Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag allemaal,

hoe is het met iedereen.? We hebben drie maanden verplichte 'rust' moeten ivm endometriose. Ik heb een maandelijks lucrin gespoten en zoals het er nu naar uitziet kunnen we beginnen aan de 3e en laatste poging. Spannend!

Ook wij hebben ons ingeschreven voor adoptie. De eerste bijeenkomst hebben we gehad en in het najaar kunnen we de verplichte bijeenkomsten gaan volgen. Hopelijk kunnen we dat nog even uitstellen. Ook al zouden we een biologisch kind krijgen dan blijft adoptie alsnog een optie. Fijne Pasen!

Groet!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Stiertje wat heftig zeg van je moeder, wat zullen jullie in angst hebben gezeten. Gelukkig dat ze aan de beterende hand is nu...pfff

Tja op het gebied van werk is het wel zwaar k*t nu he? Je sollicitaties zijn dus niks geworden? Ik snap dat je er mee zit, je wil je toch nuttig kunnen maken.

Het is inderdaad enorm versoberd bij het u.w.v. De kosten voor mijn opleiding vergoeden ze ook niet meer, sowieso niet meer voor omscholingen e.d.

Bij mij is de nieuwe regeling ook van toepassing. Ik krijg gedurende en half jaar de tijd om op te starten en dan voor 20% minder dan wat ik nu aan w.w. krijg. Dat is niet veel maar het voordeel vind ik dat je achteraf niets hoeft terug te betalen wat eerder wel zo was en je dus weet waar je aan toe bent.

Gelukkig heb ik al een jongetje die een dag in de week komt dus heb al iets aan inkomen. Ik hoop er natuurlijk meer bij te krijgen. Lukt het niet om rond te komen ga ik in de avonduren wel schoonmaken ofzo. Je moet wat. Het is gewoon een k*ttijd nu waarin je blij mag zijn dat je een baan hebt.

Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt...we zullen zien.

Pff dus je dametjes slapen nog steeds niet door 's nachts...zwaar hoor. Slapen ze bij elkaar op de kamer? Misschien houden ze elkaar wel wakker.

Puckie leuk weer van je te horen, ik hoop ook voor jullie dat poging nummer 3 gaat lukken ,maar ik zie ook adoptieplannen...leuk! Maar ook pittig lijkt me.

Mooi dat jullie ook als een biologisch kindje lukt alsnog voor adoptie willen gaan. Hardstikke mooi.

Nog leuke plannen voor vandaag en morgen?

Hier even een luierdagje vandaag. Gisteren de voortuin en achtertuin netjes gemaakt. Reclamebord staat in de tuin en de traphekjes zijn geplaatst dus een verdiende vrije dag.

Liefs

Geplaatst

Stiertje wat erg van je moeder zeg hopelijk knap ze snel beetje op

Och en de gebroken nachten heel veel sterkte ermee

Zijn wel twee popjes als ik op fb foto's zie haha

Karin en voor jou test dag toch?

Ansje dus jullie zijn er helemaal klaar voor zal er wel mooi uit zien

Je vrije dag goed besteed

Mijn man is vandaag jarig dus drukke dag

Liefs

Geplaatst

Karin je houdt het wel spannend zeg??????

Weten jullie ook of de lutinus je ongesteldheid ook tegen houdt??

Geplaatst

Dag dames,

Zaterdag helaas ongi geworden, niet meer getest. ivm paasdrukte nog niet gereageerd. Ga zo bellen voor de nieuwe ronde, wie weet tref ik je daar minoes.

26 mei is prima! Hoe laat?

Reageer binnenkort weer wat langer,

Geplaatst

Och Karin balen meid heel veel sterkte

Ja doen we samen de poging dan lopen we gelijk op moet morgen ongie worden maar we beginnen in mei

Dikke digi knuffel

Geplaatst

@Karin: Shit dat is balen !!! Sterkte.

@Stiertje: Jeetje heftig zeg met je moeder. Logisch dat je er even doorheen zit. Geen werk kunnen vinden lijkt me vreselijk frustrerend. Een dikke knuffel van mij.

Wat betreft het afvallen ik doe er weinig voor. Ik snoep gewoon helemaal niks. En om de dag hardlopen.

@Minoes: Dus volgende maand weer beginnen. Spannend hoor! Gefeliciteerd met je man.

@Mon: Leuk kapsel hoor!! Killing hè die wachtweken. Utrogestan houd wel je menstruatie tegen ik weet niet hoe dat zit met lutinus.

Dus 26 mei??? Ik noteer het meteen!

Morgen zal een moeilijke dag worden want dan is het èèn jaar geleden dat we te horen kregen dat ik een miskraam zou gaan krijgen.

Geplaatst

Karin hè bah dat een teleurstelling weer en dus niet eens tot testen gekomen :-(

Linda een moeilijke dag morgen zal je toch heel lang bij blijven sterkte morgen...hopelijk een klein beetje afleiding!!

Jessica leuke april grap :-)

26 mei staat genoteerd gezellie

hier allemaal erg onzeker echte ongie klachten :-( dus ik heb niet zoveel vertrouwen meer

Geplaatst

Karin jammer dat je poging mislukt is.

Linda jij heel veel sterkte voor morgen, een moeilijke dag voor je/jullie

Mon we blijven duimen hoor!

26 mei gaat dus door, leuk! We hebben nog geen tijd afgesproken, ik dacht zelf aan eind van de ochtend/begin middag? Net zo als de vorige keer, maar eigenlijk maakt de tijd me niet zo heel erg veel uit.

Ik ga zo maar eens op tijd naar bed. Joël heeft afgelopen nacht lopen spoken. Mijn kleine ventje had 40 graden koorts en was er overstuur van. Als klap op de vuurpijl ook zijn hele bedje nog ondergespuugd. Zo zielig. Om half 5 viel hij en ik dus ook eindelijk in slaap.

Truste dames!

Geplaatst

Hoe werkt het trouwens met een cryo???

Wat moet je daarvoor gaan gebruiken voor een tp???

Ik hoop ze niet nodig te hebben voorlopig maar wel even fijn om te weten wat de bedoeling is

Geplaatst

Lieve linda bedankt voor je knuffel!! en een heeel dikke knuffel terug vooral op zo'n dag als vandaag!! Hoe gaat D ermee om?

Minoes, grappig van die oorbellen haha! ik vind het zelf ook niks voor die kleintjes

Ansje ook hier nog even beterschap voor de kleine man, hoge koorts..naar hoor maar het kan ook zo weer gezakt zijn is mijn ervaring.

Karin, balen.

Mon..ik duim nog ff door ok? tof kapsel by the way!! staat je erg goed.

Janis meid hoe voel je je? gaat al snel he..time flies!

26 mei staat bij mij ook genoteerd..Kaap hoorn? deden we nou met of zonder kids?

Geplaatst

Mijn kleine man lijkt inmiddels al weer helemaal opgeknapt. Ongelooflijk hoe snel dat bij kleintjes kan gaan...maaar ben er wel blij mee!

Linda sterkte vandaag, het zal een moeilijke dag voor je zijn....

Stiertje ja ik denk dat het weer kaap hoorn wordt of iemand anders moet nog een leuke suggestie hebben voor een leuke lokatie voor high tea-en. :)

Wat betreft met of zonder kids afspreken...als we echt bij willen kletsen is zonder kids misschien handiger, anders zitten we toch steeds met een half oog naar ons kroost te kijken, ik weet ook niet hoe confronterend het voor degene onder ons is die nog geen kinderen hebben...

Liefs

Geplaatst

Denk ik ook..zonder...anders weet ik zeker dat ik niet aan bijkletsen toe kom met die van mij haha.

Fijn dat de kleine man alweer is opgeknapt!:happy7:

Geplaatst

Ik denk ook zonder die van mij kan niet stilzitten haha

En ik denk ook voor de gene die hun wens zo vers is ook best moeilijk is

Ansje wat fijn dat J zo snel ik opgeknapt is

Liefs

Geplaatst

goedemorgen meiden,

Ik heb vanmorgen toch maar een test gedaan omdat ik er weinig vertrouwen in had en dacht 1 dag eerder moet kunnen.

En hij was positief!!!!!!!!!!!!!!

kan het eigenlijk nog niet echt bevatten, helaas had ik er maar 1 dus straks maar wat meer kopen en 1 van clearblue, ik moet met mijn eigen ogen zien dat er zwanger staat!!!!

Ik geloof het gewoon nog niet.

Geplaatst

Tjee mon, echt super, het kan dan toch maar zo eens gebeuren hè!! Geweldig, ook je pink-kapsel trouwens, haha!

ik zit hier nu te typen op een brand new i-pad, man was weer eens alleen de stad in....dat kost altijd geld! Maar het werkt wel heel lekker, wat een geweldige uitvinding!

@ Karin, shit zeg, niet gelukt, houdt moed, je weet dat het kan!

@ puckie, hey leuk, jullie ook met adoptie bezig! Hoe lang zat er tussen je eerste aanmelding en bka nummer en die eerste info bijeenkomst, want daar zit ik nu op te wachten. Stiertje vroeg of we ook door gaan met adoptie als we nu zwanger zouden worden. Ik denk het niet, gezien de hoge kosten e.d . En als ik 2 kinds heb dan vind ik eigenlijk dat anderen voorrang hebben qua adoptie die zelf nog geen kinderen hebben. Ofzo. Maar stel nou dat we al een heel eind op weg zijn in de procedure en dan nog spontaan zwanger raken, misschien dat ik het dan wel zou doorzetten, tja, ik weet het ook allemaal niet, we zien wel wat er op ons pad komt.

hoe was die eerste bijeenkomt puckie?

linda, gisteren was een rotdag denk ik, sterkte alsnog!

@ stiertje, ja kloten allemaal met je moeder en die rot crisis ook met alle shit die daar van komt, bah, kan het woord crisis niet meer horen! En dan ook nog die gebroken nachten, echt ik was allang ingestort met zoveel slaapgebrek. Heb je geen andere oppas- opties? Want het klinkt alsof een beetje tijd voor jezelf wel heul fijn zou zijn. Wij hebben het geluk dat we een 17- jarig buurmeisje hebben die graag oppast, maar nu gaat ze bijna eindexamen doen en studeren in Utrecht, bummerrrr! Maaarrrr ze heeft een zusje van 15 dus er is een vervanger!

oeh nu moet ik wel ff uitvogelen hoe te copyright-pasten op dit ding want anders is m'n tekst straks weg bij het posten (gebeurt mij heel vaak...).

laterrs!

Geplaatst

Mon :circle2: ik gooi hem er ff weer in...hihi gefeliciteerd meid. Wat gaat er dan veel door je heen he? Al die emoties, maar wat heerlijk dat het gelukt is!! Heb je het ziekenhuis al gebeld?

Geplaatst

@Mon: Wat geweldig!!!! Gefeliciteerd. Heb je inmiddels alweer een test gedaan?

@ Ansje: Fijn dat J weer is opgeknapt.

We zijn de dag gisteren goed doorgekomen. Tuurlijk stonden we er wel even bij stil maar het was net zo'n dag als alle andere dagen.

Kaap Hoorn vond ik wel een hele gezellige plek. Maar dat misschien vooral omdat het zulk super weer was en we zo lekker bij het water zaten. Het maakt mij niets uit hoor waar we heen gaan. Ik hoor het wel.

Geplaatst

Mij maakt het ook niet uit waar we heen gaan was er vorige x niet bij

Linda dus je bent de dag redelijk goed door gekomen

Sterkte lieverd

Vianne haha flink geld uitgegeven dus

Hier kleine meid vannacht krijsend wakker niet stil te krijgen zo zielig

Flesje gegeven en uiteindelijk was ze rustig

Maar dames het weer gaat er beter uitzien jahoe

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden