Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Stiertje: fijn dat je ook nog een cryo hebt!! Toch weer een extra kansje.

@Ansje: Weet je al meer of de antibiotica kwaad kan? Hopeloos zeg maargoed als je vriend zoveel pijn heeft van de onsteking dan moet hij ook wat toch.

Balen dat je zo'n last van de deca hebt. Ik heb dat echt niet gehad hoor.

@Janis: SUper dat je morgen de punctie hebt! Heel veel succes.

@Sissy: fijn dat jullie nu 'over' zijn en dat internet het ook al doet. Succes met alle dozen uitpakken etc.

@dough: Dat scheelt inderdaad wel dat je geen zwaar lichamelijk werk hebt. Ik ben 8 weken voor de bevalling al gestopt omdat ik dus wel zwaar lichamelijk werk heb. Volgens de bedrijfsarts had ik het vergeleken met collega's nog lang volgehouden.

Lastig ja maagzuur. Daar heb ik dus ook nooit geen last van gehad ondanks alle pannekoeken haha

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey dames.

Stiertje super een cryo die is voor over een paar jaar;) haha.

Ansje ja dat is wel even schrikken ik hoop dat je straks een mooie aantal eitjes hebt.

En wat vervelend dat je mannetje zo'n last heeft sterkte en vertroetel heM maar haha.

Janis meid sterkte morgen ik denk aan je ik hoor wel van je

Sissy wat fijn dat je er woond nu de laaste dingen en dan kan je gaan genieten succes.

Dough meid wat heerlijk op naar het verlof en de laatste loodjes spannend dan is je rustig leventje voor bij haha met alle liefde ;)

linda wanneer willen jullie cryo's terug laten plaatsen?

Karin meid super dat alles goed is met de kleine.

Ja ik zit behoorlijk in emo land pff niet normaal geen idee waar ik last van heb.

Alles zit ook zo tegen bah maar komt vast ooit wel goed ;)

Ja nog even op zoek naar hotel en dan gaan we volgende week lekker genieten.

Iedereen fijn weekend

Liefs knuffel xx mij

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@Dough; bedankt voor je uitleg! Nu is het duidelijk..haha.. Kijk bij ons noemen ze het ook natuurlijk, maar dat komt inderdaad doordat ik niet aan de pil ga (gelukkig)

In het UMCG doen ze dus beiden, want ik ken iemand die daar een traject heeft gedaan met de pil.

Verder zal ik hier niet veel reageren en me bij het wachtbankje van juni aansluiten. Weer spannende weken. Maar ondanks 1 eitje toch een bevruchting en tp gehad...het is nu al een topper ;-)

Geplaatst

dames,

punctie is geslaagd er is een ei gevonden jahhoe, kwamen wel ff tranen. Heb wel napijn, maar punctie opzich viel weer mee.

Liefs janis

Geplaatst

Janis, super, wat een opluchting zal het zijn dat er een ei is gevonden. Dan is die napijn veel beter te dragen, vond ik altijd. Dan is het ergens voor. Nu duimen voor een bevruchting! Wat akelig toch dit traject, met al die spannende stappen die mis kunnen gaan....

Op naar goed nieuws maandag (hoop, hoop, hoop!)

Stiertje, wat mooi dat er ook nog een cryo in de diepvries zit!

Wat spannend weer Ansje, met die antibioticakuur! Gelukkig kan het geen kwaad. Je wilt gewoon de beste kans hebben en jezelf achteraf niks verwijten. Net als met die maagmedicijnen van jou, Stiertje.

Linda, hoe was de laatste wandel4daagse avond?

Sissy, jullie zijn over! Moe en mét internet! Hoe voelt de nieuwe stek?

Jullie vroegen naar verlof: nog 3 weken en 2 dagen werken (hihi, hoezo aftellen?!) en dan gaat het in. Maar zijn versnipperde weken met Hemelvaart en Pinksteren en zo. Stelt niet meer zo veel voor. Super!

Fijn weekend allemaal!!

Geplaatst

@Janis: Wat fijn dat er een eicel is gevonden! Op naar een mooie tp morgen.

@Dough: dat is nog te overzien toch die weekjes werken.

De intocht van de 4 daagse was erg leuk en gezellig. Helaas vertrokken ze pas een dik half uur te laat wegens een gaslek en moesten ze ineens ergens opgesteld staan.

Onderweg nog een mega bui gehad maar dat mocht de pret niet drukken.

Geplaatst

janis janis haha ik wist het al maar reageer toch even joehoe joehoe duim duim duim;)

Dough ja lekker aftellen geniet er van meyt je bol buikje;)

Linda lekker avond 4 daagse ook al weer voor bij waar blijft de tijd?

kinderwens mooi dat je zo posi bent op naar een mooie test.

Iedereen een fijne zondag liefs mij

Geplaatst

Yes Janis: goed nieuws dat de punctie geslaagd is. Nu blijf ik duimen voor een bevruchting zodat je morgen een tp hebt! Worden weer spannende uurtjes...

liefs,

sissy

Geplaatst

Hoi dames,

Linda, ja sneu he dat de kinderen vrijdag pas veel later konden vertrekken en dan nog die dikke plensbui.....ik heb nog even gekeken of ik je zag maar da's wel een beetje moeilijk in die menigte. Mijn nichtje liep vooraan dus we waren ook vrij snel weer weg.

Dough je kan al heerlijk aftellen en de aankomende weken zijn lekker kort!

Janis, joehoe een eicel! Jippie en dat ie maar mooi bevrucht mag worden!

Sissy hoe is het? Ben je al een beetje bijgekomen van de verhuizing?

Kinderwens, laat je nog even weten wat de uitslag is aangezien je op het wachtbankje gaat? Ik hoop wel op positief nieuws voor je.

Hier gaat het helaas niet zo goed. Ik ben echt zó klaar met die decapeptyl. Wat een ander mens wordt je daarvan. Een verschrikkelijk boos en verdrietig om niets en eigenlijk alles mens. Gisteren een emo dagje, kon om alles en niets wel huilen. Was bij mijn broer die net een kleine heeft. Was heel leuk maar toch de hele tijd tranen weg zitten duwen. Op den duur lukte dat natuurlijk niet meer en ben ik even weggelopen. Mijn moeder kwam me heel lief even achterna om me te troosten.

Heb nog wel lekker even geknuffeld met de kleine en mocht hem ook een flesje geven. Daar heb ik dan geen moeite mee en vind ik zelfs leuk. Het is meer dat er alleen maar over baby's gepraat wordt, tenminste zo voelt het en dan voel je je zo'n buitenstaander.

Kon ook maar moeilijk weggaan 's avonds, neefje lag daar zo lief in de box met van die grote oogjes. Dan zou ik hem het liefste meenemen, maar eigenlijk wil ik het liefste zelf ook zo'n kleine die altijd bij me mag blijven en waar ik geen afscheid van hoef te nemen.

Ben de hele dag door ook verschrikkelijk moe en ik heb hoofdpijn die met paracetamol niet weg te krijgen is, dat werkt ook allemaal niet mee. Ik hoop dat ze woensdag zeggen dat ik met de puregon mag starten want dit is niks. Ik ben blij voor de meiden die nergens last van hebben maar daar hoor ik helaas niet bij.

Sorry voor mijn klaagberichtje maar daar is dit forum toch ook voor. Ik wil niet altijd sterk zijn, kan dat ook niet meer....maar ik vertrouw er op dat het vanzelf wel weer beter zal gaan.

Liefs Ansje

Geplaatst

Lieve Ansje, meid wat voel ik met je mee!! ik weet precies hoe het voelt, die decapeptyl is gewoon klote spul!!

Ik had zelfs gewoon zin in de punctie om maar van die troep af te zijn!

Als jouw echo er woensdag rustig uitziet dan mag je lekker beginnen met de puregon en dan zal de helft van je klachten verdwijnen, ik had al na twee dagen geen hoofdpijn meer en was ook een stuk emotioneel stabieler, moe blijf je gewoon, ik heb dan ook t/m vrijdag halve dagen gewerkt.

Als je eenmaal met de stimulatie begint (puregon) dan vliegt de tijd voorbij, geloof me binnen no time is voor jou ook de punctie in zicht, en daarna lekker niks meer!! Alleen nog bolletjes inbrengen maar dat stelt echt niks voor en geeft mij ook geen bijwerkingen.

Nog even doorbijten!!

sterkte en liefs stiertje

Geplaatst

Lieve lieve Ansje

Ik heb het zo met je te doen word er zelf ook emo van als ik je verhaal zo lees pfff heftig allemaal.

Ik hoop dat je snel met andere medicijnen kan starten en dat je mooie eitjes hebt.

En leef je uit met je emo hier en overal.

Liefs dikke knuffel

Geplaatst

Kinderwens, fijn dat t nu duidelijk is. Heel veel succes met de wachtweken, hoop op het babywonder voor je!! Laat je het hier even weten hoe het is gelopen?

Ansje, meis, wat akelig dat je zoveel last hebt van de Decapeptyl. Het is aftellen naar woensdag en hopelijk nemen de klachten dan snel af! Lijkt me naar als je je zo niet-jezelf voelt...

Wat reageer jij lief op Ansje, Stiertje. Jij zat er heel kort geleden nog in, in die nare bijwerkingenshit....

Fijn dat je weinig last van de bolletjes hebt. Ik werd er wat neerslachtig van. Ik vond het akelig dat ik er een paar keer per dag mee bezig moest zijn, omdat je ze drie keer moet inbrengen per dag, 2 en een halve week lang. Een beetje afstand nemen is er zo niet echt bij.

Ansje, dat van je neefje kan ik me zo goed voorstellen: je geniet aan de ene kant van het kindje en tegelijkertijd is het zo pijnlijk omdat het bij jou (nog) niet zo is. Fijn dat je goed werd opgevangen, dat er begrip was. Maar uiteindelijk draait het in je familie op zo'n dag, en misschien aldoor wel nu, om het nieuwe kindje. En wil je gewoon dat het jouw kindje is waar het allemaal om draait. En iedereen kan meeleven, maar niemand kan de situatie voor je veranderen en je dus echt helpen. Vond ik zo'n hulpeloos gevoel.... Kan alleen maar heel hard hopen dat het binnenkort anders voor je is!!

Lieve Janis, hou je de spanning nog een beetje uit? Ik duim op een tp morgen!!!

Geplaatst

@ Dough, het is inderdaad moeilijk om afstand te nemen en ik word er dan ook langzaam aan gek van. Heb namelijk allerlei klachten die ik ook altijd heb als ik ongesteld ga worden maar die ook horen bij een eventuele innensteling/zwagerschap, namelijk moe misselijk buikpijn en zere (.)(.)..

pfff ik zou willen dat het 9 juni was dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

De ene keer denk ik...joh het zijn twee van A- kwaliteit dan kan het toch bijna niet meer mis gaan en de andere keer denk ik...waarom zou het in godsnaam goed gaan..het gaat bij zovelen mis...IM GOING CRAZY..AAARGGHH..haha!!

Nou ja gewoon doorgaan, zit niks anders op. Lekker weer fulltime aan het werk want de pijn is in ieder geval weg.

liefs een (bijna) doorgedraaide stiertje

Geplaatst

Lieve Ansje: wat onwijs dat zwaar dat je ook zoveel last hebt van de deca, net als Stiertje. Heel goed om hier gewoon even alles van je af te schrijven, daar is het forum idd ook voor! Hoop dat je woensdag kan beginnen met de puregon zodat je dan waarschijnlijk wat minder last hebt. En wat je schrijft over je neefje kan ik me heel goed voorstellen. Het draait allemaal om zo'n nieuw klein kindje en je zou zo graag willen dat het eens een keer gaat over jouw kindje! Sterkte meis!

Stiertje: oh, wat kunnen die gedachten gaan rondtollen in je hoofd he? We duimen gewoon heel hard en je bent straks gewoon hartstikke zwanger! Wel fijn dat je weer fulltime aan het werk kan gaan nu de pijn weg is. Geeft hopelijk afleiding.

Linda: jammer dat het toch nog regende vrijdagavond, maar wel mooi dat je als trotse mama je zoon hebt kunnen onthalen. Heeft hij deze week nu een paar dagen vrij met Hemelvaart? Gaan jullie nog iets bijzonders doen?

Janis: oh meid, bijna 9 uur, ik hoop echt dat je zo naar het UMCG kan hoor voor een tp! drie keer is scheepsrecht hoor!

Bij mij gaat het goed, wel nog heel erg moe, maar ben nog geen avond vroeg naar bed gegaan dus dat schiet dan ook niet echt op. Maar het huis en de garage (die bij ons redelijk groot is) zijn nu helemaal leeg. Gisteravond om 22:00 hebben we samen het laatste ritje gedaan om alles leeg te halen. Morgenochtend is de overdracht bij de notaris, dus dan hebben we definitief nog maar 1 huis. Heerlijk, kunnen we ons echt gaan richten op ons nieuwe huis.

En dan ook weer starten met 6e poging. Ik verwacht deze week ongie te worden, was vorige maand op donderdag begonnen. Dus even afwachten of mijn cyclus 28 dagen is of toch iets langer. We zien het wel. En dan in juni maar voor de 6e poging. Ik moet zeggen dat ik me mentaal al aan het voorbereiden ben op de hyper (in hoeverre je je daar op kan voorbereiden). Tuurlijk hoop ik echt op een Doughtje, maar ja, ik weet ook dat de kansen niet groot zijn. Ik vraag me vooral af waarom de hyper mij meer kansen kan geven omdat ik er al 3 tp's op heb zitten. Waarom zou een tp in de hyper dan wel tot een zwangerschap leiden? En als ik dan de berichtjes van Stiertje en Ansje lees over de bijwerkingen, word ik eigenlijk wel een beetje bang en verdrietig. Ik zie daar echt tegenop. Ik weet wel dat Linda niet echt veel last had van de medicijnen, maar ik weet zelf al dat ik erg gevoelig ben voor hormonen. Kreeg ook stemmingswisselingen van de pil destijds en heb ook al eens depressieve periodes in mijn leven meegemaakt waardoor ik aan de medicijnen moest. Dus ben bang dat ik toch ook echt wel veel last zal krijgen van de medicijnen. Maar goed, we gaan eerst maar eens de 6e eigen cyclus poging in en dan zien we dan wel verder....

Hmmm, is beetje lang verhaal geworden, moest het blijkbaar ook een beetje van me afschrijven. Ben ook veel bezig met het zwanger worden/ziekenhuistraject enz. Ondanks de verhuizing of misschien wel dankzij, de stress zorgt ervoor dat ik weer meer ga piekeren. Is mijn zwakke plek.

Liefs,

sissy

Geplaatst

Sissy, verhuizen is echt superzwaar..hebben jullie je plekje al een beetje gevonden in het nieuwe huis?

Ik snap het helemaal meid dat je opziet tegen de hyper is ook niet niks maar ik kan je wel vertellen dat ik al een paar dagen na de laatste hormonenspuit me een stuk beter voelde en ik mijzelf alweer terug begon te zien dus alles is relatief.

Ik duim voor jou dat je gewoon een succesvolle 6e poging zult hebben!!

Janis, hebben ze al gebeld?

liefs stiertje

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Ik heb een naar weekend gehad, liep echt met mijn ziel onder de armen, vanmorgen om 9 uur belden ze gelijk dat ze een top emmy hadden, die zit nu in mijn buik!!!!!!!

Stiertje ik zit net als jou op het wachtenbankje, mag 14 juni testen. Was echt zo emotioneel en ben zoooo blij!!!!!!

Ansje hoe gaat het nu met je, voel je je alweer wat beter, vind het zo naar voor je, een hele dikke knuffel voor jou!

Liefs Janis

Geplaatst

@Janis: en heb je een tp???

@Ansje wat balen zeg dat je je zo voelt. Ik had zo voor je gehoopt dat het net zo positief als mij zou ervaren. Ik reageer sowieso al traag op de hormonen moest beide keren ook erg lang stimuleren dus dan zou ik ook wel niet gevoelig op de hormonen reageren.

Wel heel herkenbaar dat van je neefje. Wel knap dat je lekker met hem hebt geknuffelt en hem zelfs de fles hebt gegeven. Erg vervelend als alles dan alleen maar over babies en zwangerschappen lijkt te gaan. Ik begrijp best dat je over niks anders wil praten maar je kunt toch rekenschap houden met een ander zijn gevoelens.

Van wat liep je nichtje mee? Julian liep ook aardig vooraan. Hij liep mee van VV Hoogezand.( voetbal)

@Stiertje: verwarrend he al die klachten. Helaas zit er niks anders op dan wachten wachten en nog eens wachten.

Ben je al aan de granaatappelsap? Bij C1000 is dat van healty people deze week in de aanbieding.

@sissy: het lijkt me ook vreselijk vermoeiend om te verhuizen. Fijn dat jullie morgen nog maar 1 huis hebben. Klinkt wel stoer haha

Geplaatst

Linda bedankt voor de tip ik vind die van Healthy people inderdaad goed te doen, zelfs mijn mannetje vind em lekker! Vanmiddag maar even naar de c1000!

Janis, TOPPIEIEIEIEIEEI!!! ben zo blij voor je, kom maar gezellig naast me zitten meid kan wel wat support gebruiken want kan aan niks anders meer denken..owoooowww dat wachten is echt killing!!hahaaa maar het zonnetje schijnt wel joehoeoe!!

Geplaatst

Joehoe joehoe joehoe ik wist het al maar toch joehoe gefeli:happy8::happy::clap2::icon_flower::happy10:

Iedereen dikke knuffel van mij

Geplaatst

hallo lieve meiden,

Janis een terugplaatsing! Wat heerlijk meid, eindelijk weet je waar je het voor doet.

Nu maar lekker broeden en je flink laten vertroetelen.

Stiertje, wat spannend allemaal voor je. Dit is ook je eerste terugplaatsing en dan is het dubbel zo spannend. Ik snap ook dat je met niks anders bezig kan zijn en van alles voelt.

Op elk krampje, pijntje let je extra en denk je zou het? Ik hoop dat je er een beetje door heen kunt komen door die wachtweken. En lekker van je afschrijven is dan erg fijn.

Linda, mijn nichtje liep met de majorettes mee. Ik weet niet precies hoe hun vereniging heet maar ze liepen in donkere pakjes met goudkleurige pompoms hihi.

Sissy, wat een drukte geeft een verhuizing he? Je zal wel blij zijn dat nu alles over is en jullie morgen nog maar één huis hebben.

Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen een gestimuleerde behandeling, zeker als je weet dat je erg sterk op hormonen reageert. Ik kan alleen maar voor je duimen dat het voor jou niet nodig is en wat Stiertje ook al zei, het is relatief, je weet dat de slechte periode weer voorbij gaat. Maar als het zover mocht komen gaan we je steunen hoor!

Hier gaat het vandaag ietsje beter, ik moet wel zeggen dat ik me ziek heb gemeld en dus ook rustig aan kon doen. Morgen ga ik een ochtendje werken en woensdag ook een ochtend, de rest van de week lekker vrij dus zo kom ik er wel doorheen.

Woensdag de eerste echo, ik verheug me er gewoon op, ik hoop dat ik de puregon er bij mag gaan spuiten.

Liefs Ansje

Geplaatst

Janis, wat super dat er een embryo is ontstaan!! Geweldig!! Goed voelt dat, he?

Sissy, fijn dat jullie morgen van het oude huis 'af' zijn, dan kun je je op 1 huis richten, geeft ook weer rust.

En ja, dat Doughtje de 6e eigen cyclus poging had ik ook niet aan zien komen.... Net wat jij zegt: waarom zou het dan ineens wel lukken? Maar ja, ook daarna, waarom zou het in de hyper wel lukken. Bij ons was het het 5e embryo dat teruggeplaatst was en ineens bleef zitten. Snappen wij ook niks van: waarom 4 keer geen succes en nu wel?? Dat hele baby's maken, spontaan of mmm, er is geen logica, het is stom geluk of stomme pech....

Waarom het ons niet lukte was een vreselijke onbeantwoorde vraag die steeds maar bleef bovenkomen. En nu nog: waarom nu wel?! Geen idee.

Het blijven statistieken, bij een deel lukt het en bij een deel niet. Bij sommigen na de 1e tp, bij de ander na de 5e of 10e, bij anderen nooit. En om te weten waar je bij hoort moet je er door heen (zolang je het trekt), om er achter te komen aan welke kant je komt te staan. De logica heb ik nooit gevonden....

Stiertje, meis, als je toch es onder de grond kon kruipen, of slapen tot 9 juni. Dat zou toch wat zijn, hè? De tijd kruipt sommige dagen echt. Het hielp me altijd wel om naast het rustig aan doen (fijn trouwens dat je je beter voelt) ook veel dingen te plannen die afleiden. Dan gaat de tijd ietsjes sneller... Pffff.

Ansje, we kijken samen met je uit naar woensdag, hopelijk ziet het er allemaal rustig uit en mag je dan beginnen met stimuleren!

Minoes, las op Hyves dat je wel lekker in je vel zit, fijn!

Geplaatst

Dag dames,

Was een lang weekend weg, wat is er in die tijd veel geschreven!

Janis, super voor jullie, ben heel blij. Dit is al een hele mooie opsteker, het eitje en het zaadje vinden elkaar in elk geval lief! Kan me voorstellen dat je daar even emo van wordt. Nu maar lekker blijven plakken. Sterkte met de wachtweken.

Ansje, wat kloten van die hormonen! Had gehoopt dat de ellende jou bespaard bleef. Zet m op! En je mag hier altijd lekker miepen! Gelukkig dat die antibiotica geen kwaad kan. Arme mannen ook, die lopen ook op eieren!

Sissy, zijn de kastjes ingericht? Wat heerlijk om daar mee bezig te zijn. Blijf er lekker van genieten en met positieve zin de 6e 'dough ronde' in!

Minoes, dikke knuffel voor jou.

Stiertje, toi toi toi, en wat super dat jullie nog een cryo hebben. Voor over een lange tijd als deze twee al peutertjes zijn ofzo!

Linda, hoe zit het nu met jouw traject?

Hier nog steeds alles goed. Positiebroeken gescoord! Wat een zaligheid! Ben al 5 dagen niet meer voor een grote boodschap naar de wc geweest, de broek rekt gelukkig lekker mee!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden