Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het was toch 26 mei

Vianne bijna cryo tp spannend meid

Stiertje dat is niet best voor je ouders heel veel sterkte ermee

Linda hoe gaat het met jou meid?

Ja moet deze week ongie worden en dan gaan we los

Ja eigen cyclus

Slaap lekker iedereen

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Vianne hoest gegaan ?

Nou vandaag ongie geworden volgende week woensdag eerste fm spannend

Hoest met iedereen ?

Geplaatst

Hallo dames,

Ja vandaag Cryo tp gehad van 2 emmies! Beide waren goed ontdooit, eentje 9 cellig en eentje 6 cellig. Dus nu maar weer afwachten en daten met Lutinus. De 15de is het testdag. terugplaatsing ging verder prima, dat gaat eigenlijk altijd heel smooth. Deze x voor de eerste keer een mannelijke arts, een hele ouwe dus hopelijk met zoveel ervaring dat de emmies meteen goed zitten! We zullen het zien.

@Mon: fijn een kloppend hartje, zo mooi is dat!

@Stiertje, shit zeg wat een gedoe met je ouders, niet fijn!

@Minoes, spannend, zie je er tegenop of ga je er "makkelijke"in?

Ik was even off the air want we hadden familieweekend afgelopen weekend, pfffff dat kost altijd een hoop energie hoor, 4 dagen (deze x dus nog langer dan anders) met je schoonfamilie in een huisje, maar we hebben het weer weten te overleven! Zoon vindt het altijd wel leuk, kan hij mooi met zijn neven en nicht spelen. Ik weet inmiddels ook dat we de 10de juli de eerste adoptiebijeenkomst hebben. ben heel benieuwd! Laterrrs!

26 mei hebben we een date toch? Niet de 23ste??

Geplaatst

@Vianne: Zo een tp van twee topemmy's! Dat moet goedkomen. Ik denk dat dr Simons de tp heeft gedaan. Dat is mijn endo arts. Dus gezellig een familieweekend gehad? Ik houd er ook totaal niet van om met meerdere mensen in èèn huisje te zitten hoor. Samen weg prima maar ik wil wel mijn eigen huisje. Mijn enter doet het niet dus ik typ in èèn keer door.... @Minoes: dus volgende week de eerste fm! Spannend weer hoor. Zie je er tegenop? Wij gaan morgen dus een weekendje weg. Hopelijk is het net zulk lekker weer als de afgelopen dagen. Ik heb me dus vergist met de datum. Heeft er al iemand gereserveerd?

Geplaatst

Vianne dus fam weekend gehad gezellig he schoon fam haha

Dus bijna bijeenkomst voor adoptie spannend zeg

Linda veel plezier het weekend word vast mooi weer

Ik sta er eigenlijk best rustig in zal na het weekend wel veranderen haha

Vind wel spannend prikken en de punctie

Klinkt heel raar maar we zien wel waar het schip strand we zullen vast nog wel weer tijdje onderweg zijn

Hoest met de andere dames?

Ik heb geen idee of er al wat geregeld is voor de 26 wel toevallig ben weer bezig als we elkaar zien net als bij dough toen ;-)

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik vind het heel erg jammer maar ik zeg af voor de 26e. Ik wil heel graag maar financieel echt even niet haalbaar. Het is op dit moment echt even bikkelen en dat houdt in dat we geen extra dingen kunnen doen. Ik hoop dat jullie het snappen...

Linda veel plezier dit weekend, ik hoop dat jullie hierdoor weer wat dichter bij elkaar komen.

Vianne wat fijn! Zorg maar goed voor ze! :)

Mon je hebt al een ticker geplaatst. Leuk om de ontwikkeling zo te zien he? Hoe voel je je verder?

Liefs Ansje

Jessica hoe gaat het met jou?

Geplaatst

ansje: wat jammer dat je er niet bij bent, maar wel begrijpelijk, snap best dat het even buffelen is nu, ik hoop dat er snel meer opgaven zullen volgen.

Minoes: wat gaaf dat je weer bijna begint, weer wat meer actie hier!!! succes

Linda: ik hoop dat het weekendje weg jullie erg goed zal doen, wat zou dat mooi zijn!!!!!

Vianne: yes yes 2 emmy's aan boord ik ga hard voor je duimen, wat een spannende periode weer...hoe voel je je???

Janis: lekker druk las ik op fb

Siertje: dus beide ouders in de lappenmand..he bah, verder alles goed met je gezinnetje???

Hier alles prima, ik ben gelukkig mijn misselijkheid kwijt en jaaaaa heb weer zin in koffie, heerlijk mmmmmm

maandag is er iemand geweest van mvm, ik was erg benieuwd hoeveel ze nu eigenlijk nodig hadden, ze vertelde me dat als ze een litermaat vol met poeder hebben betekend dat dat je een zwembad vol moet plassen!!! wow das wel veel zeg, niet gek dat er soms een tekort is!!!!

Nou ik ga lekker buiten van de zon genieten fijn weekend allemaal!!!!

Geplaatst

Ansje jammer dat je niet meegaat

We begrijpen het wel hoor zo'n dure en drukke periode

Je bent van start he gaat het goed?

Mon succes met vol plassen van een zwembad haha

Dus je gaat je al wat beter voelen lekker zeg

Huisje bijna aan de kant zo lekker de zon op zoeken heerlijk

Woensdag is de dag dat we beginnen mag haha spannend weer

Liefs

Geplaatst

Ansje ik begrijp het zeker...hier hetzelfde verhaal namelijk..een uitkering is geen vetpot! Maareuh ik vind een picknick in het stadspark of noorder-planstoen ook super leuk hoor, neemt iedereen iets lekkers mee..is dat een optie of vinden jullie dat niks?

Vianne, wow 2 toppers aan boord..joepie de duimen draaien weer op naar de 15e! Ik zeg lekker broeden:egg-chicken:!

Dus het adoptieballetje is ook al aan het rollen..jeetje spannend zeg! Heb je ook de documentaire mercy mercy gezien van holland doc die onlangs werd uitgezonden?

Linda geniet van je weekendje! het weer is in ieder geval prima.

Minoes ook al weer beginne, zie je erop tegen op?

Ha die zwangere Mon..lekker piesen in het kannetje!! haha.. wanneer moet je weer voor controle? fijn dat je weer koffie lust

Mijn moeder wordt dinsdag geopereerd aan een niersteen die eel complicaties heeft gegeven waaronder een onstoken nier die ze bijna kwijt was geraakt door een bacterie..lang verhaal maar goed.

Mijn vader heeft een bacterie in zijn nepknie(prothese) en die wordt nu bestreden met ab maar als dat niet weggaat moet de prothese eruit en moet hij behandeld worden totdat de bacterie weg is en dan gaat de prothese er weer in..niet leuk! Al met al..niet veel hulp met de twins momenteel dus zelf ook behoorlijk afgepeigerd..maar we gaan gewoon door en genieten van de dames en het mooie weer!!

heel veel liefs stiertje

Geplaatst

Stiertje vind ik ook wel goed idee naar het plantsoen iedereen neemt wat lekkers mee

Nee zie er niet tegen op ven eigenlijk wel relaxt gek eigenlijk zal nog wel komen haha

Geplaatst

stiertje ik vind het een goed idee om te picknicken en allemaal wat lekkers mee te nemen.....!!!!!!

ja lekker druk aan het vol plassen...pffff wat stinken die bussen zeg bah bah!!!!!

Geplaatst

Yooo gaat goed hier, ben nog niet gestrest ofzo!

Briljant idee om het in het park te doen (stadspark? Kun je makkelijk parkeren bij Ni Hao)! Nemen we gewoon allemaal wat mee, hardstikke gezellig!

Wat sneu voor je pa en ma stiertje! Hopelijk knappen ze snel weer op, maar wel een heel geklooi zeg!

Hoe was je weekendje Linda?

Laterrr!

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Wat een top idee om naar het stadspark te gaan, dan kan ik er toch bij zijn, erg leuk!

Linda hoe was je weekendje weg?

Vianne hoe voel je je?

Janis hoe gaat het? Wat een ontzettend mooie foto's zag ik voorbij komen op FB.

Stiertje wat vervelend, vooral voor je ouders natuurlijk maar zeker ook voor jou. Hoe staat het met de sollicitatieperikelen?

Jessica wanneer gaan jullie van start?

Mon goed dat je mee doet met MvM. In het kannetje piesen is geen pretje, ik vond vooral die lucht uit de kannetjes niet te harden, nogal een trigger om misselijk te worden, maar alles voor het goede doel haha

Hier gaat alles goed. Nog een paar laatste zakelijke dingetjes geregeld voor mijn thuishuis en lekker genieten van het mooie weer. Ik ben lekker veel met Joël in de tuin. Zo leuk om te zien dat hij van alles ontdekt. Wat voor mij al zo normaal is, is voor hem nieuw en bijzonder en zo kijk ik zelf ook weer met andere ogen naar dingen. Het is genieten hoor. Ben nog elke dag dankbaar voor mijn kleine knulletje!

Liefs

Geplaatst

Even niet de puf om op iedereen te reageren

Maar we starten deze maand niet

Ons meisje is zo ziek en heeft me zo nodig

Liefs Jessica

Geplaatst

och jessica wat vervelend, ik las al zoiets op fb...bah

Nou ja dan volgende maand maar, dit gaat voor..sterkte ermee

ansje: leuk dat je er dan toch zo bij kan zijn, ja die lucht in dat kannetje is niet echt erg prettig je zou er indd bijna weer beroerd van worden

vianne: dus nog lekker relaxed, wanneer is je test datum

Ik zou tegen die tijd wel graag het adres willen hebben waar we gaan picknicken, ben namelijk helemaal niet bekend daar, nou ja ziekenhuis helaas dan wel, maar daar houdt het mee op ha ha

Ff een vraagje...hadden jullie bij de eerste ook al een buikje voor de 12 weken????? mijn darmen en buik beginnen behoorlijk op te zetten en een aantal broeken kan ik al wel de zolder op doen....

en dan ben ik nu nog maar 9 weken

Ik heb gewoon wijde shirts aan naar mijn werk anders is het wel duidelijk dat daar iets zit en dat wil ik graag nog even verborgen houden.

Wij hebben onze vakantie inmiddels ook geboekt.......We gaan naar CANADA 2,5 week lekker in een camper rondtrekken en familie bezoeken, we gaan begin juni dus kan al aftellen.

Jullie nog leuke vakantieplannen????

Geplaatst

Dus het wordt een picknick! Ook reuze gezellig toch? Geen probleem hoor Ansje! Alleen maar goed dat je eerlijk bent. @Mon: ik had ook heel snel al een buikje en dacht ook dat ik wel een megabuik zou krijgen. Nou ik had op het einde maar een heel bescheiden buikje dus het zegt niks. Komt doordat alles op gaat zetten.Lekker touren met de camper? Je hebt daar familie wonen? Wij gaan in de zomervakantie 15 dagen , zoals gewoonlijk, naar Turkije. @Minoes: Je meisje is inmiddels weer wat opgeknapt las ik? Deze maand niet starten dus? Ik heb de beslissing genomen om sowieso geen poging meer te gaan doen. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Ons weekendje was wel geslaagd maar heeft niks aan de situatie veranderd.

Geplaatst

Lekker Linda naar Turkije heerlijk ;-)

Dus heeft niet veel gedaan het weekendje jammer komt wel hoop ik voor jullie

Geen poging meer voor jullie kan je het een plekje geven ?

Mon ja ik had ook al ren flinke buik vanaf 7 week kon ik geen gewone kleren meer aan haha dus heel normaal

Ons meisje gaat er goeie kant op ben zo blij wat ben ik bang geweest anders had ze opgenomen moeten worden brrr had er niet aan moeten denken

Ze speelt weer en eet weer beetjes dus ben happy

Liefs

Geplaatst

Oh nou gelukkig is I. weer wat aan de beterende hand, dat is inderdaad iets wat je er dan even niet bij kan hebben!

Over buikjes: bij mij duurde dat best lang voordat je wat zag, kon die buik er toen wel aankijken! Ondertussen heb ik hier trouwens absoluut niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ik had eerst heel zere massieve borsten maar op een ochtend was dat ineens een heel stuk minder, alsof ik ineens een enorme hormonale dip had ofzo. Dus heb er weinig vertrouwen is al is dat misschien ook een soort zelfbescherming.

Als we nou eens afspreken op de parkeerplaats van Ni Hao in Het Stadspark, dan heb je ook een adres om op af te rijden voor als je de weg niet kent daar.

@Linda, kan me levendig voorstellen dat je er gewoon klaar mee bent, ivf is een energiezuigend project, dat is niet eeuwig vol te houden en je hebt er alles aan gedaan wat je kon.

@Ansje: ja mooi he, kinderen maken veel dingen weer een stuk specialer, ik vind nu dingen als kerst en pasen enzo opeens ook weer leuker omdat ik wil dat hij daar leuke herinneringen aan heeft later.

@Stiertje, hoe ist nou met je ouders dan?

Nou ik ga voor de buis hangen, vandaag de hele dag op een beurs gestaan, doodvermoeiend en door het slechte weer kwam er ook nog eens geen hond! Bummerrr!

Geplaatst

Hallo dames,

Hier een stresvolle week achter de rug..

Moeder is vorige week dinsdag geopereerd, ze hebben de niersteen verwijderd. Wij zaten op een telefoontje te wachten dat ze weer op haar kamer was en die kwam maar niet..om 24:00 werden we gebeld dat ze naar de intensive care was gebracht omdat ze zo'n hoge koorts had en lag bloeddruk dat het te gevaarlijk was.

Door de vergruizing van de niersteen waren er bacterieen in de bloedbaan terecht gekomen en zodoende was er weer een infectie ontstaan..pfff.

Na drie dagen met 3 infusen op verschillende plaatsen (nek, lies en arm) en een enorme dosis ab begint ze nu op te knappen en is ze weer terug op de verpleegafdeling. Daar lig je dan wel een paar nachten wakker van hoor..ze is nog te jong om afscheid van te moeten nemen.

Linda, knap die beslissing. Ik hoop wel dat jullie relatie nog een oppepper krijgt..wat denk je zelf? Of ga je dan zo verder..moeilijk. Ow heerlijk lekker naar Turkije..weer hetzelfde hotel?

Vianne, ik duim me kapot.. dat je niks voelt zegt verder niet zo veel hoor. De 1 voelt mega veel en de ander geen biet. Jammer dat er geen animo was op de beurs.

Minoes fijn dat je meisje weer is opgeknapt, dat gaat snel bij kids het ene moment zijn ze superziek en dan is het weer over.

Mon ik had al een "natuurlijk buikje" hahaha!! maar ik had al wel snel dat de buik extra opgezet was en dat ik zwangerschapsbroeken aan moest simpelweg omdat ik de normale niet meer dicht kreeg. Lekker op vakantie naar canada, en idd al snel!

Manlief is net uit z'n bed gebeld of hij wel wilde komen werken ivm ziekte ..pff daar gaat mijn uitslaapdag vanwege moederdag..GRRRRRR

Geplaatst

Vianne wel goed idee afspreken bij ni hou of hoe je dat ook schrijft haha

Dus hele dag op de beurs niet gek dat je kapot bent ;-)

Lieve stiertje oooo wat erg van je moeder gelukkig knapt ze nu op

Wat zou jij bang geweest zijn

Dikke knuffel

En ook nog vandaag zonder man niet uitslapen Pfff

Oo reageer straks weer

Geplaatst

Pff Stiertje wat een zorgen om je lieve mama. Wat stressvol om te mloeten wachten op een telefoontje dat maar niet komt. Ik hoop dat ze snel weer opknapt en ze de infectie snel onder controle krijgen. Ik hoop dat je nog een beetje kan genieten van moederdag!

Vianne jammer dat er bijna niemand is geweest op de beurs, 't was inderdaad baggerweer. Ik hoop nog op een wondertje voor je, al heb je er zelf geen vertrouwen meer in. Je kent je lijf zelf het beste. Bij ni hao afspreken is een prima plan!

Mon ik had ook al snel een buikje, een beetje van mezelf en een beetje van ....hihi. Ik denk ook deels door het jarenlange hormoongebruik.

Linda jammer dat het weekend je relatie niet heeft verbetert. Daar deed je het natuurlijk toch wel een beetje voor. En hoe nu verder dan? Op dezelfde voet als eerder? Is dat wel leefbaar voor jou? en voor J? Ik hoop dat jullie er nog uitkomen samen.

Jessica ik ben blij dat I weer beter is!

Ik ben zo blij dat jullie een picknick ook zien zitten en dat ik toch mee kan! Echt lief van jullie. Nu gaan duimen voor het zonnetje :-)

Ik kreeg een berichtje dat Sissy niet mee gaat. Ze wilde wel graag maar ze zat met oppas.

Fijne moederdag allemaal!

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden