Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey dames sorry dat ik zo kort heb gereageerd gister.

Doe nu uitgebreid ooooooooooooooooooooooooooooo stiertje je bent de eerste met een tweeling super ben er helemaal van ontdaan gefeliciteerd:zwanger:

:zwanger: haha

Janis ook bijna meid op naar een mooi echo.

Ansje jij een super test en dan sissy en dan volgen wij wel haha

Dough meid trek je het allemaal nog een beetje et dit weer het is nog warm pffff

En wat een noot weer gister brrrr heb ik niet zoveel mee.

En karin wat gaat het snel meid geniet van je wel verdiende vakantie.

Es succes :clap2:

Linda wat sneu van je kleine boy dat die met gips loopt met dit mooi weer ik hoop dat het snel heelt.

Niemand vergeten volgens mij anders sorry

Nee ben nog niet naar de dokter geweest voel me ook niet ziek gelukkig en het is met vlagen en vooral als ik honger heb en s'morgens dan heb ik ook zo'n honger haha zakt wel weer af denk ik.

Ik heb vanmorgen langer gelegen was kapot dat kan dan he haha.

er komt weer onweer aan bah dan ga ik echt niet naar groningen brrrrrrrrrrrrrrrrr bang:happy8:

wij willen over twee week even weekend weg waarheen weten we nog niet iemand idee en wel even in nl haha

Liefs fijne dag knuf mij

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo dames, zojuist een heel verhaal getypt en alles weg..grrrrr. Nu maar weer opnieuw..

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Mijn mannetje is helemaal in de wolken en zit constant over mijn buik te wrijven..hihi echt lief

Ikzelf moet nog heel erg wennen aan het idee maar dat zal wel komen, om de twee hartjes te zien kloppen op de echo was onbeschrijfelijk mooi.

We blijven onder controle bij het UMCG dus de verloskundige heb ik afgebeld. Zal kamer 9 dus nog heel vaak zien...wel vanuit een andere hoek dus. Vind het ook wel fijn zo'n vertrouwd stekkie met bekende gezichten.

@Linda, hopelijk is Julian snel weer hersteld want gips is voor een kind ook ook niet leuk en al helemaal niet met dit weer!!

@Ansje, ik snap heeeel goed dat je zenuwachtig bent en niet durft te testen..pfff wat een stress heh?! Misschien kun je gewoon de testdatum voorbij laten gaan en wachten op je ongi en als die niet komt dan is het helemaaaal goed. dikke knuffel voor de laatste loodjes!

@Sissy, goed zeg dat je er niet zoveel mee bezig bent dan gaat de tijd toch het snelst! En tja logisch dat je het ene moment heel positief bent en het andere weer totaal niet, het is echt een rottige achtbaan!! Wanneer is jouw testdag?

@Karin, hahaha shopmarathon!! ben jij een shopaholic? ik vind het echt vreselijk!! Lekker dat je bijna vakantie hebt, blijven jullie in nederland?

@Janis, meid hou je het nog een beetje van de zenuwen? hoe laat moet je morgen dan ga ik heeeel hard duimen!

@Minoes, lekker hoor toeren met de cabrio met dit weer! Wel vervelend van je klachten. Kan je niet zwanger zijn of is dat een stomme vraag? Ik weet niet meer hoe de kansen bij jullie lagen..sorry als ik je kwets hiermee. Ik ben ook bang voor onweer hoor, heb vannacht bijna geen oog dichtgedaan.

@Dough, lekker met de voetjes omhoog of ben je een bezig bijtje??!!

@ Es, nogmaals welkom! Ons verhaal is als volgt, januari 2010 naar de huisarts en doorverwezen. April 1e afspraak toen allerlei onderzoeken waaronder oa samenlevingstest, SOA onderzoek en zaad check en na 3 maanden weer een zaad check en toen bleek dus weinig en traag zaad, maar 400.000 cellen en daarvan maar 13% beweeglijk maar goede genoeg voor ICSI. Oktober infomiddag, november gelijk al 1e poging waarbij een verkeerde bevruchting plaatsvond met teveel kernen dus geen terugplaatsing, 2e poging geen bevruchting, 3e poging afgebroken omdat eitje niet goed genoeg doorgroeide, 4e poging in februari 2011 en wederom geen bevruchting. Toen na een gesprek met de arts overgestapt op de hyper behandeling eind maart begonnen met de pil, 30 april begonnen met spuiten, 23 mei punctie, 26 mei eindelijk eens een keer een terugplaatsing en nu dus zwanger van 2 stukssss. Als je vragen hebt dan stel ze gerust want we zijn allemaal ervaringsdeskundigen...helaas!! Succes alvast!

liefs stiertje

Geplaatst

Hoi dames,

Karin: haha, een shopmarathon. Je gaat dus helemaal los straks met je moeder. Ben zelf niet zo heel erg van het shoppen, maar volgens mij wordt dat in zwangere toestand heel anders. Heb ik manlief alvast voor gewaarschuwd. Vond ie dan ook een goede reden hihi. Lekker dat je bijna vakantie hebt. Heerlijk.

Linda: ja, we gaan nog wel op vakantie, maar weten gewoon nog niet waarheen. Griekenland is geen optie geweest, dus je bent denk ik met iemand anders in de war. We laten van het testresultaat afhangen wat we gaan doen waarschijnlijk. Ben ik straks zwanger, dan vind ik een weekje lowbudget in Zeeland ofzo denk ik prima. Maar als we weer een teleurstelling moeten verwerken, ben ik er denk ik helemaal klaar mee en wil ik denk ik de zon opzoeken met het vliegtuig...

Minoes: ben zelf ook niet al te blij met het onweer. Ging echt tekeer gister zeg, duurde ook lang voordat ik sliep. En over hoe je je voelt: ik dacht hetzelfde als Stiertje. Ik weet dat het bij jullie aan de zaadkwaliteit ligt dat je moeilijk zwanger wordt, maar als ik je klachten zo hoor??? Misschien een testje er tegenaan gooien? Of weet je gewoon dat dat het niet kan zijn. Wil je inderdaad net als Stiertje ook niet kwetsen hoor, maar het was wel het eerste waar ik aan dacht.

Stiertje: grappig dat je mannetje zo reageert nu op je. Bijzonder hoor, 2 kindjes in je buik. En nu blijf je dus onder controle in het UMCG. Ach, is inderdaad ook wel zo vertrouwd. Hoe is het verder met je kwaaltjes? Veel last van?

Liefs,

sissy

Geplaatst

@Karin: fijn dat je bijna vakantie hebt! Leker vooruizicht om overal even van af te zijn ook van het leren. Dus je gaat lekker los met shoppen? Geweldig vooruitzicht toch! Wil manlief niet mee?

@sissy: dan ben ik dus in de war geweest haha. Hopen dat het gewoon bij Zeeland blijft. En anders mag je met mij mee in de koffer hoor.

@stiertje: tsja een thuisbevalling of bij de veloskundige zit er nu niet meer in. Kamer 9 zal je wel gaan verlaten hoor de kamers aan de rechterkant van de ingang zijn voor de zwangeren.

Ik voelde me best lullig trouwens toen ik daar met mijn dikke buik zat. Ik durfde amper richting kamer 9 te kijken. Maargoed wij hadden ons portie toen ook al wel gehad.

@minoes: vervelend dat je zo misselijk bent. Het gaat ook wel erg rond hoor. Ik hoor meedere mensen over buikgriep. Wij zijn zelf ook steeds met vlagen misselijk en af en toe buikkramp. Ook geen wonder eigenlijk met die weerschommelingen.

Het viel uiteindelijk wel mee he met het noodweer maar er zaten wel een paar beste knallen bij.

Geplaatst

Hey dames.

Ik kan wel zwanger zijn maar daar ga ik niet van uit en wil ik ook niet ik bescherm me daar zo tegen ik zie wel;)

En tuurlijk kwetsen jullie me niet ben je helemaal gek.

Ik voel me ook gewoon echt niet ziek dat is het ook geen diaree haha sorry voor de viese praat ik heb spatische darm en ben normaal vaak in de diaree nu dus niet heel vaag.

En ooo wat heb ik een liefe man NOT!!!!!! haha hij zou tanken heeft die gewoon uit de schuur gehaald ik boos vanmiddag toen ik weg moest en toen heeft mijn lieve pappie getankt hahawat man lief heeft mijn pin pas mee grrr iK HOU WEL HEEL VEEL VAN HEM HAHA.

oo we hebben hier gister nood weer gehad de kant van appingedam op pfff en de dag ervoor aardbeving.

Janis succes morgen

En stiertje wat zal je in de wolken zitten echt super

Liefs jessi

Geplaatst

Hoi Dames,

Pff wat een weertje was het he vannacht. Duurde lang voor ik in slaap ben gevallen, in ieder geval pas toen het onweer over was. Ik hou d'r eigenlijk helemaal niet van. Ben altijd veel te bang dat het ergens inslaat ofzo brrr.

Linda je gevoel toen je als zwangere op de afdeling zat kan ik me wel voorstellen. Je hebt er zelf hard voor gevochten maar je gunt het anderen ook zo.

Eigenlijk zouden ze er twee aparte afdelingen van moeten maken, zodat de confrontaties niet zo groot zijn.

Maar eigenlijk heb ik er zelf niet zoveel problemen mee, zwangere vrouwen kom je overal tegen of je nu wilt of niet.

Ik ga trouwens op vakantie naar Griekenland dit jaar, ik las al dat je dacht dat Sissy heen ging maar dat was ik dus haha.

Minoes wat lief dat je vader voor je getankt heeft. Is het trouwens weer helemaal goed tussen je vader en jou? Ik weet nog wel dat je eens vertelde dat het niet zo lekker liep tussen jullie.

Nog eventjes en je mag weer van start. Zoals je nu schrijft klink je weer heel positief, goed zo meid! Hou dat vast. Dikke knuffel.

Stiertje wat lief wat je schrijft over je man. Zo te lezen is hij erg blij. Jij vast ook! Is het nieuws dat je een tweeling krijgt al een beetje geland?

Krijg je nu ook vaker echo omdat het een tweeling is? Je blijft de echo's bij het ziekenhuis doen las ik. Wat heerlijk om nu aan de andere kant te mogen zitten als zwangere in een omgeving die zo vertrouwd is.

Dough heerlijk de verlofweekjes in. Wat heerlijk om alles te kunnen doen en laten wat je wil en echt eens even toe te komen aan dingen.

Zijn jullie al klaar met het ontwerp van de geboortekaartjes?

Janis, succes morgen met de echo, zal aan je denken!

Es heb je al bijgelezen? hihi, zoals je ziet zijn we een actief kletsclubje:laugh:

Karin, wat leuk een shopmarathon, heerlijk nieuwe (zwangersschaps) kleding kopen en allerlei andere leuke dingetjes. Goed begin van je vakantie. Heerlijk vooruitzicht drie weken vrij! Geniet er lekker van meis!

Sissy ik vind het knap dat je af en toe je gedachten kan verzetten en dat je niet aldoor met wel/niet zwanger bezig bent. Ik wou dat ik dat kon, bij mij is het geen moment uit mijn gedachten, ik droom er zelfs van, zo ben ik er mee bezig. Gelukkig hoef ik nog maar twee dagen te wachten en dan weet ik het.

Pfoe wat slopen die wachtweken je. Nu ben ik natuurlijk nog thuis en ben je er toch veel meer mee bezig omdat ik minder afleiding heb.

Vanaf volgende week ga ik weer proberen te werken. Eerst halve dagen om te kijken hoe het gaat. Ik hoef pas dinsdag te beginnen dus dat zijn maar drie ochtendjes. Ben benieuwd hoe het gaat maar heb wel zin om alle collega's en kinderen weer te zien.

Liefs Ansje

Geplaatst

@minoes: nou wie weet dan. Dat zou toch geweldig zijn. Je klinkt trouwens erg positief de laatste dagen !

@ansje: ja had ik toch een beetje gelijk. Dan ga jij toch vlak na je poging heen en heb jij toen een nieuwe bikini gescoord? Word ik toch niet gek dus haha

Knap dat je het nog vol houd met niet testen. Zoals ik gisteren ook al zei aan ene kant wil je uit de onzekerheid maar aan de andere kant is dit ook nog veilig zolang er nog hoop is.Tenminste zo ervaarde ik het altijd.

Hoe voel je je trouwens ? Weer een beetje 'de oude' of nog niet helemaal ok. En je vriend is die helemaal hersteld?

Zo ik heb net weer babyboom gekeken. Deze keer niet zo heel emotioneel vond ik. Jammer dat volgende week al weer de laatste normale aflevering is.

Geplaatst

Janis,

veel succes vandaag bij de echo! Dat je maar net als Stiertje een heel mooi plaatje te zien krijgt, alleen dan bij jou van 1 beebje natuurlijk!

Liefs,

sissy

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Janis, succes vandaag, we hopen op een mooi knipperlichtje oftewel een kloppend hartje!

Linda, zo denk ik er ook over, zolang je niet test en dus ook niet negatief is kun je nog hoop hebben.

Op zich gaat het wel goed, alleen heb ik een hoop gerommel in mijn buik, gisteren de hele dag steekjes gehad en ook in mijn liezen een soort zeurpijn.

Als ik een verkeerde onverwachte beweging maak dan voel ik gelijk een steek, tja wat dat nu is?...afwachten en nog maar een dagje geduld.

Met mijn vriend gaat het ook weer de goede kant op, hij wil volgende week ook weer halve dagen gaan werken. Dus ja het gaat weer de goede kant op hier.

Houdt Julian het nog een beetje vol met zijn gipsarm? Kan hij alles wel gewoon doen nu?

Liefs

Geplaatst

Ohhh, Ansje vind het zoooo spannend! Knap hoor dat je nog niet hebt gespiekt. Was je vorige keren ongesteld voor de testdatum? Maar ja dat zegt niets van dit is een andere behandeling natuurlijk. Ik houd het morgen in de gaten!

Janis, op naar de echo, wat gaat het dan in eens snel! We gaan er vanuit dat het goed is en dat jij ook normaal zwanger wordt verklaard! Dan kan je zeker dichter bij huis naar de verloskundige?

Stiertje, had jij de echo gewoon in kamer 9? Ik zat inderdaad ook aan de andere kant, nr. 13. Voelde me ook haast bezwaard om de andere kant op te kijken. Vond het ook wel heftig en confronterend, je stond er op eens met een ander doel.

21 juli hebben wij de 20 wk echo, en dat is op poortweg4 vlg mij. Hoe ging dat bij jou Dough? Ze zeiden bij 7 wk dat het een uitgebreide echo werd nav icsi. In de afspraakbrief staat echter niets bijzonders genoemd en kreeg ook weer een enorme vragenlijst. Anders bel ik ze wel even.

Geplaatst

Ansje, die steken heb en had ik ook hoor en van die verkeerde beweging heb ik ook dan krijg ik opeens een soort krampachtige steek en als ik dan rustig doe gaat het weer weg. OOOOOwww ik vind het zoo spannend voor je! Dus morgen wel echt testen? duimduimduim!!!

Janis meid ik denk aan je, ben zeer benieuwd maar gaat gewoon goed zijn weet ik zeker!!

Karin ik had inderdaad de echo ook in kamer 13. Dus voor de 20 weken echo kom je nog even weer terug in het UMCG, nou ook wel weer leuk toch?

liefs stiertje

Geplaatst

Meiden,

De echo zag er goed uit, we hebben een mooi kloppend hartje gezien!!! Man wat was ik zenuwachtig, en wat een ontlading, zo zeg heb een partij gehuild!!!

Ben nu heel erg blij.

Reageer later weer beter.

Liefs Janis

Geplaatst

Oh Janis: wat heerlijk voor je. Super gefeliciteerd! Weer een mooi knipperend hartje erbij deze week!

Nu lekker bijkomen van alle spanning.

Ansje: wat is het superspannend voor je meid. Ben je er al uit of je morgenochtend durft te testen? Ik duim in elk geval nog steeds heel hard voor je en stuur allemaal positieve gedachtes naar je toe!

liefs,

sissy

Geplaatst

Meiden,

Ben nog even in de 7e hemel, man ik was echt weer zo bang dat we weer een teleurstelling te verwerken zouden krijgen, en dan zie je een knipperend lichtje, we kregen beide kippevel, en ik begon in eens te huilen en dat wilde ook niet meer stoppen.

Ik krijg er nu meer vertrouwen in. We hadden Dr. B, ik vind haar echt geweldig, en over twee weken mogen we weer terugkomen.

Stiertje, is het bij jou al wat doorgedrongen allemaal?

Ansje, voor morgen heel veel succes, en mijn duimen draaien echt overuren, hoop zo dat jij de maand juli goed begint en dat daarna Sissy mag aansluiten, en daarna Jessica, Linda en Es! Dan kunnen wel idd een nieuwe topic starten bolle buiken van het UMCG haha. Eigenlijk nee, want hier is het bij ons allemaal begonnen, ons digitale vriendschappen e.d. we laten het zo en als er nieuwe dames bijkomen, alleen maar mooi toch?

Linda, wat goed dat Julian, niet zoveel pijn heeft, stoere jonge hoor! Wanneer mag het gips er af?

Karin, dus lekker bijna vakantie, heerlijk, zou ik ook wel willen, maar moet nog 4 weken werken.

Voor de rest iedereen een dikke knuffel van mij!

Liefs Janis

Geplaatst

joehoe janis haha ik wist het al haha van harte meid

Ansje ik denk aan je duim duim duim toi toi toi

Liefs mij

En de rest ook een knuffel van mij

Geplaatst

Janis, ik heb aan je gedacht vandaag. Gefeliciteerd met jullie goede echo! :clap2::happydance::laugh: Geweldig! Wat een spanning valt er dan van je af, hè?

Hmm, Ansje, ik wil je niet heel veel hoop geven, maar die steekjes in de lies en zo dat herken ik heel erg van deze laatste succesvolle poging!! Oehhhhh, spannend! Succes morgen met testen.

Wat zal je volgende week met een ander gevoel je werk instappen als je morgen inderdaad postitief test.... Ik hoop het zoooooo! Het is nog maar heel even en dan heb je de wachtweken doorstaan en is het weer over. Ik duim voor een superfijn einde van 2 akelige rotwachtweken!

Geplaatst

Meiden, lief dat jullie aan me denken! Ik ga wel testen hoor morgen, ik kan geen dag langer wachten door de spanning.

Van de week kwam mijn vriendin langs en die zei, Jij bent zwanger. Ik zo hoe zie je dat dan? Ze kon het aan mijn ogen zien zei ze.

Nou ben benieuwd of ze gelijk heeft. haha

Jullie horen het morgen, maar de week kan al niet meer stuk met 2 superecho's!

liefs

Geplaatst

@Janis: Gefeliciteerd met de mooie echo! Heel begrijpelijk hoor dat de tranen van opluchting kwamen. En nu lekker genieten he! Veel plezier bij het vertellen.

@stiertje: Hebben jullie het al verteld dat jullie 2 kindjes gaan krijgen? Ik ben wel benieuwd naar de reactie's. Ik heb tweelingzusjes en mijn schoonvader is een tweeling dus ik ben er wel een beetje bekend mee.

@ansje: heeeeeeel erg veel succes voor morgen. Ik ga heel hard voor je duimen.

Met Julian gaat het goed trouwens. Hij doet alles gewoon met zijn hand. Dat zou eigenlijk niet moeten maarja ik kan hem moeilijk vast binden he.

Ik ben zostraks naar de cardioloog geweest voor controle. Mijn conditie is niet zo goed. Dat verbaasde me enorm omdat ik toch al lange tijd hardloop en dat ook gemiddeld 30-45 min volhoud.

Mijn bloeddruk is ook niet zo goed. Nog niet alarmerend maar het kon beter. Ik heb nu weer zo'n 24uurs holter en dan 25 juli terug komen om die uitslag te bespreken.

Geplaatst

Ansje, heel veel succes vandaag!!!!

Linda, dat vind ik ook vreemd, dat je conditie niet zo goed is, als je gemiddeld 30-45 hardlopen volhoud. Na mijn wten heb je meer conditie dan andere vrouwen.

Ik ben benieuwd of de 24 uurs holter je straks meer duidelijkheid zal geven.

Oja we gaan het nog niet vertellen, nog even ons geheimpje. We hebben wel de mensen verteld die het natuurlijk al weten.

Nou meiden een hele fijne dag, volgens mij gaat het vandaag wel lekker weer worden.

Liefs Janis

Geplaatst

Kwam even spieken of Ansje al getest had. Meid: ik hoop zo gigantisch voor je dat je nu een vreugdedansje aan het maken bent in de woonkamer.

Linda: wat vreemd dat je conditie niet goed is als jij ook zo kan hardlopen. Hoop dat de 24-uurs holter duidelijkheid geeft zodat ze weten wat er misschien speelt.

Liefs,

sissy

Geplaatst

Linda wat verveldend zeg van je bloeddruk en conditie..nou als jouw conditie niet goed is met al dat hardlopen dan is die van mij helemaal bagger..haha.

Hoop inderdaad dat het apparaat wat oplevert, hebben ze nog gezegd hoe je je cnditie kunt verbeteren?

Janis, wat vreselijk fijn dat je dokter de B had, echt leuk! zij heeft bij mij de punctie gedaan. Wij zitten te wachten op een oproep van de gyneacoloog want we blijven in het umcg vanwege de tweeling, dus ik weet niet wanneer we weer een echo hebben binnenkort denk ik.

Ansje succes met testen ik duim vor je en kom regelmatig even spieken.

liefs allemaal

stiertje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden