Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Ansje, je houdt ons in spanning. Ik hoop dat het een goed teken is dat je nu langs alle familie bent ofzo.

Ik blijf nog wel even doorduimen....

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden,

Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten, we hebben vanmorgen een test gedaan en we zijn zwanger!!!!:zwanger:

Oh dit voelt nog zo onwerkelijk maar we zijn verschrikkelijk blij!!

Vanmorgen zijn we inderdaad naar de familie geweest om het goede nieuws te vertellen, vandaar dat ik hier zo laat reageer.

Liefs een hele blije Ansje

Geplaatst

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh Ansje: wat helemaal super voor je. Echt, want een geweldige topweek is. Twee mooie echo's en als klapper nu een positieve test voor Ansje. Meid: wat ben ik zoooo blij voor je. Eindelijk, na al die jaren.

Ik ga hopelijk meedoen in de positieve vibes, zodat ik je volgende week volg.

Liefs,

sissy

Geplaatst

:confettistars:JAHHOEEEE Ansje, wat een goede nieuws!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben de hele dag al zenuwachtig geweest en gestressed hier gekeken.

Sissy jij volgt he?????

Helemaal geweldig, dit wordt echt ons jaar super.

Joehoe doet nu een vreugdedansje.

Liefs Janis:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Jaaaaaa, je bent zwanger!!!!! :goodnews::yah::bfp: :bf_new::confettistars:

Van harte!!!!!! Wat een feest, wat een feest!!! Geniet lekker van dit onwerkelijke nieuws!

Geplaatst

Wauw Ansje Wat geweldig!!!! Gefeliciteerd!! Wat een topmaand is dit zeg!! Ik heb er spijt van dat ik toch ons cryootje niet hebben laten terug plaatsen deze week haha.

Leuk dat jullie meteen iedereen bij langs zijn gegaan ! Hoe reageerde iedereen?

Geplaatst

`We kunnen straks een nieuw topic openen de zwangere mutsen haha;)

Van harte ansje top!!!!

Op naar sissytoi toi toi

Liefs mij

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties!! Het voelt nog heel onwerkelijk. Vanmorgen heb ik nog een digitale test gedaan, kon het niet laten. Erg he? haha.

Gisteren hebben we het aan onze familie en vrienden verteld, iedereen was zo blij voor ons. Heerlijk om nu eens goed nieuws te kunnen brengen.

Ook het ziekenhuis gebeld en we mogen 19 juli voor de eerste echo komen, spannend.

Sissy, hoe is het met jou? Nog 4 tot je mag testen. Ben je zenuwachtig? Hoe voel je je verder? Ik leef met je mee hoor!

Linda dat verbaast me wel en beetje dat ze zeiden dat je conditie niet zo goed was, zeker ook omdat je regelmatig hardloopt.

Lijkt me juist heel goed voor het hart. Ben benieuwd wat de uitslag wordt.

Liefs Ansje

Geplaatst

ow Ansje ik ben zo blij voor jou en je mannetje het is jullie zo gegund!! Lekker heh dat gevoel dat je het niet voor niks gedaan hebt.

Nu toeleven naar de 1e echo en die is over 17 dagn dat is al wel lekker snel toch! Ik moest drie weken wachten.

Sissy meid vanaf nu draaien alle duimen voor jou hoor!! Hoe voel je je?

liefs en een fijne zaterdag allemaal!!

stiertje

Geplaatst

Wat leuk Ansje dat je het direct mensen hebt verteld. Inderdaad, veel mensen leven al die tijd zo mee en dan is het zo fijn om eindelijk eens iets positiefs te kunnen vertellen. Groot gelijk hoor!

Met mij gaat het wisselend. Vanmorgen en gister beetje mindere dag gehad. Ben gewoon echt bang dat het niet gelukt is. Om de een of andere reden denk ik juist door de nu zwangere Stiertje, Janis en Ansje dat statistisch gezien er nu een negatieve test moet volgen ofzo. En dat ik dat dan dus ben. Stom he? Alsof ik denk dat het niet zo op een positieve manier kan door blijven gaan binnen ons clubje...

Verder voel ik me ook wisselend. Ben met vlagen misselijk en heb pijnlijke (.)(.), maar ja, zal allemaal door de pregnyl komen. Ik zal dus gewoon nog paar daagjes geduld moeten hebben. We zullen wel woensdag gaan testen denk ik nu. Want hoe grote hekel ik ook heb aan een negatieve test, ongie worden op mijn werk bijvoorbeeld zie ik ook niet zitten. Dan weet ik liever woensdagmorgen direct met manlief of het niet gelukt is.

Wel lief dat jullie allemaal blijven duimen, ik hoop dat het helpt!

liefs,

sissy

Geplaatst

Sissy, Natuurlijk blijven we voor je duimen, jij verdient het ook om zwanger te zijn!!!!!

Heel veel sterkte met de laatste wachtdag, meis ze zijn zo voorbij.

Liefs Janis

Geplaatst

Yoehoeeee Ansje :happydance:!!!!!!!!!!!

Ontzettend gefeliciteerd!!!! Ongelooflijk wat gaat het goed hier zeg.

Geniet er van, hoop dat het wat door gaat dringen!!

Dikke felicitatieknuffel!!!

Geplaatst

Lieve Sissy,

Kan me voorstellen dat je onzeker wordt na zoveel geluk hier in het topic. En je wilt zooooooo graaaaaag ook geluk!!!

Flauwekul dat je denkt dat na al die zwangerschappen hier dat het statistisch zo moet zijn dat jij dan niet aan de beurt bent! Dan moet je al die mensen op een hoop gooien die ICSI doen nu en daar statistieken op los laten, dat heeft niks met ons iniminigroepje hier te maken, hoor! Wat hier gebeurt heeft niks maar dan ook NIKS met jullie persoonlijke kansen te maken en is niet representatief voor de gehele populatie mensen die fertiliteitsbehandelingen ondergaan.

We duimen met zijn allen heeeeel hard door dat de geluksgolf nu ook gezellig jullie kant op komt!

Succes met de laatste zware wachtdaagjes!

Knuffel!

Geplaatst

Sissy lieverd, wat begrijp ik je goed. Weet je dat ik precies hetzelfde had? Zoveel geluk al in dit topic, dan zal het bij mij wel niet zo zijn statistisch gezien. Héél herkenbaar.

Maar Dough heeft gelijk hoor, op zo'n klein groepje is het lastig statistieken loslaten. Maar alle duimen draaien nu voor jou en ik hoop dat je snel bij ons aansluit.

Dikke knuffel Ansje

Geplaatst

Hey dames.

Sissy dough heeft helemaal gelijk het komt goed succes schat.

Ik ben moe en misselijk er komt niks uit mij moest ik gister ook nog overwerken bah pffff

Man gaat zo stofzuigen ga ik het bed wel verschonen haha ik ben zombieeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! haha

iedereen fijne zondag en wat is dit toch een fijn topic we slepen elkaar er door

Liefs xxx Jess

Geplaatst

Hé lieve meiden,

dank jullie wel voor jullie opbeurende berichtjes. Doet me erg goed, merk gewoon dat ik in deze 2e wachtweek weer veel meer onzeker ben. Voel van alles in mijn lijf, maar weet niet waar het door komt en dat maakt me gewoon onrustig.

En Dough wat jij schrijft is natuurlijk ook zo.Ik kan het moeilijk op statistieken schuiven, dus daar probeer ik maar aan vast te houden. Ik ga de positieve golf gewoon volgen en sluit aan in de polonaise.

Ansje: ik ga je schouders gewoon vastpakken a.s. woensdag en dan volgen straks Minoes, Linda en Es ook!

Minoes: je klinkt nog steeds niet echt fit. Vervelend voor je. Doe je wel beetje rustig aan?

Liefs,

sissy

Geplaatst

@sissy: jouw gedachte kan ik heel goed begrijpen. Ik zei hetzelfde gisteren tegen Denny. Het is inderdaad een belachelijke gedachte maar wel begrijpelijk denk ik.

Maar wij gaan gewoon een heel bijzondere geschiedenis schrijven dat iedereen van dit topic dit jaar zwanger word. Dat kan ook gewoon he.

Ik blijf heel hard voor je doorduimen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden