Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hello ladies,

Janis, wat naar voor jullie dat de tweede poging zo is verlopen. Wel een punctie ondergaan (fijn dat het meeviel!), maar dan niet de beloning van het ei.... Rot, hoor. Incasseren maar weer. Huil het er inderdaad wanneer het lukt uit en je klinkt best positief voor volgende poging. Knap, hoor!

Linda, zo leuk om steeds de fotootjes te zien van jou kanjer op Hyves. Echt leuk.

Ik weet nog dat je cyclus het weer lastig oppakte na de laatste ICSIpoging. Hoe ziet het er nu ook alweer uit? Wordt de menstruatie opgewekt en gaan jullie dan de cryo tp doen? Wanneer zou dat dan zijn? Ik herinner me juni of juli, klopt dat? En laten jullie ze alletwee ontdooien, of 1 per keer?

Sissy, de laatste paar spannende daagjes! Nog twee nachtjes! En dan in alle vroegte een test durven doen, brrrrr. Zo eng! Wat gaaf dat je er zo'n goed gevoel bij hebt, ik hoop dat het helemaal klopt! Hoop dat ik je zondag kan feliciteren!

Karin, hoe gaat het met jou? Nog onzeker in deze eerste weken, of voelt het wel goed? Wat merk je allemaal?

Wij zijn terug van een heerlijk weekje in Griekenland. Erg van elkaar, de rust, de luxe (echt een heeeeel luxe appartement!), de omgeving, stadjes slenteren, winkelen, terrasjes, grotjes en zo genoten. Zwangeren worden flink gepamperd daar door die mensen! Ongelooflijk. Superleuk je zo speciaal en verwend te voelen, maar is voor mij ook dubbel. Ik wilde zo graag 'de zwangere' zijn en al die aandacht krijgen (want wat een aandacht krijgen zwangeren en kleine kindjes!), maar het voelt ook oneerlijk. Je kunt er immers ook niks aan doen dat je in die situatie zit, het is niet iets dat je hebt bereikt, maar wat je zomaar krijgt (of niet). Het is zo oneerlijk dat je op handen gedragen wordt, terwijl je toch al zo gelukkig bent! Terwijl anderen kinderloos en ongelukkig zijn en daar is zo weinig aandacht voor..... Doet me met terugwerkende kracht pijn voor mezelf en nu ook voor jullie MMM-meiden bij wie het nog niet is gelukt.

Ansje, van harte met je neefje! Wat fijn dat het zo goed voelt (en dan misschien thuis komend denken: wat een heerlijk ventje, maar waarom wij nou nog niet?!). Het is heel geweldig en het is ook geweldig dubbel, lijkt me. Ik genoot altijd heerlijk van andermans kinderen, dat bleef gelukkig zo. Maar dan wel thuis uithuilen om de oneerlijke situatie.

Het is bij jou dus ook begonnen, de hyper. Fijn dat je weinig bijwerkingen ervaart van de pil.

Stiertje, ik denk aan je. Ben benieuwd hoe het staat met jou, je lijf en de behandeling. Maar alles op z'n tijd, kom maar langs hier als je behoefte hebt!

Denk je dat je a.s. zondag er gezellig bij bent? Ik zou het heel leuk vinden om je te ontmoeten! Maar er is natuurlijk geen 'moeten'!

Ik snap het wel van je Sissy, dat je het handig vindt om telefoonnummers uitwisselen, just in case. Zal ik de mijne naar jou pb-en?

Volgens mij wordt het wel lekker weer dit weekend, kunnen we lekker buiten zitten!

Ik heb er ook zin in!

Weet jij al of je kunt en wilt komen, Janis?

Minoes, hoe is het nu met je? Ik las dat je ziek was eind vorige week. Knap je weer op? Keelontsteking is zooooo naar...

Hopelijk knap je goed op voor zondag!

Liefs voor jullie allemaal!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey dames

Ik ga ook weer het einde van de tunnel zien haha heb er alleen een beetje hulp bij nodig;)

Ik wist wel dat mijn man van me houd maar dat die me niet een paar dagen kan missen vind ik heel speciaal naar zo'n lange relatie en we zijn nu ook weer zo verliefd ik hou van van hem en samen komen we er wel

Ja de keelpijn is weg heb drie dagen niet gegeten bah wat kan een mens zich ziek voelen haha

Ansje tante gefeli jouwn tijd komt I no:) het MOET

Janis meid sterkte we komen er samen wel echt Alles heeft een reden toi toi toi

Sissy spannend bij duimen draaien

Linda dat is toevallig van de achternaam haha familie?

Hoe gaat het met jou verder

Dough lekker op vakantie toe maar voor de laaste x met je 2 en haha geniet er van.

Stiertje hoe gaat het nu met jou sterkte meid

Karin lekker zeker zwanger zijn? haha geniet er van.

Nou volgens mij heb ik iedereen gehad

Liefs en fijne avond xxx

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Dough: wat heerlijk dat je weekje weg bent geweest in Griekenland. En lekker genoten dus. En wat lief wat je schrijft over hoe zwangere vrouwen daar behandeld worden en dat je daar een dubbel gevoel bij hebt. Inderdaad, de niet-zwangere MMM-bikkels zouden zo'n behandeling juist moeten krijgen. Ging je nu ook nog een paar daagjes weg? Daar stond me iets van bij. Nou ja, we zien mekaar in elk geval zondag. En ik hoop inderdaad dat je me kan feliciteren dan.

Minoes: fijn dat de keelontsteking over is. En goed dat je weer helemaal weet wat je mannetje voor je betekent en dat jullie niet zonder elkaar kunnen. Ben je er zondag bij?

Oh, ik moet nog 1 dag wachten. Jemig, wat gaan die laatste uren dan langzaam zeg. Ben vandaag aan het werk, maar ben denk ik niet echt productief haha. De zenuwen beginnen er behoorlijk in te hakken nu. Ik heb nog wel echt veel last van mijn onderrug enzo, dus ik hoop dat dit nog steeds iets goed betekent. Nou ja, we zien het morgenochtend....

liefs,

sissy

Geplaatst

hey Dough,

Wat heerlijk dat jullie samen even hebben genoten. Wil even op jou berichtje reageren want je beschrijft precies wat ik voel. Ik heb echt wel het vertrouwen dat het goed zit maar het is nog steeds wat onwerkelijk. Ik weet dat ik me niet schuldig moet voelen en dankbaar moet zijn dat het zo snel gelukt maar ik vind het heel dubbel. Er zijn zoveel dames die voor je gevoel 'eerst aan de beurt zijn'. Nu het gelukt is, is het achteraf voor ons natuurlijk nog peanuts geweest. Veel van de dames hier krijgen veel meer verdriet voor hun kiezen. Denk dat ik het nog allemaal een plekje moet geven maar nu ik hoor dat jij dat gevoel nog steeds hebt.....

Misschien als het straks meer zichtbaar en tastbaar is en we het aan iedereen gaan vertellen ik echt los kom. Het voelt ook nog niet goed om een pakje ofzo te kopen, misschien is het de groningse nuchterheid (eerst zien dan geloven) maar wat jij beschrijft speelt zekers mee. En eigenlijks wil ik hier of het forum ook helemaal niet over zaniken tegenover de dames die nog steeds in onzekerheid zitten of ze wel zwanger worden.... nou ja, misschien zijn het ook wel de hormonen.

Vind het echt gezellig om iedereen te zien a.s. zondag, even lekker klagen, zeuren, miepen, positieve straaltjes delen en lekkere dingetjes eten!

En Sissy, morgen is het zover, de duimen gaan nog even op topsnelheid draaien voor jullie!

Geplaatst

Hey meiden,

Het gaat vandaag weer wat beter met me.

Sissy, mijn duimen draaien echt overuren voor je.

Dough, fijn dat jullie lekker hebben kunnen genieten.

Jessica, thanks samen komen we er zeker wel.

Karin, hoe gaat het met je?

Linda, ben je al ongi?

Ik kom komende zondag niet, ik ben ergens mee bezig en dat moet ik af hebben, dus heb ik het komende weekend daar druk mee. Ik wens jullie iig heel veel plezier en gezeldschap het zal mooi weer worden. En ik lees de verhalen hier wel. En ehhh neem een bakje thee op mij hihi.

Liefs Janis

Geplaatst

@Janis: jammer dat je niet mee kan zondag. Fijn dat het weer wat beter met je gaat.

@Sissy: ik ga deze dag nog heeeeeel hard voor je duimen hoor.

@Jessica: Fijn dat jullie weer helemaal in love zijn. Ja dat is heel erg toevallig van de familie naam ja. Het is al een niet veel voorkomende naam en toen ik het zag vond ik het erg grappig. Dat is dus je meisjesnaam?

@Dough: dat klinkt heerlijk zeg jullie vakantie. Was het niet te warm daar? Heerlijk dat je zoveel aandacht kreeg. Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor maar ik vind echt niet dat jij en Karin je schuldig hoeven te voelen. Jullie moeten gewoon genieten dat hebben jullie verdiend!! Jullie hebben er hard genoeg voor geknokt.

@stiertje: hoe is het met je? Je gaat toch wel mee zondag?

Is er nu dan al gereserveerd?

@Karin: voor jou geld hetzelfde als wat ik schreef naar Dough. Je hebt nog niks gekocht dus?Toen wij de eerste echo hadden gehad zijn we meteen helemaal los gegaan haha.

Hier nog steeds geen ongi. Er is toen al gezegt dat ik mocht bellen voor medicatie maar ik wacht het liever zelf af. Omdat ik al bijna 3 jaar achter elkaar hormonen of medicatie heb gebruikt lijkt het me beter voor mijn lichaam om het zelf te gaan doen.

Na de laatste hyper poging duurde het ook 6 weken voordat ik ongi werd. Hoe het kan is me een raadsel want normaal ben ik keurig om de 28 dagen ongesteld.

Als het volgens het boekje was gegaan dan was de cryo over een week of 3 al terug geplaatst maar nu word het denk ik wachten tot na de vakantie.

Ze zijn trouwens per stuk ingevroren omdat ik er maar 1 teruggeplaatst mag krijgen ivm mijn baarmoeder.

Geplaatst

Tuurlijk ben ik van de party zondag hoelaat en waar!!!!!!

Linda nee mijn meisjes naam is anders deze is van mijn man haha geen fam je hoord het niet vaak,

Ik zou toch even ziekenhuis bellen straks is het al zover

Sissy spannend pfff vreed mijn nagels op haha

Janis hoest nou? Sterkte meid.

Iedereen succes en tot zondag

Liefs Jessi

Geplaatst

Helaas meiden, ondanks mijn sterk positieve voorgevoel, heb ik toch vanmorgen negatief getest. De Clear Blue digital gaf 'Niet zwanger' aan. Nu is het dus wachten tot ik ongie word. Weet eigenlijk niet wat ik moet voelen, het dringt ook nog niet door. Waarschijnlijk komt het pas als ik ongie ben. Mijn hoofd en gevoel willen nog niet geloven denk ik dat het niet gelukt is.

Dikke knuffel,

sissy

Geplaatst

Lieve Sissy, wat vreselijk balen! Ik had gehoopt dat het gelukt was..sterkte meid!!

Janis wat een shitervaring voor jou zeg, 1e x ei al gesprongen en nu ei niet meegekomen..bah!!

Ben zaterdag begonnen met decapepytyl en voel me zeer slecht, nergens zin en en vreselijk moe..

Ik ga niet mee zondag, sorry, maar ben niet in de juiste stemming..

succes en sterkte allemaal!!

liefs stiertje

Geplaatst

Lieve Sissy,

Wat een ontzettende domper, ik had ook een goed voorgevoel voor jullie. Het verdriet zal nog wel komen. Dit weekend maar met een lekkere fles wijn in de tuin van je nieuwe huis, ooit zal daar een kleintje van jullie samen rondhuppelen.

Dikke knuffel voor jou

Geplaatst

sissy lieverd balen meid heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte.

Ik hoop dat je de teleurstelling een beetje te boven komt.

Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet

Liefs knuf jessi

Geplaatst

He bah Sissy was ontzettend kloten. Ik had zo'n goede hoop voor je.

Sterkte hoor.

Stiertje: vervelend dat je zo'n last hebt van de deca. Reageer je altijd zo heftig op hormonen? Ik heb er geen enkele keer last van gehad zelfs niet toen ik de max dosering spoot. Ik weet niet of mijn omgeving er net zo over denkt maar volgens mij viel het wel mee haha.

Jammer dat je niet mee gaat zondag.

Wil iemand anders het dan reserveren?

Geplaatst

Hey Stiertje,

Zag dat onze berichten elkaar hadden gekruist vanochtend. Wat enorm balen dat jij je zo ellendig voelt. Had gehoopt dat het beter zou gaan toen je van de pil afging. Jammer dat je niet komt zondag maar ik snap het wel. Houd je ons hier wel op de hoogte? Gaat het nu snel, wat zijn de volgende stappen ?

Hele dikke knuffel voor jou

Geplaatst

Karin, lief van je dankjewel.

Op 12mei moet ik naar het UMCG om te kijken of alles rustig is dus of er niks meer zit en dan beginnen met stimuleren 6 dagen lang en dan weer terugkomen om te kijken hoeveel er groeit en hoe ver het is. Het gaat nu wel snel en ik moet gewoon even doorzetten maar dit is voor ons wel het laatste wat we doen in de MMM als dit niks wordt is het einde oefening.

Hoe voel je je? al zwangerschapskwaaltjes?

Linda, ik heb vroeger van de pil ook altijd veel last gehad dus ik had dit ook wel verwacht maar niet dat het zoveel impact zou hebben. Hoeveel cryos heb jij nog? ik hoop dat je snel ongie wordt!

liefs stiertje

Geplaatst

Sissy, wat verdrietig dat het niet gelukt is. Veel sterkte om deze klap te verwerken.

Ik heb je privéberichtje gelezen, ik zorg dat ik om 10.15 klaar sta zondag.

Stiertje jammer dat je niet meegaat, maar als je je zo rot voelt moet je het ook niet doen meis. Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen.

Ik ben maar zo 'brutaal' geweest om te reserveren bij Kaap Hoorn! Was bang dat het anders misschien niet meer zou kunnen. High tea om 11 uur is geregeld:laugh: De keuken gaat officieel pas om 11.30 open maar het is gelukt Joehoe. Ze hebben loungeseats voor ons gereserveerd bij het raam en als het echt mooi weer wordt kunnen we buiten zitten! Ik heb doorgegeven dat we met 6 personen komen, mocht er nog iemand afvallen dan was dat geen probleem.

Liefs Ansje

Geplaatst

Sissy jemig wat balen meis, weer een domper. Dikke knuffel voor je.

Stiertje vervelend dat je je zo rot voelt, ik had ook enorm last van mijn humeur met de pil.

Hier gaat het goed, ben de hele dag op de weg geweest, en wat kom ik ontzettend veel tegen ooievaars, zijn wel prachtige beesten hoor.

Liefs Janis

Geplaatst

@Ansje: fijn dat jij hebt gereserveerd. Het zou erg goed weer worden zondag dus ik denk dat we wel lekker buiten kunnen zitten. Ik heb er wel zin in.

Ik heb trouwens nog geen tijd doorgekregen van Sissy hoe laat ze me zou komen ophalen. Maar dat zal ik nog wel horen. Ik neem aan dat je je hoofd er vandaag ook niet naar hebt staan.

Geplaatst

hallo dames

Stiertje meid hou je taai iedereen weet waar voor je het doet succes nog even en dan is het klaar.

Trouwens waar licht kaaphoorn? haha

Iedereen een hele dikke knuffel van mij

Geplaatst

Hé lieve meiden,

dank jullie wel voor de berichtjes. Ben vanmorgen nu ook ongie geworden, dus het is nu ook definitief. Begint nu dus ook door te dringen. Gisteren was nog beetje onwerkelijk dagje. Voelde me afgelopen 2 weken zo positief en dan een negatieve test. Dat kon toch niet dacht ik? Wel dus helaas. Nu maar weer even opkrabbelen en weer doorgaan.

Ga zo maar eens UMCG bellen. Neem sowieso even pauze. 3 pogingen achter elkaar is wel weer even genoeg geweest. Hebben ook nog een familieweekend in mei zodat het uberhaupt nog niet zou uitkomen met een nieuwe poging. We kijken wel wanneer we er weer aan toe zijn.

Stiertje: jeetje meis, ik heb wel heel erg met je te doen. Dat je zoveel last hebt van de hormonen. Sterkte meis! Kan me voorstellen dat je het even niet ziet zitten om er zondag bij te zijn. Mocht je op het laatste moment er anders over denken: schuif je dan toch nog gezellig aan? Dat kan natuurlijk altijd. Wil je wel even een hele dikke knuffel geven meid! Sterkte komende tijd met alle spuiten. Volgende week dus weer naar UMCG.

Ansje: goed dat je hebt gereserveerd. Leuk. Moet zeggen dat ik even na gisteren iets had van: bah, heb helemaal geen zin in leuke dingen doen. Maar nu ik al jullie berichtjes lees, vind ik het juist wel weer heel gezellig in bijzonder om mekaar zondag eens live te zien haha. En high-tea: lekker!

Minoes: Kaap Hoorn ligt bij de Hoornse Plas, officieel in Haren. Moet je ff googlen, kom je het wel tegen.

Linda: ik stuur je zo even berichtje over hoe laat ik je oppik. Ben daar gisteren idd niet meer aan toegekomen.

Janis: grappig dat je zoveel ooievaars hebt gezien. Als ik er af en toe eentje zie, stuur ik hem in gedachten ook altijd naar ons nieuwe huisje.

Karin: jammer he dat ons positieve voorgevoel ons deze keer in de steek heeft gelaten. Ik ben wel echt heel blij voor jou hoor, je moet dus echt genieten en ook lekker hier op het forum. Het is geen kwestie van 'wie eerst aan de beurt is' hoor meid! We zijn gewoon allemaal heel blij voor jou en Dough. Voor mij zijn jullie een voorbeeld dat ec ook zelfs die positieve test kan opleveren. En anders vast in de hyper. En ach, ik ga gewoon het voorbeeld van Dough volgen, op de valreep in de 6e poging zwanger worden!

Lieve meiden, tot zondag en Janis en Stiertje: misschien zien we mekaar een ander keertje!

liefs,

sissy

Geplaatst

Hey sissy

Ja dit soort dingen hakken er gewoon heel erg in wat ook heel logies is als je dat zo posie bent en het niet blijkt te zijn krijg je gewoon klap voor je kop en dat moet je verwerken.

Ik besef ook elke tegen slag maakt je sterker en breekt je soms af de ene x voel je super en de andere dag kan je de hele dag wel huilen en laat het toe.

Oja hoornse plas ken ik wel haha ik ben heel makelijk ik vraag altijd inplaats van zelf te kijken sorry;)

Ik moest maandag de maatschap bellen doe ik dat heeft ze keen tijd belt een minut voor 5 mij ik mis haar wil terug bellen niet dus volgende dag belt ze neem ik op hoor niks en nu nog steeds niks gehoord voel me best in de zeik genomen ben er ook helemaal klaar mee,

In een uur kan zei zeggen wat ik moet doen kan niemand ga toch weg.

de enige die er wat aan kan doen ben ik zelf en dat doe ik samen met de mensen waar ik van hou en vooral mijn man die is me alles.

Onze tijd komt wel en ik ben blij met zulke vrouwen als julie dikke knuff mij-x-

Geplaatst

@sissy: dus het is nu helemaal over nu je ook ongi bent geworden. Dat de test negatief was leek al niet hoopvol maar zolang er dan geen bloed is is er nog hoop. Goed dat jullie even een pauze nemen. Het is toch elke keer weer een aanslag op je lichaam.

@Jessica: Wat dom zeg dat de maatschappelijk werker steeds niet bereikbaar is. Ik kan me indenken dat je er helemaal klaar mee bent.

Geplaatst

haha ja echt wel linda bah niks aan.

Maar begin me ook wel weer beter te voelen kom meer voor mezelf op en laat me niet de les lezen.

Ik heb wel ups en douwns maar dat mag ook vind ik ;)

Iedereen een fijn weekend liefs en tot zondag jessi

Geplaatst

Sissy, je hebt groot gelijk dat je even rust neemt. Je krijgt heel wat voor de kiezen en je moet de tijd nemen om alles te verwerken.

Minoes wat raar dat je de mw niet kon bereiken. Het zou wel netjes zijn dat ze jou nog even terug belt en anders kan je haar altijd nog even mailen. Op haar kaartje staat ook welke dagen ze werkt en dus bereikbaar is. Die heb je neem ik aan wel gekregen. Mijn ervaringen met haar zijn prima. Tuurlijk klopt het dat je het meeste toch zelf moet doen, maar zij kan je wel een aantal goede tips geven waar je weer mee verder kan. Een pasklare oplossing heeft helaas niemand. Ik ben wel blij dat je weer aan het opkrabbelen bent. Het zal niet zonder slag of stoot gaan. De ene keer doe je twee stappen vooruit en vervolgens val je weer een paar stappen terug. Maar je bent op de goede weg en je komt er wel!! Dikke knuffel.

Hier een off-day. Huilen om niks. Bah. Ik heb me maar even op het huishouden gestort. Je moet wat he? Maar ben echt om de kleinste dingen geïritteerd. Voorbeeldje: het stofzuigersnoer zat in de knoop, normaal zou ik even diep zuchten en de boel uit de knoop halen maar nu was ik in staat dat ding uit het raam te gooien. Zou dat echt van die pil komen? Ik weet het niet...ik ben er natuurlijk al heel wat jaartjes af dus het zou zo maar kunnen. Maar ken mezelf zo niet.

Liefs van hormonster Ansje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden