Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve lieve ansje

Of monster Ansje ;) haha geintje vervelend als je zo voelt zal denk ik wel van de pil komen.

Ik wens je heel veel succes met deze periode komen we ook wel weer door.

Ja ze had me gebeld ik bel terug niemand ik kan daar niet zo heel goed tegen kom er natuurlijk niet voor mijn lol.

Maar goed ik red mezelf ook wel ;)

We hebben allemaal veel meegemaakt en dat we zo onze dips en ups hebben is heel normaal en samen komen we er wel.

Ik ben lekker uit eten geweest met man papsie en broertje zo leuk vanaf even lui lekker avond met zijn twee.

van morgen voelde ik me bah getsie ik heb medicijnen en was zo misselijk vanmorgen dat ik maar even gewacht heb met mijn medicijnen haha.

Oja linda je hebt wel gelijk ansje ben je wel toonbaar zo ? haha geintje

iedereen tot zonsdag

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo meiden,

Bij deze wil ik jullie heel veel plezier wensen voor morgen en neem een thee op mij en Stiertje.

Jullie zullen er mooi weer bij hebben.

Liefs Janis

Geplaatst

haha Linda en Minoes, ik zal me inhouden hoor morgen en heeeeel aardig voor jullie zijn.

Mag ik dan toch wel mee? Please? haha:laugh:

Tot morgen dames!

Liefs een hele aardige Ansje

Geplaatst

haha ansje tuurlijk mag jij mee.

janis doen ze wel 1 op je drinken.

Ik weet niet of ik mee kan mijn schoonouders hebben nieuw huis en we moeten helpen en we hebben maar 1 auto dus ik weet nog niet of ik kom en anls ik wel kom hoe haha

Als ik niet kom iedereen heel veel plezier liefs jessica

Geplaatst

We zullen er een op jullie drinken hoor!

@Ansje: gelukkig dat je toch wel lief bent haha.

@Jessica: jammer dat je misschien niet kan komen.

Mooi weer word het zeker. Ik heb er wel zin in.

Geplaatst

Hee meiden,

Sissy had gelijk: deze week waren we weer weg, dit keer met familie. Heerlijk weer en veel ondernomen met zijn allen. Super.

Wat rot om bij terugkomst te lezen dat je poging is mislukt, Sissy! Bah, bah, bah. Ik had er een goed gevoel bij. Pff, jij zelf ook, maar het zegt dus allemaal niks. Shitshitterdeshitshit! Knuffel voor jou!

Jammer dat het jou niet lukt om te komen Janis. Ik hoop dat het jou nog wel lukt, morgen, Minoes.

We zullen er anders op jullie en Stiertje 1 drinken!

Sissy, ik heb je nog een hyveberichtje gestuurd over morgen, misschien kan ik opgepikt worden op de heenweg? Hopelijk lees je het op tijd en anders los ik het anders op en zie ik jullie morgen in het zonnetje!

Liefs voor allemaal!

Geplaatst

Dag lieve dames,

Ben morgen om 11:00 uur van de partij.

Stiertje, jammer dat jij er niet bent, het was jouw idee! Als je je toch nog bedent gewoon komen he.

Janis jammer dat je niet kan. Jessica, hoop dat het nog lukt.

Andere daems, tot morgen.

Geplaatst

Hé dames,

leuk morgen high-tea'en bij Kaap Hoorn en heerlijk weer hebben we erbij. Kan het wel even gebruiken. Afgelopen dagen best veel verdrietig geweest om deze mislukte poging en het feit dat we nu de 6e poging straks gaan krijgen. De hyper behandeling komt erg dichtbij voor mijn gevoel en dat geeft ook spanning. En dan een verbouwing, kan afleiding geven maar is soms ook gewoon heel vermoeiend. Dus kijk er echt naaruit om morgen even heerlijk op een terras met jullie te zitten: mijn forumvriendinnetjes die als enige echt snappen hoe je je voelt als bijvoorbeeld een poging net mislukt is.

Ansje: wat herkenbaar zo'n stofzuigermomentje. Ik kan ook soms van die dagen hebben. Echt balen is dat, dat je jezelf niet meer herkent. Ik zie daarom ook best wel tegen de hyper op omdat ik nogal gevoelig ben voor hormonen. Had destijds ook al wel last van de pil. Wel leuk dat je er morgen bij bent. Ik haal je op hoor, van mij mag je mee haha.

Dough: ik bekijk zo even mijn Hyves-berichtje even, dus dan reageer ik daar nog even op. Maar moet goedkomen. We zien mekaar morgen.

Minoes: jammer dat je er misschien morgen toch niet bij kunt zijn. We zien het wel.

Janis: we drinken inderdaad een kopje thee extra op jou en Stiertje. Volgende keer zijn jullie er vast bij toch?

Tot morgen dames!

liefs,

sissy

Geplaatst

Hee Janis, leuk dat je 't vraagt!

Ik vond het heel gezellig. Lekker alles van ons afpraten over de MMM! En dat ook nog in een zonnetje met heerlijke high tea er bij.

Hoe vond de rest het?

We hebben even aan jullie gedacht, hoor, meiden die niet konden of het even niet trokken!

Liefs, Dough

Geplaatst

Ik vond het ook heel erg gezellig om jullie in het 'live' te ontmoeten.

Ik was de rest van de dag ook helemaal relaxed. Was heerlijk om zo aan het water te zitten met allemaal lekkere dingetjes. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. En dan hopen dat Stiertje, Minoes en Janis ook van de partij kunnen zijn.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ook ik vond het heel gezellig! Had veel te veel lekkere dingen naar binnengewerkt maar ja, we hadden een goed excuus. Heb jij nog een fijne verjaardag gehad Dough? En zijn jullie nog lang gebleven? Jammer dat we niet compleet waren maar dat doen we de volgende keer.

Geplaatst

Ik vond het ook gezellig om jullie eens in het echt te zien. Heerlijke high tea met allemaal lekkere dingetjes. Mooie plek en een heerlijk weertje om eens te kletsen over wat wij allemaal meemaken. Minoes, Stiertje en Janis, de volgende keer gaan jullie mee hoor.:icon_smile:

Liefs

Geplaatst

Hé meiden,

ik heb ook een heerlijke high-tea gehad gisteren met jullie. Erg gezellig en heerlijk zitten zo bij het water. Heel leuk om mekaar eens live te zien en te spreken. Is wat mij betreft voor herhaling vatbaar en dan hopelijk compleet.

Dough: hoe was de verjaardag van je neefje nog. Leuk?

Karin: en de visite bij de moeders, ook gezellig geweest?

Linda: heb jij het ook nog wel gezellig gehad bij de 'verplichte' visite?

Liefs,

sissy

Geplaatst

Jawel hoor Sissy uiteindelijk was het nog gezellig. Ik had het nog wel even aan de stok met Denny. Hij had het niet goed begrepen dat ik al bij mijn schoonouders was tsja dat krijg je als je niet goed luisterd....

Geplaatst

Dag dames,

Wat is het hier rustig! Neemt iedereen wat afstand of is er weinig actie op dit moment?

Hoop snel weer wat van jullie te horen en wanneer ik weer kan starten met duimen draaien voor jullie.

Geplaatst

Nou het is hier inderdaad heel erg rustig zeg. Ik ging er al lekker voor zitten en dacht kom maar op met die berichten want ik heb nu even tijd. Maar ik ben snel klaar dus.

Ik ben deze week druk met extra werken, en de voorbereidingen voor Julian zijn verjaardag vrijdag. Jullie begrijpen vast wel dat wij dat groot aanpakken altijd. Dus ik wil alles tot in de puntjes verzorgt hebben haha.

Morgenvroeg toch maar even naar het UMCG gaan bellen om te vragen wat ik moet doen nu ik na 3½ week nog steeds niet ongesteld ben.

Geplaatst

Dag dames,

Ja erg rustig hier op het moment. Voel me niet zo goed de laatste dagen. Tot zondagochtend niks aan de hand maar toen ik 's middags thuiskwam van ons uitje voelde ik me knap beroerd, net of ik de griep kreeg. Gaat nu wel iets beter maar ik blijf maar moe. :mad:

ik heb toch het idee dat het van de pil komt. Mooi kl*te want ik zal hem nog wel even door moeten slikken.

Linda druk bezig met de voorbereidingen voor Julian's verjaardag dus. Je taart is in ieder geval al goed gelukt haha. Hopelijk werkt het weer toch een beetje mee, zou wel leuk zijn.

Karin hoe gaat het met jou?

En met de andere meiden?

Liefs

Geplaatst

Hallo meiden,

Als eerst, wat leuk te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad afgelopen zondag, en de volgende keer zal ik mijn best doen om er ook bij aanwezig te zijn.

Hier gaat het goed, heb het ontzettend druk. lees wel mee (tot zover er wordt gepost). Maar heb geen tijd gehad om te reageren. Nu maak ik er even tijd voor hahah.

We hebben gister onze nieuwe bank opgehaald en inelkaar gezet, hij staat echt prachtig, alleen hoe onze oude bank stond kon niet met deze,(heb nu een hoekbank. Dus heb ik gisteravond nog mijn woonkamer omgezet. (heb nu alles ook weer schoon achter de kastjes haha).

Het is wel ff weer wennen, dat de kamer er nu anders uit ziet, maar ben er wel blij mee.

Ansje, hoop niet dat je erg veel last van de pil zal krijgen.

Linda, jemig jij bent nog niet ongi, en ik wordt het alweer bijna (ik denk dit weekend), ben benieuwd wat ze zeggen van het UMCG.

Sissy, hoe gaat het met jou?

Stiertje, hoe is het met jou? en met de behandeling?

Jessica, dikke knuffel voor je.

Karin, zie dat je alweer bijna 10 weken bent, wat gaat de tijd snel he? Hoe voel je je?

Nou dat was hem weer even,

Dikke knuffel voor iedereen!

Liefs Janis

Geplaatst

Hallo dames,

Ik kom langzaam weer om het hoekje kijken...:sofa:

Wat leuk dat jullie het gezellig hebben gehad met de high tea...was ik maar mee gegaan..nou ja volgende keer beter.

Ik ben vanochtend in kamer 9 geweest en de echo zag er goed uit. Ik begin vandaag met stimuleren. Ben in de ziekte wet want ik trok het allemaal niet meer. De decapaptyl die je dus in de overgang brengt heeft erge bijwerkingen, tenminste voor mij dan want dat is voor iedereen anders. Hondsmoe, zin om alles kapot te goeien en vreselijke hoofdpijn elke dag...

Ik vind dit traject erg zwaar lichamelijk gezien en doe het dan ook niet weer, we hopen dat dit ons iets op gaat leveren en anders is het voor ons einde oefening.

De 18e moet ik weer heen voor de 1e fm, ben benieuwd hoeveel er dan al klaarliggen.

Ansje, het lijkt erop dat jij ook bijwerkingen hebt van de pil, net als ik. sterkte hoor. Wanneer moet jij met de deca beginnen?

Janis, fijn al snel weer beginnen met de volgende poging! mijn duimen draaien

Sissy hoe gaat het nu met je? wanneer is je volgende poging?

Linda, nog steeds niet ongesteld..shit jah..kun je daar niet iets voor krijgen dan?

KArin, hoe gaat het met jou? is het besef er al een beetje? wanneer heb je je eerste echo?

hoe is het met de andere meiden?

liefs stiertje

Geplaatst

Hey Stiertje,

Fijn weer wat van je te horen! Het was toch een beetje vreemd dat de initiatiefnemer van het uitje er niet was! We hebben aan je gedacht.

Het klinkt heftig wat je meemaakt. Kan me voorstellen dat zo'n eerste echo weer wat moed geeft, weer wat actie in de tent. En als het goed is gaan ze niet stiekum springen enzo toch? Ik hoop op een superoogst voor jou en dat je niet nog een keer weer zo'n nare hormoonperiode door hoeft.

Nou, de duimen gaan weer draaien. O, en Ansje heeft zich heel netjes gedragen ondanks de hormonen, maar ik lees dat ze dat thuis weer heeft moeten bekopen ;-)

Janis, hoop dat je volgens het boekje weer ongesteld wordt. Op zich geeft dat toch wel hoop, dat je cyclus echt regelmatig is.

Linda, ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt. Ze zullen toch wel actie ondernemen? Veel plezier met de verjaardag vrijdag.

Sissy, zijn jullie er definitief over uit of jullie een pauze nemen?

Jessica, hoe gaat het met jou. Heb je nog een gesprek gehad met de maatschappelijk werkster?

Dough, bevalt het werken weer wat na de vakantie?

Hier gaat volgens mij alles nog prima. Heb weinig tot geen klachten. Morgen hebben we de intake bij de verloskundige, vind ik wel spannend. Ik hoop dat ze daar nog een soort van bevestiging kunnen geven, misschien een echo? Dit weekend willen we het graag breed bekend maken. Ik groei met name van het eten en niet goed naar de wc kunnen maar ik begin het nu ook een beetje te voelen waar het hoort. Dit vind ik heel bijzonder en kan ik echt van genieten.

Geplaatst

@Janis: leuk joh zo'n metamorfose in je woonkamer! Ik wil ook graag een hoekbank want dan heb ik alle meubels nieuw maar dat zit er voorlopig niet meer in.

En ja volgende keer ga jij gewoon mee.

@Stiertje: fijn om weer iets van je te horen. Vervelend hoor dat je er zo'n last van hebt. De hoofdpijn herken ik van de deca maar meestal gaat dat weg als je de puregon erbij gaat spuiten.

@Angelique: hoe is het met jou? Ben je weer wat opgeknapt?

@Karin: Vandaag dus de intake bij de vk. Ik had me er toen heel wat bij voorgesteld maar wij stonden binnen 10 min al weer buiten. Ik weet niet of je een echo krijgt want dat veranderd ook nogal vaak. Wij kregen hem toen wel omdat ik had gezegt dat we alleen bij 5 week een echo in het ziekenhuis hadden gehad. Een leugentje om eigen best wil mag toch?

@Dough en Sissy: hoe is het met jullie???

Hier een feestdag vandaag dus. Onze kanjer is 8 jaar geworden. Ik ga zo beginnen met de tractaties maken. Ik heb bekers gekocht en ga daar zo allemaal verse stukjes fruit in doen met een toef slagroom erop een een parasolletje. Gisteravond de taart gehaald uiteraard in FC Groningen stijl. De taart die ik zelf heb gemaakt geven we morgen aan de jongens voor het kinderfeestje. De slingers en balonnen zijn uiteraard ook van FC Groningen. En alle cadeau's ook. Julian is helemaal bezeten van voetbal vandaar...

We hadden ook een nieuwe fiets voor hem gekocht maar helaas moest die besteld worden en is hij nog niet binnen. Ik heb nog een stille hoop dat ze vandaag bellen om te zeggen dat we hem kunnen ophalen.

Vandaag is het dus ook 7 jaar geleden dat wij weer stopten met de pil om voor een brusje te gaan. Nu nog niet ongi dus en ik wil steeds bellen maar ik denk dan steeds 'ach ik wacht nog wel even een dag af'. Maar nu na 3½ week is er nog niks. Als ik bel dan moet ik weer aan de medicatie en dat wil ik dus eigenlijk niet want dan doet mijn lichaam het nog niet zelf.

Ik ga nu toch maar even bellen om info te vragen hoewel ik denk dat ik toch vanmiddag het telefonisch spreekuur moet bellen.

Geplaatst

Hé meiden,

Linda: gefeliciteerd met Julian. 8 jaar alweer! Ik hoop dat jullie een hele gezellige dag hebben en morgen natuurlijk ook bij zijn feestje. Ik duim dat het droog blijft...

Heb je UMCG nog gebeld trouwens? Wel vreemd dat die ongie zo lang wegblijft.

Stiertje: wat fijn om van je te horen meis. Hebben zondag idd aan je gedacht omdat jij toch de bedenker van de high-tea was. En wat onwijs vervelend dat die deca zoveel beroerde bijwerkingen voor jou heeft. En nu dus eerste echo gehad. Hoop dat er de 18e een heleboel mooie eitjes te zien zodat je een superoogst kan hebben. En dan uiteindelijk die positieve test! Een hele dikke knuffel voor je meis om het een beetje vol te houden.

Karin: spannend, vandaag naar de verloskundige. Weer een stap verder en dan gaat het denk ik elke keer steeds meer 'echt' worden. Leuk dat je het dan ook iedereen wilt gaan vertellen. En mooi om te lezen dat je echt kan genieten nu van alles wat je voelt en dat je al aan het groeien bent.

Ansje: wat vervelend meis dat je zondagmiddag ziek bent geworden. En nu nog steeds heel moe dus, balen als dat van de pil komt zeg. Ik hoop dat je snel weer wat beter voelt.

Janis: jij ook alweer bijna ongie. Gaat alweer snel. En een nieuwe bank gekocht: leuk he, dat soort dingen.

Minoes: hoe is het met jou? Nog een gesprek gehad met maatschappelijk werkster?

Dough: en, ben je de weken al aan het aftellen voordat je met verlof kan beginnen? Het gaat nu echt hard voor je.

Bij ons gaat het goed, wel heel druk met het huis. Heb daarom deze week ook maar 1 dag gewerkt en de rest vrij genomen. Kan ik me even op de regeldingen van het verhuizen storten. Verder nemen we deze maand even pauze. Volgend weekend hebben we namelijk familieweekend op Texel, dus dan komt het niet uit met de bezoekjes aan kamer 9. En maandje pauze vind ik eigenlijk ook wel even lekker na 3 maanden achter elkaar te zijn doorgegaan met de hormonen. Dus waarschijnlijk gaan we in juni voor poging 6. Oh, ik hoop zo dat die het wordt, want de hyper zie ik niet zo geweldig zitten. Manlief is trouwens wel iets anders gaan denken over de hyper. Hij zou nu toch wel voor de hyper willen gaan: ach, hoe bedoel je dat je elke keer je grenzen weer iets opschuift? Maar als ik dan die verhalen van Stiertje lees: brrrr, dan moet ik er nog niet echt aan denken.

Fijne dag meiden!

liefs,

sissy

Geplaatst

Stiertje wat fijn weer wat van je te horen. Ik heb wel met je te doen hoor dat je zoveel last van de hormonen hebt. Ik hoop dat het nu beter gaat nu je de puregon er bij gaat spuiten. Ik hoop op een superoogst eitjes! Hoe laat spuit jij de deca altijd? Elke dag op hetzelfde tijdstip?

Zelf moet ik volgende week zaterdag met de deca beginnen. Na jouw verhaal zie ik er wel een beetje tegenop, omdat ik net als jij ook sterk op de pil reageer.

Nou ja wie weet valt het mee, ik ga maar van het ergste uit dan kan het altijd meevallen. Pfffffff.......

Karin hoe was de intake? Mocht je je kleintje ook nog even zien of horen?

Sissy, lekker even pauze, daar doe je goed aan, even je gedachten op wat anders en dan vol goede moed verder met poging nummer 6. Dat gaat hem gewoon worden.

Wel een geruststellende gedachte dat je man na eventuele mislukte 6e ec toch verder wil met hyper. Dat maakt de druk voor poging nummer 6 ook iets minder groot lijkt me.

Je verlegt je grenzen inderdaad steeds meer. Ik denk dat niemand van ons bij We willengraageenkindjewens had gedacht zó ver te zullen gaan, maar het moet er zit niks anders op.

Dough hoe gaat het met jou?

Linda veel plezier vandaag!

Liefs Ansje

Geplaatst

Hee Stiertje, ach wat vervelend dat het zo'n enorme bijwerking geeft bij jou, die hormoonbehandeling. Dat is natuurlijk ook allemaal nog veel onnatuurlijker dan de eigen cyclus. Rot, zeg. kan me voorstellen dat het dan zwaar is en je probeert je best te doen er niet zoveel mee bezig te zijn (maar dat is natuurlijk toch wel zo, alleen al door de last die je er van hebt....) door niet te veel als hier kletsen te doen. En niet mee te gaan met het uitje. Maar achteraf horen dat het heel leuk was zet je ook aan het denken: je had ook lekker kunnen spuien met ons/ tegen ons aan! Volgende keer een nieuwe kans. Dan wachten we toch gewoon niet te lang met het volgende uitje! Er komen nog heel veel mooi weer Kaap Hoorn maanden aan!

Mooi dat de uitgangsecho er goed uitzag. Nu duimen dat je follikels goed hun gestimuleerde werk gaan doen!

Ansje, werd je niet lekker na ons uitje? Niet leuk, zeg! Voel je je alweer wat beter?

Sissy, wat goed dat je even vrij nam op t werk om je op t huis te kunnen focussen. En een maandje rust tussen behandelingen door geeft fijn adempauze. Jullie hebben Texel op de planning, lekker en het huis natuurlijk. En dan daarna eigen cyclus numero 6. Doe maar een Doughtje, zou ik zeggen (maar fijn dat manlief nu het dichterbij komt, de hyper als minder hoge drempel is gaan zien!).

Karin, vandaag intake verloskundige? Bij mij was het een gesprek. Lang! alles, alles, alles over je hele medische toestand en je familie op tafel! En natuurlijk de hele MMM-verhalen. Was allemaal nog zo recent en nu voelt het alweer als een poos geleden. Er werd niet naar het hartje geluisterd (nog te vroeg) en er wordt bij mij door de verloskundige nooit een echo gemaakt.

We hadden deze week wel een pretecho! Echt leuk! Wie een fotootje wil zien, moet het op Hyves maar even laten weten.

Verder intake van de kraamzorg gehad vandaag en afgelopen woensdag partneravond bij de yogales. Wat een andere wereld kom je in terecht in zwangerenland. Mijn agenda gevuld met dat soort afspraken allemaal.

Verder tel ik idd af naar mijn verlof, dat is over dik 5 weekjes. Ik vind het razendsnel gaan de zwangerschap. Hadden we het zondag ook over, he? Je zit veel langer in het MMMtraject dan dat je zwanger bent. 9 mnd is echt peanuts. Sommigen kunnen niet wachten tot hun kindje wordt geboren, maar voor mij, met hem in mijn buik is het gewoon nu al goed. Mijn man kan niet wachten, maar ik vind nu al dat ik een kind heb. Moet alleen nog geboren worden. Maar ja, ik vond mezelf in de MMM ook al moeder, alleen kwam het kind maar niet....

Linda, van harte met Julians verjaardag! Wat leuk dat jullie er zo'n feest van maken! Heerlijk zal het zijn voor het ventje! Geniet maar lekker van de gezelligheid en zijn vreugde( en succes met de drukte, haha)!

Heb je al gebeld met het UMCG? middagspreekuur vpk lijkt me inderdaad het meest zinvolle. Wat shit dat je lijf het niet zelf oppakt. Ja, da's lastig bedenken of je het af wilt wachten of er toch weer hormonen tegenaan wilt gooien....

Wat leuk Janis, een hoekbank. Dat lijkt me ook zo heerlijk, maar net als bij Linda zit dat er nu even niet in. Ook leuk dat dan je hele interieur even weer helemaal verandert!

Voel je je verder wel weer goed? Of met ups en downs?

Liefs en een fijn weekend voor allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden