Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ansje dus druk aan de studie

Hoest met de kleine man

Stiertje.gelukkig gaat het.weer.beter met de kleine meiden

Hoest met je zelf

Linda vervelend met je zus zeg niks aan

Hoe gaat het verder

Mon welkom back op naar positieve vibe

Hier kleine meid ziek hele nacht gespookt zo zielig

We gaan bijna op vakantie lekker naar.center parks

Sorry voor wie ik vergeet

Liefs

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jemig meiden wat een ellende hier.

Jessica, sterkte met je broertje! Hoe gaat het verder met je?

Linda, man o man wat jammer dat het nu helemaal is geescalleerd, bah en familie is zo belangrijk.

Ansje, dus druk aan de studie, hoop dat het je mee zal vallen.

Stiertje, fijn dat je meisje opknapt, nu jij nog.

Hoop dat ik niemand ben vergeten.

Hier gaat het oke, met de kennis gaat het al wat beter, hij heeft echt een engeltje op zijn schouder gehad.

Morgen weer folikelmeting, en ik ga er dan vanuit dan de punctie zal worden gepland.

Lekker slapen voor straks iedereen, of als jullie morgen lezen goede morgen.

Liefs Janis

Geplaatst

Hey meiden,

Zondag de punctie, links zaten er nu totaal 6, waarvan wel een paar kleintjes, ze dacht niet dat die nog mee zouden doen. Recht zit er 1.

Liefs janis

Geplaatst

@Janis: Dat klinkt een stuk positiever! Succes alvast voor zondag.

@minoes: dat klinkt ook niet gezellig bij jou met je broertje. Maar wel leuk dat jullie naar center parcs gaan.

@Ansje:

Hoe was je stage en cursus?

@stiertje: Fijn dat het beter gaat met je meisje. Maar nu dus zelf ziekjes? Het gaat ook erg rond hè. Ik was zelf voor de kerst flink ziek en nu sinds gisteren weer verkouden en flinke keelpijn.Heb ook geen weerstand want ik slaap amper. Ik doe al een dag of 10 's nachts geen oog dicht. Om gek van te worden/.

@Vianne: Hoe is het met jou?

Ik kreeg vandaag de brief van het UMCG voor de nieuwe zorgverzekering. Nu opsturen en afwachten. Maar ik twijfel zelf een beetje of ik het allemaal nog wel wil. Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee na 8 jaar. Momenteel twijfel ik over van alles. Zal wel een fase zijn?

Tsja mijn familie wat moet ik er van zeggen? Iedereen heeft wel gelijk op bepaalde vlakken.

Geplaatst

Janis, GEWELDIG!!!!! had het natuurlijk al gehoord, maar bij deze nog een keer...JEAH...ga weer flink duimen.

stiertje, fijn dat het met je kleine meid weer opknapt, altijd zo sneu als die kleintjes ziek zijn, zie op fb regelmatig je foto's van ze, wat een plaatjes!!!!! zo schattig

minoes, lekker vooruitzicht even naar centerparcs, jouw kleine meid wordt ook al groot zeg, jee wat gaat het toch hard.

vervelend van je broertje, gaat het weer wat beter??

linda, ook voor jou een lastige periode nu je zo in twijfel zit...wel/niet moeilijk hoor, begrijp dat je denkt wil ik dit nog wel en als jullie daar helemaal achter staan is het prima, maar kan me ook voorstellen dat je denkt, als ik achteraf maar geen spijt krijg dat we het niet gedaan hebben...pffff lastig hoor.

En dan ook nog de familie trouble erbij....sterkte!!! ik weet wat het is als de familie met elkaar overhoop ligt en jij degene bent die er tussenin staat, niet leuk en je wilt graag alle partijen tevreden houden en weer bij elkaar hebben.

Vianne, hoe staat het verder met jou ervoor, heb niet zo heel ver terug gelezen.

Ansje, met jou/jullie ook alles goed, lees dat je een opleiding moet volgen?

Geplaatst

Lieve Janis heel veel succes straks met de punctie! Ik hoop dat het je mee zal vallen...laat je nog even wat horen vandaag? Als het lukt hoor!

Dikke knuf.

Ik duik mijn bed weer in, ben ziek.

Geplaatst

en ook ik kwam even kijken hoe het Janis vergaan is vanmorgen, duimduim!

Met mij is alles goed Mon, over een tijdje beginnen we met de cryo's maar nu ff rust! @Linda, kan me je twijfels best voorstellen hoor, 8 jaar is niet niks! Succes met dit keuzeproces!

Gisteravond met husband lekker uit eten geweest en naar Skyfall (weer een geweldige Bond-film!). Was ook wel weer eens tijd om even wat leuks met z'n 2tjes te doen. Zoon is bij mijn zus te logeren, die gaan we zo weer ophalen. Ik zou eigenlijk met vriendinnen uit eten maar dat ging niet door omdat de moeder van een van hen toch nog veel sneller dan verwacht is overleden, Rot hoor, woensdag dus begrafenis. Dat zal wel pittig worden.

Ok, laterrrs!

Geplaatst

Lieve meiden,

Punctie is erg meegevallen ondanks dat ik lag te shaken in de stoel.

Ze hebben 3 eicellen gevonden en iets van 4 aangeprikt.

Rechts zat dus niet een follikel, dat was een ader die leek op een follikel.

Nu duimen op drie toppers. Wordt dinsdag tussen 9 en 10 gebeld, KILLING.

Ik ga zo lekker ff op bed, heb wel napijn, en ben kapot.

Iedereen Thanks voor het duimen.

Liefs Janis

Geplaatst

Meiden,

Het gaat hier niet al te lekker, ik verga van de pijn. Heb zh gebeld en moet er om 3 uur zijn.

Keep you all posted.

Liefs Janis

Geplaatst

Ze konden tot zover niks vinden, bloed geprikt, als er wat raar is moet il vanavond weer yertug maar daar gaan ze niet vanuit.

Moet morgen zo en zo weer heen.

Ze vermoeden dat het een bloeding van gisyer was

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden