Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve sissy, misschien ga je wel gewoon door met de positieve trend!! Wat voor kwaaltjes heb je dan? en wanneer heb je de laatste spuit gezet?

Nog 2 nachtjes slapen dan weet je het zeker! tot die tijd wordt er geduimd tot de blaren op de duimen zitten!!

Minoes gooi er es een testje tegenaan meid want die misselijkheid duurt wel erg lang hoor!

Ansje wat goed dat je meteen een ticker hebt aangemaakt stoer hoor!!

Hier gaat het wel goed, misselijkheid lijkt af te nemen (gelukkig) zit nu te wachten op oproep van UMCG voor 2e echo en verdere begeleiding.

Nog 3 weekjes en dan vakantie ..heerlijk kijk er zooooo naar uit! Lekker 2 weekjes weg naar de familie in Italie heerlijk eten en zwemmen en relaxen..man kan niet wachten. Ik hoop trouwens dat ik mijn tankini nog pas..anders kan ik snel nog een nieuwe gaan zoeken..bah ik haaaat winkelen.

Fijne dag allemaal!!

Liefs stiertje

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Stiertje, grappig dat je over de tankini begint, ik heb er dus ook een, en ik had al het gevoel dat mijn boobs aardig aan het groeien waren, en ik zag hem vanmorgen liggen en dacht van zal hem es ff passen, nou dat wordt dus een nieuwe badpak kopen voor de zomer.......

Ik was gister de hele dag weer misselijk, en vandaag erg weeig, vorige week had ik er minder last van. Heb tot nu toe (afkloppen) nog niet hoeven over te geven. Wel kokhalsen.

Wij gaan met 4 weken lekker met vakantie, zo zeg daar heb ik echt heel veel zin aan.

Jessica, ik ben het wel met Stiertje eens, zou toch maar es een testje wagen, want zo lang misselijk is niet normaal, terwijl je je verder goed voelt!

Ansje, hoe voel jij je verder? stoer hoor dat je een ticker hebt.

Karin hoe gaat het met jou?

Linda, wanneer staat voor jou ook alweer op de planning om weer te starten? (zal het wel es vaker hebben gevraagd)

Dough, nog even meis, wat gaat de tijd eigenlijk ook snel he.

Iedereen een fijne dag.

Liefs Janis

Geplaatst

hey dames

haha iedereen op vak met tankinie haha

ik heb al een paar dagen ongie gevoel maar er komt niks had ik ook toen ik zwanger was?????? heel raar ik wacht nog 2 dagen anders ga ik wel testen maar dat kan toch niettttttttt?????!!!!!!!

Janis datvan dat misselijk dat hen ik ook de ene dag minder dan de andere ook niet kotsen wat ook weer verhaal ik ben gewoon ziek en word gewoon ongie

stiertje wat fijn dat het afneemt de misselijkheid

En dough wat kan jij iemand op beuren je bent een schat nog even en je bent mama wat gaat het snel zeg voor jou niet natuurlijk

Linda ik ben het met je eens we gaan dit jaar allemaaal zwanger isci uit en maken en andere topic als we allemaal zo ver zijn;)

Sissy succes mijn duimen valen er af;)

Liefs x mij

Geplaatst

Minoes: hmmmm, het wordt steeds spannender bij je. Allerlei kwaaltjes, nog niet ongie geworden. Hoop echt dat er een spontaan wondertje is gebeurd meid, maar kan me voorstellen dat je jezelf gewoon voorhoudt dat je ongie wordt en gewoon niet helemaal fit bent.

Stiertje: leuk, vakantie naar Italie. Wij hebben dat ook nog als optie, ben er zelf ooit 1 keer geweest en manlief nog nooit. Dus wie weet deze zomer? Grappig dat jij en Janis nu al aan de andere (bad)kleding moeten haha. Alles voor het goede doel...

Met mij gaat het goed, nog 2 daagjes wachten.... Heb wel behoorlijk pijnlijke (...)(...) en voel me gewoon niet echt lekker. Onderrug zeurt best wel als ik lang zit, dus we wachten af.

Liefs,

sissy

Geplaatst

Hey sissy

Dat had ik ook toen ik zwanger was die kwaaltjes die jij hebt en die heb ik nu ook weer pfff zou wat zijn

En jij we duimen gewoon heeeeeeeeeeeel hard toi toi toi

liefs knuf

Geplaatst

Minoes, gezien je klachten kun je er best eens een testje tegenaan gooien. Je voelt je al een tijdje niet lekker, wie weet?

Sissy, nog twee nachtjes slapen, wat lastig te peilen he die klachtjes....is het nu de pregnyl of ben je toch zwanger? Ik hoop het laatste!

Stiertje, wat heerlijk op vakantie naar Italië en heerlijk om je familie weer te zien. Die zullen wel apetrots op jullie zijn!

Janis, vervelend dat je misselijk bent, maar wel weer een prettige bevestiging. Vanaf wanneer werd jij misselijk?

Waar gaan jullie heen op vakantie?

Met mij gaat het wel goed. ben wel erg moe steeds en last van de (.)(.) en af en toe wat steekjes in de liezen en buik. Misselijk ben ik nog niet al had ik vanmorgen bij het opstaan wel zoiets van ik moet nú eten.

Morgenochtend ga ik voor het eerst weer een ochtendje werken. Ben benieuwd hoe het gaat.

Dough en Karin, hoe is het met jullie?

Liefs Ansje

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Sissy, wat spannend zeg! Op zich kunnen het goede voortekenen zijn. Laten we het hopen. De statistieken slaan alleen maar zo positief uit dat je gewoon mee moet, bovendien ben jij met een doughtje bezig!

Ansje, weer aan het werk! Ben benieuwd hoe het gaat, jij hebt natuurlijk best wat lichamelijke inspanning, luister naar je lijf! niet stoer lopen te doen!

Stiertje, en ook de andere zwangere dozen, het is echt mega uitverkoop bij al die grote babyzaken. Helemaal als je voor twee moet is het de moeite waard!

Ik ben zelf nog niet los gegaan. Mijn oma is overleden, vandaag hebben we begrafenis. Het was natuurlijk niet echt gepast om met moeders te gaan shoppen en onze hoofden stonden er ook niet naar. Verder heb ik al wel heel veel bijgeslapen, heerlijk dat niets hoeft. Gisteren hebben we weer het hartje gehoord, ik lig keurig op schema. Elke keer rolt er toch weer een dikke traan van geluk! Ook hebben we de opvang bekeken, dikke prima dus ik ga ons kleintje inschrijven.

Nou, ik spiek morgen zeker weer voor Sissy!

Knuffel voor jullie allemaal!

Geplaatst

Wat leuk om over jullie misselijkheden, zere borsten en steekjes en zo te lezen, zwangere dames!

Stiertje wacht dus op verdere begeleiding in het UMCG. Wen je al wat aan het tweelingidee? Waar gaan je gedachten en zorgen allemaal naar toe bij het denken aan 2 baby's tegelijk? De zwangerschap zelf of de tijd er na? Vertel!

Janis, ga jij naar een verloskundige in de buurt? Vaarwel UMCG?

Karin, gecondoleerd met oma. Ja, dan ben je daar natuurlijk samen mee bezig, ipv met babyshoppen. Geeft niks, daar heb je nog lekker veel tijd voor. Net als voor dat uitrusten, klinkt goed!

Vandaag weer aan het werk Ansje? Je voelt je lichamelijk door de zwangerschap misschien niet zo fit, maar geestelijk ben je natuurlijk in een hele andere positie nu je zwanger bent! Dus misschien gaat het daardoor nu wel gelijk stukken makkelijker! Ik ben benieuwd hoe je dagje is geweest!

Gekke Minoes die niet fit is en dan durf je natuurlijk helemaal niet te hopen op een zwangerschap! Dat is veel te eng. We wachten het met spanning af!

O, en hoe gaaf zou het wel niet zijn Sissy, als er werkelijk sprake is van een Sisdoughtje!?! Ik snap het wel, hoor, dat lijkt allemaal te mooi om waar te zijn. Je durft er gewoon niet op te hopen. Maar hoe gaaaaaaaaf zou het zijn!!! Ik hou de site in de gaten morgen! Dan staan we hier met jou te stuiteren. Ik hoop het zooooooooooo!! (en anders gaan we met zijn alleen met je meehuilen en meesippen, hoor! Wij zijn hier! We gaan nergens heen!)

Hier gaat het prima. 36 weken nu en echt de laatste loodjes. Er komen ineens klachtjes (Huh? Heb je soms minder energie tijdens de zwangerschap? Helemaal nieuw voor mij, haha! Ik ben een bofkont die tot nu toe net zoveel energie had als voor de zwangerschap, maar nu ineens ben ik blij als ik een stapel was heb weggevouwen en boodschapjes heb gedaan op 1 dag. Poeh, poeh, maar weer met de beentjes omhoog)

De akeligste klacht is brandend maagzuur. Ik heb het al weken, eigenlijk sinds de misselijkheid overging rond 20 weken zwangerschap, maar voornamelijk overdag en prima te onderdrukken met Rennies. Kon er prima om functioneren, zeg maar. Nu heb ik halve nachten last, dan kan ik niet gaan liggen, want in die houding komt mijn maaginhoud omhoog.... Dus maar rechtop op de bank hopen dat het wegtrekt. Duurt soms een paar uren. Zit je dan van 3 tot 6 op de bank met de poes beneden. Haha. Ik kan het gelukkig relativeren: dan maar overdag bijslapen. Da's het voordeel van verlof: maakt niet uit wanneer je slaapt.

Verder bezig de laatste babydingen voor elkaar te krijgen, wil rond 37 weken een beetje klaar zijn, vanaf 37 wk tot 42 wk worden meeste kindjes geboren.

Geplaatst

@ Dough, Als we de tweede echo hebben gehad mag ik me aanmelden bij de verloskundige, en dat is dan gewoon hier in de buurt, aan de ene kant wel lekker, maar aan de andere kant je verlaat dan wel het vertrouwde plekje.

Sissy, hoe gaat het meis, heb bijna blaren van het duimen.

Jessica, hoe gaat het nu met jou?

En de rest van de meiden?

Liefs Janis

Geplaatst

Hé meiden:

Karin: gecondoleerd met je oma meid. Logisch dat je even niet met shoppen bezig bent geweest. Ach daar heb je nog tijd genoeg voor. En uitrusten is ook belangrijk nu. Ben je inmiddels wel helemaal klaar met de studie en heb je nu vakantie?

Ansje: hoe is het op je werk gegaan? Wel heel ander gevoel waarschijnlijk nu je zelf zwanger bent? Hoop dat je fysiek nog wel beetje rustig aan doet.

Dough: hmmm, dus je krijgt nu ineens last van zwangerschapsvermoeidheid. Wel vervelend dat je zo veel last hebt van brandend maagzuur en dat het je nachtrust verstoort. Gelukkig ben je nu idd met verlof zodat je overdag nog kan bijslapen. Leuk dat je nu bijna alles klaar hebt: Doughbabytje: je kunt eraan komen!

Janis: dus straks naar een vk in de buurt. Wel fijn, maar ook weer even nieuw. We zijn allemaal zo vertrouwd met het umcg geworden dat het gewoon vreemd is om weer een ander gezicht tegenover je te hebben. Maar vooral voor jou gaat dat wel veel in reistijd schelen.

Met mij gaat het goed. Nog niet ongie geworden, maar dat heb ik bij alle eerdere pogingen ook niet voor de testdatum gehad. Dus dat zegt mij nog niet zoveel. Ik moet dus gewoon echt het testresultaat afwachten. Manlief vinden het behoorlijk spannend nu. Oh wat zou het zo gaaf zijn als we ook een Doughtje (en dan heet het idd voortaan sisdoughthje oid) krijgen.

Lieve meiden, morgen horen jullie meer van me. Vanvond gaan we nog even verjaardagsvisite bij goede vrienden van ons. Geeft beetje afleiding. En dan lekker slapen....

liefs,

sissy

Geplaatst

Karin, gecondoleerd met je oma. Wat verdrietig dat ze er niet meer is. Was ze al langer ziek of kwam het onverwacht? Heel veel sterkte!

Sissy, spannend, nog één nachtje slapen....ik kom morgen regelmatig even spieken hoor en ook zal ik blijven duimen voor je! Een Sisdoughtje klinkt goed!

Dough wat vervelend dat je last hebt van brandend maagzuur. Een vervelende kwaal is dat. Helpen rennies niet meer? Vanillevla of melk schijnt ook te helpen, maar dat heb je vast al wel geprobeerd. Dan overdag maar even lekker bijslapen en de beentjes omhoog.

Janis, verloskundige in de buurt heeft voordelen hoor, al is het natuurlijk best gek om je vertrouwde plekje vaarwel te zeggen, maar zeker als je elke week heen moet op het laatst is het heerlijk dat je vk in de buurt hebt.

Minoes, hoe voel jij je nu? Ben je nog misselijk?

Ik ben vandaag voor het eerst weer aan het werk geweest, een paar uurtjes maar hoor om er even weer in te komen. Ik vond het erg fijn om alle collega's en kinderen weer te zien. Lichamelijk moet ik echt weer opbouwen, je tilt toch meer dan je eigenlijk zou moeten doen en ik had op den duur behoorlijk last van de buik.

Vanmiddag hele middag op bed gelegen en nu ben ik er wel weer. Voorlopig toch maar halve dagen werken denk ik.

Ik heb me aangemeld voor moeders voor moeders. Vrijdag komt er al iemand langs. Voelt zo goed om nu iets terug te kunnen doen!

Liefs Ansje

Geplaatst

@Karin: gecondoleerd met je oma.

Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord. Je hebt pas met 20 weken weer een echo zeker?

@minoes: wie weet... zou wel helemaal geweldig zijn! De wonderen zijn nog steeds de wereld niet uit dus alles kan.

@dough: ja de laatste loodjes wegen het zwaarst he. Lastig ja brandend maagzuur. Ik heb het gelukkig niet gehad. Vanille vla schijnt te helpen heb ik weleens gehoord. Wel lekker inderdaad dat je overdag bij kunt slapen maar kun je dan 's nachts nog wel slapen?

Gelukkig voor jou is het nog niet te warm want dat lijkt me ook helemaal niks om hoogzwanger te zijn met 30 graden.

Dus als jullie mannetje gewoon precies met 40 weken word geboren dan mag het warm worden zodat wij een warme vakantie hebben haha.

@ Stiertje: jullie dus ook over 4 weken op vakantie. Jouw familie woont dus in Italie?

@sissy: ik ga heel hard voor jullie duimen voor morgen! Zou toch geweldig zijn als het nu gelukt is. Fijn dat je een beetje afleiding hebt vanavond.

@ansje: dus weer aan het werk geweest vandaag. Goed dat je vorlopig halve dagen blijft werken hoor vooral omdat je het nu al merkte. Gewoon lekker rustig aan doen en niet teveel tillen werken kan nog lang genoeg.

Hoe reageerden je collega's ?

Goed dat je je ook hebt aangemeld voor mvm!!

Geplaatst

Hoi meiden, ik probeer er weer een beetje in te komen maar das wel lastig merk ik, wauw wat is er veel gebeurd.... Ik heb toch wel erg de behoefte om te kletsen hier maar soms weet ik het allemaal even niet meer en dan merk ik dat ik het liefst alleen maar in bed lig pfff daar kom ik ook niet ver mee.

Ik ben zo blij om te lezen dat er zo veel zwangere zijn! wat een wonder en wat fijn voor jullie zwangere zeg! Ik ga ook duimen voor jou Sissy nog 1 nachtje pff wat is die laatste week lastig he! Zal aan je denken morgen...

Ik krijg even niet duidelijk hoe het met jou loopt Lindajulian, ga je voor een cryo behandeling nu?

Moed, vechtlust en positiviteit daar kan ik wel een dosis van gebruiken en dat zou ik jullie ook willen geven!

Voor de zwangere! op naar mooie echo's en ik hoop dat jullie een geweldige zwangerschap zullen hebben op weg naar iets wat nog zo veel mooier is dan je misschien wel denkt :icon_smile:

Oja ik mag woensdag voor een meting voor eigen cyclus behandeling nr3, nr 2 werd een grote behandeling en was eigenlijk een cadeautje.... De dokter adviseerde niet te stoppen met de eigen cyclus, daar neigde we wel naar omdat het allemaal zo heftig is en we zochten een uitvlucht naar iets wat misschien makkelijker lijkt. Maar we hebben ons verstand laten spreken, tanden op elkaar en gaan hoe zwaar ik het ook vind. De grote behandelingen (voor onze dochter) leken toch minder heftig maar dat zeg ik nu achter af......

Ik merk wel dat ik weer zin heb in een kansje dat het deze maand zou kunnen gebeuren....

Geplaatst

@cherry-ann: Morgen dus weer een meting. Spannend om weer te beginnen maar ik kan me voorstellen dat je er wel weer 'zin 'in hebt. Telt de vorige poging gewoon als ec poging? Of word die van de hyper afgetrokken?

Over je vraag waar wij mee bezig zijn is dat wij nog 2 cryo's hebben die wij na de vakantie ( september) laten terug plaatsen. En mocht dat niet lukken dan is het voor ons afgelopen.

Geplaatst

hey dames

Karin sterkte met het verlies van je oma.

Dough poehee de spanning gaat nu wel steigen bij jou nog even succes met de laaste loodjes

Ik heb last van beetje bloed verlies maar blijf zo misselijk bah morgen afspraak bij de dokter zal wel spanning zijn ik loop me zelf voor bij over werken en twee banen is ook niet niks.

cherry ann succes morgen en dat jullie wens in vervulling mag gaan en dat je alle elende van nu vergeet sterkte meid en gewoon je hart luchten ook hier je kan niks verkeerd zeggen iedereen ervaard dingen anders.

Iedereen succes en sissy ik spiek morgen ;) toi toi toi

Liefs

Geplaatst

De behandeling valt onder ec omdat dat het uitgangspunt was... Geluk gehad dus ook al heeft het veel ongeluk gegeven, weer zo dubbel.

Linda, hebben jullie alle behandelingen er dan op zitten, jeetje ik ga duimen dat er een heel mooi cryotje innesteld! Ik was zwanger van een ijskonijntje! Helaas wel uitgelopen op een bbz. Dus heerlijk vakantie vieren en dan er tegen aan!

Minoes wat ellendig dat je je zo naar voelt succes bij de dokter morgen.

Weet iemand of ik ook een mailtje kan krijgen als iemand iets heeft gepost? Lijkt me zo handig...

Geplaatst

Weet iemand of ik ook een mailtje kan krijgen als iemand iets heeft gepost? Lijkt me zo handig...

Bovenin dit topic bij 'discussietools' kun je dat instellen.

Geplaatst

Sissy, ik denk aan je meis!!! En duim me ook rot!!!

Karin, sterkte met het verlies van je oma.

Linda, hoe gaat het nu met Denny zijn nek en Julian zijn hand?

Jessica, succes bij de dokter.

Cherry-ann, jij ook heel veel succes en je mag hier altijd je verhaal kwijt, maakt niet uit wat.

Dough, lekker geslapen?

Hier, dit is de tweede nacht al dat ik wakker wordt met het omdraaien omdat mijn (.)(.) dan weer een andere positie aannemen, man dat doet zeer!

Dikke knuffel voor iedereen,

Janis

Geplaatst

Goedemorgen lieve meiden,

het is gelukt! We hebben een sisdoughtje (of hoe we het ook gaan noemen). Ik heb hier twee positieve testen op tafel liggen. Kan het eigenlijk gewoon nog niet geloven, blijf maar naar die testen staren. Maar ik ben zwanger! We zijn zo blij. Zit nog helemaal te trillen....

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

liefs,

sissy

Geplaatst

Sissy dat meen je niet!!!! :confettistars::bpotda::circle2::zwanger:!!!!!!

Gefliciteerd meid wat geweldig!!! Ben zo blij voor jullie!!

Jeetje mina wat een positiviteit hier zeg!!!

liefs stiertje

Geplaatst
Sissy dat meen je niet!!!! :confettistars::bpotda::circle2::zwanger:!!!!!!Gefliciteerd meid wat geweldig!!! Ben zo blij voor jullie!!Jeetje mina wat een positiviteit hier zeg!!!liefs stiertje
Joehor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden