Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Gast Nienke79
Geplaatst

Hoi Annemarie,

Wat een vervelend bericht zeg, en wat zullen jullie nu in spanning zitten. Ik hoop voor je dat er eentje is blijven plakken. Ik heb geen idee of dat mogelijk is, maar ik duim voor je. Veel succes en sterkte straks.

Lfs,

Nienke

• Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Annemarie,

Lees nu net je verhaal en het kippenvel staat op m'n armen. Ik hoop zo dat er nog goed nieuws is...

Dikke knufffel, Sandra

Geplaatst

Daar ben ik weer,

Wat een spanning zeg! Maar ik ben heen geweest voor een echo.

Ik kwam in het ziekenhuis bij de balie en zei dat ik een afspraak had om 5uur. Ze wist precies wie we waren en naar welke afdeling we moesten gaan. Terwijl dit niet eens ons ziekenhuis is.

De mensen waren erg lief voor ons en we moesten nog even wachten tot de gyn zou komen.

We kregen een kamer voor ons 2en om te wachten. De spanning was om te snijden!

Toen kwam de gyn en mochten we met hem mee komen.

Snel mijn kleren uit en liggen gaan. Mijn hart klopte in mijn keel!

Maar wat zagen we daar? Ik zag iets ronds... Er zit nog een vruchtzakje zei de gyn!

Het was nog te vroeg om te zien of er wat in zat, maar volgens de gyn dacht hij iets te zien!! WOW

Dit geloof je toch niet?

Morgen moeten we bellen naar het ziekenhuis om voor volgende week een afspraak te maken om te kijken of het groeit of niet.

Ik ben helemaal in de war, maar oooohh zooo happy!!!

Geplaatst

Oh wat een spanning vandaag, en wat moet je opgelucht zijn!

Nu op naar volgende week, en dan hopelijk nog meer te zien en wat meer duidelijk!

Kimmie

Geplaatst

Oooh dat zou natuurlijk super zijn.

Volgens mij ben je op dat moment helmaal hyper.

Nu de dagen aftellen tot de volgende echo.

Succes!

Geplaatst

Ik heb je topic vandaag gevolgd en tjeetje wat een spanning en stress voor jullie vandaag zeg maar gelukkig zag de gyneacoloog iets dus weer een geruststelling voor jullie.

Ik zal aan jullie denken deze, en duimen draaien zodat er volgende week te zien is dat het gegroeit is toch!!!. Daar gaan we gewoon voor.

Groetjes Corina.

Geplaatst

nou dit ziet er gelukkig positief uit

blijft nog een poosje spannend natuurlijk maar er zit in ieder geval iets

en iets is beter dan niets of niet dan

Geplaatst

Het is echt een wonder dit!

Voel me wel zwanger met pijnlijke borsten enzo...

Morgenvroeg heb ik vrij gekregen en hoef ik pas van half 3 tot half 6 te werken i.p.v. vanaf 8uur.

Kan ik nog even rustig aan doen en deze spanningen weer een plekje geven.

Ik werk in de kinderopvang, en bij mijn leidinggevende en collega´s is er enorm veel begrip. Echt super fijn!

Ik las net jullie berichten voor aan mijn man, hij zei wat fijn dat er zoveel mensen meeleven en hun mening geven.

Iedereen enorm bedankt!!!!

Gast Nienke79
Geplaatst

Wow, Annemarie, wat een goed nieuws! Tenminste, nog even onder voorbehoud, maar toch! hihi. Ik zal je blijven volgen totdat je zeker weet dat er nog een kanjer is blijven plakken. Vast een stuk beter slapen voor je straks!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Annemarie,

Wat heerlijk dat je echo tot dusver goed leek! Wat een ontlading zal dat geweest zijn!

Ik hoop echt van harte dat het goed zal blijven gaan.

En voor nu....lekker genieten

Snoeske

Geplaatst

Allemachtig Annemarie!!!!!

Man, heb echt in razend tempo dit topic gelezen, wat schrikken was dat voor jullie zeg!! En toch ook weer helemaal super dat er waarschijnlijk nog een vruchtje zit!!! Pfooeee wat zullen jullie in de stress hebben gezeten vandaag, maar goed dat we niet langs konden komen ;).

Wat ontzettend spannend nu ook zeg, hoop echt enorm hard voor jullie dat de echo volgende week super positief is!

:goodluck1: Dikke knuf

Geplaatst

Jeetje annemarie!! Wat wordt je van het een naar het ander heen en weer geslingerd! Maar fijn dat je voor een echo terecht kon en je volgende wk weer mag. Hopelijk heb je dan nog meer zekerheid!! duim voor je!

Geplaatst

Hoi Annemarie,

Ik ben blij te lezen dat er nog een vruchtzakje te zien is!

Ik duim voor jullie dat er een goede groei te zien is volgende week! Het is jullie van harte gegund!

Liefs, Sandra

Geplaatst

Hoi Annemarie,

de gehele dag ben ik dit forum al aan het volgend in de hoop goed nieuws te lezen.

Wat fijn om te lezen dat er een vruchtzakje te was was tijdnes de echo...geeft toch weer hoop!!.

Kan me voorstellen dat je erg hyper bent...alle zenuwen komen eruit en je weet je ff geen raad meer denk ik.

Toch hopen we allemaal dat het goed gaat komen....dat is wel te zien aan het meeleven en reacties van de alle dames.

Hou ons op de hoogte...en ik ga zeker duimen voor je!!

Veel liefs...

Geplaatst

Anne, Wat fijn om te lezen dat het niet afgelopen is en dat je zo snel terecht kon in het ziekenhuis. Meppel? Of Zwolle? Mischien heb ik er over heen gelezen. Joy1

ps. Toen ik zoveel bloedverlies had mocht ik de kraamafd. bellen in het ziekenhuis in Meppel omdat ze daar altijd contact hebben met de gyn. Dat gaf me ook wel rust. poe hee, ben wel heel blij nu voor jou en je mannetje!!!!! (Kom je nog een keer langs????)

Geplaatst

Annemarie,

Wat geweldig zeg, en gelukkig toch een echo gekregen.

Hebben ze ook nog bloed geprikt, om te kijken hoe hoog

je hcg is?

En gelukkig volgende week weer een echo, dan heb je

toch wat meer zekerheid, maar ik kan me goed voorstellen

dat het wachten ozo moeilijk is.

Ik hoop zo dat het bij jou goed uitpakt.

Ik wens je veel sterkte...

Liefs

Geplaatst

Hoi Anne-Marie,

Wat fijn dat je toch nog een echo hebt kunnen krijgen zeg!! Echt super! En geweldig dat er toch iets te zien was. Ik hoop voor jullie dat je volgende week snel terecht kan en duim voor een goede afloop!

Liefs Esly!

Geplaatst

O Anne-Marie.. wat een goed nieuws zeg!! Het zal wel spannend blijven, maar voor nu kan ik me voorstellen dat je ontzettend blij bent.

Liefs Pien

Geplaatst

Hey annemarie

oo gelukkig ik was op verjaardag ik dacht nog even kijken ben zo blij voor je heel veel succes en geniet van je zere boobies en de rest van de kwaaltjes haha

veel liefs jessica

Geplaatst

Hai Annemarie

ik moest nog even inloggen om te zien of er iets bekend was, meid weat een goed nieuws!!!!!! wat een opluchting

Ik hoop dat je een beetje je rust vind, op naar de volgende echo

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey Annemarie,

Had je topic wel gevolgd en was ook erg benieuwd naar de afloop...

Wat hebben jullie in spanning gezeten en gelukkig nu een positieve wending in t geheel.

Op naar de volgende echo! We duimen door dat er dan een flinke groei waarneembaar is.

Groetjes Manon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden