Ga naar inhoud

Wie starten er ook in September 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zie alleen maar mooie berichten.

Noes heel veel succes!!!!!!! Hopelijk heb je geen ivf meer nodig......

Violeta wat een geweldige score!!!!! Alle 6!!!!!

Jetje succes bij de punctie vrijdag dat de oogst maar groot mag zijn.

Ik kan niet wachten tot de 1e follikel meting, ben zo benieuwd of ik meer follikels heb nu de dosering gonal omhoog gegaan is.

Liefs

• Reacties 533
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Sanne, herken de domper. Sterkte met het een plekje geven. Het is en blijft een weg met hindernissen en helaas voor sommige is het een erg lange weg. Uit ervaring weet ik dat je je echt wel weer op kan laden. Maar geduld is een hele schone zaak.

@ NoesvH, ook hier herkenning. De pijntjes van de endo die terugkomen is echt balen. Weet niet meer goed of ik nu bij jou gelezen had dat je linkereierstok geopereerd was en nu minder goed presteert. Indien dit niet bij jou was, dan sorry. Mocht het wel zo zijn, er zijn er meer die hier last van hebben jammer genoeg.

@ Violeta, zoals in die andere thread al gezegd succes met de TP.

@ degene die ik nu bij naam vergeet maar een FM of punctie tegemoet gaan, heel veel succes.

Voor mij geldt dat ik mij "heel voorzichtig" meld voor deze thread. Gisteravond de laatste cerazette genomen en nu wachten op ongi. Zo gauw die er is starten met deca spuiten en contact met zkh en dan dag 3 weer een D-day. Controle of mijn linkereierstok "schoon genoeg" is om te starten met stimuleren. Aangezien ook ik de nodige hindernissen telkens heb meld ik mij nog niet definitief. Binnenkort weer meer duidelijkheid. Heb vandaag wel behoorlijk veel buikpijn gehad, hoop zo dat die "oude" follikels nu vertrokken zijn... En natuurlijk dat de potentiele endocyste er niet blijkt te zitten, maar gewoon schaduw was op de echo.....

Geplaatst

Ja dat was ik. Mijn linker eierstok zat verkleefd met mijn dikke darm en er zaten 2 cysten (6 en 3 cm) op en de linker eileider was helemaal verkleefd.

Ik merk trouwens ook tijdens de echo's dat ze mijn linker eierstok moeilijk kunnen vinden.....Dan zitten ze zo te draaien en te vroeten....

De pijntjes wordt wel steeds meer maar gelukkig tot nu toe geen nieuwe cysten op mijn stokjes....

Geplaatst

Hoi allemaal,

Dankjewel voor alle lieve berichtjes. Heb bewust even een paar dagen afstand gehouden, maar was zo nieuwschierig hoe het bij jullie ging dat ik toch even kom kijken!

Zie dat het bij iedereen al een eind op weg gaat! Succes!

Met mij gaat het stukken beter! Voel me naar weken weer mezelf! Wat hormonen wel niet allemaal met je doen! Heb ook nog niet het ziekenhuis gebeld voor afspraak. Heb er nog even geen behoefte aan. Maanden ben je in spanning dat het gaat gebeuren. Je telt de weken, dagen af tot je mag beginnen. Dan komen die vervelende spuit weken en daarna (hopelijk) wachtweken. Ik vind het voor nu nog even fijn om niet te weten wanneer we weer mogen starten. Even geen zorgen....

Nog een vraagje: heb zondag mijn eisprong gehad en heb nu al licht bloedverlies! Is het normaal om zo snel al ongesteld te worden?? Of is mijn lichaam ontregeld door de afgelopen weken??

X sanne

Geplaatst

Begrijpelijk dat je even wat afstand heb genomen. Het was ook zo'n tegenvaller. Fijn dat je je weer beter voelt en je merkt vanzelf wel wanneer je weer behoefte hebt voor een nieuwe afspraak. Gewoon even lekker met zijn 3tjes genieten en jezelf opladen voor de volgende ronde, als jullie doorgaan natuurlijk.

Ik kan geen antwoord op je vraag geven, bij twijfel gewoon ff ziekenhuis bellen.

Geplaatst

hallo iedereen

wat is het spannend voor iedereen hier,goeie bevruchtingen en en veel tp,s....hopen dat het nu ook allemaal blijft plakken en september maand nog groener word,ik denk dat we bijna een wachtbankje oktober moeten maken

ik zelf heb morgen ook een terugplaatsing van 2 cryo,s eerste verse tp is mislukt,dit was afgelopen augustus

eidereen veel sterkte en heel veel geluk....en positief blijven denken

janine

Geplaatst

Hai dublin, zo te lezen heb jij ook al aardig wat te verduren gehad met de endo! Dat nu maar snel je ongi mag komen en alles er goed uitziet op dag 3!!

Sanne, fijn dat je je weer beter voelt! Wat betreft je vraag, ik zou het ook niet weten, inderdaad bij twijfel of vragen gewoon de poli bellen hoor!

Janine, veel succes morgen met je tp, duim voor je dat deze lekker blijven plakken.

Noes, bij mij kunnen ze ook altijd slecht mn linker eierstok vinden. Ik lag gisteren echt pijn te lijden met de fm... maar ik heb geen last van endometriose. Misschien ligt ie van mij verstopt. Of toch van het pcos beeld wat bij mij hoort?

Geplaatst

Sanne wat ben ik blij voor je dat er beter met je gaat!Ik kan helaas geen antwoord op je vraag geven.Misschien kan je het ziekenhuis bellen?

Witje nog 1 dag! :)

rocklover hoe is je punctie gegaan?

Janine veel succes met wachten!!!!

Jetje succes morgen bij de punctie!

Liefs,Violeta

Geplaatst

ff updaten

Vriezen: 1e ICSI, start Lucrin mét Gonal 150 op 13/9,1e Fm 22/9, 2e Fm 24/9

xxxSanne:1e Icsi,tweede kindje,4 sept.start lucrin met gonal-f.10 sept(30 follikels)Fm,13 sept. Fm, 16 sept.FM

Violeta:1e IVF,16-09 2de fm

Jetje: 2e icsi, 1ste fm 16-09

Schattie: 3e IVF, start 14-9 deca, 29-9 echo

Geplaatst

Vandaag de eerste fm gehad inderdaad. En het gaat heel goed. Zowel links als rechts al mooie grote (10 ongeveer, heb niet zo goed opgelet en achteraf ook niet naar gevraagd) en nog een stuk of 6 kleinere. De hormonen hoeven niet aangepast te worden en vrijdag laat in de middag de tweede meting. er is ook al een plekje vrij gehouden voor een punctie begin volgende week dus gaat eigenlijk helemaal goed:-)

Ik ga nu lekker met de honden wandelen, heerlijk.

Groetjes Vriezen.

Geplaatst

Hoi Meiden,

HIer vandaag ook FM...6 stuks rond de 11/12 en13 mm en nog wat kleintjes( en nu maar hopen dat het er niet weer 17!! worden) ....vrijdag nog een FM en ze hoopt op maandag punctie. Ook weer voor accupunctuur geweest, ik moet even bellen als ik weet wanneer de tp is.

Geplaatst

Spaatje> is 17 niet goed dan? Is dat te veel? Ik ga je vorige berichten wel even zoeken waarom je hoopt dat het er geen 17 worden.

Groetjes Vriezen.

Geplaatst

@ Vriezen, op zich niets mis mee maar ik had zoiets van de eerste keer 11..niet gelukt tweede keer 17 niet gelukt (beide met Gonal-F) nu menopur hoop op minder maar betere kwaliteit..vandaar ;-)

Geplaatst

Dombo dat ik ben. Zit ik heel de avond blij te wezen dat het zo goed gaat, lekker met de honden weggeweest. Bij terugkomst gtst gekeken en nu zit ik op de bank...shit vergeten te spuiten!!!! Een uur en twintig minuten te laat. Stom zeg. Ze zeiden bij de spuitinstructie dat er maar een half uur speling in mocht zitten. Nouja niets meer aan te doen. Hopelijk heeft het geen effect.

Groetjes Vriezen

Geplaatst

owowow wekkertje zetten meid...bij mij elke dag stip om 19:00 uur...anders gaat het ook echt mis :-)maar kan niet zo veel kwaad voor een keertje hoor...

Geplaatst

Zet jij het alarm op je mobieltje dan? Ik heb ook niet altijd mijn mobiel bij. Had ik vanavond wel bijgehad in het bos dus had dan wel gealarmeerd geweest. Ik ga mijn mobiel maar zetten op elke avond kwart over zeven. Het ging zo goed.

Groetjes Vriezen

Geplaatst

Ja idd mijn mobiel...en ik heb om 19:00 prikken gekozen om dat ik dan meestal thuis ben, en ik heb mijn mob eigenlijk altijd wel bij me. En ik ben een overgeorganiseerde muts...helpt ook ;-)

Geplaatst

Ik moet spuiten tussen 18 en 21 uur, dus het zal wel niet zoveel uitmaken of er ruim een uur tussen zit. Of spuiten jullie geen gonal????

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Op de valreep voordat ik naar mijn werk ga een berichtje van mijn kant. Mijn ongi is begonnen, dus vandaag een afspraak maken voor controle echo a.s. zaterdag. Vanavond aan de deca en heel hard hopen dat mijn linkereierstok nu schoon (genoeg) is om verder te mogen...

Jullie heel veel succes!

Geplaatst

Ja ik spuit ook gonal. Maar omdat ze bij de spuitinstructie zo duidelijk hadden gezegd dat er niet meer dan een half uur afwijking in mocht zitten...kreeg ik het toch wel even benauwd gisterenavond toen ik besefte dat ik nog niet gespoten had. Maar ik heb mijn mobiel gezet dus kan niet meer mis gaan vanaf nu haha. En hopelijk hoef ik ook alleen nog maar vanavond te prikken en morgen de pregnyl. Na de pregnyl hoef je niets meer te spuiten toch?

Dublin> Jij staat ook weer in de startblokken. Duimen dat je verder mag gaan!

Groetjes Vriezen.

Geplaatst

Hey Dublin goed nieuws dat je mag beginen met deca!!!Ik hoop zo voor je dat er niks te zien is op de echo en dat je door mag spuiten!!!!:goodluck:

Vriezen niks aan de hand (denk ik) dat je wat later gespoten hebt.Ik spuit ook gonal en bij

IUI deed ik de eerste keet niet op dezelfde tijd maar het was niks aan de hand...IK denk niet dat 1uur en 20 min laat zo erg is(wel voor je gevoel)....geef toch niet???

Morgen pregnyl,super!De punctie komt!!!Daarna is een rust dag hoef je niks te spuiten...

ik word ook gek van alle medicijnen soms vind ik vreem dat een dag niks is haha,omdat je zo went aan het spuiten :)

Vandaag mij tp gehad,5 oktober testen!!!!

Meiden ik zie jullie allemaal op het wachtbankje straks,toch? ;)

Geplaatst

Spannend violetta!!! SUCCES....;-)

Dublin go 4it!!!....ook heel veel succes...vriezen ik weet echt niet of het kwaad kan....

Geplaatst

Dublin, goed nieuws! Nu duimen dat je zaterdag goed nieuws hoort!

Violeta, yes je kan gaan broeden op je emmie!! We komen allemaal gezellig bij jou op het wachtbankje van oktober zitten. Gaan we met zn allen duimen draaien!

Vriezen, ik denk dat het geen kwaad kan als je een keertje wat later spuit. Goed dat je nu je telefoon op de wekker hebt staan haha!

Hier gisteravond de pregnyl gezet (athans m'n man), altijd een rot prik vindt ik. Morgenochtend de punctie! Zaterdag nog een acupunctuur behandeling en dan zijn we klaar voor de tp. Vindt het wel weer spannend hoor! Liefs!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden