Ga naar inhoud

Wie starten er ook in September 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 533
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Spannend violetta!!! SUCCES....;-)

Dublin go 4it!!!....ook heel veel succes...vriezen ik weet echt niet of het kwaad kan....

Nano dank je:blowkisses:

Leuk he,alle smylies haha

Geplaatst

Hoihoi! Punctie gehad vandaag. Fijn is anders.. Maar goed, 13 eitjes! en meer dan genoeg zaad! Dus nu maar hopen, bidden, hopen, bidden dat dit goed gaat komen! Zaterdag morgen bellen ze of er bevruchting heeft opgetreden. Spannend!!!!!!!

Meiden, ook ik meld me aan voor het wachtbankje oktober, gezellig! Duimen maar..

Jetje, succes met de punctie!

Dublin, spannend, succes he!

Liefs

Geplaatst

@violeta succes in de wachtweken, en ik kom me ook zeker melden op het wachtbankje straks

@ricklover 13 eitjes wat goed zeg nou ben benieuwd zaterdag

@jetje heel veel succes voor morgen hoe laat moet je??

@vriezen ik denk dat het voor 1x geen kwaad kan hoor.. heb het ook wel eens een x gehad maar dat was voor iui weet niet of dat uitmaakt maar toen zeiden ze ook van ja kan een x gebeuren

en idd je mob instellen.. succes

@dublin jij mag gaan beginnen hoop idd dat het er zaterdag goed uit ziet en dat je verder kan succes....

ik mag ook beginnen ben vandaag ongesteld geworden...

morgen ochtend begin ik met synarel

en morgen ff bellen naar het zh voor men FM die zal 29-9 plaats gaan vinden....

liefsssss

Geplaatst

Ik heb een paar mooie druiventrosjes groeien!!! Er zijn er tot nu toe 8 rechts gemeten en 7 links met nog verschillende kleinere, dus de verhoging van de gonal heeft tot nu toe goed voor ons uitgepakt.

Wij zijn helemaal blij!!!! Maandag 2e fm en dan waarschijnlijk woensdag of donderdag de punctie.

Geplaatst

net gebeld voor een afspraak voor de fm en we mogen 30-9 om 12uur

@witje wat fijn dat de verhoging heeft geholpen

dat moet zeker helemaal goed komen..

liefs

Geplaatst

Hoi Dames,

Gisteravond de 1e deca gespoten, terwijl we in de auto op een parkeerplaats stonden. Tja we moesten op pad, dus dan maar ongemakkelijk spuiten. Weer even wennen aan het spuiten, fijne prikjes.

We blijven positief voor morgenochtend, al hou je in je achterhoofd toch ook wel de "teleurstelling" paraat. Echt weer een D-day...

Violeta, succes met vasthouden. Laat maar lekker groeien, de komende 9 maanden!

Jetje, heel veel succes met de punctie: op een goede oogst.

Angel, 1 dagje later begonnen dan ik, maar laat ze maar goed groeien

Witje, je hebt mooie trosjes. Heel veel succes tot de punctie.

Ricklover, ook voor jou morgen een D-day! Nog 1 dagje wachten en dan hopelijk heel goed nieuws.

Voor de dames die ik vergeten ben, sorry.

In ieder geval heel erg dankjewel voor het meeleven.

Geplaatst

Hey meiden,

Zo net terug van de punctie, 5 grote follikels en 3 wat kleinere. Ben lekker met de taxi naar huis gegaan. Mn man is met de koffer naar gent toe. Pffff vond het wel weer heftig vooral die rot verdovingen bah! Daarna nog zeker een uur bij moeten komen, ging bijna weer onderuit daar. Nu lekker bankhangen en op mn mannetje wachten.

Ik denk dat we morgen horen of er bevruchtingen zijn ontstaan. Ik ga zo weer even bijlezen, eerst even bijkomen!

Liefs

Geplaatst

Witje ziet er goed uit meid!

Angel succes met je behandeling ...eindelijk mag je beginen!

Jetjes rust maar lekker uit!Hebben ze gelijk niet gezegd hoeveel eitjes ze gevonden hebben.Ik ga duimen voor een moiie bevruchting :)

Geplaatst

Dublin heel erg spannend voor morgen!Heel veel succes,laat maar de goede nieuws gelijk weten ;)

Ik heb gewoon goed gevoel bij ;)

P.S: je met deca moet je idd weer wennen,wat en ...r.t.. prikjes

Geplaatst

Violeta, het waren toch maar 7 follikels bleek in gent ipv 8, maar wel 5 eitjes. Nu duimen draaien, ik mag morgen tussen 11 en 12 bellen of er bevruchting is en zo ja wanneer de tp is! Duimen draaien dus! Ik heb vanmiddag lekker op bed gelegen en nog wat geslapen was er echt aan toe, al die spanning die de punctie meebrengt pff..

Witje, dat gaat goed komen hoor! Een topscore, so far so good!!!

Geplaatst

Succes morgen jetje....mooie oogst!!

Maar ook Dublin En alle anderen die starten wachten of midden in de behandeling zotten.....

Geplaatst

Vandaag de tweede echo gehad. De blaasjes waren allemaal weer flink gegroeid. Op zich nog goed maar ze zei wel dat ik de komende week heel rustig aan moet doen. Niet sporten, niet te lang lopen. Balen. Ik vind het heerlijk om lange wandelingen te maken met de honden. Maar goed, niet moeilijk doen en accepteren. Het is voor een goed doel. En ik wil natuurlijk ook niet dat mijn lichaam in gevaar komt.

Morgen om kwart over acht moet ik de pregnyl zetten. Als ik jullie lees dat die prik pijnlijk is vind ik dat wel een beetje eng.

Maandag ochtend de punctie. Pfff. Ik was zo rustig tot nu toe...

Verder iedereen succes met wachten en prikken.

Groetjes Vriezen

Geplaatst

@ Nano, heb jij de punctie ook al gehad?

@Vriezen, maak jezelf niet gek hoor! De pregnyl is (vindt ik) net zo'n lastig prikje als de deca niet meer niet minder. Als het zelf niet lukt laat je gewoon je vriend/man het doen!! Komt goed hoor. Maandag de punctie dus je heb nog even een lekker relaxed weekend, geniet daar maar lekker (rustig!) van!

Geplaatst

hei vriezen de datum voor de punctie is all bekend wat spannend!

ah ja pregnyl is geen leuke prik maar het is zooo gebeurd.Gelukkig wel een dune naaldje.

Ik doe meestaal de naald zelf erin en dan laat ik mijn vriend doorspuiten haha we maken een hele proces van....

Niet bang hoor,het duurt maar paar seconden!

Succes!

liefs,Violeta

Geplaatst

hee witje,

Ook weer begonnen zie ik,hier nog een gister de erste spuit erin gezet ( 225E) en maandag de eerste fm, hoeveel eenheden spuit jij? en wanneer ben je begonnen?

Succes en hoop voor hele positieve afloop.

Groetjes suus

Geplaatst

spannend witje.

Dinsdag is het gelukkig al bijna dan hebben we een echo

En als alles goed gaat vrijdag een tp van de cryo. We hopen zo dat die de ontdooiing overleeft.

Geplaatst

Hallo Jetje...vandaag de punctie gehad idd....;-)

Ricklover....houd je gewicht goed in de gaten....en houd goed rust....ze hebben natuurlijk wel in je lichaam lopen porren....beterschap ...;-)

Hoihoi,

Kennen jullie deze klachten ook? Gister punctie gehad, en nu nog steeds flinke buikpijn en mijn buik lekker opgezet.

Liefs

Geplaatst

Thanks Nano,

Pijn is nu veel minder na een goede nacht.

En... we hebben goed nieuws!!!! 10 eitjes bevrucht!! Vet veel!!!!!

Maandagmiddag terugplaatsing!!! Superspannend!!

Nano, hoe ging jouw punctie? Goed resultaat?

Vriezen, hoe ging de pregnyl?

Liefs

Geplaatst

@ricklover wow wat goed zeg op naar maandag... en gelukkig is de pijn veel minder

@raba succes met je cryo

@suus succes ben ook net begonnen.. maar dan krijg je wel snel een fm?

@vriezen succes maandag bij de punctie.. de pregnyl vond ik op zich wel mee vallen beetje blauw ik had het erger verwacht want had toen ook gehoord dat het heel pijn moet doen dus ik dacht ow jee maar ik heb me zelf banger gemaakt dan dat het is.. hoop dat het bij jou ook een beetje mee valt...

heb gister ook de eerste spuit puregon gezet

ik me vriendin gebeld hoe dat ding werkte ze had het eerder een beetje uitgelegd en er de patroon al voor me ingedaan maar wist het ni zo goed meer hahaha

want bij de intake was er weinig tijd om het uit te leggen want moest ook nog bloedprikken en medicatie ophalen

dus had ik gezegd geef ni heb een vriendin die me dat wel kan uitleggen

maar was wel een beetje eng zei aan de tel uitleggen maar het viel allemaal reuze mee gelukkig... want stel dat er iets fout gaat

vanavond zal het wel vanzelf gaan...

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden