Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dames nog een fijne kerst he!! (beetje laat maar ach..!)

Wauw Janis morgen al beginnen met stimuleren..wat gaat de tijd toch snel he!! Ik vind het heel spannend voor jullie!

Geplaatst

Hey meiden, ik hoop dat iedereen de 1e kerstdag goed is doorgekomen, iedereen vandaag ook nog lekker genieten.

Wij hebben het leuk gehad gister, alleen miste ik mijn moeder nu exstra omdat S er nu ook kerst belangrijk voo

Stiertje, jah morgen beginnen met stimuleren, tijd gaat zeker snel!

Er gaat iets niet goed met mijn telefoon hihi.

Liefs Janis

Heyy meiden, hoop dat iedereen de

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Hoe gaat het hier, wel erg rustig.

Hier opzich alles okke, ben nu dag drie met puregon bezig.

Had een vraag hebben jullie ook namate je meer spuit dat je buik buurs wordt en de spuiten pijnlijker worden?

Liefs Janis

Geplaatst

Hey dames

Wij hadden kerstavond schrik van ons leven Ilana verslikte zich in oude melk op bed toen ik haar wou pakken ze is ook zo druk als je bij haar komt maar ze kwam er niet uit dus ik pakte gaat op en in de gang verloor ze bewust zijn heel even maar was zo bang dacht ben haar kwijt

Nog bij de hap geweest gelukkig is het normaal en gebeurd het heel vaak

Kerst was echt super gezellig

Janis ja dat je moeder op zulke dagen mist ia heel logies heel veel sterkte

En al weer op dag drie van spuiten gaat snel

Hoest met de andere dames?

Liefs

Geplaatst

Ha Janis,

dat had ik ook, op een gegeven moment heb je geen goede plek meer over ;-) vervelend.

Hoe is het met je hoofdpijn? Veel wat er drinken hielp bij mij wel.

Gaat snel zeg! Wanneer is je eerste FM?

Minoes, dat zal schrikken zijn geweest zeg. Gelukkig komt het vaker voor!

Hier alles prima. Geniet van de feestdagen.

Geplaatst

Komende woensdag 1e meting. Hoopdpijn gaat beter gelukkig, ben wel onuitstaanbaar. Merk dat ik een zeer kort lontje heb. En best wel moe en snel spieren verzuren. Ben benieuwd komende woensdag.

Jessica, das wel ff schrikken, bah krijg er kippevel van.

Liefs Janis

Geplaatst

Hier ben ik ook even weer. Drukke dagen achter de rug. Ik ben flink ziek geweest een dikke week koorts. Vorige week toch maar even naar de huisarts gegaan want de koorts ging maar niet weg. Ik bleek een luchtweg infectie te hebben dus heb een kuurtje gekregen. Toen knapte ik snel op. Daarna werd Julian ziet en was beide kerstdagen dus ziek. Wel gezellige dagen gehad. Alleen 2e kerstdag eindigde iets minder want mijn zus en zusje kregen slaande ruzie. Echt te belachelijk voor woorden.

Gisteren zijn we eindelijk geslaagd voor een 'nieuwe' auto. Was een hele zoektocht want alle dingen die wij er op en aan wilden was blijkbaar onmogelijk. Al weken zijn we wezen zoeken en of ze waren net verkocht of ze zagen er toch niet goed uit en zo was er steeds wel iets. Ik kwam de hele week uit op een auto in Arnhem maar Denny vond de kleur niet ok ( ice blue) maar ik bleef er steeds bij terug komen. Zo besloten we gisteren , nadat weer een auto voor onze neus weg was verkocht, op de bonnefooi naar Arnhem te rijden. Was het niks dan zouden we daar gaan winkelen. Het bleek toch dè auto te zijn dus winkelen is niks meer geworden.

@Janis: Dus je bent begonnen met de puregon? En onuitstaanbaar geworden inmiddels. Gelukkig woon je niet bij me in de buurt haha. Woensdag de eerste meting al dus.

@tinkerbell: Fijn dat het beter met je gaat. Ben jij inmiddels overgestapt naar de andere verzekering? Ik kreeg gisteren de brief van de Menzis dat de verzekering per 01-01 is stop gezet. Ik vind het wel spannend allemaal hoor. Nu nog wachten op de brief van dr Simons en dan hopen dat we toestemming krijgen voor de 4e poging.

@Minoes: Jeetje dat was schrikken zeg met Ilana. Gelukkig is het goed afgelopen.

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Hey meisje!

@Minoes, jemug schrikken zeg, je had wel even een hartverzakking of niet!?Gelukkig liep het goed af!

@Janis, arme man van jou, haha!

@Linda, he gezellig van die ruziende zussen, ben je niet even gaan zingen van Vreeeede op aaarde, vrehede op aaarde enz enz! Wel een auto gescoord dus, ice blue klinkt mij wel goed hoor.

Onze kerst was ook leuk. Moest wel weer even een "joh als je er op een gegeven moment niet meer mee bezig bent dan lukt het vast nog wel" van schoonzus verdragen :violent1::flame: maar dat heb ik in het kader van diezelfde vrede op aarde maar even laten passeren...

Hoe was je mega-diner Tinkerbell, alles gelukt!?

Morgen alweer de laatste dag van het jaar. Ik vond het nog al een but-jaar. Aan het begin van 2012 had ik toch echt heel goeie hoop/overtuiging dat het dit jaar zou gaan lukken met dat brusje maar nee dus. Man ontslagen, was ook niet echt een feestje. Zoon ook niet in z'n beste velletje door de schoolstart. Hmm. Nou ja de laatste 2 dingen zijn/komen ook wel weer goed. En het eerste ook, ooit, hoop ik. ( Misschien als ik er niet zoveel mee bezig ben dat het dan wel lukt hamerslag!) En mijn zus heeft dit jaar een gezonde dochter gekregen, dat was ook positief. En mijn vader was weer bijna dood maar toch net niet, dat liep ook goed af=positief (glas halfvol-redenatie he, ik doe m'n best!).

Van mij mag het wel 2013 worden dus!

Alvast een fijne jaarwisseling gewenst allemaal!

Geplaatst

Hallo lieve meisjes,

Zo de kerstdagen zijn weer achter de rug. Wij hebben wel leuke dagen gehad. De eerste kerstdag kwamen mijn schoonouders bij ons eten. Ik heb gekookt en alles was lekker gelukkig. Alleen het toetje was niet helemaal gelukt zoals ik het voor ogen had maar who cares, ik heb geen wanklanken gehoord haha. Tweede kerstdag zijn we bij mijn ouders geweest. Was ook gezellig. mijn broer was er ook met zijn gezin.

Verder erg druk hier met mijn thuishuis. Heel veel huiswerk. Ik ben inmiddels bezig om een pedagogisch beleidsplan en ondernemingsplan te schrijven. Ik heb wel in mijn hoofd hoe ik het wil, maar krijg het maar eens mooi op papier, echt heel veel werk. Gelukkig is P deze week ook nog vrij dus hij kan zich veel met J bezighouden.

Linda wat erg zeg ruziënde zussen en dat nog wel met de kerst. Vreeede op aarde zoals Vianne al zei haha.

Maar dan ben je nog flink ziek geweest joh. Ook sneu voor Julian dat hij ziek was. Je hoort iedereen er bijna over. Volgens mij hangen er weer heel wat virussen in de lucht. Fijn dat jullie eindelijk geslaagd zijn voor een auto. Ice blue klinkt als een mooie kleur. Tja mannen he die knappen nogal snel af als de kleur niet naar hun zin is. Dat zou voor mij ook echt niet uitmaken. Een auto is voor mij puur een vervoersmiddel en de kleur ..ach hahha

Jessica weer een beetje van de schrik bekomen?

Tinkerbell hoe is het meid?

Janis met jou? Hoe is het met je humeur. Kl*te hormonen he? Die doen dat allemaal met je en maken je een totaal ander mens. Je weet waar het van komt en je kan er niks aan doen. Ik hoop dat de puregon snel zijn werk doet en dat je klachten snel minder worden. Bij mij scheelde het de helft aan klachten toen ik de puregon ging spuiten.

Nog even doorzetten meis, je bent er bijna. Ik hoop dat de eitjes mooi gaan groeien!

Stiertje hoe is het met jou?

Vianne ik hoop dat 2013 geen butjaar voor jou wordt! Het wordt wel weer eens tijd voor goed nieuws hier, dus meiden kom maar op :)

Iedereen alvast een gezellig oud en nieuw en gelukkig gezond 2013 en hopenlijk komen er veel (kinder)wensen uit!

Liefs Ansje

Geplaatst

Lieve dames,

Als eerste de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!

Ik ben zwaar kotsend en op de wc het nieuwe jaar ingegaan met een of ander virus..pfff.

Mijn dames zijn bij opa en oma.

Janis,morgen de eerste fm, spannend zeg. En tja dat korte lontje hoort er voor sommigen van ons bij haha..idd arme man!!

Vianne, je moet niet zoveel zeuren en gewoon beter je best doen (pak de kamasutra der es bij!!) en dan wordt je echt wel snel zwanger hoor!! whoehaha wat zijn mensen toch dom!

Ik ben blij dat de kleine man beter in z'n velletje zit en de grote man heeft weer een baan toch? en punt 1..daar gaan we allemaal heeeel hard voor duimen!

Jeetje Linda luchtwegingectie is niet best maar een familieruzie is nog erger..hebben ze het weer bijgelegd?

Dus als jullie toestemming krijgen gaan jullie wel voor een 4e poging? spannend zeg. Zou ik ook doen hoor, alles proberen wat er te proberen valt.

Een nieuwe auto fijn, ik hoop dat ie bevalt en geen kuren krijgt. Wij hebben altijd pech met onze auto's maar da's een ander verhaal.

Ansje leuk dat je al zo ver bent met je plannen, wanneer ga je echt van start?

Minoes wat een schrik zeg met de kleine, gelukkig was het daarna ok.

Nou dames ik duik me bedje weer in..

Geplaatst

Goedemorgen lieve meiden,

Ook van hier, de aller beste wensen voor het nieuwe jaar! dat er maar vele wensen mogen uitkomen!

Linda, jemig eerst ziek en daarna een fijne familieruzie gatver fijne feestdagen, drukt gelijk weer een stempel er op. Ik hoop zo dat jullie toestemming krijgen voor een 4e poging.

Stiertje, dus het nieuwe jaar begint voor jou ook lekker, NOT. beterschap!

Ansje, nog even en je runt gewoon je eigen bedrijf!

Vianne, herken het wel, je moet er niet zoveel mee bezig zijn en bla bla bla,

Vorige week nog zei iemand tegen mij staat de tweede al in de planning? Ik moest echt tot 10 tellen, maar heb heel rustig gezegt van een kind krijgen plan je niet, het is een wonder dat je er een mag krijgen!

Hier gaat alles oke, ben gister vroeg op bed gegaan, en om 12 uur er uit, ik heb niks met oud en nieuw. Morgen 1e follikelmeting vind het best spannend.

het spuiten begint nu wel pijnlijker te worden, mijn hele buik is beurs en blauw.

S is gister door alle knallerij heen geslapen, heb nog even gekeken, maar ze lag zo heerlijk te slapen. Nu ik dit typ, zit ik hier met een glimlach.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Iedereen een fijne nieuwjaarsdag.

Liefs Janis

Geplaatst

Ik wens iedereen hier een heel erg gelukkig en gezond nieuwjaar. Dat al jullie dromen uit mogen komen.

@Vianne: Tsja 2012 was ook niet echt ons geluksjaar. Het begon zo geweldig met de zwangerschap maar liep allemaal niet zo mooi af, mijn oma kwam te overlijden, mijn zusje lag constant in het ziekenhuis en toch hebben we het jaar positief afgesloten. Ik wil niet langer stil staan bij de verdrietige dingen maar denk liever aan de mooie dingen. Zo heb ik toch een paar weken mogen genieten van de zwangerschap, doet Julian het erg goed op school, heb ik een aantal hele leuke nieuwe mensen leren kennen en heb ik na 6 jaar geen contact toch weer een beetje contact met mijn vader gekregen.

En ja mensen denken altijd zo makkelijk van als je er niet meer mee bezig bent zul je zien dan word je zwanger. Of ik ken ook een stel waarbij het maar niet wilde lukken en die gingen op vakantie en kwamen zwanger terug. Nou ik vind roodkapje ook altijd een leuk verhaal maar geloof niet dat dit echt gebeurd is en zo klamp ik me ook niet te veel vast aan dit soort verhalen.

Hopenlijk word 2013 jouw jaar!

@Stiertje: Ai dus je begon het jaar meteen goed met ziek zijn. Niks aan dus.

Nee mijn zussen hebben het nog niet bijgelegd. Mijn zus heeft zostraks tegen mijn moeder gezegd dat zij bij haar standpunt blijft en vind dat mijn zusje haar excuses aan moet bieden. Ben benieuwd of dat gaat gebeuren...

@Ansje: Fijn dat je gezellige dagen hebt gehad.

@Janis: Succes voor morgen! Dus je bent gewoon op tijd op bed gegaan? Vond je man dat niet ongezellig? Ik heb ook niks met oud en nieuw hoor. Ik kan niet uitleggen waarom maar vind het gewoon 10 keer niks. We hebben het meestal wel gezellig hoor maar grote feesten zoals sommigen nee dat hebben we niet.

Geplaatst

Hallo meiden, vandaag 1e meting gehad, en ik kwam er wel wat teleurgesteld weg. Ze kon maar twee grote van rond de 12 mm zien. Ze zei wel dat het niets hoefde te zeggen, want er waren wel een paar kleintjes. Ze zei wel dat er waarschiinlijk niet veel zouden worden. Gatver ging wel met een beetje een domper weg. Vrijdag moet ik weer heen.

Liefs Janis

Geplaatst

Janis, ja dat valt tegen maarrr..( en nu krijg je weer een ervaringsverhaal..sorry) toen ik de hyper deed groeiden er maar drie en was het niet zeker of het door kon gaan. Toen de volgende fm en die liet opeens nog drie erbij zijn dus zes..maar was niet zeker of die wel allemaal een eitje zouden bevatten en erachter zag ze nog wel een paar maar die zouden waarschijnlijk niet groot genoeg zijn. Op maandag deed dr. de B. (you know!!) de punctie en toen zijn er 10!! eitjes gevonden..

Ik wil maar zeggen, ..de moed erin houden hoor!!..enneuh cliche maar je hebt maar 1 topper nodig die blijft plakken (of krijg je er 2 teruggeplaatst?)

Geplaatst

Stiertje, je hebt mij helemaal opgebeurt! Ik hoop dat er vrijdag dan wat meer te zien is. Kijk ik hoef er niet 20 of zo, maar een stuk of 8 zou leuk zijn.

Ik krijg vrijdag ook een andere arts geloof ik, misschien dat zij meer zal zien.

Ik hou de moed er ook wel in, en jah we hebben er maar 1 nodig. Het zou wel fijn zijn om er een paar "achter"de hand te hebben.

Geplaatst

ow fijn dat ik je heb opgebeurt haha was ook de bedoeling:good1:..nee maar serieus ik weet nog hoe ik me voelde zo van..eerst 4 x eigen cyclus mislukt en dan spuit ik me nu vol met hormonen en is dit het resultaat..pfff!! Dat was dan de laatste poging!!

Maar uiteindelijk viel het dan toch goed mee. Maar ja van de 10 hadden we uitendelijk ook maar 1 cryo en natuurlijk de twee teruggeplaatst.

Dus vrijdag weer terug?! spannend..ik gooi wat positieve energie jouw kant op voor de eitjes:confettistars:go eggies gooooo!!

Geplaatst

Hey dames: GELUKKIG 2013!! Veul hail en zeeg'n veul zun en weinig reeg'n!

@Stiertje, nou gatsie zeg, das balen. Hoor veel mensen over dezelfde ongemakken. Wel lekker dat je kids even naar Opa en Oma kunnen, ziek zijn met 2 kleintjes om je heen te dartelen is ook net niks, beterschap! Ik heb trouwens wel "50 tinten grijs" cadeau gekregen van husband....misschien helpt dat wel, ik ga gewoon beter mijn best doen :book1:!

@Janis, inderdaad het kan nog alle kanten op, niks is voorspelbaar in dit traject. Hoop voor je dat het uiteindelijk mee zal vallen met de oogst. Ik heb ook niet zoveel met oud & nieuw, ik word er altijd een beetje weemoedig van ofzo...En dan al die dagen er voor al dat rotvuurwerk, er was alweer vanalles opgeblazen hier in ons schijnbaar zo degelijke dorp, asociaal gedoe. Die zoon van mij heeft ook overal doorheen geslapen trouwens, echt niet te geloven, onze buurjongens hadden bommen gefabriceerd, daar kon je fort knox nog wel mee opblazen maar hij snurkt er dwars doorheen!

@Linda, heel goed dat je zo positief kunt denken ondanks de tegenslagen, houdt dat vast! Hoop dat die 4de poging er in zit voor jullie, met een baarmoeder as good as new gaat het gewoon lukken! En laat even weten hoe zussengate verder loopt!?

Vriendin van mij vertelde vandaag dat ze maandag een miskraam heeft gehad. Ze was 7 week op weg en kon er eigenlijk best wel goed mee dealen. Maar ja, dit was de 3de x dat ze zwanger werd (heeft al 2 kids) en ze is steeds binnen 4 maand zwanger. Wat lijkt me dat fijn zeg, ja niet die miskraam maar dat je gewoon weet dat het toch wel weer een keer zal lukken en dat dit gewoon een "pechrondje" was.

Nou, laterrrs maar weer!

Geplaatst

Hallo dames!

Allemaal een heel gelukkig, gezond & hoopvol 2013 gewenst.

Ik vind echt dat het hier vol positieve zwangerschapsverhalen moet komen te staan aankomend jaar!!!!

janis, ik had bij de eerste hyper poging maar 3 eicellen maar wel superrrrr goede en uiteindelijk 3 top emmy's. Dus niet getreurd het kan gewoon hartstikke goed uitpakken. De tweede keer had ik er 10 en maar 2 emmy's over. Het aantal zegt echt niet zoveel. Volhouden hoor! Komt goed.

Linda, spannend dus toch misschien die 4e poging. Ik ben ook overgestapt. Heb nog geen brief gevraagd maar dat komt nog wel. Ik heb ff geen zin in al dat medische gedoe.

Wij gaan in februari naar zuid afrika. Heerlijk. Daarna met goede moed naar Dusseldorf. Tot die tijd drink ik lekker een wijntje en maak ik me even geen zorgen over eicellen, puncties en wachtweken. Mag ook wel eens na 6x EC en 2x hyper. Heb er ruim een jaar bijna elke maand ingezeten. Het doet me echt wel even goed.

Mon, lees je nog mee? Jij wilde ook in het voorjaar weer van start toch? Alles goed met je?

Verder een dikke digi-nieuwjaarsknuffel voor Stiertje, Ansje, Minoes, Puckie, Vianne en sorrie als ik iemand vergeet (het is al laat ;-))

Geplaatst

Lieve meiden,

Thanks voor de opbeurende woorden, kon ik wel ff gebruiken.

Op naar morgen met wat positiever nieuws hihi.

Stiertje, je vroeg of ik er 1 of 2 terug geplaats kreeg. Het nieuwe protocol is dat er maar 1 embryo ongeacht de kwaliteit terug geplaatst mag worden. Omdat ze verzekeringen immers het er over hadden om maar 1 poging te gaan vergoeden, toen hebben de ziekenhuizen gezegt dat de kans op tweelingzwangerschappen dan te groot zou worden, en dus ook meer risico's. daarom nu dus maar 1 terugplaatsing. Ik meende dat als je met de 3e poging bezig bent dan wel 2 terug geplaatst kan krijgen. deze regeling is voor vrouwen onder de 38 jaar geloof ik.

Liefs Janis

Geplaatst

@Janis: Fijn dat je het wat positiever in ziet nu. Het zegt inderdaad helemaal niks. Ik heb helaas nog veel follikels gehad en dus ook weinig eicellen maar scoorde qua embryo's wel weer hoog. Op het andere forum las ik net bij iemand die had 12 eicellen en er was geen enkel embryo ontstaan. Zo kan het dus ook.

@Vianne: Dus je kleine man heeft overal doorheen geslapen? Jammer he dat er toch altijd dingen gesloopt moeten worden en er altijd weer geweld word gebruikt.

Verdrietig voor je vriendin dat ze een miskraam heeft gehad. Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Ik heb dat zelf ook. Ik ken ook meerdere vrouwen die een miskraam hebben gehad en die tegen mij zeggen dat ze precies weten hoe ik me voel. Nou dat geloof ik dus niet. Tuurlijk is iedere vrouw na een miskraam verdrietig maar ik denk dat het wel degelijk uitmaakt of je natuurlijk zwanger bent geraakt en weet dat de kans groot is dat het nog een keer lukt of dat je van je allerlaatste poging na 8 jaar een miskraam krijgt.

@Tinkerbell: Wauw jullie gaan naar Zuid Afrika! Hoe lang gaan jullie? Heel begrijpelijk dat je geen poespas wil de komen maanden. Eerst lekker genieten.

Ik heb inmiddels mijn polis binnen van PNO.

@Stiertje: Ben je weer beter?

Geplaatst

Janis, dat is inderdaad een kleine tegenvaller dat je maar 3 eicellen hebt, maar Stiertje heeft bewezen dat er nog een aantal een groeispurt hebben gemaakt, en je had ook nog wat kleintjes toch? Wie weet wat die nu nog doen.

Vianne wat erg voor je vriendin, maar zij kan zich er wel goed overheen zetten als ik dat zo lees. Natuurlijk is 't erg, maar ik geef Linda wel gelijk hoor. Als iemand zo makkelijk zwanger wordt dan wordt het wel iets makkelijker te verwerken. Als je er zoals wij heel veel moeite voor moet doen en het gaat dan mis, heb je geen enkele garantie dat het weer lukt. Dat is wel een groot verschil.

Linda hoe gaat het nu met je zussen? Hebben ze de ruzie al weer bij gelegd?

Tinkerbell, wat een leuke plannen, lekker naar Zuid Afrika! Wat een heerlijk vooruitzicht. Groot gelijk dat je even niet met het icsi gebeuren bezig bent en ook gewoon geniet van het leven, met een heerlijk wijntje.

Wij hebben ook wel een leuk oud en nieuw gehad.We hebben gelogeerd bij mijn schoonouders. Joël heeft gelukkig ook door het geknal heen geslapen. Ik was helemaal verbaasd want het ging nogal tekeer.

Gisteren de kerst spullen opgeruimd en vandaag grote schoonmaak gehouden. Lekker hoor zo'n fris huis.

Liefs Ansje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden