Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo er is weer aardig wat bijgeschreven...

Chablis, fijn dat je goed herstelt van de keizersnee. Hopelijk mag Kenzy ook snel mee naar huis.

@kim1980 Ik zie ook wel eens sterretjes, maar dat is maar van korte duur. Mijn bloeddruk is nog prima. Maar ik zou het wel ff checken bij de verloskundige inderdaad. De tintelingen in m'n vingers herken ik niet.

Kimmie, fijn dat de echo goed was.

Moon, spannend hoor, maar fijn dat het tot nu toe wel goed gaat.

Ik ben gisteren bij de VK geweest en de kleine is nog niet ingedaald.... Dus als m'n vliezen breken moet ik snel naar huis en op m'n bed gaan liggen....

Verder ziet alles er erg goed uit! Het komt nu echt dichtbij. Vanaf vrijdag mag ik thuis bevallen, ben heel benieuwd wanneer het gaat beginnen!

Geplaatst

Kimmie,fijn dat de echo goed was!

Kim,ik ben het eens met Chablis. Denk ook niet dat het heel verstandig is om te wachten tot Woensdag.

Moon,wordt spannend hé!!

Mob,mij is verteld dat waar je ook bent,je daar op de grond moet gaan liggen! Supermarkt,restaurant etc.

Vandaag 37 weken,en dan kan en mag ik officieel thuis bevallen! Maar ik wil graag naar het ziekenhuis.

Donderdag weer controle VK. Zal mij benieuwen of de kleine helemaal is ingedaald.

Geplaatst

@Chablis, natuurlijk kan ik de vk altijd bereiken, maar vorige week was mijn bloeddruk nog 115/75. En net als Mob zie ik maar heel even sterretjes en dan is het weer weg. Als het vandaag heel veel erger wordt dan bel ik wel, maar anders wacht ik tot morgen.

@Mob, dus jij mag vanaf vrijdag thuis bevallen. Ik vanaf zondag. Het komt nu echt steeds dichter bij. Jammer dat de kleine nog niet is ingedaald, want dan moet je inderdaad meteen gaan liggen.

Ik heb ook altijd wat anders, werd vanmorgen wakker met tandpijn. Ik kan om 11.00 uur bij de tandarts terecht, want ik wil nu wel even weten of er iets aan de hand is.

Geplaatst

De VK zei tegen mij dat ik nog wel naar huis mag gaan als ik bijv in de winkel ben. Wel m'n karretje laten staan en meteen gaan. En dan direct op bed gaan liggen en ervoor zorgen dat iemand anders de deur voor de VK open kan doen....

Nou ja, hoop gewoon dat het nog even blijft zitten en dat het volgende week wel ingedaald is.... Maar bij mijn moeder daalde geen van de 4 kinderen in... geen idee of dat erfelijk is. Ik wacht het wel gewoon af....

Vervelend van je tandpijn Kim, hopelijk valt het mee. Ik heb zelf heel erg last van bloedend tandvlees.... Hopelijk is dat straks ook weer over.

Geplaatst

Het viel dus niet echt mee bij de tandarts. Hij heeft een foto gemaakt en daarop was een groot gat te zien tussen de kiezen. Ik heb dus nu het eerste gedeelte van een wortelkanaalbehandeling gehad. Gelukkig mocht ik wel een verdoving, maar helaas kan ik daar weer niet zo goed tegen, dus werd ik misselijk en ging ik heel erg zweten. Nu moet ik 18 februari terug om het te laten afmaken. Na de bevalling wil de tandarts dan ook nog een foto maken van de andere kant van mijn gebit om te kijken of daar niet ook een gaatje zit.

Geplaatst

Morgen m'n controle bij gyn; spannend. Ben benieuwd... Vandaag een dagje lekker niks. Veel kunnen regelen. Ook geboortekaartje (volgens m'n eigen ontwerp) is nu helemaal geregeld. Ik ga dadelijk nog even enveloppen schrijven. Leuk!

@Chablis: mijn dagelijkse dosis = 4 x dgs. 500 mg. Methyldopa en 2 x dgs. 100 mg. Labetalol.

En jij? Wat gebruik(te) jij?

@Kimmie: mooi, de groeiecho goed!

@Mob: da's aftellen... nog een paar dagen dan mag je lekker thuis bevallen als je dat wilt.

@Pammie: jij bent zelfs al zover... benieuwd naar de controle donderdag.

@Kim1980: dat is een vervelende behandeling! Naar dat je dan ook nog zo beroerd op de verdoving reageert...

En Vanessa, hoe is het met jou en de twins nu?

Geplaatst

Vanochtend de nu wekelijkse controle weer gehad. Wat een drama! Nee, niets aan de hand met de beebs, maar ik had andere artsen en dat was eigenlijk niets waard.

Eerst de groeiecho, tja dat kon deze dame niet en die kon eigenlijk nergens tabak van maken. Ze heeft 5 minuten met dat ding op mijn buik gedraaid en dat was het.

Ze kon zelfs eigenlijk niet zien hoe ze lagen, tja dat schiet op! De hoeveelheid vruchtwater was oke, en dat is toch het belangrijkste.

Toen drie kwartier?!? moeten wachten op de arts. In die tijd een heel gesprek gehad met een stel waarvan het kindje het syndroom van Edward heeft.

Dat wil je niet weten wat een ellende. Als je er meer over wilt weten moet je het maar eens opzoeken via google, dramatisch. Morgen is haar uitgerekende dag.

Ze hebben dit ontdekt bij de 20 weken echo wat later bevestigd is doormiddel van een vruchtwaterpunctie.

Met mij gelukkig ook alles goed. Bloeddruk 120/60! Hoe kun je het verzinnen.

Wel moet ik vannacht een slaappil nemen. Anders nemen ze mij eventueel voor 1 nachtje op en krijg ik een spuit voor het slapen gaan.

Die spuit is heerlijk (wordt je een beetje stoned van) maar dat lijkt mij niet helemaal goed.

Dan toch maar die slaappil.

Vanaf a.s. zondag laten ze de tweeling geboren worden mochten ze zich aandienen. Dan ben ik 34 weken.

Laten we het hopen (ondanks dat ik graag zou willen bevallen) dat ze nog even blijven zitten.

Kim, de tandarts.... Hoe kun je het verzinnen. En dan nu. Ik ben als de dood voor de tandarts. Gelukkig heb ik nu een hele fijne (zit bij mij in de straat) en

ben daar dus helemaal happy. Het is een jong stel en zij is in april uitgerekend.

Ik vind het nu toch echt allemaal wel spannend worden hier. We schieten lekker op. Ik ben ook wel heel erg nieuwsgierig naar de geslachtjes van onze kids en de

gekozen namen. Ik neem aan dat iedereen daar uit is?

Geplaatst
Het viel dus niet echt mee bij de tandarts. Hij heeft een foto gemaakt en daarop was een groot gat te zien tussen de kiezen. Ik heb dus nu het eerste gedeelte van een wortelkanaalbehandeling gehad. Gelukkig mocht ik wel een verdoving, maar helaas kan ik daar weer niet zo goed tegen, dus werd ik misselijk en ging ik heel erg zweten. Nu moet ik 18 februari terug om het te laten afmaken. Na de bevalling wil de tandarts dan ook nog een foto maken van de andere kant van mijn gebit om te kijken of daar niet ook een gaatje zit.

Kim,het zit je niet mee. Heb het ook een tijd geleden gehad. Last van enorme kiespijn. Ik heb een een zenuwbehandeling gehad,in totaal moest ik 3x terugkomen om zo'n behandeling af te maken. Zat ik ook niet echt op te wachten! Maar omdat ik zwanger was,mochten er géén foto's gemaakt worden wegens die straling. Wil je niet laten schrikken hoor,misschien is het bij jou anders??

Omdat ik ook een gaatje heb in één van de kiezen,moet ik na bevalling terug komen om een foto te laten maken.

Sterkte iig met je pijn!

Vanessa,fijn dat het goed gaat allemaal. Die tweeling van je vinden het erg fijn bij mama. En dat is alleen maar een goed teken,behalve dat je het zelf wel zat bent natuurlijk met zo'n enorme buik. Waar blijft de mooie foto? ;-)

Syndroom van Edward? Nooit van gehoord. Ik ga het ook niet opzoeken,brrr.

Ik heb ook heel benieuwd naar de beebjes hier!

Moon,veel plezier met de envelopjes schrijven. Heb ik zondag gedaan. Hebben zo'n labelwriter,dus eerst alle adressen invoeren,en later kon ik het zo opplakken. Heb ook al de geboortepostzegels erop geplakt hihi.

Allemaal fijne avond!

Geplaatst

wow wat is er veel geschreven

kim het zit je idd niet mee he bah bah ik ben als de dood voor de tandarts dus voor jou:worthy:

moon heb je de kaartjes ook op hipdesign besteld omdat je ze zelf ontworpen hebt hebben wij ook gedaan erg leuk en niemand anders heeft het kaartje en wij hebben ook voor op het raam zo'n 3d v bord laat maar zeggen zo'n makelaarsbord voor op het raam en dan hetzelfde als de voorkant van ons geboortekaartje

mob raar dat jij eerst naar huis mag bij mijn in het ziekenhuis vertelde ze zolang de kleine nog niet is ingedaald en je vliezen breken onmiddelijk gaan liggen en het ziekenhuis bellen ongeacht waar je bent zelf in de supermarkt

ben echt benieuwd wanneer ik ga bevallen aan de ene kant heb ik zoiets van kom maar maar aan de andere kant geniet ik nog zo van de bewegingen vandaag controle gehad en alles was goed ze is volledig ingedaald en ze ligt vast dus laat die vliezen nu maar breken in de supermarkt haha ik ben een halve kilo afgevallen ook zoiets vreemds maar geen zorgen dus.... ik moet ook nog klossen gaan halen goed dat iemand dat schreef hier net ben ook erg benieuwd naar al jullie namen en geslacht nou dames nog een paar weken en dan is het gedaan met de rust maar kan niet wachten haha

vanessa laat die kleintje idd nog maar even lekker zitten elke dag is er 1

oh en ik hoef pas over 2 weken weer terug ik zei al nou ik hoop eigenlijk dat die afspraak niet meer door gaat hihi zijn er meer dames die bij de laatste weken pas na 2 weken hoeven komen

Geplaatst

@vanessa,

leuk he die enorme buik? onze tweeling doen het ook super, ben nu 35 weken en ze werden

ieder geschat op 4 pond.. de rechter is waarschijnlijk maar 100 gram zwaarder als de linker, echt super dus.

begin nu ook harde buiken enzo te krijgen maar hoop dat ze voorlopig nog even blijven zitten.. slapen kan ik de ene nacht

beter als de andere, ben 14 kilo aangekomen en dat gewicht zit dan ook echt op mijn buik voel het echt met omdraaien hihi.

leuk om te lezen dat de eerste maart-kindjes al geboren zijn en dat het goed met ze gaat!

ik word ook met de dag nieuwsgieriger naar onze boys!!

liefs chantalle

Geplaatst

@Moon, ons geboortekaartje is ook klaar en de enveloppen heb ik vorige week geschreven. Veel succes bij de gyn vandaag.

@Vanessa, vervelend dat je nu andere artsen had, maar in ieder geval was alles goed. Ik vind het wel vreemd dat ze er bij jou zo op hameren dat je een keer goed moet slapen. Bij mij hebben ze het nooit gehad over een slaappil. Ze zeggen alleen dat het gewoon bij de laatste loodjes van de zwangerschap hoort.

@Pammie, als de tandarts geen foto had gemaakt had hij dit dus niet gezien en had ik de hele verdere zwangerschap dus met tandpijn moeten rondlopen. Volgens mij kan een foto echt gevaarlijk zijn in het eerste trimester. De tandarts zei in ieder geval dat het nu wel kon.

@Sharon, die klossen zou ik inderdaad maar gaan halen, want jou bevalling kan in principe elk moment gaan beginnen. Ik vind het ook heel dubbel, van de ene kant ben ik het wel een beetje zat en nieuwsgierig naar de kleine. Van de andere kant is dat getrappel in je buik ook zo mooi.

@Chantelle, goed dat de tweeling ongeveer even groot is en dat ze het nog goed doen bij mama in de buik.

Ik heb gelukkig nu geen kiespijn meer. Ik ben trouwens ook best bang voor de tandarts, maar ik wilde nu toch zeker weten wat het was. Anders had ik met kiespijn moeten gaan bevallen.

Vannacht heb ik een dik uur lang krampen gehad. Ik weet niet of het darmkrampen waren of toch een soort weeën. Na een uur zakte het gelukkig weer af.

Ik heb daarnet de vk gebeld en ik kan om 17.50 uur nog even terecht voor een korte controle, ben benieuwd of het vocht en de sterretjes van de bloeddruk zijn.

Geplaatst

Kim,de tandarts zal echt wel weten wat hij/zij doet. Dus het zal vast goed zijn!

Succes bij de VK straks. Vervelend dat je zo duizelig bent,en vocht vasthoudt.

Chantalle,gaat de goede kant op met de a.s. tweelingmama's. De kleintjes blijven goed zitten.

Sharon,heb je inmiddels de klossen al in huis? Bij ons zijn ze vorige week al onder het bed gekomen. Het is wel wennen hoor. De 1e nacht beetje onwennig geslapen,het is ook ineens zo hoog!

Scheelt wel met stofzuigen/dweilen. Je kunt er zo onderdoor! hihi. ;-)

Hebben net te horen gekregen dat een nichtje van ons is bevallen van een jongetje. Moet er de hele tijd aan denken dat ik de volgende zal zijn. Brr spannend.

Geplaatst

wilde vanmiddag de klossen gaan halen maar dat is even anders gelopen ik werd vanochtend wakker met pijn aan de rechtkant van mij buik kan nog steeds niet uitleggen wat voor een pijn dus ik naar beneden wat gegeten even gestofzuigd en ik kreeg er nog eens pijnscheuten overheen ik dacht het zal wel ik op mijn rechtzij liggen daarna op mijn linkerzij maar kwam bijna niet meer overeind stukje gelopen hier in huis ik denk nou ja zal er wel bij horen ik denk ga maar ff dweilen maar dat lukte al niet meer zo'n pijn weet het ook niet toen me vriendin gebeld wat het kon zijn ja wist ze ook niet bel het ziekenhuis maar zegt ze ik het ziekenhuis gebeld zegt ze ik heb om half 12 nog een plekje kom maar ff langs ik helemaal over de zeik schrok me dood maar goed valt allemaal mee gister met de controle lag onze dame links met de rug en nu dus rechts waarschijnlijk heeft ze zich vanacht dus de andere kant op gewurmt en zijn het dus mijn spieren die ik voel mijn bloeddruk was goed en het hartje van de kleine ook voor de rest was er op de echo ook niets geks te zien dus nu loop ik wel met veel pijn maar goed als je weet dat de kleine het goed maakt maakt dat niet zoveel uit dus nu lekker even op bed gelegen vanmiddag ik moest rust houden al is dat wel heel moeilijk voor mij maar ga het toch maar doen hihi maar goed dus heb nog geen klossen morgen nog maar eens een poging doen mits de pijn gezakt is want ik loop zo krom als wat :)

Geplaatst

Sharon,wat een toestand. Vervelend dat je zo'n pijn voelde. Maar kun je nagaan wat je beeb weegt,als dat zo ineens bedenkt om te gaan draaien..autsj. Dat voel je wel!

Maar morgen echt die klossen halen hé. Het kan maar zo veranderen......;-)

Geplaatst

14 Feb Vanessa groeiecho + controle (wordt 7 maart ingeleid)

15 Feb Kimmie controle Gyn

15 Feb Moon74 controle Gyn

16 Feb Kim1980 controle vk

Even kort en snel: vanochtend controle gehad. Bloeddruk toch lager: 130- 85. Alles goed, ook met kleine. Wel neemt vruchtwater nu af.

Als klachten uitblijven mag ik tot 15/2 wegblijven. Dan weer controle. Elke controle kan nu als gevolg hebben dat ik nog even naar huis mag (want ziekenhuis wil 38 weken graag halen), maar ook dat ik opgenomen wordt om de bevalling in te leiden. Dinsdag dus weer uitgebreide controle, ook weer echo om naar kleine te kijken en dopplertest te doen en restant vruchtwater te meten.

We wachten af hoe 't verder loopt allemaal.

Lekker geslapen, Vanessa?

Goh Chablis, ik dacht eigenlijk heel snel weer van de medicatie af te zijn na de bevalling... Dat is dus schijnbaar nog maar de vraag?!

Enveloppen bijna geschreven. Kaartje = eigen ontwerp, heb ik gewoon naar plaatselijke drukker gebracht en schijnbaar kan ik nog steeds goed tekenen want mijn bedoeling is goed begrepen. Namen zijn we uit. Dat is ook een fijn idee!

Klossen liggen in de kofferbak van de auto, die gaan er donderdag onder. Onder ons bed moeten er maar liefst 12!

Kim, succes straks bij VK. Verstandig dat je even gaat.

Sharon, hopen dat de pijn snel afneemt!

Geplaatst

Moon,vervelend dat je zo blijft schommelen met je bloeddruk. Hopelijk haal je de 38 weken. Dat zou fijn zijn.

Maarree....12 klossen onder je bed? Hoe krijg je dat voor elkaar? ;-)

Geplaatst

@Sharon, wat naar dat je zo'n pijn hebt. Hopelijk is het morgen wat minder en dan zou ik toch maar die klossen gaan halen. Bij mij had de kleine zich ook nog gedraaid, vorige week ruggetje rechts en nu links.

@Moon, fijn hoor dat je bloeddruk wat gezakt is. Hopelijk ga je de 38 weken nog halen en het liefst natuurlijk thuis.

@Pammie, ik ben trouwens niet duizelig, maar ik zie gewoon af en toe sterretjes.

De bloeddruk was goed 120/80, dus de sterretjes en het vocht horen er gewoon bij en komen niet van een te hoge bloeddruk. Beeb had zich dus wel omgedraaid en ligt nog steeds ingedaald. Als ik erge hoofdpijn ga krijgen of misselijk wordt dan moet ik eerder bellen en anders volgende week gewoon weer controle.

Wij hoeven geen klossen onder ons bed, want we hebben verstelbare poten. Ons bed staat ook al een tijdje hoog, is best wel vreemd in het begin. Ik moet wel deze week nog een po gaan halen, die moet ik vanaf 37 weken in huis hebben, omdat ik thuis wil bevallen.

Geplaatst

Net terug van de VK. En waarschijnelijk ligt de beeb in een stuit. Vanavond nog een extra liggingsecho.En als de beeb idd in een stuit ligt dan moet ik naar de gyn. Afwachten dan maar!

Geplaatst

@Pammie, wat vervelend dat de baby waarschijnlijk in stuit ligt. Hebben ze dat nog niet eerder gemerkt of heeft de kleine zich afgelopen week nog gedraaid?

Ik kan morgen weer terug naar de tandarts, heb last van mijn kies bij het eten. Terwijl ik gisteren helemaal geen pijn meer had.

Geplaatst

Hier nog een dame die naar de tandarts moet....

En ik vind het altijd zo eng....

Never mind, het moet gewoon even gebeuren. Ik heb een best groot stuk van een vulling uit een kies.

@Pammie succes vanavond

@Kim, sterkte morgen bij de tandarts. Wat een ellende dat het nog niet goed is.

Geplaatst

Tja, hoe krijg je het voor elkaar; 12 klossen onder het bed. We hebben zo'n luxe boxspring (ligt heerlijk), maar onder beide helften van het bed zitten 6 poten. In totaal dus 12 poten die we nu op klossen moeten zetten. Dat wordt dé klus voor vanavond.

Wat een tandartsperikelen hier, zeg. Bah! Hopelijk zijn jullie snel van de klachten af en valt de behandeling mee.

Hopen dat je baby vanavond goed blijkt te liggen, Pammie!

Geplaatst

Moon,succes met de klossen onder t bed!

Vanessa,moest je vandaag naar de tandarts? Succes iig. Vervelend,het is hier wel een topic van tandartsen. Hihi. ;-)

Kim,ze hebben eerder getwijfeld over de ligging van de beeb. Met 34 weken al.

Maar........we zijn inmiddels terug van de extra liggingsecho,en gelukkig ligt de beeb met het hoofdje naar beneden. Toch wel prettig hoor.

Maar meneer of mevrouw Beeb wordt wel een flinke. Weegt nu al 3700 gram. Goeiedag,en ik moet nog 2.5 week.

Nu wordt ik helemaal naar als ik aan de bevalling denk. We moesten er wel rekening mee houden dat Beeb een 8 ponder zou worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden