Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden!

Natasja ook ik ben benieuwd!!

Dorine wat leuk dat lauren groente eet Mason is er ook dol op! Vind jij ook dat het nu nog sneller lijkt te gaan Mason is echt al een grote baby hij rolt zich ook en kan al heel veel zelf pakken en lekker spelen.

En zoë heeft ook ineens een sprong gemaakt ze zegt nu kleine zinnetjes.

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

een 8-cellige kan ook voldoende zijn.. De eerste goeie stap is gezet, je hebt er 1 aan boord!!!!

ook ik ga heel hard aan je denken en voor je duimen. Sterkte in elk geval weer tijdens deze moeilijke weken.

Geplaatst
een 8-cellige kan ook voldoende zijn.. De eerste goeie stap is gezet, je hebt er 1 aan boord!!!!

ook ik ga heel hard aan je denken en voor je duimen. Sterkte in elk geval weer tijdens deze moeilijke weken.

Dank je Dorine. Ik werk deze week drie dagen en volgende week ook. Collega op vakantie komt nu goed uit. Vandaag twee nieuwe faillissementen erbij, dus lekker druk :-) Nieuwe keuken geeft ook het nodige werk haha.

Denk er over na om op dag 10 na tp te gaan testen. Dan is het de 20e en zijn we vijf jaar getrouwd.

Geplaatst

Je moet doen waar je je goed bij voelt denk ik.

Even twee fotootjes van mijn kanjers: [ATTACH=CONFIG]4331[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4332[/ATTACH]

Genomen tijdens dezelfde wandeling. Helaas is het vandaag niet zo'n mooi weer... het dreigt hier alweer te gaan regenen.

Vanochtend met Thomas bij de tandarts geweest. Hij vond het machtig interessant. Gelukkig is zijn gebit helemaal in orde en het lijkt erop of alle kiezen en tanden nu door zijn en zijn gebit compleet is. Ook fijn om te weten. Mama vond het spannender dan Thomas geloof ik. Ik moet volgende week mijn verstandskies laten trekken (had ik dat al verteld?) en daar zie ik nu al tegenop. Vind het eng...

Vandaag vrije dag en het weer is wisselvallig, dus kan nog niet bedenken wat ik straks ga doen als Joris wakker is... moeilijk! Wandelen zit er volgens mij in ieder geval niet in, want het dreigt behoorlijk. Naja, we zullen zien.

Geplaatst

Hier ook kleine zinnetjes bijv: kiekook skol mama auto

Dedi poepje andertom - desi boekje andersom etc.

Vandaag heeft ze op de pot gepoept, per ongeluk. Heb haar in dr blote billen laten lopen. Staat ze in de keuken te huilen en bah te roepen, zie een klein plasje liggen. Gauw de pot gepakt - waar ze niet op wil zitten - en haar daarop proberen te houden. Ja hoor, gepoept. Zij eraf, billen poetsen en ik haar prijzen met: wat goed Dési, grote meid etc. Samen in de wc gegooid en zij mocht doorspoelen. Een sticker had ze wel verdiend.

Supertrots!!!

Hoi meiden!

Natasja ook ik ben benieuwd!!

Dorine wat leuk dat lauren groente eet Mason is er ook dol op! Vind jij ook dat het nu nog sneller lijkt te gaan Mason is echt al een grote baby hij rolt zich ook en kan al heel veel zelf pakken en lekker spelen.

En zoë heeft ook ineens een sprong gemaakt ze zegt nu kleine zinnetjes.

Geplaatst

Wat knap van Desi!!!

nou zoë wil er nog niet aan geloven hoor ik heb het net weer geprobeerd maar ze zit er wel op maar er gebeurt niks ja ze doet pssssssssssssssss plas plas maargoed de echte plas komt er dus niet haha

en dan zegt ze WC WC dus wij naar de grote wc maar ook daar gebeurt er niks. ik moet nog even geduld hebben.

Geplaatst
Wat knap van Desi!!!

nou zoë wil er nog niet aan geloven hoor ik heb het net weer geprobeerd maar ze zit er wel op maar er gebeurt niks ja ze doet pssssssssssssssss plas plas maargoed de echte plas komt er dus niet haha

en dan zegt ze WC WC dus wij naar de grote wc maar ook daar gebeurt er niks. ik moet nog even geduld hebben.

Ze wijst net ook naar de pot en doet pssss, psss haha. Zelf zitten gaan ho maar hahahaha

Geplaatst

Natasja SUCCES!!!!! HOOP hoop hoop.

Ik zal geen email hebben die dagen totdat we terug zijn van vakantie maar ik leef met je mee.

Geplaatst

Hallo meiden,

Wij zijn weer terug van een weekje Frankrijk.

Super gehad! 17 / 18 graden, weinig zon, veel bewolking, maar weinig regen. Had beter gekund, maar zeker ook slechter. Milou deed het super.

We gingen 's ochtends om 6.00 en waren er door files 5 uur later dan gehoopt, om 20.00u 's avonds. Ukje sliep twee hazenslaapjes van een kwartier, maar bleef de hele tijd vrolijk.

Ook tijdens de vakantie heeft ze weinig geslapen, doordat we steeds de hort op waren. Ze is nu dus heel moe.

Een ochtend gingen we naar het strand, helaas na een kwartier al regen. Dus we gingen naar het naastgelegen overdekte terras. Hebben we 2 uur zitten lunchen en al die tijd zat Milou lief te spelen (met ijsblokjes uit ons drankje, een rietje enz). Ik was echt trots.

Ze heeft afgelopen maand een grote sprong gemaakt. Zegt nu vaak 2-woord zinnetjes, kan zelf haar slaapzak openmaken en dan keten in bed en heeft in de vakantie elke dag 1 of meer nieuwe woordjes geleerd. Kortom: we hebben een peuter!

En ... belangrijke beslissing genomen. We gaan voor een 2e!

Pffff ...

Heel raar hoor. De beslissing was redelijk verstandelijk. Een beetje van: we zien wel of het dan lukt. En als we het nu niet proberen, de kansen die we nog hebben, dan blijft het ons achtervolgen. Want nu beslissen, we willen het niet / nooit meer proberen, kunnen we niet.

Dus na november (voor die tijd nog te veel te doen) gaan we er weer voor.

Er begint bij mij alweer zo'n vlammetje te branden van graag willen, zwanger zijn, babietje vasthouden. Maar dat vlammetje probeer ik te temperen ....

Natasja ... voor jou spannend. De laatste kans. Ik duim superhard voor je!

En wat goed van Desi!

Milou geeft nu vaak aan dat ze moet poepen of heeft gepoept. En is ook geinteresseerd in op de WC zitten (ik zit dan achter haar), op het potje niet. Dus we gaan van de week een brilverkleiner kopen.

En een dekbedje dus maar, aangezien ze nu elke avond zonder slaapzak ik slaap valt... ze wordt zo groot!

Wat goed naar de tandarts Esk, fijn dat alles in orde was.

Ik ben zelf als de dood voor de tandarts en al jaren niet geweest. Dat moet ds maar eens veranderen zometeen met Milou.

Poetsen jullie al 2 keer per dag?

Hele leuke foto's van de wandeling.

Ik zal binnenkort wat vakantiefoto's plaatsen.

Als wij een dag binnenzitten, wordt er ook redelijk veel televisie gekeken. Ik ben best een luie moeder ... hihi.

Ze is nu dus ook zwaar Bumba -fan en krijgt zondag een echt Bumba verjaardags feest. :)

Vandaag alwat verjaardagskado's gekregen voor haar: knutseldingetjes en klei. Dat hadden we nog niet, dus kan ik aan de bak met samen freubelen ... :)

Wat we ook veel binnen doen is samen boekjes lezen. En ik heb een heel leuk stickerplak boek. F

Fijne week iedereen!

Wij hebben lekker nog een weekje thuis.

Geplaatst

Heerlijk uitgerust dus Annelies.

Wat leuk dat jullie toch al voor een tweede willen gaan. Gezellig twee.

Dési wil ook graag titi kijken, maar dat mag ze niet altijd. Ze is op het moment erg zoet met bambino loco en vormpjes is vakjes doen. Ook zegt ze bijna al hele zinnetjes. Begrijp haar steeds beter. Ook komt ze me halen: mama kom maar kijken. Zooo schattig. Ze pakt je vinger vast en je moet mee lopen :D

Dag vijf: heb af en toe zere boobs, ben sjaggie, hoofdpijn, koud. Verbouwingsstres. Dat is donderdag over, dan staat de nieuwe keuken. Ben zo benieuwd. Mag de 22e pas testen. Is mijn nod al geweest. Denk vrijdag de 20e maar. Onze trouwdag (5jr).

Zit nu op dag vijf en wacht het rustig af

Geplaatst

Annelies, klinkt als een goeie vakantie en wat leuk dat jullie voor een 2e gaan.

Natasja, was benieuwd hoe het met je keuken is maar die is dus bijna klaar. NOg ff en dan genieten.

Dag 5...je bent alweer een eindje op gang. Ik hoop zo dat jullie het mooiste trouwdaggeschenk krijgen wat jullie je maar wensen kunnen.

Hier een vreselijk weekend achter de rug. L had de 6e ziekte en dan een hele heftige variant. Koorts bleef hangen op 40,5 en ze had overal vlekjes. Toen deze niet meer weg te drukken waren, was er toch wel spanning. Zondagochtend vroeg op de huisartsenpost met haar gezeten. Ze viel af en toe weg en reageerde nergens meer op...

Pff.. was best wel bang op sommige momenten.

Nu gaat het weer een stuk beter. De koorts is weg en er zit weer leven in.

Geplaatst

Dat is schrikken Dorine. Gelukkig gaat het nu beter. Toevallig had mijn collegaatje het ook van het weekend. Heeft ook bij de hap gezeten.

Geplaatst

Morgen leveren ze de keuken en woensdag staan ze om 8 uur op de stoep. Donderdag moet het klaar zijn. Tenminste, de glazen wand tussen de boven en onderkastjes moet dan nog opgemeten worden en heeft een levertijd van 10/12 wkn. Ben er wel aan toe.

Geplaatst

Jee Dorine, dat klinkt idd doodeng.

Gelukkig is ze weer aan het beter worden.

Natasja, ja, dat ben je zo zat he, als de keuken eruit is.

Wij hebben paar maanden geleden een nieuwe keuken gekregen, iets van 4 weken zonder gezeten. Maar we genieten nu echt iedere dag van de nieuwe keuken.

Geplaatst

Hoi meiden,

Vanochtend al via Facebook bericht dat Dési geen brusje gaat krijgen en na een hectische dag eindelijk tijd om hier een berichtje te plaatsen.

Liefs Natas

Geplaatst

Oh Natasja, wat vreselijk voor jullie. Ik had jullie zo nog een kindje gegund. Weet ff niet wat ik verder moet zeggen.

een hele dikke knuffel voor jullie.

Geplaatst

Ook vanuit hier nog even een dikke knuffel! Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk te bevatten is. Heel veel sterkte komende tijd.

Geplaatst

Dank voor jullie lieve berichtjes en pm. Kom er net achter dat er wel 'iets' heeft gezeten, ben het zojuist 'verloren'. Grote dikke prop. Heb ik nog nooit gehad. Now I'm sad.

Enfin, life goes on. Keuken bijna klaar. Morgen wordt de koelkast aangesloten, de inductieplaat geplaatst, de rest van de grepen gemonteerd, de 'leen' wasemkap opgehangen, de onderplint gezet en de spatrand. Kan ik 's middags alles een plekje gaan geven en ons huis weer ons huis maken. Het is nu al een plaatje om te zien, al zeg ik het zelf :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden