Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Janis: wat super dat je een goede echo hebt gehad! Wat een geruststelling dan he?

Wat heb je allemaal gekocht op de 9 maanden beurs? Ik was er woensdag ook tenminste op de hhbeurs.

@mon: hoe gaat het nu met spuiten? Wanneer heb je de uitgangsecho?

@minoes: wat word jullie kleine meid al groot zeg. Ik zie regelmatig foto's voorbij komen.

@ansje: 1 Jaar alweer. Wat gaat zo'n jaar snel voorbij he. Ik weet ook nog dat wij beide heel emotioneel waren de avond voordat J 1 jaar werd. In dat eerste jaar gebeurt er zoveel.

Hier is alles nog hetzelfde. We modderen gewoon door.

Ja ik doe veel leuke dingen. Ik geniet volop. Dat is een van de grootste problemen tussen D en mij dat ik allemaal leuke dingen doe. Hij kan dat niet goed verkroppen. Ik heb jaren rekenschap met hem gehouden maar nu is het mijn tijd. Hetklinkt misschien heel egoistisch maar er is wel een heel proces aan vooraf gegaan wat ik hier niet allemaal uit kan leggen.

Misschien kunnen we in het voorjaar weer eens een high tea organiseren?

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Linda klinkt heel logies dat je voor je zelf kiest

Ja leuk om van het zomer wat leuks gaan doen word wel weer tijd ;-)

Ja ze word heel groot gaat hard nu :-(

Geplaatst

Dag dames,

Ja, ik heb weer een beetje bijgelezen!

@Tinkerbel; wat geweldig dat je een mooie reis gaat maken! Toch knap dat je even uit de molen durft te stappen en lekker wat voor jezelf gaat doen. Komt je vervolgbehandeling vast ten goede! Heb zelf altijd op de een of andere manier goed gevoel bij DD gehad, je hoort er gewoon goede verhalen over. Ben benieuwd wat er uit de intake komt. Maar eerst lekker genieten en opladen!

@ Tinkerbel: Jij bent ook al een mooi tijdje onder de pannen, pittig hoor! En je denkt ook al verder vooruit, vergeet je cryootjes niet! Die liggen met smart op je nestje te wachten! Hoop dat het met de cyro's mag lukken.

@ Mon; Toen ik hier de vorige keer was schreef jij ook al zo nu en dan mee. Begrijp ik nu (verhaal/handtekening) dat jij aan je tweede gestimuleerde begint? Spannend hoor.

@ Janis, gaat alles nog steeds goed? Was het een leuke beurs?

@ Linda: Vervelend om te lezen dat het thuis wat minder gaat. Wens je heel veel sterkte.

@ Minoes; leuk om alle belevenissen van I. op fb voorbij te zien komen. Jij ging ook weer aan de studie toch?

@ Ansje: Grote stap gemaakt las ik, super hoor. en de kleine man ook al weer een jaar.

Ik verwacht binnen twee weken ongesteld te worden en dan gaan we weer van start met icsi in eigen cyclus. Natuurlijk sta ik er nu anders in dan de eerste keer. We weten nu dat het kan, dat het mogelijk is en we hebben al een wondertje. Aan de andere kant schrijven hier ook dames mee waarbij het voor een brusje minder goed gaat, wil achteraf geen spijt krijgen dat we niet eerder zijn begonnen. Wanneer het langer duurt wordt het emotioneel natuurlijk zwaarder. Heb bij de eerste ronde heel veel gehad hier aan het forum, gek om nu ook alles terug te lezen, het is haast een soort dagboek geworden. Hoop dat we elkaar weer tot steun kunnen zijn, heerlijk dat je elkaar met een paar woorden snapt in de wereld van follikels, puncties en injecties!

Met de kleine man gaat alles heel goed. We doen het met de behandelingen wat rustiger aan, gewoon op vakantie en als het lastig te combineren is slaan we een maandje over.

Nou, ik zal mijn handtekening eens een beetje aanpassen en dan gaan we er weer voor!

Succes allemaal!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Wat is het hier weer rustig.....

Karin, komt nu wel weer dichterbij allemaal.

Mon, druk aan het spuiten, hoe voel je je?

Tinkerbell, jij gaat deze maand toch ook weer beginnen?

Vianne, jij ook voor een cryoterugplaatsing of ben ik nu helemaal verward.

Linda, hoe gaat het met je?

Jessica, hebben jullie al enig idee wanneer jullie gaan verhuizen?

Ansje, alles al klaar voor de eigen onderneming?

Stiertje, hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles goed, de lente komt er aan heerlijk! Ik voel me wel redelijk oke, en met S is ook alles goed, ze is zo'n lief meisje, ben ook zoooo trots op haar.

Liefs Janis

Geplaatst

Hey Janis, wat fijn dat het goed gaat, wat een geluk zeg! En je bent ook al weer 9 weken op weg!

Ik ben nog niet met de cryo's bezig maar we hebben bedacht om dat in april ongeveer te gaan doen, of misschien ook al wel bij de volgende cyclus. Die zal ergens halverwege maart beginnen. Zal maar eens even de papieren kijken hoe het ook allemaal weer gaat en wat ik qua medcijnen moet hebben. Intussen hebben mijn hubbie en ik ook een paar goeie gesprekken gehad over de mogelijkheid van adoptie. We hebben besloten om alvast een BKA-nummer (een soort aanvraagnummer om in de procedure te geraken) aan te vragen. Als je dat nummer hebt (wat nog niks kost) duurt het nog wel een jaar ofzo voordat de boel op gang komt dus dat kan sowieso geen kwaad om alvast te doen. In de tussentijd kunnen we verder onderzoeken of dit wat voor ons is e.d. En natuurlijk de cryo's terugplaatsen.

Ik moet zeggen dat hoe langer ik er over nadenk hoe positiever ik er tegenover sta. Het biedt me sowieso een enorme troost dat we op die manier ook een gezin kunnen hebben en dat maakt dat ik ook veel beter af kan wachten of het misschien nog eens au naturel zou lukken.

Omdat husband al 40 is zou een adoptiekindje sowieso ietsje ouder zijn en waarschijnlijk ook met "special need" dwz een medische aandoening. Maar dat hebben we inmiddels een beetje bestudeerd en er zijn toch een hoop handicaps bij waarvan wij denken dat we het aankunnen. Er staat bijvoorbeeld in die lijstjes op de sites van adoptie-organisaties: geboren met vinger teveel. Nou ik ben zelf ook geboren met een vingertje teveel dus wie ben ik om zo'n kindje te weigeren! Of "cryptorchisme": niet ingedaalde ballen. Nou dan pas je er leuk bij hier; man had het, zoon had het, zelfs onze kater had het!! De poes en ik zijn feitelijk de enigen in huis met normale geslachtsdelen bij de geboorte! Verder ook dingen als een ontbrekend handje, klompvoetjes, hazelip, hartafwijkingen enz. Geen peanuts allemaal maar ja, het leven is niet maakbaar weten we inmiddels zowel vanuit onszelf en vanuit onze omgeving is dat het laatste jaar pijnlijk duidelijk geworden... Ik kan voor eeuwig zitten balen dat we altijd maar 1 kind zullen hebben of ik kan een ander kind of kinderen een kans geven en even zo goed gelukkig zijn. Dus. Amen!

We hebben vooralsnog ook besloten geen 4de behandeling in te gaan (al sluit ik nog niks uit). Maar Als Tinkerbell straks in 1 x zwanger is in Dusseldorf ga ik vast twijfelen, haha!

hey baaj de weej: willen jullie nog koopjes scoren? Kom op onze kinderkledingbeurs! Op mijn facebook staat wel hoe en wat, kep ook nog plekken om te verkopen (je tweedehands kinderkleding en speelgoed).

Gisteren ook leuke klus gedaan: taartjes maken op een kinderfeest met 12 meisjes, wat een kippenhok! Maar de resultaten waren wel heel mooi. En we zijn even met 4-0 van de mat geveegd door de koploper, dat was een beetje jammer...

Geplaatst

Janis al weer 9 week zwanger gaat hard zeker

Karin je zal ook al wel weer bezig zijn

Succes meid

Vianne voor jou straks ook weer spannend je denkt wel overal over na

Wel jammer dat je met 4 0 verloren hebt

Ik zal even op je fb kijken

Nee er worden nieuwe huren huizen gebouwd en daar willen we heen als het kan dat word volgens jaar ergens

Nou ja druk aan de studie

En druk met de kleine meid ons boefje

Ik kan me ook zo verheugen op de lente

Verder gaat alles goed alleen wat nare dingen in de Fam.

Hoest met de rest?

Liefs

Geplaatst

Yes, heb eindelijk mijn laptop weer terug, moest ff voor een apk keuring ;-)

En verhalen typen via mijn telefoon is waardeloos.

Janis: alweer 9 weken jee wat vliegt de tijd toch, nog even en dan mag je het lekker met iedereen delen.

karin: Ik heb vorig jaar 6 pogingen gehad in de ec en helaas niet geslaagd in totaal 4 tp gehad, maar zonder resultaat, dit is dus mijn 1ste hyper..spannend allemaal.

Jij zal ook wel snel beginnen, wie weet lopen we wat gelijk op.

Vianne: Wat spannend dat jullie al met adoptie bezig zijn, wist niet dat dat allemaal zo lang duurt!!

Linda: Er is dus nog niet zoveel veranderd tussen jullie, denk je dat dat nog de positieve kant op kan gaan??? pfff moeilijk hoor, je wilt toch graag gelukkig zijn dat is wel belangrijk dit kan zo ook niet jaren doorgaan. Ik hoop voor jullie dat jullie hier samen nog uit kunnen komen!!!!!!!!

Minoes: dus verhuizen????

Hier gaat alles echt super goed, ik heb totaal niet het idee dat ik bezig ben, geen bijwerkingen geen stemmingswisselingen helemaal top!!!! donderdag 1ste echo en dan 13 maart weer.

Had echt verwacht dat ik super heftig zou gaan reageren op alles, maar ja wie weet komt dat nog van de puregon straks ;-)

Geplaatst

Hoi dames,

@Mon, mooi dat het allemaal mee valt qua bijwerkingen, maakt het hele proces toch altijd net weer iets beter te doen! Nu dus spannend hoeveel eitjes zich zullen ontwikkelen en of dat een beetje vlot gaat. Wat voor dosis puregon heb je? Ik begon toen de eerste keer met 100 maar dat bleek te weinig dus poging gestaakt. Uiteindelijk de laatste keer met 200, dat zette meer zoden aan de dijk want toen had ik uiteindelijk van de 9 (? weet het niet eens meer zeker) 6 bevruchte eitjes waarvan er 2 teruggeplaatst werden en 4 ingevroren zijn.

Zonet heb ik even gebeld voor het recept voor de medicatie dan zullen we de cyclus na de volgende (die start ongeveer begin volgende week dus dat redden we niet meer qua tijd en bestellen bij de apotheek)maar weer eens een gooi naar de prijzen doen. Nu dus voor het eerst met een cryo of cryo's .Er zijn er 2 samen ingevroren en 2 "los". Ik neem aan dat het ziekenhuis aan ons vraagt wat we eerst willen terugplaatsen. Ik zit ook nog even te dubben of we die enkelen alleen terugplaatsen of samen (2x2 of 1x2 en 2x1). En dan moeten ze natuurlijk ook nog eerst goed ontdooien.

Mijn zoontje heeft trouwens volgende week juffendag, dwz dan vieren de juffen hun verjaardag in de klas. Hij wou niet verkleed maar schminken leek hem wel leuk. Wij dus gisteren een doosje van dat spul gekocht en hij is meteen zelf gaan oefenen. Nou, een verkeersslachtoffer was er niks bij (bij het resultaat bedoel ik). Ik dacht we zoeken een voorbeeld op internet en dan maken we dat na maar nee hij wou het dan volgende week ook zelf doen...hhmm, zelf weten dan maar. Eigenlijk wou hij het resultaat van gisteren tot dinsdag laten zitten maar dat leek me toch niet zo'n goed idee! Dus ik ga nu maar even zoeken of ik een spiderman gezicht oid kan vinden, misschien kan ik hem dan overhalen om het aan mij over te laten...

Geplaatst

Hoi meiden,

Mon wat heerlijk dat het goed gaat en je weinig last hebt, dat is dan alvast mooi meegenomen.:) Hoe was je echo gisteren?

Linda hoe gaat het nu met jou? Top plan om weer eens een high tea te organiseren! Met mooi weer lekker op een terrasje heerlijk hoor.

Misschien moeten we een aantal data voorstellen en dan kijken wie wanneer kan.

Karin fijn dat je gewoon weer de eigen cyclus kan doen, dat scheelt echt enorm en bij jou kan het! Dat heb je wel bewezen :)

Vianne lastig om te beslissen hoeveel je er laat terugplaatsen, tja wist je van te voren maar wat je het meeste kans geeft.

Jessica hoe gaat het met de studie?

Ik heb gisteren mijn laatste opleidingsdag gehad. Mijn ondernemingsplan, pedagogisch beleidsplan en folder heb ik gisteren ingeleverd. Dus ik ben er eigenlijk wel klaar voor om van start te gaan. Maar ja nu is het wachten op het oranje kruis..die moet mijn EHBO certificaat weer doorsturen naar Stichting thuishuis zodat die de aanvraag bij de gemeente kunnen doen. Het is al bijna 5 week geleden dat ik examen heb gedaan. Je vraagt je wel eens af waarom het in hemelsnaam zolang moet duren voor er eens wat gebeurd. Vanmorgen maar weer gebeld en ze verwachten het volgende week op te sturen..1 april open kan ik dus wel vergeten...stomme bureaucratie!

Liefs Ansje

Geplaatst

Even een korte update vanaf mijn phone....

Ben donderdag begonnen met de puregon mijn dosis is 150 dus scheelt weer bijhouden van hoeveelheid kan ik mooi 4x van spuiten.

Zag er goed uit en moet as woensdag weer voor echo en dan ws vrijdag zondag enz... Ben erg benieuwd hoe het bij me gaat en hoeveel er gaan groeien.

Volgende x reageer ik even wat uitgebreider op de rest..typt niet zo fijn vanaf mijn mobiel.

Gr mon fijn weekend allemaal

Geplaatst

Hallo dames,

Vianne, heb een foto op facebook gezien, lijkt me erg gezellig dat jullie samen aan het schminken waren. Ben benieuwd hoe het er dan toch op de juffendag er uit gaat zien. Dus toch ook weer ervoor, ik zou ook niet weten wat ik zou doen, misschien kunnen ze je in het ziekenhuis er goede advies over geven.

Ansje, wat een ellede allemaal zeg, dat ze niet eerder de documenten op kunnen sturen, nu kan jij intussen nog langer wachten voordat je kan starten. Hoe gaat het verder met je en met J?

Mon, de puregon er bij, dat er maar mooie follikels mogen groeien in je buikje! Ben benieuwd woensdag.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Vianne ben je al weer thuis van Zuid Afrika?

Hier, enorm verkouden, maar wat wil je ook met dit weer.......denk je van de weekn van ahhh eindelijk lente, komt de winter weer.... tsja ze zeggen niet voor niets, maart roert zijn staart.

Liefs Janis

Geplaatst

Janis, dat is inderdaad balen, je bent gewoon afhankelijk van een ander, maar als ik volgende week nog niets gehoord heb bel ik gewoon weer, ga ik ze stalken.. net zolang totdat ze er gek van worden. Zó!

Met Joël gaat het goed, hij heeft al echt van die boevenstreken, erg grappig. Dan mag hij ergens niet aankomen en het dan toch doen. Als ik er dan wat van zeg dan lacht ie heel lief. Tja wordt dan maar eens boos. Kleine ventje heeft heel goed door hoe hij papa en mama om zijn kleine vingertje kan winden.

Hoe gaat het met jou? En met je buikie? Leuk filmpje van S op fb.

Liefs Ansje

Geplaatst

Ansje, gewoon pushen hoor!

Hier gaat het zoals gezegt erg verkouden, verder gaat het wel goed, ben niet meer misselijk, nog wel erg moe en slecht slapen. Maandag weer een echo. Buikje is al wat te zien, kan het niet lang meer "verbergen"

Liefs Janis

Geplaatst

Goedemorgen ladies,

Mon, fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen! Ben benieuwd hoe het er voor staat!

Vianne, ook weer van start! Je klinkt er redelijk relaxed onder. Hoop dat ze je in het ziekenhuis wat kunnen adviseren over hoeveel je zou moeten terugplaatsen. Maar hier elder op het forum zullen ongetwijfeld meer dames met dit dilemma zitten.

Janis, wat gaat dat snel! Is het heel anders als met S.? Je hebt je handen nu natuurlijk ook vol aan haar.

Ansje, heb je de paarse krokodil al de nek om gedraaid? Irritant al die rompslomp. Heb je al wel aanmeldingen?

Minoes, spannend dat er nieuwbouw komt in tdorp. Dat gebeurt niet zo vaak, misschien wel een mooie kans. Ben benieuwd.

Afgelopen donderdag heb ik eerste meting gehad en a.s. donderdag de punctie! Spannend, zal wel weer tranen met tuiten worden. Verder verloopt het zo soepel volgens het boekje dat ik me haast niet voor kan stellen dat het goed komt. Mn cyclus is prima, bij de laatste poging twee jaar geleden was ie heel lang, volgens mij had ik toen pas de tp op dag 28. Nou ja, misschien weet mn lijf nu beter wat de bedoeling is. We zien het wel maar ik hou er rekening mee dat het eitje er tussen uit knijpt.

Geplaatst

Mon wat fijn dat het zo goed gaat ben ook benieuwd hoeveel eitjes

Vianne ja klinkt heel relaxt succes

Janis bah rot weer word je ook ziek van

Linda hoest met je

Ansje schiet op bij jou

En de andere dames hoest met jullie

Hier stoute schoenen aan getrokken wij gaan ook weer beginnen

Je bent zo weer een jaar verder dus 29 maart intake

En ons boefje zegt mama zo lief

Later x

Geplaatst

@Minoes: Wat leuk dat jullie ook weer gaan beginnen! Spannend hoor dat iedereen weer voor de 2e ronde gaat.

Geweldig dat I 'mama' zegt!

@Karin: Jij gaat snel zeg. Alvast veel succes voor donderdag.

@Mon: Jij bent ook al weer flink in de running dus. Spannend allemaal weer hoor.

@Ansje: jeetje wat een moeilijk gedoe ook altijd hè. Het kan soms zo simpel.

Wie wil er een voorstel doen voor data voor de high tea??? Op een zondag weer?

Hier gaat alles hetzelfde. Ik heb inmiddels wel de brief opgestuurd naar PNO. Maar ik kreeg een reactie terug dat ze nog meer info willen. Dus heb het UMCG weer gebeld en die sturen nu weer een nieuwe brief. Ik ben er nog niet over uit of ik nog wel een poging ga doen maar met de papieren rompslomp ben je zo maanden verder en dan kan het straks niet meer en dan heb ik zelf geen keuze meer. Mocht ik toestemming krijgen dan kan ik altijd nog beslissen wat ik doe.

Geplaatst

Linda toch ook spannend heb je nog even de tijd om na te denken

Hoest verder met je

Ja spannend maar je bent zo weer een jaar verder dus vandaar wat eerder beginnen

Ja leuk op een zondag ergens in april ofzo word wel weer tijd om elkaar te zin

Geplaatst

Hallo Dames,

Mon succes straks, duim dat er al een paar mooie follikels aan het groeien zijn.

Karin, man wat ga je snel morgen al de punctie, duimen draaien hier ook voor jou.

Jessica, dus ook de stoute schoenen aan getrokken, lief dat I al mamma zegt.

Linda, toch voor jou ook spannend, hoop dat het nu wat beter gaat thuis.

Ansje, heb je je diploma nu al binnen?

Tinkerbell, ben je nu alweer thuis? zo ja hoe heb je het gehad? Ik meende dat jullie in maart toch ook de intake hadden in DD?

Vianne, lekker druk met de zaak?

Stiertje, hoe gaat het met jou?

Hier, nog steeds verkouden, verder alles oke, afgelopen maandag echo gehad bij de verlos, en alles zag er opzich wel goed uit, alleen de navelstreng was nog niet in de buik gegeroeid en dat willen ze met drie weken weer controleren, ze zei dat ik me er geen zorgen om hoefde te maken, dat het wel goed zou komen, maar onbewust maak ik me toch wel zorgen. De baby groeit goed en loopt zelfs al een paar dagen voor.

Ik begin ook al wat beter te slapen en voel me wel beter, nu hopen dat de verkoudheid snel over gaat. nog belangrijker dat dit weer weg gaat en dat de lente snel zal komen.

Karin, je vroeg mij of het nu ook anders voelde, ja deze zwangerschap voelt anders ben me er veel minder van bewust op de een of ander manier, zal ook wel komen dat S er nu ook is en het er daar ook druk mee heb, ik moet zeggen dat ik er wel een stuk relaxter in sta. Het is nog wel spannend allemaal, maar wel heel anders. Kan het ook niet echt onder woorden brengen. Ben zeker nu erg vaag..........

Nou meiden fijne dag en dat er maar snel hier meer positief nieuws komt.

Liefs Janis

Geplaatst

Ik las wat verkeerd jeetje Karin morgen punctie succes

Janis ja ik geloof dat het ook anders voelt wel speciaal geniet er van

Tinkerbel hoe wat Afrika ?

Liefs

Geplaatst

Poeh spannend allemaal hoor, zet hem op allemaal! Karin, wie weet sla je in de eerste ronde meteen een strike! Dat zou toch eens leuk zijn, Janis heeft al laten zien hoe dat moet! Minoes ook weer de molen in, ja tis inderdaad zo: je kunt zo een hele tijd verder zijn voordat je beet hebt (daarvan ben ik het levende bewijs..)dus dan kun je net zo goed de trein alvast in werking zetten. Hoe is het met Mon dan?? Tinkerbell al weer tuus?

Ik heb nog geen medicijnen maar ben intussen wel weer keurig op tijd ongesteld geworden (tja, er zal ook eens een wonder gebeuren he!). Dus de volgende cyclus gaan we er maar voor. Nu we het adoptie-gebeuren opgestart hebben kan ik er wel iets relaxter instaan. Maandag heb ik samen met zoon de aanvraag voor de procedure op de bus gedaan en voor de zekerheid daar maar een foto van gemaakt, stel dat er echt een kindje van ver komt hier dan hebben we de eerste stap daarvan tenminste vastgelegd. Ik vond het een beetje raar om zoon niet uit te leggen wat we aan het doen waren dus toch maar hem verteld dat we heel misschien ook wel een kindje uit het buitenland zouden kunnen krijgen. Dus ik had het hele concept van adoptie aan hem uitgelegd en hij was er al helemaal uit: hij wou 2 broertjes uit "de graslanden van Afrika" graag. :36_11_6: Hoe hij daar nou weer bijkomt, zal wel van een Diego-dvd zijn ofzo?? Want dan kon hij daar ook een keer heen om dieren te kijken....Vanavond vroeg hij nog even of hij dan een naam mocht verzinnen voor het kindje en dan een naam uit de kinderbijbel. Dus..we willen een afrikaantje en hij gaat mozes of jezus heten...

Ik kreeg vandaag al bericht er van trouwens, dat we binnenkort een brief krijgen voor een eerste informatiebijeenkomst. Dat gaat sneller dan ik dacht! Maar daarna moet je dan weer heel lang wachten op de 5 verplichte cursusdagen die je moet bijwonen, ongeveer een jaar en die cursus kost je dan 1385 euro (!). Het was toch echt een stuk goedkoper om onze zoon te maken (zelfgemaakt is altijd goedkoper Vianne!). Eigenlijk zou het wel eerlijk zijn als je hier ook verzekeringsgeld voor kon gebruiken maar ja. Het leven is sowieso niet eerlijk!

Dus, maar goed dat ik net een dikke vette offerte-aanvraag hebben liggen van een bedrijf voor een koud buffet, hoop dat ze happen!!

Geplaatst

Karin, succes morgen! Laat je even weten hoe het was?

Vianne jemig dat is toch niet normaal...pff wat een bedragen zeg. Iedere Jan L*l krijgt zomaar een kind en als je dan een kindje wilt adopteren moet het zo duur zijn. Daar kan ik echt niet bij. Maar los daarvan wel ontzettend leuk dat jullie misschien ook voor adoptie willen gaan!

Ik hoop ook voor je dat klant toehapt letterlijk en figuurlijk haha. Extra centjes zijn nooit weg!

Zeg jij was laatst zo mooi aan het schminken. Waar koop je dat spul eigenlijk? En een beetje voor een betaalbare prijs? Als activiteit voor op mijn open dag kunnen er kinderen geschminkt worden.

Linda nog steeds hetzelfde dus...slopend lijkt me dat, maar het lijkt me wel een goed teken dat je de papieren in ieder geval hebt opgestuurd. Je kan altijd nog zien wat je doet.

Op zondag high tea lijkt mij prima. Misschien kunnen we via datumprikker iets regelen. Ik wil dat wel op me nemen maar dan moet ik van iedereen die mee wil het email adres hebben. Dan zet ik er wat data's op!

Janis ik kan me voorstellen dat je deze zwangerschap er nu meer even bij doet..logisch als je al een kleine dreumes hebt rondlopen. Je pakt vast af en toe wel even je momentjes om te genieten.

Ik hoop dat je over 3 weken goed nieuws krijgt. Al zeggen ze dat je je geen zorgen hoeft te maken, natuurlijk doe je dat toch. Het is wel je kindje waar het om gaat.

Liefs Ansje

Geplaatst

karin: morgen dus de punctie..spannend weer, suc6

Minoes: leuk dat jullie ook weer gaan beginnen en wat leuk dat i al mama zegt!!!!

ansje: wat ziet je pagina/site er op fb mooi uit zeg....complimenten hoor!!!

viannne: Wat een grappige woorden van je zoon..geweldig wat voor uitspraken kinderen hebben, daarom vind ik het ook zo heerlijk om met ze te werken, je lacht je soms kapot, maar wel leuk en intersessant die bijeenkomst lijkt me, weet je een beetje wat je te wachten staat..

Ik heb vandaag weer een echo gehad en het zag er goed uit van binnen, weet niet precies hoeveel jullie er hadden (degene die ook de hyper hebben gedaan), maar bij mij zitten er nu rechts 9 en links 5

De grootse is op dit moment 13mm de rest gemiddeld 11mm dus mag nog even doorspuiten, ben erg benieuwd hoeveel er uiteindelijk goed zijn en hoeveel er ook daadwerkelijk goed mee gaan groeien.

Nou ja we zien het wel in elk geval blij met het resultaat....vrijdag de volgende echo!!!

Wanneer spreek je eigenlijk van overstimulatie????

Geplaatst

@mon: dat is al een mooi voorraadje! Succes alvast voor vrijdag.

@tinkerbell: welkom terug. Hoe was het?

@vianne: schandalig hoeveel adoptie kost. Iemand van het andere forum is al heel ver in het proces en het is zo'n gedoe. Je wordt er moedeloos van.

@janis: wat kan dat betekenen dan met de navelstreng? Als ze zeggen dat je je niet ongerust hoeft te maken zou het wel goed zijn toch?

@ansje: zou leuk zijn als jij het wilt regelen. Anders via Facebook iedereen even noemen?

Geplaatst

lijkt me gezellig...high tea!!!!!!

Linda hoe is het verder met jullie? nog wel verder in eerste instantie met een poging????

Praten jullie er ook veel over samen?

heb 1 ding geleerd en dat is goed communiceren met elkaar, daar ging het bij ons ook even mis!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden