Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hé lieve meiden,

we hebben straks een TP! Yes, we zijn weer een stap verder. Deze keer gaat het gewoon goedkomen!

Jemig zeg, ik zit echt te trillen op mijn stoel. Spanning was toch wel weer onwijs opgelopen, niet goed voor je bloeddruk dit soort dingen. Maar het kan me niets meer schelen, ik zit weer op het wachtbankje!

Liefs,

sissy

:happydance: JAHHHHHHHHHHHHH terugplaatsing, zit dit echt met een zeer brede glimlach te typen, helemaal super Sissy!!!!! Op naar een positieve test!!!!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

YOEHOE SISSY!!!!!:bf_new:

Heb echt goed gevoel, de lente hangt in de lucht!

Misschien stom bijgeloof van mij maar afgelopen zondag was het vlg mij volle maan, hij scheen heel mooi in ieder geval. Dit had ik vorige maand ook met de punctie, moest ik nog aan denken zondag. Ik heb in de periode van de echo's ook altijd maansteen gedragen voor de vruchtbaarheid, hormoonhuishouding etc (ach ja, durf het nu allemaal te zeggen!) wie weet is er een verband.

Heb je de sapjes al in huis?

Geniet er van, ben heeeeeeel blij voor jullie!

Geplaatst

Jaaaaaaa, Sissy heeft emmy!!!!

Wat goed! Vre-se-lijk vond ik dat moment dat ze je gaan bellen. Het walgelijkste van dat hele ICSI eigen cyclus: is er wel of geen tp, is er wel of geen kans... Maar natuurlijk ook bij de punctie: is er wel of geen ei, is er wel of geen geschikt zaad..

Maar.... het kwam vandaag goed bij jullie! Nu 2 weken hard broeden (geen idee hoe, hoor, maar succes er mee! Hihi). Succes en duimerdeduim!

Ik heb helemaal niks gemaansteend, gegranaatappels of wat dan ook en het kwam goed. Je weet het gewoon niet waaraan het ligt of het lukt of niet. Dat is het frustrerende.

Zonnige knuffel! Fijne lekkere warme dagen voor de boeg!

Geplaatst

Joepie Sissy: Je zit op de wachtbank!!! 4 mei testen??? Ga je wel hardlopen tijdens de wachtweken?

@Karin: dus de kwaaltjes beginnen te komen. Het is inderdaad een bevestiging. Schattig inderdaad je man je zo wil beschermen. Wat is wel heel herkenbaar. Ik weet nog dat ik me verslikte in een spruit en dus erg moest hoesten dat hij steeds zei niet te hard hoesten.... ja hallo grapjas leuk bedoeld maar dat gaat natuurlijk niet.

@Janis: fijn dat je ongi bent geworden! Wat lullig zeg dat ze je dossier kwijt waren en helemaal als het de 2e keer al is.

@Ansje: ben je al tante geworden?

Geplaatst

Linda, toen ik gister belde was de dossier nog niet boven water, maar moest wel op de afdeling liggen.Ik heb gevraagd hoe zoiets nou kan gebeuren en daar konden ze niks over zeggen. De eerste keer dat het weg was was niet op deze afdeling, maar wel op de afdeling gyn.

Maar het zal wel weer tevoorschijn komen toch? Kan nooit ver weg zijn.

Heb gister dus weer gebeld, en zoals het nu staat heb ik komende maandag weer de eerste follikelmeting. Maar ivm paasen zoude ze kijken of het dan echt nodig was? Ik heb gezegt van dat ik wel wou want het ging de vorige keer ook zo snel. (zou vandaag de brief binnen krijgen) Hoop dat het nu een normaal groeiende ei is haha.

Linda hoe gaat het nu met jou?

Sissy, hoe is de terugplaating gegaan?

Dough, hoe is het met jou?

Dikke knuffel voor iedereen.

Liefs Janis

Geplaatst

Hai meiden,

dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik ben ook zo blij dat ik een emmy aan boord heb. Dat ie nou maar heel lang mag blijven zitten, daar ga ik voor. De TP ging goed gisteren, ze moesten even goed kijken op de echo of ze op de goede plek zat, maar het is gelukt. Ik heb een mooie 5-cellige emmy bij me!

Karin: wat grappig van die volle maan. Hopelijk brengt het mij ook een positieve test net als bij jou vorige maand. Heb gisteren ook de granaatappelsap maar in huis gehaald. Tuurlijk, zoals Dough zegt, je weet nooit waarom het de ene poging wel lukt en de andere poging niet en waarom het bij de een nooit lukt en de ander zwanger wordt dwars door de pil heen, dat is ook het frustrerende. We moeten 'gewoon' afwachten wat het gaat worden. Heb wel net als manlief een heel positief gevoel bij deze poging, dus hopelijk laat me dat niet in de steek.

Ansje: ben je al tante geworden? Spannend hoor dat je kleine neefje op komst is. En wat goed om te lezen dat je ernaar uitkijkt. Dat zegt inderdaad veel over hoe je in je vel zit. Fijn voor je. Hoop dat de hyper jou wel het geluk gaat brengen.

Linda: hoe is het met jou? Je ongie al op komst? Lastig als je cyclus zo van slag is. Ik ben trouwens niet van het hardlopen hoor, wil het nog steeds gaan oppakken, maar door de verbouwing schiet het sporten er beetje bij in. Ik kijk ook even hoe ik de komende 2 weken ga verbouwen. Weet niet of het zo verstandig is als ik veel zware dingen til ofzo.

Janis: ze hebben je dossier gevonden dus. Suf zeg, dat het voor de 2e keer weg was. En misschien maandag dus weer 1e FM? Kan me voorstellen dat je die afspraak gewoon wilt hebben ook al is het Pasen. Het ging vorige maand zo snel bij jou.

Dough: hoe voel jij je? Begint je buik al in de weg te zitten of is het nog bescheiden? En het shoppen van spullen, lukt dat allemaal?

Stiertje en Minoes: als jullie dit lezen, even een hele dikke knuffel voor jullie!

Genieten jullie allemaal zo ook van dit weer? Ik wel, echt heerlijk die zon en die lekkere warme temperaturen. Het klussen begint ook redelijk op te schieten, heb vandaag staan te verven. Over ruim 2 weken worden de kozijnen geplaatst, de keuken geplaatst en komt de tegelzetter voor de badkamer. En daarna willen we gaan verhuizen, dus moet ook maar eens beginnen met dozen inpakken...

Dikke knuffel voor jullie,

liefs,

sissy

Geplaatst

Hallo meiden,

Heb vanmorgen maar voor de zekerheid weer gebeld, ik weet niet of mijn dossier alweer boven water is denk het wel, maar de afspraak staat gewoon om komende maandag, een pak van mijn hart. Toch zit ik nog in mijn achterhoofd van de vorige keer.

Sissy, een 5 cellig emmy on board nu mooi doordelen en innestelen. Hoe ging de punctie opzich bij jou?

Ik geniet tussen door ook echt enorm van het weer, ik wordt echt heel erg blij van dit weer en voel me een stuk beter.

Linda hoe gaat het met je?

En de rest van de meiden natuurlijk.

Fijne dag allemaal,

Dikke knuffel Janis

Geplaatst

Hoi Dames,

Joehoe Sissy een terugplaatsing!! Jippie!

Janis, dat is ook wat dat ze je dossier kwijt zijn. Ik hoop dat ie snel boven water komt. Ver kan hij toch niet zijn lijkt me. Wel vervelend. Je kan gelukkig wel weer van start.

Vanmiddag heb ik de informatiebijeenkomst gehad. Was wel interressant maar toch waren er weinig dingen die we nog niet wisten, 't was meer een opfriscursus:happy: en ze adviseerden ons toch te komen. Tja dat doe je dan. Ik heb mijn spuitschema ook al mee.

Ik ga nu andere hormonen gebruiken. Decapeptyl en puregon en na de terugplaatsing moet ik progestan bolletjes gebruiken in plaats van pregnyl.

Last van bijwerkingen heb je met de hyper erger dan met de ec maar ik laat het allemaal maar gewoon op me afkomen. Je weet toch niet hoe het gaat.

Ik ben nog steeds geen tante, het wachten duurt nu wel lang hoor, hij mag nu wel komen.

Hoe is het met iedereen verder?

Liefs Ansje

Geplaatst

Ansje: zo, je hebt de bijeenkomst ook alweer gehad. En het nieuwe schema voor de spuiten. Knap dat je het maar je gewoon op je af laat komen voor wat betreft de bijwerkingen van de hormonen. We blijven we je hier gewoon flink steunen en slepen je erdoor heen! Spannend dat je neefje nog op zich laat wachten. Het is juist zulk mooi weer voor hem om geboren te worden haha.

Janis: dus toch maandag 1e FM. Goed zo. Kan me voorstelen dat je dat een gerust gevoel geeft. Ze moeten je nu gewoon goed in de gaten houden zoals ze dat bij mij hebben gedaan. Dan kan jij tenminste ook de punctie hebben en dan een TP van een toppertje! De punctie viel me trouwens wel weer mee. Ik had wel even dat gevoel van oh ja, dat was die pijn. Ik had daarna wel last van mijn rug/zij/buik, maar met een dagje paracetamolletjes kwam ik die dag ook wel weer door. En het feit dat de punctie geslaagd was gaf me ook al zo'n goed gevoel dat die pijn dan ook meevalt. Dat zei dokter de B. toen ook direct toen de punctie geslaagd was, zo van: zo'n berichtje helpt ook wel voor de pijn.

Nou, ik ga maar weer eens naar mijn nieuwe huisje. Weer even klussen. Weet trouwens niet goed wat ik wel of niet mag doen tijdens de wachtweken wat betreft verbouwen en zware dingen tillen. Weten jullie dit toevallig? Misschien dat ik anders morgenmiddag UCMG even bel. Gewoon even voor de zekerheid zodat ik weet wat ik wel of niet mag doen.

Fijne avond allemaal,

liefs,

sissy

Geplaatst

Hee meiden,

Wat stom dat ze je dossier kwijt zijn, janis. En stom ook dat je er dan zelf steeds achteraan moet bellen. Dat irriteert me dan. Zíj zijn wat kwijt en jíj moet bellen. Laat ze zelf verdorie bellen als het weer boven water is. Pfff...

Nou ja, in elk geval paasmaandag eieren zoeken met de echo, haha. Succes, ben benieuwd of het weer zo nel gaat met je ei deze cyclus!

Ansje, kan me voorstellen dat de voorlichting niet zo heel veel nieuws bracht als je al ec hebt gedaan. Even opfrissen, dus. En ja, is inderdaad anders dat je ggaat stimuleren dat er meerdere follikels komen. En dus ook mogelijk meer bijwerkingen. Dat moet je idd maar over je heen laten komen.

Spannend, dat het neefje elk moment geboren kan worden! Hoop dat het snel gebeurt!

Stiertje, weet niet of je dit leest, maar jij bent natuurlijk je ook aant voorbereiden op de hyperstimulatie. Ik denk aan je, hoor (heel stiekem, want je wilt er niet te veel mee bezig zijn!)

Karin, hoe voel je je. Zal ik je even knijpen dat je écht zwanger bent? Komende dinsdag de echo? Ik duim voor jullie dat het er allemaal goed uit ziet. Man, wat spannend. Dat wordt, na de positieve tests (heoveel heb je er gedaan?!) , het volgende echte teken van leven in je buik!

Sissy, volgens mij is er niks dat je per se wel of niet mag doen. Ik hield me wel altijd aan de 'regels' voor zwangeren, omdat je mogelijk zwanger raakt. Dus geen alcohol en dat soort dingen (logisch, lijkt me), maar dus ook geen terpentinehoudende verf gebruiken of andere chemicaliën. Tillen is pas later in de zwangerschap niet aan te raden, volgens mij. Ik hield me wel na de laatste tp-en rustiger dan de eerdere pogingen. Maar meer omdat dat voor mij goed voelde, dan dat dat wordt aangeraden ofzo. Bij vragen gewoon even bellen met de verpleegkundige!

Doughman en ik zijn deze week lekker een weekje op vakantie (vliegvlieg), de laatste zonder babyDough. Daarna even weekendje thuis (lees ik weer bij!) en dan weer een midweekje weg met de schoonfamilie. Ik heb de mazzel 2 weken vrij te zijn! Heerlijk!

Met de babykamer gaat het goed, dank jullie wel voor het vragen. Zo lief van jullie. Alle grote dingen zijn in huis (meubeltjes en zo), ik krijg staaaaapels kleertjes van vriendinnen met babyzoontjes en ik loop zo af en toe een rondje door mijn huis met de lege kinderwagen, haha.

We moeten alleen nog misschien wat van de meubeltjes verven en de muren. Maar we komen niet uit de kleuren.... Dat wordt beslissen zodra we terug zijn van vakantie.

Meiden, fijne paasdagen, het is heerlijk weer. Ik denk aan jullie, dikke knuffel!

Geplaatst

Hoi meiden,

Dough fijne vakantie!!Lekker genieten van het mooie weer.

Mijn neefje is eindelijk geboren! Op goede vrijdag. Zie verder op mijn hyves ;)

Ben nu aan het wachten op mijn menstruatie. Duurt weer wat langer dit keer. Zit nu op dag 32. Als ik het maar voor mei mei wordt is er niks aan de hand.

Het zullen de hormonen wel weer zijn. Ik was vrij snel steeds en dan ga je één keer naar het ziekenhuis en huppekee het duurt gelijk weer langer.

Sissy hoe gaat het afwachten?

Meiden fijne paasdagen met dit heerlijke weer!!

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames.

Sissy super ook en tp succes met de wacht weken.

Dough super nog even lekker weg voor het laast met zijn tweeen haha.

Janis vervelend man met je papieren maar het komt goed ;)

Ansje jeetje dat duurd zeker lang met je menstru nou hij komt haha succes.

Gefeli met je neefje

Karin en hoe gaat het allemaal joehoe bijna de echo succes.

Linda hoegaat het met jou?

Stiertje succes en sterkte.

Hier gaat het ook niet goed.

Heb dinsdag afspraak in umcg met maatschappelijk werkster.

Oja en heb einedelijk mijn leiding gevende de waarheid gezegt zo die schrok haha.

Heb aan gepast werk anders ga ik het niet trekken nou en dat van af aug heb ook alles tegen de bedrijfsarts gezegt ben benieuwd wat er achter weg komt.

Tussen mij en mijn mannetje gaat het supper gelukkig maar.

En lekker genieten van het weer.

Iedereen fijne paasdagen

Liefs knuffel Jessica

Geplaatst

Hé meiden,

wat een heerlijk weer he zeg. En dan lekker extra dag vrij (wij dus extra dagje klussen haha). Maar verbouwing gaat mooi, dus gaat de goede kant op.

Dough: heerlijk lekker weekje vakantie met manlief. Hoop dat je heerlijke vakantie hebt.

Ansje: yes, je neefje is geboren. Check zo straks mijn hyves even. Gek dat je cyclus nu zo lang duurt zeg. Zal je altijd zien.

Minoes: goed om van je te horen en heel verstandig dat je naar maatschappelijk werkster gaat in UMCG en dat je op je werk hebt aangegeven hoe het echt met je gaat. Dan kunnen ze je gaan helpen zodat je alles beter volhoudt. Heb ik ook gedaan en is een hele goeie beslissing geweest. Zet 'm op meid!

Karin: hoe is het met jou? Heb jij nu dinsdag de echo? Spannend, dat komt echt dichtbij. Kan je eindelijk jullie wondertje gaan bekijken! En hoe is het met de kwaaltjes?

Janis: morgen weer voor 1e FM. Hoop dat jij deze keer ook op het wachtbankje gaat terechtkomen hoor. Ik duim heel hard voor je!

Linda: lekker aan het genieten van het mooie weer. Heeft Julian nu ook Paasvakantie? Of volgende week 1 week vrij?

Stiertje: ik hoop dat het een beetje met je gaat meis en dat het afstand nemen je goed doet.

Bij mij gaat het goed, ben rustig aan het wachten. Ach, ik heb genoeg afleiding door het huis.

Fijne zondag en extra maandag nog dames!

liefs,

sissy

Geplaatst

@minoes: Goed dat je een afspraak bij de maatschappelijk werker hebt.

@sissy: houd je het wachten een beetje uit? Vervelend om te moeten klussen met dit weer. Ze zeggen dat tillen enzo geen kwaad kan maar ik heb nooit iets gedaan waar ik achteraf misschien van zei had ik dat maar niet...

@Ansje: nee die bijeenkomst stelt weinig voor na de ec dat vond ik ook. Ook met alle bijwerkingen vond ik het reuze mee vallen hoo. Ten opzichte van de ec vond ik ook weinig verschil. Laat het inderdaad maar op je af komen.

@Dough: lekker zeg op vakantie!!! Voor het weer had je Nederland niet uit gehoeven maar wel lekker om er tussen uit te zijn.

@Ansje: Gefeliciteerd met je neefje! Ik zal zo even op je hyves kijken.

Hier is het ook vol op genieten van het geweldige weer. We zijn vandaag met schoonzus en gezin naar walibi geweest. Echt genoten! Julian heeft pas volgende week vakantie.

Ik ben nog steeds niet ongi dus we wachten af.

Geplaatst

Goedemorgen lieve dames op deze zonnige paasdag!

Jessica, heel goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt met de maatschappelijk werkster, hoop dat je er net zoveel aan hebt als Ansje. Fijn dat je nu ook wat begrip op het werk krijgt.

Dough, fijne vakantie, lekker in nederland?

Ansje, al weer in de wacht voor de hyper. Hoop dat je snel ongesteld wordt en dat je kan starten. Je moet het idd maar over je heen laten komen. Misschien kunnen jij en Stiertje elkaar wat ondersteunen. Stiertje mog toch vanaf 30 april gaan spuiten? Ben benieuwd hoe het met je gaat Stiertje, maar dat horen we wel weer. Succes.

Sissy, je hebt er al weer bijna een week opzitten. Dit weer is bedoeld om niets te doen dus geniet er van, ga maar op een stoeltje bedenken hoe je het buiten wilt gaan aanpakken! Volgens mij mag je alles wel na een tp. Ik ben zelf niet meer gaan sporten na de tp, dit na een preek van schoonmoeders. Ben heel kort even ingevallen tijdens een wedstrijd maar het voelde niet goed. Ik wandel wel veel maar het springen, bukken, tillen etc paste ik beetje mee op. Maar ja, als het goed zit zit het goed zeggen ze.

Linda, nog steeds niet ongesteld! Hoop dat het snel komt.

Janis, jij hebt vandaag je eerste meting weer, ben benieuwd! En of ze het anders gaan doen omdat het zo snel ging de vorige keer.

Hier gaat alles nog goed, nauwelijks kwaaltjes. Ben even aan het genieten van het weer, lekker luieren. Het besef komt steeds meer, we hebben op zich ook wel vertrouwen in de eerste echo morgen. Hoop dat dan de rem er echt af gaat. Vandaag heb ik een familiegebeuren, ze weten allemaal wel dat wij in het traject zitten, zal wel weer zielige blikken krijgen, maar we gaan nog lekker niets zeggen! Knuffel voor jullie allemaal en geniet van de zon!

Geplaatst

Hé meiden,

Janis: hoe was het met je ei? Is ie al zichtbaar?

Linda: nog steeds niet ongie dus. Hmmm, wat loopt zo'n cyclus dan soms raar he? Hoop dat het snel komt zodat je weer door kan.

Karin: wat mooi om te horen dat het allemaal goed met je gaat en dat je je goed voelt. En grappig idd om op zo'n familiegebeuren nog even te doen alsof er nog niets is. En dan op naar de echo morgen!

Het wachten gaat goed, merk dat ik nu inderdaad wel rustiger aan doe, ook vergeleken bij de vorige tp's vorig jaar. Manlief is ook heel bezorgd, wil echt dat ik goed voor mezelf zorg. Heb net paar uurtjes in ons nieuwe huis staan behangen, maar ben daarna weer lekker naar het oude huis gegaan. Even rustig aan doen nu weer.

Gisteren had ik trouwens niet zo'n beste dag. 's Middags kreeg ik heel last van mijn benen, dat heb ik ook altijd als ik ongesteld ben. Ik heb het maar op een positief iets gegooid: dat er wat gebeurt in mijn baarmoeder en dat mijn benen daarop reageren. Wel gek hoor, had er echt heel veel last van. En ik wilde alleen maar een paracetamol nemen en niets sterkers zoals ik normaal neem als ik ongie ben. Het was wel even signaal dat ik misschien toch weer rustiger aan moet doen. Ach, het is gewoon heel irritant, je weet niet waar je goed aan doet. De eerste wachtweek zit er gelukkig bijna weer op.

Hele fijne dag nog met veel zon meiden!

liefs,

sissy

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik zal morgen ff uitgebreid reageren, zit nu op de telefoon.

Er was vanmorgen een follikel te zien 10 mm dus dat ging mooi, vorige keer was die bijna 14 mm. Moet woensdag weer heen, denk dat die dan op 14 zal zijn. Ze gaan me we goed in de gaten houden, stelt me wel gerust. Zoals het nu lijkt zit ik op een normale cyclus.

Liefs Janis

Geplaatst

Janis: wat goed dat er al een ei te zien is en dat ie 14 mm is. Op naar woensdag dus, misschien kan je dan al beginnen met de spuiten. Wel heel goed dat ze je extra in de gaten houden, bij mij heeft het geholpen. Ik heb een toppertje aan boord. Nu nog afwachten of ie lekker lang bij me wil blijven zitten.

Liefs,

sissy

Geplaatst

Hoi Dames,

Even weer een teken van leven van mij.

Hebben jullie fijne paasdagen gehad?

Karin spannend hoor vandaag je eerste echo..

Sissy meid ik hoop dat je niet ongi wordt en dat de pijnlijke benen van het klussen komen.

Janis, ook al weer begonnen, goed dat ze je ei in de gaten houden deze keer!

Linda, Walibi leuk! vond de kleine man ook wel zeker! Hoop trouwens dat je helemaal niet ongi wordt en dat het gewoon zo gelukt is..of kan dat niet bij jullie?

Jessica, jij ook sterkte meid, tis echt kloten als je niet goed in je velletje zit, ik weet er alles van..dikke knuf voor jou!

Ansje, als je ongesteld bent geworden moet je dan ook met de pil beginnen? en wanneer begin jij met het spuiten van de decapeptyl?

Dough hoe ist met Willem?

Hier even een behoorlijke dip doorgemaakt, en begin nu een beetje omhoog te krabbelen. Ben gewoon boos... boos dat er steeds geen (goede) bevruchtingen waren en ik nu daarom een koelkast vol met medicijnen heb liggen...

Boos dat het bij een ander wel lukt en bij mij niet (niet persoonlijk opvatten hoor)

Bang voor de bijwerkingen van al die hormonen..trek ik dat uberhaupt wel.. bang voor de verdoving tijdens de punctie en het allerbangst voor het telefoontje na de punctie..bang dat ze zeggen ..sorry mevrouw maar ik heb slecht nieuws er is er geen 1 bevrucht...en van dat soort dingen lig ik dus nachten wakker en ben ik mezelf niet meer.

Ik wil dit zo snel mogelijk achter de rug hebben omdat ik verder wil met mijn leven en zo gaat dat dus niet.

En dan is er nog een ienimienie sprankje hoop, dat we toch papa en mama gaan worden, dat we toch de namen kunnen gebruiken die we al jaren klaar hebben liggen, dat we toch nog een miniversie van onszelf samen mogen grootbrengen..

Maar ik durf er al bijna niet meer bij na te denken, het me niet meer voor te stellen..zo weinig vertouwen heb ik erin

Ik wil jullie niet meetrekken in mijn negativiteit dus daarom ben ik even afwezig geweest maar ik heb mezelf zojuist (1 minuut geleden) een schop onder de kont gegeven en probeer de positiviteit weer enigzins te hervinden.

liefs stiertje

Geplaatst

Hé lieve Stiertje:

wat goed om weer van je te horen. Meis, wat heb je een dip meegemaakt als ik het zo lees. Maar ook wel heel herkenbaar sommige dingen. Het is gewoon f. zwaar wat we allemaal er voor over moeten hebben om een kans te hebben om onze grootste wens te kunnen vervullen. Ik hoop dat je vanaf nu je in stapjes weer een beetje beter voelt. En de dipmomenten zullen blijven. Als je wilt, kan je ze altijd hier van je afschrijven hoor!

Een hele dikke knuffel voor jou!

Geplaatst

Hallo meiden,

Ansje, gefeliciteerd met je neefje.

Jessica, een hele dikke knuffel voor jou!

Sissy, hoe gaat het met jou? Lukt het wachten nog wat?

Linda, nog niet ongi, blehhhh wil je dat het komt komt het niet, wat kan je lichaam toch ook van slag zijn he. Hoop dat het snel komt.

Karin, hoe gaat het met jou? Hoe was de echo gegaan vandaag?

Stiertje, goed om van je te horen, voor jou ook een hele dikke knuffel, en net als Sissy zegt, als je het van je af wil schrijven gewoon doen, je brengt mij geen negatieviteit uit, ik zie het alleen dat je er even helemaal doorheen zit en je verhaal/gevoel kwijt moet.

Hier, het gaat goed met me, heb er een beter gevoel over dan de vorige keer. We hebben het afgelopen weekend ook echt van het mooie weer genoten, heb het hele weekend niet eens mijn computer aan gehad, nou dat zegt wat (ben beetje verslaafd volgens mijn mannetje haha).

Morgen moeten we weer heen voor de follikelmeting, ben benieuwd of ik dan al mag spuiten, denk het wel.

Meiden fijne avond nog, en voor jullie allemaal een grouphug.

Liefs Janis

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Lieve lieve Stiertje, wat een ellende. Konden ze het maar op een papiertje zetten dat het goed kwam, dan hebben we het er allemaal wel voor over maar je weet het niet en dat sloopt..... Hele dikke knuffel voor jou. Ben je er 8 mei wel bij, dan kunnen we je allemaal een schop onder de kont geven!

De echo was goed, een knipperend hartje..... Toen rolden eigenlijks de eerste traantjes pas, het is echt waar.... Aardige verpleegkundige, heeft e.a. uitgelegd. Vanaf nu zijn we een 'normaal' zwanger stel en kunnen we ons aanmelden bij de verloskundige. Het was ook heel bijzonder om nu rechts van de balie te zitten, moest naar kamer 13. Heb me altijd al afgevraagd wat voor een stelletjes daar zaten. We stappen voorzichtig op de roze wolk en willen nu echt gaan genieten...

Geplaatst

Héy Karin: wat een geweldig nieuws zeg. Een mooie echo met kloppend hartje. Kan me voorstellen dat het besef dan eindelijk echt gaat doordringen. Super meid!

Oh, ik hoop zo dat ik je ga volgen. Dat ik over een paar weekjes ook naar kamer 13 mag en heel lang niet meer naar kamer 9 hoef. Hmmm, ik moet gewoon nog blijven wachten. De 1e week zit erop. Nog 1 te gaan. Voelde jij je nog anders trouwens in de wachtweken?

Liefs,

sissy

Geplaatst

Karin geweldig nieuws!!! krijg er kippevel van gefeliciteerd meis.

Sissy, nog even geduld aub

Hier vanmorgen weer geweest, bms was 6.7 en follikel 14 mm, dus de eerste spuiten zitten er weer in. Vrijdag weer terug komen.

Liefs Janis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden