Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vianne had er over heen gelezen bah wat jammer ja dat er niemand kwam grrr

Ansje natuurlijk ik vind picknicken ook veel leuker en lekkerder haha

Hier ontbijt op bed gehad Ilana zag broodje ook wel zitten en greep zo 1 weg haha zo lief later kreeg ik kusje

Liefs

Hoest met iedereen

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo meiden,

Vianne, jij mag vandaag toch testen?

Linda, wat vervelend dat jullie relatie geen boost heeft gekregen, hoop echt dat het weer goed voor jullie zal komen.

Ansje, dus al aan de slag.

Stiertje, heel veel sterkte, alsof je al niet genoeg aan je hoofd hebt....

Mon, dus al een buikje, gaat alleen dikker worden.

Jessica, las al op FB dat I ziek was, blij dat ze weer is opgeknapt.

Karin, hoe gaat het met jou meis?

Hier drukke periode achter de rug, en ik moet nu op de "blaren" zitten, zit er even helemaal doorheen.

Volgende week de 20 weken echo, weer een spannende iets. Hoop dat we dan ook te horen krijgen van wat het zal worden.

Met S is alles oke, ze is een erg lief en tevreden meisje.

Nou meiden, dikke knuffel.

Janis

Geplaatst

Hoi dames, helaas weer geen prijs hier, dat waren dan embryo nummer 8 en 9,pffff. Het voelt zo zinloos nu om 10 en 11 terug te plaatsen (de laatste 2 cryo's), er moet toch iets zijn waardoor geen enkele blijft zitten! Ik ben er eigenlijk niet eens zo emotioneel onder want mijn verwachtingen waren al niet hoogespannen. Maar vind het wel zonde dat al die moeite weer voor niks was.

Geplaatst

vianne wat een teleurstelling weer...kan me heel goed voorstellen dat je denkt waarom nr 10 en 11 wel, maar je weet het nooit!!!!! kom op hoor nog niet opgeven.

Ik weet wel dat ik makkelijk kletsen heb, maar ik blijf van mening dat als je je vertrouwen helemaal kwijt bent en je er negatief in staat het ook niet meer gaat lukken......en tenslotte heb je er nog 2 dus alles of niets toch??

maar begrijp dat je je nu ff kut voelt

janis: maar even lekker met de voetjes op de bank na je drukke weekje, ja ik groei lekker vanmorgen intake gehad bij de vk en weeg nu 74.5 ben nu al bijna 5 kilo aangekomen.

jessica hoe is het met i??? knapt ze weer helemaal op??? en dan de volgende ronde van start??

stiertje wat zullen jullie geschrokken zijn, maar gelukkig gaat het dus weer de goede kant op...hopen dat het allemaal snel wat rustiger wordt voor jullie en dat alles weer de goede kant op gaat.

linda wat jammer dat het geen vruchten heeft afgeworpen om er ff lekker samen tussenuit te gaan...hoe zien jullie de vakantie naar turkije dan samen???

hier gaat alles goed volgende week dinsdag 1ste echo 11 weken ik hoop dat alles goed is, ik ben maandag jarig dus dat zou een mooi cadeautje zijn!!!!

moesten jullie ook zoveel plassen in het begin??? ik moet er wel 6x uit 's nachts.....kan ik vast wennen ;-)

liefs Mon

Geplaatst

Lieve vianne gatver zeg fuck zooi sorry hoor had het je zo gegund

Meid geef de hoop niet op hoop doet leven

Sterkte meid dikke knuffel

Janis je gaat als een speer ;-) bijna de 20 weken echo weer man je zit op de helft

Ik weet nog met s dat je de 20 weken echo had

En denk je beetje om je zelf anders kom ik je schop onder je bibs geven ;-)

Mon wat krijg je laat een echo

Ja ik pieste me ook een ongeluk gaat ook niet over tot dat hij zij er is haha

Komt helemaal goed

Ilana is helemaal opgeknapt gelukkig

Morgen cb prikjes snif

Liefs

Geplaatst

minoes: foutje dit is onze 2de echo al, maar voor mij de eerste echte uitwendige ha ha......eindelijk met gewone gel op mijn buik

Geplaatst

Lekker mon dat is fijn gevoel heel veel plezier

Hier naar cb geweest zeggen ze dat Ilana zich moet optrekken ze doet verdorie alles alleen dat niet ongelofelijk

Nou ze was 10 kilo en 75 cm

Hoest met de rest ?

Liefs

Geplaatst

@Vianne: Weer niet?! Wat een domper weer zeg. @Stiertje: Schrikken van je moeder zeg. Hoe is het nu? Hier weinig nieuws. Hopen dat het volgende week beter weer is met de picknick.

Geplaatst

Vianne wat balen! Sterkte en dikke knuf!

Linda dat hoop ik ook dat het volgende week mooi weer is. Zullen wij samen rijden?

dames hoe laat zullen we afspreken volgende week?

liefs

Geplaatst

Lieve meiden...

Ik vind het erg jammer maar moet helaas afzeggen voor de high tea/picknick...

De familie dag is net verzet naar die zondag en daar wil ik graag bij zijn..

Helaas!!!!!!!!

Geplaatst

Ah wat jammer Mon dat je er niet bij kunt zijn! @Ansje, ja dat is een goed idee ik weet alleen niet of Denny dan ook weggaat dus dan heb ik misschien geen auto. We hebben het er namelijk nog niet over gehad. Hoe spreken we af wie er wat meeneemt? Is het handig dat èèn iemand een lijstje maakt?

Geplaatst

Dames, ook ik moet afzeggen voor zondag helaas. Man heeft net gehoord dat hij moet werken en mijn ouders zijn nog niet fit genoeg om op te passen.

Geplaatst

Anders kom je even met de meiden stiertje, is ook niet erg toch? Ik moet ook nog ff oppas organiseren maar zal wel lukken denk ik. Ik neem wel thermosflessen thee mee en kopjes. Zullen we om 15.00 afspreken?

groetjes, vianne

Geplaatst

Dan denk ik dat we met z'n vijven overblijven...Vianne, Jessica Linda, Janis (jij gaat toch ook mee?) en ik.

Ik gooi er wel even een tijd in, om 14.00 voor de wok stadspark? Linda dan pik ik jou om 13.30 op. Wil je me nog even je adres sturen? Ik ben hem al weer kwijt, shame on me. Goed idee, wat gezonde hapjes kunnen geen kwaad. haha.

Wat doen we als het weer echt heel slecht is?

Liefs

Geplaatst

Als het heel slecht is wil ik mijn huis ook wel tentoonstellen haha

We hebben groot huis en kan stiertje de kleintjes ook wel mee nemen???

Waar zal ik voor zorgen dan hartige gezonde taart?

Geplaatst

@Stiertje: Kun je de meiden niet meenemen? Vinden wij ook wel gezellig hoor. @Ansje: 13.30 is prima hoor. @minoes: Lief aangeboden van je dat je je huis beschikbaar wilt stellen bij slecht weer.

Geplaatst

Jessica wat leuk dat we bij je thuis kunnen afspreken bij slecht weer. De voorspellingen zijn helaas niet al te best zag ik al.

Linda dan pik ik jou om 13.30 op.

Zullen we zaterdag nog even definitief afspreken of we stadspark doen of bij Jessica thuis?

Geplaatst

Ja kunnen we wel risico lopen dat is ook zo wat

Kunnen dan beter zeggen we doen het hier?

En de gene die geen oppas hebben kunnen krijgen mag ze ook wel mee nemen!

Liefs

Geplaatst

hallo meiden,

Jammer dat ik er niet bij kan zijn, de weersvoorspellingen zijn indd niet zo best...bah bah bah niks aan dit.

Wij hebben gisteren de 11 weken echo gehad, en ons kindje was al druk aan het bewegen ha ha, alles zag er goed uit, dus de eerste keuring zit erop en geslaagd.

Wat bijzonder om te zien, kreeg er tranen van in mijn ogen, ben namelijk gewend alleen follikels te zien ;-)

een hele fijne dag zondag!!!

liefs Mon..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden