Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

graag wil ik graag info en meningen over welke babyphone het beste is of juist heel slecht

ik woon in een straat met heel veel kleine kinderen en baby's en het moet dus niet zo zijn dat ik de baby van de buren op mijn babyphone hoor of anders om

welke merken zouden jullie aan of afraden

en welke functies vinden jullie belangrijk op een babyphone

zoals tempratuur, melodietjes, terugspreekfunctie, enz.

groetjes sandra

Geplaatst

Wij hebben de simpelste van Avent en die werkt goed. Ik wilde al die functies niet, want dan kan je je om alles druk maken. Ik kan wel terugspreken maar dat gebruiken we eigenlijk alleen voor onszelf (walkietalkie) en niet voor de baby.

Succes

Geplaatst

Ook wij hebben de Avent gekocht (met rentepunten bij de ING).

Volgens mij hebben wij toen voor de duurste variant gekozen, dus met temp/melodietjes/luchtvochtigheid etc.

We zijn erg tevreden over deze babyphone. Hij stoort niet, is erg duidelijk en een goed bereik. Temp+luchtvochtigheid vind ik erg makkelijk. Kunt meteen zien of het niet te warm/koud is. Ook van de melodietjes maken we best vaak gebruik.

Succes met kiezen

Geplaatst

Ik heb er eentje van Aldi. Die hebben ze eens in de zoveel tijd weer eens in de aanbieding en dat is er een van Alecto, normaal gesproken best een duur merk en die maken dan een merkloze variant voor de Aldi en doen zelf de garantie etc. Ik vind het een super apparaatje, het heeft alle mogelijke functies, en kostte maar €45 ofzo..

Succes met zoeken!

Liefs Pien

Geplaatst

Ik vind op afstand melodietjes afspelen en spreekfunctie erg handig !

Vooral als ze wat ouder zijn straks...en ze lopen te klooien als ze niet willen slapen.

Als je ze dan toespreekt zijn ze helemaal verbaasd...ze ziet me niet hoe weet ze dan dat ik...haha helemaal verbaasd dan ;-)

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik heb er 2 van Allecto (volgens mij DBX-88). Super ding. Storen niet bij elkaar en zeker niet met andere babyphone's. Een keer een weekend weg geweest met 6 andere stellen, allemaal babyphone's bij elkaar en nergens last van.

Geplaatst

ook avent hier, maar zou niet meer met display kiezen. Maak je je alleen maar druk dat het te koud, te warm is.

Muziek is wel erg fijn. Ik heb ook weer gehoord dat je dect moet hebben, zodat je geen ruis hebt.

Maar super tevreden, hij was laatst kapot (zoontje had ermee gegooid) en kreeg gewoon een nieuwe! succes met zoeken.

Geplaatst
Ook wij hebben de Avent gekocht (met rentepunten bij de ING).

Volgens mij hebben wij toen voor de duurste variant gekozen, dus met temp/melodietjes/luchtvochtigheid etc.

We zijn erg tevreden over deze babyphone. Hij stoort niet, is erg duidelijk en een goed bereik. Temp+luchtvochtigheid vind ik erg makkelijk. Kunt meteen zien of het niet te warm/koud is. Ook van de melodietjes maken we best vaak gebruik.

Succes met kiezen

Deze hebben wij ook en we zijn er ook super tevreden over!!! :D

Liefs Elke

Geplaatst

Ik heb ook Alecto met terugspreek functie, temperatuur en muziekjes. Deze is ook dect, wat mij betreft een must. Door de dect hoor je geen andere kinderen en is hij glashelder. Typenr kan ik ff niet vinden, maar hij kostte geloof ik 100 euri.

Geplaatst

ik wilde graag een babyfoon met camera.wij wonen naast ons bedrijf (hotel/restaurant) en zo kan k savonds toch ff snel naar mijn man toe en zelf de kleine in de gaten houde met camera.Wij wonen in een oud herenhuis 3 hoog en oma woond op de begane grond en wij hebben de verdiepingen erboven.Oma is dus altijd aanwezig voor brand/etc.Wij hebben ons laten adviseren en op internet de recensies gelezen. uiteindelijk stuite ik op een aanbieding van nog geen 100 euro bij een abonement op kinderen. het gaat dan om de nieuwste avent met camera.. mischien heb je er wta aan of iemand anders

http://www.zester.nl/zester/b2c/productdetail/(layout=11_110_138_103_102&uiarea=1&citem=)/.do?productkey=DF4BBFBD335973F1BE34001B78567F15&scenario=bestseller&detailScenario=bestseller&campaign=00118058&sp=ZESTER&ti=Kinderen&th=GEZIN

Geplaatst

Ik heb er ook een van Allecto dbx 88. Super!!We hebben hem al 4 jaar en nog nooit ellende ermee gehad. Totaal geen storing, mooi buitenshuis een ommetje met de hond lopen binnen een straal van 300 meter. Leuke melodietjes erop, lampje/sterretjes, je kan je kind heel goed horen vooral als je het volume op maximaal zet. Al we hem op de gang zetten boven dan horen we zelfs 2 kinderen als ze beiden wakker zijn. Zelfs op batterijen te gebruiken. Kortom voor ons een toppertje. Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Vergat ik ook te zeggen. Ik heb de Alecto dus ook al 4 jaar. Nooit een probleem mee gehad. In mijn ogen echt de beste.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden