitjes is gegaan.

Ik ben nav dit forum ook aan de granaatappelsap gegaan na de tp en zit er nog steeds aan. Iedere ochtend klein glaasje, vind het helemaal niet vies, proeft supergezond, het giert door je lijf. En ook al zit het tussen de oren, bij mij had het misschien wel succes. Het besef komt beetje bij beetje, als ik er nu aan denk krijg ik vlinders in de buik! Afgelopen vrijdag heb ik moeders voor moeders al gehad, vrijdag mag ik beginnen met flessen vullen. Was wel heel bevestigend, kreeg een tijdschriftje over zwanger enzo, oeiiii spannend. Voor de rest houden we ons nog een beetje in.

Dikke knuff voor jullie allemaal! Heb zin in de high tea, klept een stuk makkelijker!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hé meiden,

even weer een berichtje.

Ansje: wat ongelooflijk k.t zeg! En wat een domper. Eerst dacht je nog dat de punctie helemaal geslaagd was en nou hebben ze toch geen eitje gevonden. EC is voor jou dus echt over. En inderdaad, je hebt me gezien vanmorgen. Althans, ik dacht jou ook te herkennen van de Hyves-foto. Vond het alleen zo raar staan om zo in de hal van het UMCG je naam te gaan roepen.... Moest om 9:00 uur in UMCG zijn en ze liepen nogal uit, dus liep pas tegen half 10 weer naar buiten.

Meid: sterkte om deze teleurstelling te verwerken. En dan voor de hyper gaan, net als Stiertje. Hopelijk hebben jullie dan meer geluk, dat moet gewoon! Even een dikke knuffel van mij!

Karin: wat grappig om te lezen dat het zwanger zijn nu gaat doordringen, lijkt me zo gaaf. Geniet er lekker van meis. En goed veel flessen vullen voor MvM, kunnen wij weer pregnyl van spuiten!

Stiertje: wat goed dat je zo voor jezelf bent opgekomen (kan ik soms nog wat van leren...) en dat je nu met de pil bent gestopt. Hopelijk voel je snel weer de 'oude Stiertje' terugkomen en heb je geen last meer van die depressieve gevoelens.

Bij mij was er vanmorgen nog steeds geen ei te zien trouwens, BMS ook nog heel dun. Dus dinsdag weer kijken. Ik probeer nu echt stapje voor stapje te zien. Verder wel een heel leuk weekend gehad. Superweer gehad en heel veel geknuffeld met mijn petekindje. Hij is nu bijna 9 maanden, dus echt heel schattig. Echt veel positieve energie opgedaan dit weekend en ik kan er weer tegenaan. Morgenochtend voor het eerst weer ochtendje werken en dan later deze week ook een 2 ochtend nog. Oh ja, en dan komend weekend ook weer lekker klussen in de avonduren. Is afgelopen weekend natuurlijk niets van terechtgekomen, maar even pauze was ook wel lekker. Gaan we er nu dubbel zo gemotiveerd weer voor.

liefs,

sissy

Geplaatst

Hee ladies,

Ansje, ik ben een paar dagen weg en jouw laatste ec zit er al weer op! Wat een domper zeg! Eerst in het ziekenhuis lijkt t goed, zit je thuis met je buikpijn (maar ach, je bent blij, want er was ei) word je gebeld dat er toch geen ei was! Stom! Nu dus op naar de hyper. Ookal had je het blijkbaar niet verwacht dat het in de ec zou lukken, een knuffel voor de teleurstelling, want het was wel erg mooi geweest als je geen hyper had gehoeven.... Hoe gaat ansjeman er mee om? Dat er nu gehyperd gaat worden? En Stiertjeman, trouwens? Want ik weet bijvoorbeeld nog dat Sissyman zijn buik al wel redelijk vol had van de ec en de hyper niet meteen zag zitten.

Sissy, hoe staat het daarmee? Hebben jullie het daar nog wel eens over, of is het gewoon in het nu leven? Met huis en klussen en tussendoor om de dag met de benen wijd in 't UMCG?

Granaatappelsap ter bevordering van zwangerschap? Klinkt lekker! Dan zijn er wel vervelender dingen...(ICSI moeten doen, ofzo ;-) ) Maar duur, dus? Die van Healthy people ken ik, die is lekker!

Stiertje, goedzo, je niet laten afpoeieren! Gewoon zorgen dat ze met je meedenken. Geen pil meer, dus. Mooi! Ben benieuwd hoe het met de primolut gaat. Je kunt wat heftiger menstrueren dan, geloof ik.

Ik vind de B. ook een fijn mens (beter geen namen noemen, meiden, is niet zo netjes op 'n openbaar forum). We zagen haar nog toen met de 20 wk echo, heb de UMCG-buikband laten zien. Ze was heel enthousiast.

Fijn dat ze met je meedacht voor een andere oplossing!

Wij hadden de B. wel voor de 1e en 2e echo van de zwangerschap, Karin! Als je een poging wilt doen om toch een IVF-arts te treffen (wat ik me heeeeeel goed voor kan stellen!), dat werkt zo, hihi:

je krijgt idd eerst een uitnodiging voor echo bij spreekuur van de één of andere nurse practitioner (de wattes?). Dan bel je een paar dagen eerder naar secr. van IVF-team (wel zorgen dat je 6+3wk zwanger bent, anders heeft het geen zin, dan willen ze nog geen echo doen, vanwege waarschijnlijk nog geen hartactie) en zeg je dat je wat bloedverlies ofzo hebt en je heeeeel onzeker bent over of het nog wel goed zit. Dan mag je op het spreekuur van de IVF-arts komen. Hihi. Sssst, niet doorvertellen, hoor!

Karin, wat heerlijk en herkenbaar om te lezen, dat van MvM. Raar hè, dat je ineens 'zwanger' bent. Je kijkt er al zo lang naar uit en zo bang dat het niet zou gebeuren en als het dan zover is, is het zó onwerkelijk! Ik? Zwanger? Echt? Durfde het eerst helemaal niet hardop te zeggen. Klink zo gek! Gaat het echt over mij?? Als ik dan in een restaurant zat en zei: 'is het rauw vlees? Dat mag ik niet, ik ben zwanger.' Dan dacht ik: ze geloven me vast niet.

Het wende bij mij pas na de 12 weken grens, volgens mij. En nu ik dikker begin te worden. Nu wordt het showen van de buik leuk. En ook toch nog wel gek. Ik ben er superblij mee en wil het graag laten zien. Tegelijkertijd ben ik me er elke dag van bewust dat er mensen jaloers, verdrietig, boos worden van het zien van een bolle buik. Zoals ik het ook was...

Janis en Linda, voor jullie zomaar een knuffel voor het in-de-wachtstand-zitten!

Sissy, lekker genoten van het weekend, het niet-klussen, het weer, van Drenthe, van jullie vrienden en van het schattige kindje? Lekker!

Succes met werken morgen, benieuwd hoe het bevalt!

Ik ben dit weekend lekker op de wadden wezen uitwaaien. Heerlijk. 2 nachtjes in hotelletje met Doughman en BabyDough (hihi, moest erg lachen om je naamsuggestie Stiertje! Willem vind ik eerlijk gezegd een heel leuke naam, lekker ouderwets, maar daardoor origineel en klinkt best goed! Maar manlief heeft familieleden met die naam en vindt het echt alleen geschikt voor oude mannen....). Wat boften we met het weer!

Van te voren in Fryslân Cetrotide en Utrogestan die ik nog had liggen weggegeven aan iemand van het forum die de poging zelf moet betalen. Was een leuke korte ontmoeting, ik kreeg zelfs een cadeautje van haar! Iets lekkers, een kaartje en zelfs (hoe dapper!!) een kleinigheidje voor de baby! Lief, hè?

Esther, als je dit leest, heel erg bedankt en SUPERveel succes met jullie komende poging!

Geplaatst

Hummm Granaatappelsap als ik een punctie krijg en er is een ei gevonden ga ik daar ook aan......

Dough, heerlijk ff uitwaaien op de wadden, ik vind dat ook altijd heerlijk, jullie hebben er wel prachtig weer bij gehad.

Karin, raar he, dat je het nog niet kan geloven, dat had ik vorig jaar mei ook, toen ik een positieve test in handen had, het is zo onvoorstelbaar na zo'n lange tijd.

Sissy ook lekker even er tussen uit geweest heerlijk gewoon even genieten en weg van alles. Dat er nog geen ei te zien was, hoop dat er morgen wel een te zien is.

Stiertje, hoe gaat het nu met je?

Ik vind dr. B ook erg aardig, ik vind trouwens iedereen ontzettend aardig, maar dr. B is erg rustig en luisterd wel erg goed naar je en staat open voor je eigen iedeen en gevoelens dat vind ik wel fijn.

Ik zat er vorige week echt totaal even doorheen, had echt enorme ups and downs, maar nu gaat het weer goed met me gelukkig. Heb gister erom genoten van het weer, en mijn bijkeuken opgeruimd en schoon gemaakt en de achterramen buiten es goed schoongemaakt (was hoognodig).

Heb het vandaag druk op het werk, maar ik hoop nog wel ff dat ik vandaag ok nog kan genieten van het mooie weer, want morgen zou het weer kouder worden.

Ansje, hoe gaat het nu met je? en met je buikpijn?

Liefs Janis

Geplaatst

Hoi lieverds,

Het bloeden is gelukkig gestopt, af en toe nog klein beetje maar lang niet meer zo erg als gisteren. Soms raken ze met de punctie een bloedvat en moeten ze flink druk uitoefenen om de bloeding gestopt te krijgen. Ik denk dat ik daar ook die buikpijn aan over heb gehouden, want de punctie zelf viel me ontzettend mee.

Dat wat er met mijn eicel was noemen ze een zgn lege zona. Bij het kaalmaken van de eicel om de punctie uit te voeren troffen ze een zogenaamde lege zone aan dus ze konden er niks mee. Dit schijnt wel vaker voor te komen omdat de kwaliteit van de eicelllen ook per maand kan verschillen. Pure pech dus.

Ik heb het geluk dat we toch twee terugplaatsingen in de ec hebben gehad dus ik weet dat het bij ons wel kan. Aan die gedachte hou ik me ook vast.

Tja en dan nu de hyper, aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk beginnen want we hebben al zo'n lange pauze gehad. Dat heb ik ook doorgegeven aan de telefoon. Ik ben benieuwd wanneer we een oproep krijgen. Ik hoop nog een poging te kunnen doen voor onze vakantie eind juli.

Op zich gaat het nu ook wel weer, moest net nog wel even huilen na het lezen van jullie lieve woorden. Jullie begrijpen tenminste hoe het is en ik hoef jullie niks uit te leggen.

Ik blijf wel met jullie meeschrijven hoor als jullie het niet erg vinden. We schrijven in mei al een jaar met elkaar, dan bouw je wel wat op samen en ik wil jullie graag blijven volgen.

Stiertje, hoe lang duurde het bij jou voor je mocht beginnen met de hyper?

Karin, top dat je mee gaat doen met moeders voor moeders!!!Hulde!:icon_flower:

Dough, lekker even genoten dit weekend en uitgewaaid met Doughman en Doughmannetje.

Wat heerlijk even er tussenuit.

Ansjeman ziet wel een beetje op tegen de hyper, maar hij had ook zoiets van we kijken weer vooruit en we zien wel hoe het gaat. Je kan toch niet voorspellen hoe het allemaal gaat en hij is een stuk nuchterder dan ik. Hij kijkt stap voor stap terwijl ik al wel eens verder kijk zoals Wat als het nu nooit lukt? Gelukkig kan ik die gedachte ook redelijk snel weer van me afzetten want we hebben nog kansen genoeg.

Sissy ik had een beetje hetzelfde gisteren toen ik je zag, eerst dacht ik is ze het nou? En voor je het weet ben je elkaar al weer voorbij gelopen. hihi.

Jammer dat er nog niet te zien was. Op welke cyclusdag zit je nu?

Janis, fijn dat het weer wat beter met je gaat. Ups en downs horen er in dit traject erg bij. Zolang je maar kan genieten van de ups dan kun je de downs ook wat beter opvangen.

Mijn buikpijn is gelukkig alweer over. Vannacht een paar pijnstillers gehad en vanmorgen buikpijnvrij!

Linda hoe is het met jou?

Wat grappig, iedereen hier aan de granaatappelsap, hihi. Ik heb gisteren die van pom uitgeprobeerd, die is goor!! Bah, het is net of je hoestdrank naar binnen werkt en dat voor 3 euro nog wat. Bleh:sick:

Zo ik ga even genieten van het zonnetje in de tuin.

Liefs Ansje

Geplaatst

Dag dames,

Ansje, fijn dat het bloeden is gestopt. Ik hoop dat je snel mag beginnen met de hyper zodat je je positieve energie kan voortzetten. Hoop ook dat het vaste clubje hier blijft schrijven, ik wil hier graag ook blijven.

Janis, wat vervelend van je dip. Vitamientjes D van de zon zijn top voor vrouwen! Lekker van genieten. Wanneer moet je ongeveer weer ongesteld worden?

Sissy, een trage cyclus, op welke dag zit je? Wij hadden het bijna opgegeven de laatste cyclus omdat het totaal niet opschoot, gelukkig hebben we dat niet gedaan! Kan nog allemaal! Ik hoop dat het werken je goed is bevallen! En wat fijn dat je van andere kinderen kan genieten.

Dough, fijn dat jij je herkend in mijn twijfels. Voel me haast schuldig dat ik mezelf wat in bescherming neem, maar.... ik heb een ticker gemaakt. Dat is wel zo'n moment waar ik naar uit keek! Thanks voor je chantage-tips om toch nog eens mw. B. te zien! kijk nog wel even wat ik er mee doe.

Geplaatst

Ik noem haar naam enkel in positieve zin dus lijkt me niks mis mee, je kunt overal en alles en iedereen terug vinden op internet. Niks slechts in zin dus.

Ansje fijn dat het weer iets beter gaat.

Zelf gaat het ook weer iets beter.

liefs stiertje

Geplaatst

Ansje, half februari laatste eigen cyclus poging en in maart uitnodiging bijeenkomst, nu de pil en 30 april beginnen met spuiten. 12mei 1e fm en 18mei 2e fm en eind mei punctie. Dus vrij snel allemaal

Geplaatst

@ Karin, Ik verwacht komende weekend weer mijn ongi. Mijn (.)(.) den nu ontzettend zeer, denk dat ze eind van de week dan wel weer zullen afzakken, en dan weet ik het wel wanneer mijn ongi er aan komt.

@ Stiertje, ben blij dat jij je ook weer beter voelt! En idd het is wel best allemaal snel gegaan.

wat voor soorten granaatappelsap heb je dan allemaal???

Geplaatst

Stiertje, heeft het stoppen met de pil al weer effect? Of heb je nog afkickverschijnselen? :violent5:

Janis, ik zit aan die van pom, die Ansje vreselijk vindt maar ik vind m wel lekker. Staat in de supermarkt bij de verse sapjes enzo in de koeling.

Geplaatst

Stiertje dat gaat inderdaad wel snel. Begin je dan je eerste menstruatiedag met het slikken van de pil? Moet je die een maand slikken? Ik hoop dat ik over twee weken al zou kunnen starten met de pil want als ik een maand later pas kan beginnen zit ik erg krap wat betreft de zomervakantie. Eind juli vertrekken we. Dan zou ik net met testen zitten vlak voor we vertrekken. Volgens mijn berekeningen dan.

Ik heb vandaag even gebeld hoe lang het ongeveer ging duren, maar telefoniste zei dat ik zo snel mogelijk een uitnodiging krijg voor een gesprek. Nog even afwachten dus.

Liefs

Geplaatst

Janis, granaatappelsap heb je van verschillende merken. Pom, appelsientje, healthy people. De meeste staan wel tussen de andere sapjes en die van pom in het koelvak.

Die van appelsientje is gecombineerd met framboos, maar als je pure granaatappelsap wil kun je het beste pom of healthy people nemen. Pom is wat zuurder dan de rest. Het is maar net waar je van houdt...Karin vind die van pom wel lekker.

Geplaatst

Hé meiden,

Ansje: fijn om te horen dat je buikpijn over is en dat het weer wat beter gaat. En wat een positieve gedachtes van je om je direct weer op de hyper te richten. Knap hoor! Hoop zo dat de hyper eindelijk ook jullie wondertje gaat brengen. Net zoals dat bij Stiertje natuurlijk ook gewoon moet gebeuren! En het was dus gewoon domme pech dat ze geen eicel hebben aangetroffen. Nooit bij stilgestaan dat zoiets dan ook nog bestaat. Hmmm, wat zit het lichaam soms ingewikkeld in elkaar. Wel grappig dat we mekaar nou toch even in het echt hebben gezien. Volgende keer even kletsen dan maar, heerlijk op het terras bij Kaap Hoorn. Heb er echt zin in.

Janis: ups en downs horen er heel erg bij, dit traject. Gelukkig ervaar je wel de ups, want die heb je echt nodig om alles vol te houden. En dan helpt het zonnetje natuurlijk ook heerlijk mee.

Karin: yes, je hebt een ticker! Is idd heel spannend om die aan te maken en uberhaupt om te gaan geloven dat je zwanger bent. Hoop dat je toch ondanks alle twijfels en de spanning kan gaan genieten.

Stiertje: hoe is het met jou? Voel je je vandaag ook alweer beter met weer een pilloze dag erbij?

Dough: leuk, weekendje op de wadden. Heerlijk uitwaaien is dat. Wij zijn zelf nog niet zo bezig met een eventuele hyperbehandeling. Weet dus eigenlijk niet zo goed of manlief er nog net zo tegenop ziet als tijdje geleden. Uiteindelijk zullen we denk ik toch wel voor de hyper gaan als dat nodig mocht zijn. Maar manlief is er van overtuigd dat het niet nodig is en dat wij het gaan redden binnen de EC. Dus daar gaan we maar vanuit haha! We proberen ook heel erg in het nu te leven, ik probeer zelf althans ook veel meer alles los te laten en me alleen te richten op de volgende afspraak bij het UMCG. Ook niet verder denken wanneer evt een punctie kan zijn, want het loopt toch vaak anders.

Linda en Minoes: even een knuffel voor jullie!

Ik mag morgen weer, ben benieuwd of er dan een ei zichtbaar is. Ik zit dan op wachtdag 14, dus valt nog wel mee. En ik heb nu natuurlijk het geweldige voorbeeld van Karin: dat je met een heel raar verlopen cyclus 'gewoon' zwanger kan worden... Daar houd ik me maar aan vast. Vanmorgen ook weer aan het werk geweest, was wel even wennen. Vooral al die drukte om me heen op de afdeling. Maar was wel weer even goed. Daarna met paar collega's even broodje op het terras gegeten, dus dat was ook wel even gezellig. Nu lekker even achter het huis nog boek lezen. En straks nog een boodschap halen in het dorp, ga maar alvast eens flesje granaatappelsap halen. Eerst maar eens die van healthy people. En na TP maar echt aan de POM. Die fabrikant moest eens weten wat voor omzet we hem bezorgen zeg! Hij mag ons wel dankbaar zijn hier op het forum...

Liefs,

sissy

Geplaatst

Goedemorgen lady's,

Wat een omslag van het weer zeg!

Hier gaat alles oke, ben helemaal klaar voor de volgende poging. Nu iig hopen dat we een punctie zullen krijgen. dat is dan alweer een stap verder. Humm, van de week had ik enorme steken in mijn oor en nu krijg ik keelpijn, hoop dat ik niet de griep krijg...........

Sissy hoop dat er vandaag meer te zien is! Duim voor je. Ik was een hardloper en ik zeg vaak hardlopers zijn doodloppers, dus lekker rustig aan!

Karin, wanneer mag jij voor de eerste echo?

Ansje, hoe gaat het nu met je?

Dough, alweer 24 weken, wat gaat de tijd toch snel.

Jessica & Stiertje dikke knuffel

Iedereen een fijne dag,

Liefs Janis

Geplaatst

Hey dames.

Ansje meid van k*t zeg gvd bah niks aan hele dikke knuffel voor jou.

Sissy succes op naar een mooie tp.

Stiertje trek je het allemaal nog.

Karin en dough lekker aan het genieten haha.

Janis schiet ook al weer op bij jou.

Ik ben ook weel ongie geworden jeetje zeg heb zo'n last door die cystes ben ook thuis.

donderdag heen om te kijken of ik schoon ben.

Iedereen heel veel succes en dikke knuffel van mij

Geplaatst

Jessica leuk om weer van je te horen op het forum.

Ik hoop echt voor je dat de cystes weg zijn. heel veel succes donderdag.

En jah schiet alweer aardig op bij mij, heb wel het idee dat het nu langer duurt, omdat het natuurlijk zo ineens afgelopen was. maar dat is mijn gevoel, de tijd vliegt immers.

Liefs Janis

Geplaatst

Ha dames,

vanmorgen was er een ei te zien, hij was al 12mm, dus moet morgen weer heen. Misschien moet ik dan morgen al beginnen met de spuiten. Ze houden me nu in elk geval extra goed in de gaten.

Minoes: goed om van je te horen. Hoop dat de cystes allemaal weg zijn donderdag.

Janis: goed om te horen dat je helemaal klaar bent voor de volgende poging. Hoop niet dat je echt ziek gaat worden trouwens. Doe maar rustig aan!

liefs,

sissy

Geplaatst

Jeetje wat is er een hoop geschreven zeg.

@Ansje: fijn dat je je al weer wat beter voelt. Het kan inderdaad snel gaan dat je aan de hyper begint. 14 maart was onze laatste ec poging mislukt en 1 april was de bijeenkomst in het UMCG en een paar dagen later begon ik al met de primolut. 5 mei 1e echo en 29 mei punctie.

@dough: wat weet jij alles geweldig te verwoorden zeg. Ik lag me helemaal slap om jou.

@sissy: jij was dus een weekend weg. Lekker genoten dus. Het weer was inderdaad fantastisch!

Balen dat er nog geen mooie folli te zien is.

@Karin: wat goed dat je mee doet aan moeders voor moeders!!!

@Jessica: succes alvast voor donderdag. Hopen dat ze allemaal weg zijn.

@stiertje: voel je je nu helemaal weer de oude nu je van de pil af bent?

Over de artsen gesproken. Kennen jullie de mannelijke arts toevallig? dr Hammer? Dat was ook een geweldige vent! Jammer dat hij naar een andere afdeling is gegaan.

Ik zit inmiddels op cd 22 en nog steeds geen positieve ovulatie test zelfs niet een heel licht streepje. Het lijkt er op dat ik toch eerst weer aan de medicatie moet.

Geplaatst

He meiden,

Jessica, fijn weer wat van je te horen. Ben benieuwd hoe het morgen gaat, hoop dat je 'schoon' bent.

Sissy, je zit weer op 12! Lekker elke dag heen! Krijg je weer lekker van die ellebogen alsof je een fantiek spuiter bent! Zet m op!

Janis, omdat je sprong natuurlijk zo vroeg was duurt het best lang voordat je weer ongesteld wordt denk ik? Nu eerst maar voor een succesvolle punctie!

Ansje, ben je weer wat over de domper heen? Hoop dat je snel wat hoort over de hyper zodat je je daar op kan richten.

Stiertje, ben je al weer een beetje op regel nu je gestopt bent met de pil?

Dough wat heerlijk dat jij je groentela hebto opgeruimd en dat je er iemand anders blij mee kan maken! Als ik zover ben ga ik dat zeker ook doen!

Linda, wat een onzekerheid, irritant dat je lijf gewoon niet doet wat ie moet doen. Moet je thuis zelf testen? Dat wordt dan ook een duur grapje!

Geplaatst

Hoi dames,

Jaaaa, ik heb al bericht van het UMCG!!! Ik was helemaal verbaasd dat ik al post had.

Ben wel blij maar ik vind het ook heeeeel spannend. In week 22 begint de stimulatie. Volgende week bijeenkomst en dan krijg ik alle recepten mee.

Daarvoor ga ik aan de pil waar ik op de derde dag van de menstruatie aan ga beginnen.

Ben benieuwd wat voor hormonster ik ga worden. Ik zal iedereen waarschuwen toch vooral uit mijn buurt te blijven hihi

Ik ben al weer aardig over mijn dip heen, ik ben blij dat ik toch redelijk snel weer verder kan.

Ook niks geen gedoe met in vakantie testen. Heb ik me weer voor niks druk gemaakt.:laugh:

Jessica, je hebt dus echt pijn door de cystes, wat vervelend zeg. Ben je wel aan het werk?

Lijkt me geen pretje met zoveel pijn. Ik hoop dat je eierstokken wat tot rust komen en dat de echo dat morgen ook laat zien.

Linda, dat schiet niet echt op he bij jou, wat frustie, bah.

Sissy, een gegroeid ei, toppie, dan zit je toch nog wel mooi op schema.

Janis, ben je klaar voor de volgende poging?

Liefs Ansje

Geplaatst

Sissy, wat fijn dat er actie was in een eierstok, 12 mm was t follikel gisteren? En hoe was het vandaag? Wel goed om te horen dat ze je goed in de gaten gaan houden.

Ansje, super dat er nu al post is en dus duidelijkheid is. En gaat dus allemaal lukken voordat jullie op vakantie gaan. Hoop dat het een fijne zwangere vakantie zal worden!

Linda, wat vervelend dat de ovulatie op zich laat wachten en je meds nodig hebt om weer verder te kunnen.

Fijn om van je te horen, Minoes!

O, dat van Healthy People wat ik zo lekker vind, blijkt trouwens framboos-granaatappelsap te zijn, niet zuiver granaatappel. Ik werd aangestoken door jullie om het weer es te gaan kopen en het blijkt het mixje te zijn dat ik zo lekker vind.

Fijne avond, ladies!

Geplaatst

Ansje: wat goed meid dat je al zo snel kan starten met de hyper. Lekker tegelijk met Stiertje straks aan de hormonen. Wordt idd een mooi hormonenfeestje op 8 mei.

Linda: vervelend zeg dat de ovulatie op zich laat wachten. En dat is dan ook een duur grapje waarschijnlijk als je zelf die testen moet aanschaffen.

Bij mij was mijn ei vanmorgen weer gegroeid, hij zit nu op 14 mm. Omdat de bloedwaardes nog goed zijn (mooi laag) hoef ik vrijdag pas te komen. Ik ben vanmiddag ook niet gebeld, dus bloedwaarde van vandaag zal dus ook nog goed zijn geweest. Volgens de arts vandaag gaat het nu volgens het boekje... Hopelijk dus vrijdag misschien de punctie plannen en dan zondag eindelijk een geslaagde punctie. De eerste spuiten zitten er in elk geval al weer in.

Karin: ja, die ellebogen zien er al niet meer uit bij me. Mijn fysio zag het ook. Lijk net zo'n junkie haha.

Fijne avond dames: ik ga straks lekker zingen. Zit op een popkoor en woensdagavond is vaste repetitieavond.

Liefs,

sissy

Geplaatst

Hey meiden,

Ansje, meis wat fijn zeg dat je bericht heb gehad, helemaal super!!!!

Sissy, 14 mm, ziet er goed uit!!!! Op naar een goede punctie.

Karin, kun je al wat genieten?

Hier, ben al helemaal klaar voor de volgende poging, eerst maar es ongi worden, denk dit weekend.

Stiertje, hoe gaat het met je?

Liefs Janis

Geplaatst

Dames, ik trek me even terug van het forum. Ik ben teveel met zwanger worden bezig en dat breekt me op. Sterkte en succes allemaal!

liefs stiertje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden