Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag dames,

Was even weer aan het bijlezen en zie het fantastische nieuws van Tinkerbel, geweldig gefeliciteerd. Heerlijk dat die hoopvolle verhalen over Dusseldorf dan uitkomen. Lekker zoveel testen als je wilt! Heerlijk, hoop op een goede echo.

Vianne, wat heerlijk dat je zo positief in het adoptieproces zit! En idd tranen-trekkend van je zoon, dan smelt je toch.

Ansje, hoe gaat het met je nieuwe kindje met de opvang? Gaat het een beetje zoals je verwacht had?

Minoes, lekker op vakantie nu, wie weet wat voor een wonderen dat doet.

Linda, klinkt alsof je het allemaal afgesloten hebt. Hoop dat het thuis wat beter gaat?

Janis, pittig hoor. Gek he dat het zo verschillend kan lopen. Hoop dat je de laatste periode beetje goed doorkomt.

Nou ja, als klap op de vuurpijl dan: ik heb ook positief getest! 5-09 dus bijna gelijk met tinkerbel! Was de eerste ec poging weer na de vakantie en raak. In totaal de 4e keer, net als bij de eerste ronde raak. Vlg week donderdag de eerste echo. Moest natuurlijk ook gelijk aan jullie denken maar omdat ik niet meer meeschrijf vond ik het niet helemaal fair. Maar..... als er een polonaise wordt ingezet dan moeten we deze zo lang mogelijk maken. En het klopte ook niet helemaal dat jullie het over een paar weken misschien via fb zien.

Succes ladies en tot horens,

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Minoes, whaaaaww......ik las het net in ander topic. Is dus echt zo! Vndaar je status afgelopen week op fb ;) Ging dus helemaal over jezelf. Gefeliciteerd!

Geplaatst

WOOOOHOOOOO wat een feest Minoes geweldig!!!:clap2::toppie::confettistars::confettistars::aaaflowersmiley::B-0009::circle2:

Jeetje wat een verassing, dus toch zelf gelukt! ben heel blij voor jou en je mannetje en de kleine meid natuurlijk, van harte!

Geplaatst

Een tijdje niet op het forum geweest en wat lees ik? Drie meiden zwanger!

Wauw, Minoes, Tinkerbell en Karin, geweldig nieuws! Gefeliciteerd!:positive energie: Kunnen jullie het al een beetje bevatten allemaal?

Janis de laatste loodjes zijn ingegaan, spannend hoor, hoe voel je je?

Linda hoe is het met jou? heb je al een beetje op een rijtje wat je wilt?

Stiertje hoe gaat het met jou? Ik volg wel een beetje op fb dat je dames nogal aan het nachtbraken zijn...

Hier gaat alles goed of beter gezegd gaat het weer de goede kant op. Er speelden een aantal dingen privé die nogal heftig waren. wijdt er verder ook maar niet over uit, maar gaat langzaam weer goed gelukkig. Maar ben jullie niet vergeten hoor...

Is het leuk om binnenkort een date te plannen, misschien nog voor de feestdagen aan?

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey meiden,

Het zijn hier echt de laatste loodjes. Baby gaat heel goed.

Ik kan alleen niet zoveel meer doen, want dan kan ik de ene voet niet meer voor de andere krijgen. Deze zwangerschap is heel anders dan die van S. Ik mag wel tot nu toe proberen om zelf te bevallen ondanks dat de baby niet al te groot weer is. Moet twee x per week naar zh toe voor controle.

Nu is het afwachten wanneer de kleine zich gaat melden.

Ps als er fouten in staan, komt omdat ik via de telefoon doe, dat is soms rottig.

Hoe gaat het met de rest?

Zo he 3 in een maand zwanger, echt super.

En mon niet te vergeten.

Liefs Janis

Geplaatst

Hey meiden

Ansje nee kan het nog steeds niet bevatten

Ben blij dat het bij jullie ook weer goed gaat

Jij had vorige x toch datum prikker gedaan misschien er gewoon ingooien ?

Janis jeetje meid klinkt allemaal best heftig

Hopelijk dient de kleine zich snel

En een natuurlijke bevalling

Ik zit met mijn kop in de wolken net of ik in een droom zit niet te bevatten stom he

Hoest verder met iedereen

Geplaatst

hey meiden,

Ik wil iedereen feliciteren die zwanger is, wat een geweldig nieuws!!!!!

tinkerbell, Minoes en karin SUPER!!!!!!

Vind het wel erg jammer dat er rond mijn zwangerschap weinig tot niet werd gereageerd op het forum, maar ja (niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen hoor) maar zo voelde het gewoon voor mij

Dat is de reden dat ik verder afstand heb gedaan van het forum.

Iedereen veel succes

gr mon

Geplaatst

Lieve Mon meid jammer dat je het zo voelt

Ik dacht dat ik toch wel er op gereageerd heb sorry dat je dat gevoel hebt gekregen

Hoest met je en de kleine?

Wel heel lief dat je reageert op ons xxx

Geplaatst

Mon vind het jammer dat je het zo voelt......natuurlijk is dat helemaal niet de bedoeling en leven we zeker met je mee...hoop wel dat je nog mee blijft schrijven en dat je je wel welkom blijft voelen.

Geplaatst

Vianne dank je meid

Het is zo onwerkelijk mocht ook een week eerder komen om me te overtuigen dat ik echt spontaan zwanger ben

Hoe gaat het met iedereen?

Geplaatst

Zo hallo zeg....tijdje niet geweest en ik dacht zou er nog een beetje nieuws zijn???

@Minoes: Meid wat super zeg!!!! Ik kan me voorstellen dat je het amper kunt geloven. Gefeliciteerd!!!

Hoe voelen Karin en Tinkerbell zich? Al echo's gehad?

Mon: wat vervelend dat je het gevoel hebt dat er vrijwel niet op jou werd gereageerd. Ik voel me aangesproken want ik las op fb dat je al op de helft was! Ik heb het gewoon gemist. En dat was absoluut geen opzet hoor!!! Ik vind het voor jullie ook helemaal geweldig en vind het heel erg jammer dat het lijkt of jouw zwangerschap je helemaal niet gegund is.

@Ansje: ook een dipje dus? Gelukkig gaat het nu weer beter.

@Stiertje: bij jou ook alles goed?

Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Af en toe wel goede dagen ertussen hoor. We proberen er ook echt wel wat van te maken maar het blijft erg moeilijk.

Zondag de 4 mijl! Ik ben er helemaal klaar voor maar waar ik al heel lang bang voor ben lijkt nu te gebeuren...een blessure. Ik zou het zo kloten vinden als ik niet zou kunnen lopen. Gistermorgen meteen hysterisch de fysio gebeld en daar kan ik vanmiddag terecht. Hopen dat het meevalt.

Ik ben deze week lekker veel vrij en druk met shoppen. Doordat ik alle kilo's kwijt ben pas ik helemaal niks meer. Dus alles moet nieuw. Hoe heerlijk is dat om gewoon weer in maat 38 te passen!!! Maar nu zijn er vaak alleen nog L/XL grrrr. Is altijd zo hè.

Geplaatst

Hey Linda, hoe ging de 4 mijl!?

En Janis, hoe ist met je kleintje!?

Hier niks bijzonders behalve dan dat we in de herfstvakantie lekker naar Gran Canaria gaan, even een weekje chillen in de zon!!

Verder ben ik van de week bij iemand langs geweest die 3 adoptiekids heeft, was heel leuk om al haar ervaringen te horen, mooie en mindere dingen. Ze gaf me ook een boek te leen over de bevolkingspolitiek in China. Goed om de achtergronden daarvan te lezen want man o man wat een bizarre wereld is dat toch met die 1 a 2 kind (eren)politiek. Zo langzamerhand moeten we ter voorbereiding maar eens een open dag gaan bezoeken van de vergunninghouders om te kijken bij welke we ons tzt in gaan schrijven.

Groeten!

Geplaatst

Linda balen zeg dat het tussen jullie nog niet lekker gaat lijkt me zo frusterend :-(

Wel lekker dat je zo bent afgevallen ik was ook veel kwijt en paste ook maatje 38 haha nu niet meer lol

Hoe is de 4 mijl gegaan?

Ja altijd zo he zoek je maat l is alleen m er zoek je m is alleen l en 's er haha

Vianne ja belachelijk he dat in China en dan zijn jongens alles en meisjes niks pfff ongelofelijk grrr

Spannend zeg voor jullie hoop dat alles snel in gang gezet word

Hier donderdag echo gehad alles was goed ongelofelijk kan er nog niet bij

Ben alleen ziek morgen eerst naar ha komt er van boven en onder uit gaat nu wat beter haha

Hoest met iedereen?

Geplaatst

DE 4 mijl ging super! Boven verwachting gelopen. Helemaal blij.

Minoes: Super dat de echo goed was!! Minder dat je ziek bent. Buikgriep gaat erg rond. Wij zijn ook de hele week al raar op de maag.

@Vianne: Noem jij Gran Canaria niks bijzonders? ;) Heerlijk man! Wat goed dat je contact hebt met iemand die ook adoptie kindjes heeft. Is toch anders hè als je ervaringen kunt uitwisselen. Fijne vakantie!

Hoe is het met de rest?

• 2 weken later...
Geplaatst

zooooow en het was lekker weer op Gran Canaria! Na een enigszins traumatische heenreis (vlucht gemist, ja echt!) die 1 grote Murphy's Law-sessie leek te zijn en daarna nog een oorontsteking bij ons jonkie was het een heel relaxte vakantie!

Minoes, hoe is het met jou nu??

Geplaatst

Och jeetje Vianne zat jullie niet echt mee gelukkig wel genoten ;-)

Hier gaat wel redelijk het komt nog niet opgang maar voel me nog zo ziek van de zwangerschap daar baal ik wel van

En het is nu zo anders als de eerste mk we staan nu niet met lege handen

Ze wouden me tot donderdag laten lopen maar ga morgen bellen dat ik zo snel mogelijk wil

Hoest met de andere dames?

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden